Goed zo. Time-wasting-websites in het jargon.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef remlof het volgende:
Ik kan geen joetjoepjes afspelen op mijn werk
U werkt in een callcenter?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef remlof het volgende:
Ik kan geen joetjoepjes afspelen op mijn werk
Ah, daar liep ik gister ook rond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Zo weer thuis, je moet de groeten uit Tilburg hebben remlof.
Ah, ook de Amstel biertent gevonden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, daar liep ik gister ook rond.
Als hetero overigens.
Ah, groeten terugquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Zo weer thuis, je moet de groeten uit Tilburg hebben remlof.
Jazeker, ook een paar bier gehaald. Verder een beetje rond gebaggerd op de kermis, voornamelijk gezopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, ook de Amstel biertent gevonden?
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik daar maar de gehele tijd heb doorgebracht.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker, ook een paar bier gehaald. Verder een beetje rond gebaggerd op de kermis, voornamelijk gezopen.
Overigens werd er wel een paar keer aan m'n reet gevoeld.
Kan het ook wel hebben hoor, maar ging enkel met een wat ongemakkelijk gevoel weer naar huis. Toch half aangerand.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He jammer dat ik niet wist dat je er zat, anders deden we 'n biertje. Kermis heb ik eigenlijk volledig genegeerd, ging gewoon meebrallen met het Nederlandse lied in de tent en mezelf klemzuipen.
En aan je reet gevoeld, tjah, het blijft een homo feest he.
Stuur maar een beetje zon terug.quote:
Ik hoop telkens weer op eenzelfde reactie wanneer ik willekeurige dames betast.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He jammer dat ik niet wist dat je er zat, anders deden we 'n biertje. Kermis heb ik eigenlijk volledig genegeerd, ging gewoon meebrallen met het Nederlandse lied in de tent en mezelf klemzuipen.
En aan je reet gevoeld, tjah, het blijft een homo feest he.
Och volgens mij heeft iedereen dat wel, ik vond 't ook niet prettig dat iedereen aan me ging zitten dus dat maakt weinig uit welke geaardheid je hebt, gewoon irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan het ook wel hebben hoor, maar ging enkel met een wat ongemakkelijk gevoel weer naar huis. Toch half aangerand.![]()
Klinkt trouwens een beetje als carnaval wat je hebt gedaan. Minus het verkleden.
Pff, het zijn voornamelijk de dames die dat doen, die denken dat omdat je homo bent ze alles mogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik hoop telkens weer op eenzelfde reactie wanneer ik willekeurige dames betast.
Als een uithangbordquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
En klopt, hoewel ik wel helemaal in 't roze was uiteraard, toch nog beetje verkleed.
Uiteraard, echter ik heb me niet gewaagd aan de roze wuppies, gay.nl stickers en outTV gadgets of hoedjes.quote:
Nee nee, dat ligt aan ons.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
God, wat slikt die fokthesystem? Er is in 99% van z'n posts geen touw aan vast te knopen
Betyar heeft je wel een dubieuze TT geschonken Koos.quote:
Opkankeren, smeerlap.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betyar heeft je wel een dubieuze TT geschonken Koos.
'Dames' denken sowieso dat ze wat dat betreft alles kunnen maken. En vaak hebben ze daarin gelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pff, het zijn voornamelijk de dames die dat doen, die denken dat omdat je homo bent ze alles mogen.
Maar he, gratis drank, ik ga niet klagen.
Dat is waar, tenzij het Ingrids zijn met pittige kapsels en een vlotte uitstraling.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
'Dames' denken sowieso dat ze wat dat betreft alles kunnen maken. En vaak hebben ze daarin gelijk.
Ik zou een betere journalist worden door zijn teksten grondig te bestuderen, ofzo. Dat liet ik mij tenminste vertellen door hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, wij zijn allemaal te dom om zijn posts te snappen
Comic Sans....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:17 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet dit keer echt iets op het forum
Die opmerking had ik wel van jou verwacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betyar heeft je wel een dubieuze TT geschonken Koos.
Nouja, veel erger dan de kat van tante Truus in de boom kan ook niet hè.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou een betere journalist worden door zijn teksten grondig te bestuderen, ofzo. Dat liet ik mij tenminste vertellen door hem.
Wat zei je, werkloze?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, veel erger dan de kat van tante Truus in de boom kan ook niet hè.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, veel erger dan de kat van tante Truus in de boom kan ook niet hè.
Bovendien, stiekem in Friek_ z'n kont knijpen is dan ook veel leuker dan werk.quote:
Ik denk dat ik de volgende meet maar een keertje oversla.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien, stiekem in Friek_ z'n kont knijpen is dan ook veel leuker dan werk.
Liever voldoende centen binnenharken door te schrijven over die kankerhoer van een Truus, dan je helemaal uit de naad werken voor een paar kutcenten.quote:
Doe je jezelf aan door dat topic op die manier te schrijven, die stelling neer te zetten, en dat net een paar dagen nadat 90+ mensen zijn vermoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van het volk dat de discussie in mijn topic probeert te verzieken door mij ervan te beschuldigen dat ik Wilders verantwoordelijk houd voor de daden van die malle Noor.
Het is inmiddels 90-quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe je jezelf aan door dat topic op die manier te schrijven, die stelling neer te zetten, en dat net een paar dagen nadat 90+ mensen zijn vermoord.
Want daags na 9/11 werden geen discussies gevoerd over de kwalijke invloed van de extreme islam?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe je jezelf aan door dat topic op die manier te schrijven, die stelling neer te zetten, en dat net een paar dagen nadat 90+ mensen zijn vermoord.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want daags na 9/11 werden geen discussies gevoerd over de kwalijke invloed van de extreme islam?
Eh?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van het volk dat de discussie in mijn topic probeert te verzieken door mij ervan te beschuldigen dat ik Wilders verantwoordelijk houd voor de daden van die malle Noor.
Nee, want ik ben niet van mening dat de PVV dit bewust uit heeft willen lokken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Wilders voorstander is van een geweldloze aanpak. Ik vraag mij echter af of hij voldoende beseft hoeveel invloed zijn woorden kunnen hebben. Dat geldt niet alleen voor hem, maar voor meer soortgelijke figuren als hij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg nou maar gewoon dat je de PVV wel een kwalijke invloed vindt en hen wel deels schuld in de schoenen wilt schuiven, zijn we daar ook klaar mee, net zo makkelijk.
Ja en wat dan nog, noem eens een stroming ter wereld die niet ontvankelijk is voor fundamentalisme of extremisme, rare monniken in Tibet uitgezonderd, ook al konden die ook aardig rellen en zichzelf in de fik zetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet van mening dat de PVV dit bewust uit heeft willen lokken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Wilders voorstander is van een geweldloze aanpak. Ik vraag mij echter af of hij voldoende beseft hoeveel invloed zijn woorden kunnen hebben. Dat geldt niet alleen voor hem, maar voor meer soortgelijke figuren als hij.
De aanslag van vrijdag heeft laten zien dat het anti-islamisme een stroming is die ontvankelijk is voor extremisten.
Grotendeels mee eens, maar de toon van het debat maakt in zo'n geval een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wat dan nog, noem eens een stroming ter wereld die niet ontvankelijk is voor fundamentalisme of extremisme, rare monniken in Tibet uitgezonderd, ook al konden die ook aardig rellen en zichzelf in de fik zetten.
Je hebt altijd mensen die dingen te serieus nemen en doordraaien, jammer maar helaas.
Oproep aan allen richting 1 persoon met media ondersteuning... da's nogal een verschil...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:41 schreef Friek_ het volgende:
''Als er ooit wat gewelddadigs gebeurt tegen mij of de PVV en haar aanhangers dan weet iedereen vanaf nu dat Van der Laan en Pechtold aan een klimaat hebben bijgedragen waarin dat voor sommige gekken mede op grond van hun demoniserende opmerkingen gerechtvaardigd leek.''
-- Geert Wilders
Plak deze er maar bij in de volgende OP.
Werkelijk, je vind jou ook overal met deze shitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet van mening dat de PVV dit bewust uit heeft willen lokken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Wilders voorstander is van een geweldloze aanpak. Ik vraag mij echter af of hij voldoende beseft hoeveel invloed zijn woorden kunnen hebben. Dat geldt niet alleen voor hem, maar voor meer soortgelijke figuren als hij.
De aanslag van vrijdag heeft laten zien dat het anti-islamisme een stroming is die ontvankelijk is voor extremisten.
Ik zei al iets in die trant in je topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vraag mij echter af of hij voldoende beseft hoeveel invloed zijn woorden kunnen hebben. Dat geldt niet alleen voor hem, maar voor meer soortgelijke figuren als hij.
-dt, 3-voud.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Werkelijk, je vind jou ook overal met deze shit
Boeiequote:
Nee, enkel omdat het Islam onderwerp gevoelig ligt wil nog niet zeggen dat daar de toon maar verandert dient te worden. De discussie over het PGB en de AOW zijn net zo hard als de Islam discussie dat is, maar er zijn maar weinig mensen die ±90 mensen overhoop schieten omdat het PGB aan de kaak gesteld wordt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grotendeels mee eens, maar de toon van het debat maakt in zo'n geval een wereld van verschil.
Naar mijn weten wordt in de discussie over de PGN niemand weggezet als een gevaar voor de maatschappij en de vijand.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, enkel omdat het Islam onderwerp gevoelig ligt wil nog niet zeggen dat daar de toon maar verandert dient te worden. De discussie over het PGB en de AOW zijn net zo hard als de Islam discussie dat is, maar er zijn maar weinig mensen die ±90 mensen overhoop schieten omdat het PGB aan de kaak gesteld wordt.
Maar ik vind niet dat er omwille van deze gekken de politiek zich moet aanpassen naar een soort Jip en Janneke achterkamertjes politiek waar politici voor de camera slechts bloemetjes en bijtjes verkopen waar de rest achter gesloten deuren beslist wordt.
En genuanceerder dan dit krijg je van mij niet, voel me nu al misselijk.
Naar mijn weten heeft Dhr. Anders ook niet massa's moslims omzeep geholpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten wordt in de discussie over de PGN niemand weggezet als een gevaar voor de maatschappij en de vijand.
Nee, hij koos voor die andere vijand: links.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft Dhr. Anders ook niet massa's moslims omzeep geholpen.
So what, hoevaak zeggen de andere partijen wel niet dat rechts de vijand is, een onmenselijke groep graaiers die je beter kwijt dan rijk bent hm? Ik refereer weer even aan de AOW, Pensioenen, banken, HRA, PGB etc. etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, hij koos voor die andere vijand: links.
Goeie vraag. Hoe vaak heb jij dat gehoord? Ik vrijwel nooit namelijk. Kom eens op de proppen met die citaten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
So what, hoevaak zeggen de andere partijen wel niet dat rechts de vijand is, een onmenselijke groep graaiers die je beter kwijt dan rijk bent hm? Ik refereer weer even aan de AOW, Pensioenen, banken, HRA, PGB etc. etc.
Nu vergeet je alweer wat je zelf gezegd hebt. Er begint een rode draad zichtbaar te worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hoe vaak heb jij dat gehoord? Ik vrijwel nooit namelijk. Kom eens op de proppen met die citaten.
Och, het begon al bij de PvdA die ons kabinet "bruin" noemde.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hoe vaak heb jij dat gehoord? Ik vrijwel nooit namelijk. Kom eens op de proppen met die citaten.
Het is gvd een gotspe.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:43 schreef Friek_ het volgende:
''Als er ooit wat gewelddadigs gebeurt tegen mij of de PVV en haar aanhangers dan weet iedereen vanaf nu dat Van der Laan en Pechtold aan een klimaat hebben bijgedragen waarin dat voor sommige gekken mede op grond van hun demoniserende opmerkingen gerechtvaardigd leek.''
-- Geert Wilders
Deze kan ingelijst worden.
Ja, ikzelf. Dumbass. We hebben het over vooraanstaande politici.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nu vergeet je alweer wat je zelf gezegd hebt. Er begint een rode draad zichtbaar te worden.
Naar mijn weten nemen de prominente linkse politici dergelijke vergelijkingen niet in de mond. Ik heb een type als Cohen daar bijvoorbeeld nooit op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, het begon al bij de PvdA die ons kabinet "bruin" noemde.
Maar een directe link leggen met Nazisme is geen haat creëren? Goh, wist niet dat we zo positief tegenover de Nazi's stonden hier in Nederland. Maar nee, de Koran fascistisch noemen is uit den boze haatzaaien, maar heel rechts Nederland als Nazi wegzetten is maar een lachje toch?
"Ik vrijwel nooit namelijk".quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ikzelf. Dumbass. We hebben het over vooraanstaande politici.
Godverdomme, wat ben jij dom.
Zelfs niet van der Laan of Pechtold.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten nemen de prominente linkse politici dergelijke vergelijkingen niet in de mond. Ik heb een type als Cohen daar bijvoorbeeld nooit op kunnen betrappen.
Ik heb vrijwel nooit zoiets gehoord, slimmerd. Moeilijk he, lezen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Ik vrijwel nooit namelijk".
Iemand die zichzelf niet hoort anderen dom noemen. Sja, het is gelukkig dinsdag.
Oh dus al die smaad richting rechts van de wat 'minder prominente' politici mag wel? Zolang het boegbeeld van de partij zich maar afzijdig houdt van dergelijke taal is 't goed? Man man, als een PVV'er al een scheet laat zit je er normaal gesproken al bovenop, maar bij links is 't enkel benoemenswaardig als Cohen himself wat zegt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar mijn weten nemen de prominente linkse politici dergelijke vergelijkingen niet in de mond. Ik heb een type als Cohen daar bijvoorbeeld nooit op kunnen betrappen.
Ik moet bekennen dat dit alles mij wel geeft te denken. Een nazi-vergelijking kan ook mensen op nare ideeen brengen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dus al die smaad richting rechts van de wat 'minder prominente' politici mag wel? Zolang het boegbeeld van de partij zich maar afzijdig houdt van dergelijke taal is 't goed?
Of komt dat argument je nu gewoon ff lekker uit.
:|quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat dit alles mij wel geeft te denken. Een nazi-vergelijking kan ook mensen op nare ideeen brengen.
Italiaanse parrlementariërs hebben er wel talent voor, om met dergelijke uitspraken aandacht naar zich toe te trekken.quote:
Je kunt inderdaad niet ontkennen dat Volkert deels is aangespoord door de felheid van het debat dat toenterijd werd gevoerd. Denk je dat het huidige debat dat in Europa wordt gevoerd over de islamisering geen enkele invloed heeft op deze gek?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het was zelfs de beweegreden van Volkert.
Dan kom je uiteindelijk op het punt dat je concludeert dat alles alles beïnvloedt, en ben je weer terug bij af.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet ontkennen dat Volkert deels is aangespoord door de felheid van het debat dat toenterijd werd gevoerd. Denk je dat het huidige debat dat in Europa wordt gevoerd over de islamisering geen enkele invloed heeft op deze gek?
Gewoon het equivalent van moslims die de 9/11 aanslagen niet als moordpartij goedkeurden maar wel de achterliggende gedachte (door Amerika gesteunde dictators in het Midden Oosten etc.).quote:
Dat ontken ik nergens, ik zei enkel dat iedere stroming en iedere gek wel iets vindt om op door te draaien, en dat het niet de taak is van de politiek om daar op in te binden. Voor je het weet kan je geeneens discussies meer voeren over de bio-industrie omdat een of andere Veganstreaker gek wel weer wat in z'n hoofd haalt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet ontkennen dat Volkert deels is aangespoord door de felheid van het debat dat toenterijd werd gevoerd. Denk je dat het huidige debat dat in Europa wordt gevoerd over de islamisering geen enkele invloed heeft op deze gek?
Ik weet ook niet of het verantwoordelijk is om mensen uit de bio-industie, als politicus, weg te zetten als moordenaars en vijanden van jouw stroming. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar is het werkelijk zo verkeerd om er af en toe bij stil te staan hoe je jezelf uitdrukt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens, ik zei enkel dat iedere stroming en iedere gek wel iets vindt om op door te draaien, en dat het niet de taak is van de politiek om daar op in te binden. Voor je het weet kan je geeneens discussies meer voeren over de bio-industrie omdat een of andere Veganstreaker gek wel weer wat in z'n hoofd haalt.
Wat moeten we dan?
En dat dit een politicus is en geen straatschoffie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon het equivalent van moslims die de 9/11 aanslagen niet als moordpartij goedkeurden maar wel de achterliggende gedachte (door Amerika gesteunde dictators in het Midden Oosten etc.).
Verschil is dan alleen dat de mensen uit het westen rijk en hoger opgeleid zijn en mensen uit het midden oosten arm en lager opgeleid.
Mwah, dergelijke politici vind je overal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:16 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat dit een politicus is en geen straatschoffie.
Heb je Thieme wel gevolgd afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het verantwoordelijk is om mensen uit de bio-industie, als politicus, weg te zetten als moordenaars en vijanden van jouw stroming. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar is het werkelijk zo verkeerd om er af en toe bij stil te staan hoe je jezelf uitdrukt?
Hoe is het ermee?quote:
Och het gaat, een kater en wat lam maar verder oke, en daaro?quote:
Blijkbaar niet goed genoeg. Persoonlijk vind ik dat politici zich verre moeten houden van vijandige toespelingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je Thieme wel gevolgd afgelopen jaren?
Ze heeft alleen de mazzel i.t.t. Wilders dat de meerderheid van de bevolking lacht om haar en verder niks. Maar goed, ook in haar achterban zijn idioten te vinden die n.a.v. haar bewoordingen af en toe door het lint gaan en mensen bedreigen uit de cosmetische industrie, bio-industrie, etc. etc.
Ze doen niet anders, daar is het politiek voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg. Persoonlijk vind ik dat politici zich verre moeten houden van vijandige toespelingen.
Ach, het laat maar weer eens de enorme hypocrisie van dat hele integratiedebat zien. De kogels komen niet alleen maar van links en dat zal er bij de VVD en PVV bijzonder slecht in gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Italiaanse parrlementariërs hebben er wel talent voor, om met dergelijke uitspraken aandacht naar zich toe te trekken.
Dat is ook niet zo, maar om nou de daden van een Noor te koppelen aan het gedachtengoed van de PVV en diens discussie is net zo'n onzin. Ik heb niks met de PVV maar die hetze van idioterie tegen ze is ook dom, sorry.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef kLowJow het volgende:
Ja, een gek kan ieder excuus aangrijpen om zijn daden 'goed te praten', maar ga nou a.u.b. niet doen alsof 'alle' partijen net zo consequent zo agressief in het debat staan als de PVV. Dat is gewoon onzin natuurlijk.
Het is geen hetze. Als zoiets vreselijks gebeurd dan is het van belang dat wordt onderzocht welke redenen hieraan ten grondslag liggen. Je mag je best afvragen of het debat te fel is gevoerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, maar om nou de daden van een Noor te koppelen aan het gedachtengoed van de PVV en diens discussie is net zo'n onzin. Ik heb niks met de PVV maar die hetze van idioterie tegen ze is ook dom, sorry.
Je kan het geen debat noemen als er door een bepaalde partij enkel met 'gevatte' oneliners en grappige woordjes wordt gesmeten. Je kan het al lang geen debat meer noemen. Sommige andere partijen zijn zo netjes om te reageren op de inhoud, wat redelijk naïef is gezien de stellingname van, ok ik zal ze noemen, de PVV.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is geen hetze. Als zoiets vreselijks gebeurd dan is het van belang dat wordt onderzocht welke redenen hieraan ten grondslag liggen. Je mag je best afvragen of het debat te fel is gevoerd.
Ik begrijp nog steeds niet waarom een bloedbad aan partijpolitieke verhoudingen gekoppekd zou moeten worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, het laat maar weer eens de enorme hypocrisie van dat hele integratiedebat zien. De kogels komen niet alleen maar van links en dat zal er bij de VVD en PVV bijzonder slecht in gaan.
Nee, het is het gedachtegoed van de Noor wat sterk overeenkomt met het gedachtegoed van de PVV. De daad staat hier helemaal los van lijkt me. Bijkomend probleem voor de PVV is wel dat de reactie vanuit hun achterban er niet onverdeeld één van afschuw is. Je komt hiernaast ook begrip en zelfs bewondering tegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, maar om nou de daden van een Noor te koppelen aan het gedachtengoed van de PVV en diens discussie is net zo'n onzin. Ik heb niks met de PVV maar die hetze van idioterie tegen ze is ook dom, sorry.
quote:Punt is dat dergelijke extremen binnen een toch al 'op het randje' opererende partij de redelijkere aanhangers af kunnen schrikken. Ze zorgen voor een stigma waardoor het voor veel mensen erg vervelend wordt met zo'n partij geassocieerd te worden.
Ik vind het een lastige kwestie. Aan de ene kant is het goed dat er een partij als de PVV is waar ook mensen met een dergelijk extreme kijk op de samenleving zich thuis voelen, zodat ze zich niet helemaal machteloos voelen en op eigen houtje 'iets' proberen te doen. Aan de andere kant jagen dit soort mensen de redelijkere aanhangers weg, waardoor de partij steeds minder 'geaccepteerd' zal worden.
Ik zou niet weten hoe Wilders hier een juiste balans in kan bewerkstelligen.
Heb je links ooit kunnen betrappen van doordachte aanvallen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom een bloedbad aan partijpolitieke verhoudingen gekoppekd zou moeten worden.
Na 9/11 ontstond een debat over de kwalijke invloed van de extreme islam op jonge moslims. Het moslimterrorisme werd onze grootste vijand. Nu wordt een aanslag gepleegd uit de hoek van de islamofoben en wil niemand de achterliggende oorzaken bespreken. Ik vind dat nogal opmerkelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan het geen debat noemen als er door een bepaalde partij enkel met 'gevatte' oneliners en grappige woordjes wordt gesmeten. Je kan het al lang geen debat meer noemen. Sommige andere partijen zijn zo netjes om te reageren op de inhoud, wat redelijk naïef is gezien de stellingname van, ok ik zal ze noemen, de PVV.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze doen me allemaal aan Justin Bieber denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:22 schreef waht het volgende:
Een selectie slachtoffers van persoontje Beivrik
[ afbeelding ]
Aangezien juist de PVV-fetisjisten daar een behoorlijk handje van hebben en nu op hun wenken bediend worden. Van mij mag iedereen alles zeggen in een publiek debat, ik ben voor het vrije woord. Ik vind het nu een beetje misselijkmakend dat na zo'n gebeurtenis men nog steeds durft te beweren dat eigenlijk links en de Islam nog het echte gevaar zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom een bloedbad aan partijpolitieke verhoudingen gekoppekd zou moeten worden.
Zo zijn die Noren ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze doen me allemaal aan Justin Bieber denken.
Ook al werden er 700 Noren vermoord, PVVers zouden de islam nog altijd als een groter gevaar zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Aangezien juist de PVV-fetisjisten daar een behoorlijk handje van hebben en nu op hun wenken bediend worden. Van mij mag iedereen alles zeggen in een publiek debat, ik ben voor het vrije woord. Ik vind het nu een beetje misselijkmakend dat na zo'n gebeurtenis men nog steeds durft te beweren dat eigenlijk links en de Islam nog het echte gevaar zijn.
Ik vind het niet erg vreemd om deze daad in de context van de (grotendeels kunstmatig) gecreëerde links-rechts tegenstelling te plaatsen. Als exces natuurlijk, maar daardoor komt het er niet volkomen los van te staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het echt soms vreselijk dat het juist zo gepolariseerd is. De mensen die steeds maar olie op het vuur gooien saboteren de discussie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De manier waarop dit nu gebeurt werkt natuurlijk net zo goed polariserend, zoals elke 'kritiek' terecht of niet, gericht op 'links' of 'rechts' polariserend werkt. Ik zou het erg goed vinden als onze politieke partijen eens wat meer toenadering tot elkaar zouden zoeken, en zouden benadrukken dat zij ondanks hun verschillende visies op een aantal terreinen, ook veel gemeen hebben.
Ik kan mij dan ook rot-ergeren aan users die de discussie continu proberen te saboteren door te roepen dat figuren als ik de schuld in de schoenen van Wilders willen schuiven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het echt soms vreselijk dat het juist zo gepolariseerd is. De mensen die steeds maar olie op het vuur gooien saboteren de discussie.
Ik wil ook wel een discussie over de stelling of de angel uit het islamdebat moet worden gehaald. Punt is dat je ook dan weer op de PVV en in het bijzonder Wilders uitkomt. Hij is het gezicht van het Nederlandse anti-islamisme en profileert zich bewust als zodanig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:30 schreef Reya het volgende:
Het komt op mij over als politieke vendetta: iemand doet uitlatingen die je niet zinnen, en vervolgens grijp je de eerste de beste mogelijkheid aan om diegene met die uitlatingen in zijn gezicht te slaan.
Heb je weer geenstijl zitten lezen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)iment--catch-UK.html
Lang artikel, maar erg interessant
Ik vind het in wezen niet veel anders dan de discussie over gewelddadige games. Je isoleert één factor uit een veelvoud aan factoren die mensen er toe hebben aangezet om een bepaalde daad te plegen en bombardeert die factor vervolgens tot 'de oorzaak'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een discussie over de stelling of de angel uit het islamdebat moet worden gehaald. Punt is dat je ook dan weer op de PVV en in het bijzonder Wilders uitkomt. Hij is het gezicht van het Nederlandse anti-islamisme en profileert zich bewust als zodanig.
Zo gek is het toch niet dat er een discussie wordt gevoerd over dit thema, gezien de overtuigingen van de moordenaar?
Ik zie dat het van de Daily Hate afkomstig is, derhalve kan het per definitie niet interessant zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)iment--catch-UK.html
Lang artikel, maar erg interessant
Helemaal mee eens. Het is niet het middel, maar het mens die het doet. Van mij hoeft Wilders ook zijn toon niet te matigen (ik ben zoals gezegd voor het vrije woord), maar wat meer introspectie en eventuele excuses richting Pechtold en Van der Laan zouden hem nu sieren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het in wezen niet veel anders dan de discussie over gewelddadige games. Je isoleert één factor uit een veelvoud aan factoren die mensen er toe hebben aangezet om een bepaalde daad te plegen en bombardeert die factor vervolgens tot 'de oorzaak'.
Ik vind ook niet dat dit specifieke voorval een reden zou moeten zijn voor Wilders en consorten om hun toon te matigen.
quote:Als je zijn posts zo leest
zie ik geen enkel verschil tussen Anders' opvattingen over de Islam en Monidique`s opvattingen over Geert. En aangezien hij zelf de link legt, doe ik het ook. Monidique is dan dus onze
Nederlandse Anders, die strijd tegen Geert.
Excuses aan Pechtold?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is niet het middel, maar het mens die het doet. Van mij hoeft Wilders ook zijn toon niet te matigen (ik ben zoals gezegd voor het vrije woord), maar wat meer introspectie en eventuele excuses richting Pechtold en Van der Laan zouden hem nu sieren.
Oke, je hebt een punt. Toch vind ik de vergelijking met games geen goeie. Zo'n jongen schrijft niet voor niets een 1500 pagina dik manifest waarin hij uithaalt naar de islam en zijn angst uitspreekt over de islamisering van Europa.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het in wezen niet veel anders dan de discussie over gewelddadige games. Je isoleert één factor uit een veelvoud aan factoren die mensen er toe hebben aangezet om een bepaalde daad te plegen en bombardeert die factor vervolgens tot 'de oorzaak'.
Ik vind ook niet dat dit specifieke voorval een reden zou moeten zijn voor Wilders en consorten om hun toon te matigen.
Jij ook kennelijkquote:
Of je zet je vooroordelen even opzij en bekijkt het betreffende artikel eerst ffquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie dat het van de Daily Hate afkomstig is, derhalve kan het per definitie niet interessant zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is niet het middel, maar het mens die het doet. Van mij hoeft Wilders ook zijn toon niet te matigen (ik ben zoals gezegd voor het vrije woord), maar wat meer introspectie en eventuele excuses richting Pechtold en Van der Laan zouden hem nu sieren.
Hallo Bandoeng hoort U mij?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
![]()
Menig beroep op "het vrije woord" is verneukeratief
Dat recht wordt maar al te vaak misbruikt .. dat noemt men verhuftering
Mensen moeten stoppen dat recht te verheffen tot een dogma.
Er zijn grenzen aan wat je moet zeggen en mag zeggen.
En zelf zeg ja al "introspectie"
Dus indirect zeg je toch..W. doet er goed aan zijn toon te matigen
Zoals ik al zei, het zou hem sieren op basis van die eerdere uitspraak. Ik begin weer terug te verlangen naar die politiek correcte tijd in Nederland.quote:
Nou, ik niet. Want ik weet wel waar jij verlekkerd op doelt: iedereen aan het staatsinfuus!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het zou hem sieren op basis van die eerdere uitspraak. Ik begin weer terug te verlangen naar die politiek correcte tijd in Nederland.
Natuurlijk doet hij dat. Maar Wilders is natuurlijk ten eerste al niet de enige reden of zelfs maar de oorspronkelijke reden voor zijn angst voor de Islam. Vervolgens is zijn angst voor de Islam natuurlijk verre van de enige oorzaak voor het plegen van deze daden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, je hebt een punt. Toch vind ik de vergelijking met games geen goeie. Zo'n jongen schrijft niet voor niets een 1500 pagina dik manifest waarin hij uithaalt naar de islam en zijn angst uitspreekt over de islamisering van Europa.
Daarom is Wilders mijns inziens ook niet verantwoordelijk. Je kunt echter niet ontkennen dat hij, evenals andere vooraanstaande islamofoben, de motor vormen van het gedachtegoed van zo'n jongen. Hij haalt zijn gelijk uit de woorden van Wilders en Pam Geller. Zij kunnen daar weliswaar niets aan doen, maar het is wel van belang dat dit wordt erkend.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk doet hij dat. Maar Wilders is natuurlijk ten eerste al niet de enige reden of zelfs maar de oorspronkelijke reden voor zijn angst voor de Islam. Vervolgens is zijn angst voor de Islam natuurlijk verre van de enige oorzaak voor het plegen van deze daden.
Niet bepaald, maar ik gok dat jij dat ook wel weet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Want ik weet wel waar jij verlekkerd op doelt: iedereen aan het staatsinfuus!
... en daar gaan we weer. Hoe vaak heb je dit, al dan niet in ander woorden, herhaald?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom is Wilders mijns inziens ook niet verantwoordelijk. Je kunt echter niet ontkennen dat hij, evenals andere vooraanstaande islamofoben, de motor vormen van het gedachtegoed van zo'n jongen. Hij haalt zijn gelijk uit de woorden van Wilders en Pam Geller. Zij kunnen daar weliswaar niets aan doen, maar het is wel van belang dat dit wordt erkend.
Allang gelezen joh. En ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens Koos, als je niet wil koken van woede zou ik vooral niet op deze link klikken.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet bepaald, maar ik gok dat jij dat ook wel weet.
Ach, hetzelfde kon gezegd worden over de moord op Fortuyn. Hetzelfde kan gezegd worden als er vandaag of morgen iemand een filiaal van Goldman Sachs binnenstormt en daar een bloedbad aanricht, enzovoort. Felle kritiek op mensen of groepen mensen kan individuen die sowieso al compleet gestoord zijn geeft die mensen misschien nog een extra zetje om een bepaalde daad te plegen, maar het is geenszins een noodzakelijke noch een voldoende voorwaarde.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom is Wilders mijns inziens ook niet verantwoordelijk. Je kunt echter niet ontkennen dat hij, evenals andere vooraanstaande islamofoben, de motor vormen van het gedachtegoed van zo'n jongen. Hij haalt zijn gelijk uit de woorden van Wilders en Pam Geller. Zij kunnen daar weliswaar niets aan doen, maar het is wel van belang dat dit wordt erkend.
Ik moet altijd lachen om die site. Wat een kansloze bedoening zeg. Niet normaal.quote:
Bluesdude, schrijf jij voor joop?quote:De 109 miljard euro steun aan Griekenland bestaat volledig uit publiek geld ... Rutte zei dat banken 50 miljard euro van dit bedrag voor hun rekening nemen, maar dat blijkt nu niet te kloppen ... PvdA en D66 vinden dat het kabinet 'onhandig' heeft gehandeld ... SP wil dat Kamer terugkomt van reces
Dat blijven vervelende lui. En zij moeten ook niet denken een vrijbrief te hebben om nu maar alles zwart te maken wat zwart gemaakt kan worden.quote:
De paar stukjes die Frans de Waal er heeft geschreven zijn nog wel de moeite.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die site. Wat een kansloze bedoening zeg. Niet normaal.
Hij is niet verantwoordelijk, maar is dan wel weer "de motor"? Ik word er niet veel wijs uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:
Dat zenuwachtige gepees om alles wat rechts is zwart te maken, schiet je beeldscherm af.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die site. Wat een kansloze bedoening zeg. Niet normaal.
Neequote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zenuwachtige gepees om alles wat rechts is zwart te maken, schiet je beeldscherm af.
Wat een zure bende.
Zijn alle linksen zo?
Joop is vooral heel niet-journalistiek. Ik snap de waarde van die blog echt niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zenuwachtige gepees om alles wat rechts is zwart te maken, schiet je beeldscherm af.
Wat een zure bende.
Zijn alle linksen zo?
Das ook meteen haar mooiste foto. Google maar eens. Misschien dat je je bedenkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)aire_van_den_berg-1/
Zij is wel een leuk vrouwtje om te zien.
Laat me even in de waan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das ook meteen haar mooiste foto. Google maar eens. Misschien dat je je bedenkt.
Zie het meer als een groepje corpsballen die gniffelend naar het plebs staan te kijken. Constant elkaars ervaren morele superioriteit prijzen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Joop is vooral heel niet-journalistiek. Ik snap de waarde van die blog echt niet.
Je kan toch geen voldoening halen uit het constant preken voor eigen parochie?
Fapfapfapquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)aire_van_den_berg-1/
Zij is wel een leuk vrouwtje om te zien.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat ONZ-topic
doe hier een stare dad comic
Daar komt het wel op neer inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zie het meer als een groepje corpsballen die gniffelend naar het plebs staan te kijken. Constant elkaars ervaren morele superioriteit prijzen.
Hmm als ik haar naam op google images invoer, dan staat daar wel bijna direct een dubieus NSFW plaatje tussen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das ook meteen haar mooiste foto. Google maar eens. Misschien dat je je bedenkt.
Dat is google. Zoek maar een plaatje met willekeurige term. Zon NSFW duikt altijd wel op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm als ik haar naam op google images invoer, dan staat daar wel bijna direct een dubieus NSFW plaatje tussen.
quote:
Dat zeg je telkens bij elke vrouw. Bedenkelijk.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:38 schreef Monolith het volgende:
Ach ja, ik heb van de leukste meiden wel verschrikkelijke foto's zien langskomen.
Niet elke mooie meid is bovendien fotogeniek of vice versa.
Als je zo graag in contact wilt komen met haar: http://www.spotgirl.com/quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus.
Jammer dat niemand twittert, dan hadden we haar een link naar dit topic kunnen sturen
Dat zijn nou de mooie reacties.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:51 schreef Frollo het volgende:
Ik ben zelf van plan om 16 september a.s. voorgoed te stoppen met Fok.
Mensen die willen stoppen met een forum of website en dit ook nog eens plannen nemen het allemaal veel te serieus.quote:
Dat was nog een leuk relletje op het forumquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die willen stoppen met een forum of website en dit ook nog eens plannen nemen het allemaal veel te serieus.
Dat doen ze bij het corps niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zie het meer als een groepje corpsballen die gniffelend naar het plebs staan te kijken. Constant elkaars ervaren morele superioriteit prijzen.
Ach ja, Glenn Beck.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:08 schreef Friek_ het volgende:
Hij gaat lekker in de VS. Zulke tolerante mensen, die republikeinen.
Groot genoeg voor bijeenkomsten van een paar honderd man.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:09 schreef eriksd het volgende:
Ik weet niet hoe dat zit met die jongerenafdelingen eigenlijk. Is dat in Nederland ook zo grootschalig?
Ja:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:09 schreef eriksd het volgende:
Ik weet niet hoe dat zit met die jongerenafdelingen eigenlijk. Is dat in Nederland ook zo grootschalig?
Komt op mij altijd een beetje over als jeugdige indoctrinatie eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Groot genoeg voor bijeenkomsten van een paar honderd man.
Inderdaad, in Nederland zou die man in de Wajong zitten, in de VS krijgt hij tenminste een volwaardige plek in de maatschappij.quote:
Als je op je 13e al politiek actief bent mag je dat best ergens uiten/gebruikenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt op mij altijd een beetje over als jeugdige indoctrinatie eigenlijk.
Sterker nog, mensen als Jon Stewart hebben hun succes voor een groot deel te danken aan dit heldere licht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, in Nederland zou die man in de Wajong zitten, in de VS krijgt hij tenminste een volwaardige plek in de maatschappij.
De JOVD ook?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Scholen op grondslag van geloof xy komen op mij pas over als kaderscholen voor indoctrinatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij creëert ook nog banenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sterker nog, mensen als Jon Stewart hebben hun succes voor een groot deel te danken aan dit heldere licht.
Alle partijen uiteraard. Zeker als het om 14-jarigen gaat.quote:
Scouting is pas indoctrinatie, toen ik 13 was wist ik al hoe schippersbitter smaakte, en hoe hard je rennen moest als je een bushokje in de fik had gezet.quote:
Dat is de scouting ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef Reya het volgende:
[..]
De JOVD is een excuus om bier te drinken, dat heeft niets met politiek te maken.
En wat je met een 50-jarige hopman moest doen.....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Scouting is pas indoctrinatie, toen ik 13 was wist ik al hoe schippersbitter smaakte, en hoe hard je rennen moest als je een bushokje in de fik had gezet.
Vind de scouting net een jeugdlegerquote:
Gelukkig waren mijn begeleiders rond de 30 indertijdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat je met een 50-jarige hopman moest doen.....
Als ik de verhalen van vrienden en vriendinnen van me die daar leiding geven mag geloven, dan is er eerder sprake van verkapte jeugdbendes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vind de scouting net een jeugdleger
Net de NSB-jeugdstorm inderdaad:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vind de scouting net een jeugdleger
Maar ze hebben iig een plek om de buit op te slaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik de verhalen van vrienden en vriendinnen van me die daar leiding geven mag geloven, dan is er eerder sprake van verkapte jeugdbendes.
Leerden ze er dan ook handtasjesdiefstal voor gevorderden op de 125cc Gilera Runner?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik de verhalen van vrienden en vriendinnen van me die daar leiding geven mag geloven, dan is er eerder sprake van verkapte jeugdbendes.
Scouting is voor katholieken, als je niet katholiek bent begrijp je het niet, zelfs als je jeugdleider bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net de NSB-jeugdstorm inderdaad:
http://virtueletochten.no(...)/?pc_id=20&pp_id=119
Trommels, malle pakjes, rare hopmannen, het is er allemaal aanwezig.
Zelfmoord zou ook nog altijd een optie zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
Katholieken hebben sowieso de leukere dingen.
Als ik van mijn atheisme af zou vallen, dan toch liever het catholicisme dan zo'n saaie protestant.
?O/quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfmoord zou ook nog altijd een optie zijn.
Ja maar protestanten hebben die goede arbeidsethos, waarals katholieken luie nietstnutten zijn. Zie de Mediterraan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
Als ik van mijn atheisme af zou vallen, dan toch liever het catholicisme dan zo'n saaie protestant.
Zitten mijn toetsen weer eens door elkaarquote:
Plus carnaval.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik wilde eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
I.p.v. mij te bekeren tot een geloof lijkt mij zelfmoord de aantrekkelijkere optie.
Het gaat niet om het carnaval, meer omdat je als je daar zeven vrouwen hebt zwanger gemaakt met een biecht (+5 onze vaders +7 wees gegroetjes) van de verantwoording af kunt komen.quote:
Het handige is dat als je katholiek bent je er ook nog een leven naast kan hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
Niet bij links iets meer? Ik bedoel, denk nu eens na, het gaat wel om de Noorse PvdA!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alle partijen uiteraard. Zeker als het om 14-jarigen gaat.
In principe wel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het carnaval, meer omdat je als je daar zeven vrouwen hebt zwanger gemaakt met een biecht (+5 onze vaders +7 wees gegroetjes) van de verantwoording af kunt komen.
Opzouten, mafklapper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet bij links iets meer? Ik bedoel, denk nu eens na, het gaat wel om de Noorse PvdA!
quote:
Mijn arbeidsethos ontleen ik aan het kapitalisme, daar heb ik gen dominee voor nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar protestanten hebben die goede arbeidsethos, waarals katholieken luie nietstnutten zijn. Zie de Mediterraan.
Dus inderdaad zou ik ook voor het katholicisme kiezen.
Als Anglicaan ook, geloof ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het handige is dat als je katholiek bent je er ook nog een leven naast kan hebben.
Paus Benedictus draagt Erhard Junghansquote:
Juist wel. Lekker er doorheen ouwehoeren en je ermee bemoeien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
Zucht, als een vriend z'n relatieproblemen met z'n vrouw uitvecht op jouw facebookpagina, dan is dat nooit grappig.
Er bestaat volledige vrijheid van godsdienst maar de staatskerk van Engeland is de Church of England. De Koning(in) moet lidmaat zijn van de Church of England en moet bij de troonsbestijging beloven de kerk te beschermen. Met de Church of England verbonden is de zogenaamde Anglican Communion.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
Als Anglicaan ook, geloof ik.
Hoe zit dat in GB & USA ook al weer?
Dat zijn geen refo's.
Mitt Romney is Hormoonsquote:
Wat een ongelukkige typfoutquote:
Het is ten slotte jouw Facebook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist wel. Lekker er doorheen ouwehoeren en je ermee bemoeien.
En blijkbaar willen ze dat iedereen zich er mee bemoeit, anders doe je dat niet op facebook.quote:
Van het soort dat zegt:quote:
Daar heeft hij een punt. Ware het niet dat jesus Nederlands met een Brabants accent sprak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van het soort dat zegt:
If English was good enough for Jesus,then it's surely good enough for me
Des te meer een reden om Brabo's aan het kruis te nagelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Daar heeft hij een punt. Ware het niet dat jesus Nederlands met een Brabants accent sprak.
Oorlogvoeren voor dummies?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
Wat ben ik trouwens ook een domme nerd zeg, bestel ik vanochtend op internet een aantal boeken (ja, gewoon vrijwillig, om te lezen). Echter liggen er nog een stuk of 6 op de plank te wachten om gelezen te worden, dus het is niet zo dat ik geen boeken meer heb.
Ga ik echter vanmiddag de stad in, waar kom ik weer mee thuis? Juist ja, nog een boek.
Geen nerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
Wat ben ik trouwens ook een domme nerd zeg, bestel ik vanochtend op internet een aantal boeken (ja, gewoon vrijwillig, om te lezen). Echter liggen er nog een stuk of 6 op de plank te wachten om gelezen te worden, dus het is niet zo dat ik geen boeken meer heb.
Ga ik echter vanmiddag de stad in, waar kom ik weer mee thuis? Juist ja, nog een boek.
Ik zou het niet eten iigquote:
Nerd.quote:
Brabants, dat is omgekeerd arabisch.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:57 schreef von_Preussen het volgende:
Des te meer een reden om Brabo's aan het kruis te nagelen.
Nee, het boek wat ik vandaag gekocht heb gaat over de vliegramp in Faro met Martinair (1992) en de nasleep ervan.quote:
Eventually, though, the strain of 120 degrees C ambient temperature and the load of Quake 3 caused the computer to overheat and crash. I rebooted it, and it loaded back into windows. Although Quake 3 still crashed when trying to play. At that point, the chips were ready. I turned off the heat and enjoyed my snack while I waited for the oil to cool so I could use the computer again.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://hardforum.com/showthread.php?t=1104341
Je had deze erbij moeten bestellen:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het boek wat ik vandaag gekocht heb gaat over de vliegramp in Faro met Martinair (1992) en de nasleep ervan.
Besteld heb ik een aantal boeken over de Binnenlandse Veiligheidsdienst, de Leopard 1 tank in de Nederlandse strijdkrachten en over het bankroet van Fortis.
ik koop hardcovers om ze vervolgens op mijn kindle te lezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nerd.
Een volle boekenkast is toch veel leuker?
Uiteraard. Maar ik vind maar 10% van de boeken het waard om ze te kopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nerd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
electronic publication.quote:
Klinkt 2.0quote:
Echtgaaf blijft eeuwig treuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:22 schreef waht het volgende:
Een selectie slachtoffers van persoontje Beivrik
[ afbeelding ]
Lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:22 schreef dotCommunism het volgende:
e-readers zijn een geweldige uitvinding.
Ik heb een tablet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:22 schreef dotCommunism het volgende:
e-readers zijn een geweldige uitvinding.
Kijk, jij kent je klassiekers.quote:
Een boek dat je kan ruiken, voelen, zien, oppakken even wegleggen en dagen later weer verder gaanquote:
Beiden een plat scherm zonder toetsenbordquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is wat anders dan een e-reader.
Een boek dat het mileu vernietigd, voor extra CO2-uitstoot zorgt en bossen vernietigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een boek dat je kan ruiken, voelen, zien, oppakken even wegleggen en dagen later weer verder gaan
Valt nogal mee hoor, veruit het meeste papier komt uit herbruik en redelijk duurzaam geëxploiteerde bossen. En papier kan na gebruik weer prima worden hergebruikt terwijl de stroom van je e-reader van een vieze kolencentrale komt en de accu uiteindelijk in het milieu belandtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een boek dat het mileu vernietigd, voor extra CO2-uitstoot zorgt en bossen vernietigd.
Zonde dat die zo gefaald isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:31 schreef eriksd het volgende:
Via Unreal kom ik nu op de dreamcast. Kennen we die nog?
Gezien zijn voorliefde voor pyromanie heeft du_ke daar sowieso geen grote problemen mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een boek dat het mileu vernietigd, voor extra CO2-uitstoot zorgt en bossen vernietigd.
Faalhippie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Gezien zijn voorliefde voor pyromanie heeft du_ke daar sowieso geen grote problemen mee.
Geen fossiele brandstoffen, niks aan de hand dusquote:
Maar een heel ander type schermquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beiden een plat scherm zonder toetsenbord
Oldskool stoomauto's zijn dus helemaal ok?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen fossiele brandstoffen, niks aan de hand dus
Een e-reader leest veel prettiger met z'n e-paper. Zo'n ding kan je ook gewoon uitzetten en weer aan en je e-book ligt nog steeds geopend op dezelfde pagina.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat zal wel. Ik zie het verschil niet hoor
Op basis van een houtverdamper of hoe dat ook precies werkt? Daar is niet zo heel veel mis mee inderdaad als we naar CO2 kijken (qua overige uitstoot is vers 2quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oldskool stoomauto's zijn dus helemaal ok?
Held.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nerd.
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Een e-reader leest veel prettiger met z'n e-paper. Zo'n ding kan je ook gewoon uitzetten en weer aan en je e-book ligt nog steeds geopend op dezelfde pagina.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:31 schreef eriksd het volgende:
Via Unreal kom ik nu op de dreamcast. Kennen we die nog?
Joh, ze hebben zelf een eigen PvdA-bash subforumquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:52 schreef Friek_ het volgende:
Bij sommige PVV'ers vermoed ik bijna serieus dat ze die aanslagen wel een goede zaak vinden.
Die claim gaat mij toch te ver hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:52 schreef Friek_ het volgende:
Bij sommige PVV'ers vermoed ik bijna serieus dat ze die aanslagen wel een goede zaak vinden.
Haha, Elatik, Wolfsen en Job hebben een eigen topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh, ze hebben zelf een eigen PvdA-bash subforum
Dat krijg je wanneer je fts niet over elke PvdA-scheet een eigen topic gunt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh, ze hebben zelf een eigen PvdA-bash subforum
Hoe is het in Frankrijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel van die stoere Japanse games.
quote:Cohen benadrukte dat Wilders niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor de gruweldaden in Noorwegen. Hij vindt echter wel dat politici zich steeds moeten realiseren dat de woorden die ze spreken, ertoe doen.
Cohen noemt het 'heel verstandig' als politici hun woorden matigen, hoe stevig een inhoudelijk debat ook gevoerd kan worden.
Bron
Nou ja, een Italiaanse parlementariër die zijn ideeën als 'gezond' beschouwt vind ik ook nogal ver gaan.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef Freefly het volgende:
[..]
Als er kritiek moet zijn op religie laat dat dan zijn op religie in het algemeen. Om kritiek te hebben op een religie die aangehangen wordt door een meerderheid met een niet-westerse afkomst is gewoon racistisch. Het doet denken aan WOII en de jodenvervolving die ook eerst alleem begon met kritiek.
Vandaar dat gestotter. Hij benadrukt gewoon zijn eigen woorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |