Niet echt, misschien dat het komt doordat ik wat ouder word, maar twee volwassen mannen die puberaal acteren met woordgrapjes waar een doorsnee stand up comedian zich voor zou doodschamen, vind ik nogal treurig.quote:
Stand up comedians zijn dan meestal ook om te huilen, kan me niet herinneren dat ik er ooit om heb moeten lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Niet echt, misschien dat het komt doordat ik wat ouder word, maar twee volwassen mannen die puberaal acteren met woordgrapjes waar een doorsnee stand up comedian zich voor zou doodschamen, vind ik nogal treurig.
Ach ja, smaken verschillen he
Dat geeft voor mij dan gelijk het niveau van die twee aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Stand up comedians zijn dan meestal ook om te huilen, kan me niet herinneren dat ik er ooit om heb moeten lachen.
Verstand op 0 en kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef chufi het volgende:
Ik vind dat continue gehinnik van die 2 zo afstotelijk dat ik er geen 5 seconden naar kan kijken, want om de 4 steigeren ze weer ..
Ik krijg er zelf juist een lachbui van, vooral van Rámon...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef chufi het volgende:
Ik vind dat continue gehinnik van die 2 zo afstotelijk dat ik er geen 5 seconden naar kan kijken, want om de 4 steigeren ze weer ..
Het hotel inderdaad ja.....dacht iets te lezen over horeca op de site.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens teletekst - Aflevering 5 - Het Hotel
Je weet dat horeca voor hotel, restaurant en café staat?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het hotel inderdaad ja.....dacht iets te lezen over horeca op de site.
Sjitttt weer vergeten...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef alors het volgende:
Ik ga vanavond overslaan, met pijn in mijn hart, maar Zomergasten is te interessant.
quote:
waarom snap ik dit weer niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |