Goed zo. Time-wasting-websites in het jargon.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef remlof het volgende:
Ik kan geen joetjoepjes afspelen op mijn werk
U werkt in een callcenter?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef remlof het volgende:
Ik kan geen joetjoepjes afspelen op mijn werk
Ah, daar liep ik gister ook rond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Zo weer thuis, je moet de groeten uit Tilburg hebben remlof.
Ah, ook de Amstel biertent gevonden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, daar liep ik gister ook rond.
Als hetero overigens.
Ah, groeten terugquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
Zo weer thuis, je moet de groeten uit Tilburg hebben remlof.
Jazeker, ook een paar bier gehaald. Verder een beetje rond gebaggerd op de kermis, voornamelijk gezopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, ook de Amstel biertent gevonden?
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik daar maar de gehele tijd heb doorgebracht.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker, ook een paar bier gehaald. Verder een beetje rond gebaggerd op de kermis, voornamelijk gezopen.
Overigens werd er wel een paar keer aan m'n reet gevoeld.
Kan het ook wel hebben hoor, maar ging enkel met een wat ongemakkelijk gevoel weer naar huis. Toch half aangerand.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He jammer dat ik niet wist dat je er zat, anders deden we 'n biertje. Kermis heb ik eigenlijk volledig genegeerd, ging gewoon meebrallen met het Nederlandse lied in de tent en mezelf klemzuipen.
En aan je reet gevoeld, tjah, het blijft een homo feest he.
Stuur maar een beetje zon terug.quote:
Ik hoop telkens weer op eenzelfde reactie wanneer ik willekeurige dames betast.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He jammer dat ik niet wist dat je er zat, anders deden we 'n biertje. Kermis heb ik eigenlijk volledig genegeerd, ging gewoon meebrallen met het Nederlandse lied in de tent en mezelf klemzuipen.
En aan je reet gevoeld, tjah, het blijft een homo feest he.
Och volgens mij heeft iedereen dat wel, ik vond 't ook niet prettig dat iedereen aan me ging zitten dus dat maakt weinig uit welke geaardheid je hebt, gewoon irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan het ook wel hebben hoor, maar ging enkel met een wat ongemakkelijk gevoel weer naar huis. Toch half aangerand.![]()
Klinkt trouwens een beetje als carnaval wat je hebt gedaan. Minus het verkleden.
Pff, het zijn voornamelijk de dames die dat doen, die denken dat omdat je homo bent ze alles mogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik hoop telkens weer op eenzelfde reactie wanneer ik willekeurige dames betast.
Als een uithangbordquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
En klopt, hoewel ik wel helemaal in 't roze was uiteraard, toch nog beetje verkleed.
Uiteraard, echter ik heb me niet gewaagd aan de roze wuppies, gay.nl stickers en outTV gadgets of hoedjes.quote:
Nee nee, dat ligt aan ons.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
God, wat slikt die fokthesystem? Er is in 99% van z'n posts geen touw aan vast te knopen
Betyar heeft je wel een dubieuze TT geschonken Koos.quote:
Opkankeren, smeerlap.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betyar heeft je wel een dubieuze TT geschonken Koos.
'Dames' denken sowieso dat ze wat dat betreft alles kunnen maken. En vaak hebben ze daarin gelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pff, het zijn voornamelijk de dames die dat doen, die denken dat omdat je homo bent ze alles mogen.
Maar he, gratis drank, ik ga niet klagen.
Dat is waar, tenzij het Ingrids zijn met pittige kapsels en een vlotte uitstraling.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
'Dames' denken sowieso dat ze wat dat betreft alles kunnen maken. En vaak hebben ze daarin gelijk.
Ik zou een betere journalist worden door zijn teksten grondig te bestuderen, ofzo. Dat liet ik mij tenminste vertellen door hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, wij zijn allemaal te dom om zijn posts te snappen
Comic Sans....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:17 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet dit keer echt iets op het forum
Die opmerking had ik wel van jou verwacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Betyar heeft je wel een dubieuze TT geschonken Koos.
Nouja, veel erger dan de kat van tante Truus in de boom kan ook niet hè.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou een betere journalist worden door zijn teksten grondig te bestuderen, ofzo. Dat liet ik mij tenminste vertellen door hem.
Wat zei je, werkloze?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, veel erger dan de kat van tante Truus in de boom kan ook niet hè.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, veel erger dan de kat van tante Truus in de boom kan ook niet hè.
Bovendien, stiekem in Friek_ z'n kont knijpen is dan ook veel leuker dan werk.quote:
Ik denk dat ik de volgende meet maar een keertje oversla.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien, stiekem in Friek_ z'n kont knijpen is dan ook veel leuker dan werk.
Liever voldoende centen binnenharken door te schrijven over die kankerhoer van een Truus, dan je helemaal uit de naad werken voor een paar kutcenten.quote:
Doe je jezelf aan door dat topic op die manier te schrijven, die stelling neer te zetten, en dat net een paar dagen nadat 90+ mensen zijn vermoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van het volk dat de discussie in mijn topic probeert te verzieken door mij ervan te beschuldigen dat ik Wilders verantwoordelijk houd voor de daden van die malle Noor.
Het is inmiddels 90-quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe je jezelf aan door dat topic op die manier te schrijven, die stelling neer te zetten, en dat net een paar dagen nadat 90+ mensen zijn vermoord.
Want daags na 9/11 werden geen discussies gevoerd over de kwalijke invloed van de extreme islam?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe je jezelf aan door dat topic op die manier te schrijven, die stelling neer te zetten, en dat net een paar dagen nadat 90+ mensen zijn vermoord.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want daags na 9/11 werden geen discussies gevoerd over de kwalijke invloed van de extreme islam?
Eh?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van het volk dat de discussie in mijn topic probeert te verzieken door mij ervan te beschuldigen dat ik Wilders verantwoordelijk houd voor de daden van die malle Noor.
Nee, want ik ben niet van mening dat de PVV dit bewust uit heeft willen lokken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Wilders voorstander is van een geweldloze aanpak. Ik vraag mij echter af of hij voldoende beseft hoeveel invloed zijn woorden kunnen hebben. Dat geldt niet alleen voor hem, maar voor meer soortgelijke figuren als hij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg nou maar gewoon dat je de PVV wel een kwalijke invloed vindt en hen wel deels schuld in de schoenen wilt schuiven, zijn we daar ook klaar mee, net zo makkelijk.
Ja en wat dan nog, noem eens een stroming ter wereld die niet ontvankelijk is voor fundamentalisme of extremisme, rare monniken in Tibet uitgezonderd, ook al konden die ook aardig rellen en zichzelf in de fik zetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet van mening dat de PVV dit bewust uit heeft willen lokken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Wilders voorstander is van een geweldloze aanpak. Ik vraag mij echter af of hij voldoende beseft hoeveel invloed zijn woorden kunnen hebben. Dat geldt niet alleen voor hem, maar voor meer soortgelijke figuren als hij.
De aanslag van vrijdag heeft laten zien dat het anti-islamisme een stroming is die ontvankelijk is voor extremisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |