De komende tijd wrsch wel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:11 schreef V1z0R het volgende:
Is dat een verkapt, wij blijven in het VK wonen-post Mo?
Het voor- en nadeel van het onderwijs in 1.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik 50 ofzo![]()
Maar dan de rest van het jaar nooit vrij, alleen in het hoogseizoen weg kunnen en de 1-weeksvakanties eigenlijk gewoon thuis aan het werk zijn
.
Was dat niet al de bedoeling dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat volgende week weer naar Nederland voor 2 dagen.. en we hebben een deal gemaakt
Ik ga op zoek/solliciteren naar een master in de driehoek Leeds-York-Hull, en hij gaat hier een baan zoeken...
Dit. Maar dan met 20 vakantiedagen. Al kan ik wel overuren compenseren en dat doe ik dan ook vlijftig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik 50 ofzo![]()
Maar dan de rest van het jaar nooit vrij, alleen in het hoogseizoen weg kunnen en de 1-weeksvakanties eigenlijk gewoon thuis aan het werk zijn
.
Van kinderen in het algemeen. Al je eenmaal kinderen hebt ben je ook aan de vakanties gebonden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het voor- en nadeel van het onderwijs in 1.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Zo lang achter elkaar vrij zijn is niets voor mij trouwens. Je kunt moeilijk 6 weken op vakantie gaan en van 1 week thuiszitten word ik al gek. Dus ik ga m'n vakanties een beetje spreiden (op vakantie in het najaar als het hier kutweer is
hoewel...
).
Flexibeler in welk opzicht? Ik ben gewoon ma-vrij van 8:00 tot 17:00 op school.. Ben dus niet zo heel flexibel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
54 vakantiedagen![]()
En ja, in de vakanties ben ik ook wel vaker aan het werk, maar dat was ik in m'n vorige baan ookBovendien ben ik tijdens werkweken nu ontzettend veel flexibeler dan in mijn vorige werk
![]()
Al met al ben ik nog steeds heul blij dat ik docent ben geworden
Dat zou ik ook graag doen, maar helaas heb ik geen budget om zo vaak weg te gaan. Ik heb per jaar 27,5 dagen, met dit jaar nog 4 extra die ik over had van vorig jaar. Omdat ik 4 dagen per week werk, zijn dat toch bijna 9 weken vrijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, ik benut mijn vakantiedagen over het algemeen volledig met reizen.![]()
Een dagje vrij nemen om thuis te rommelen is niet mijn ding en ik doe ook niet aan dagen voor en na mijn vakantie vrij nemen.
Relaxsssasionquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik geniet wel echt van deze 7 weken trouwens, ondanks het rotweer. Kom helemaal bijen heb weer tijd om hier mee te lezen
Nou ja, het kán wel, maar het is niet erg gebruikelijk ofzo, denk ik? Wij gingen vroeger maximaal 4 weken en dan nog 2 weken thuis rondhangen.quote:
Nou, mijn man kan max 2 weken achter elkaar vrij krijgen.. Eigenlijk moet ik iemand zoeken in het onderwijsquote:
Geen idee, ik heb altijd 23 onthouden. 't Is geen vetpot.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik 22,5. Of wordt dat afgerond naar boven?
Niet per se nee.quote:
Ja, maar ik werk de ene week 40 en de andere 32. Anders zou ik wekelijks 36 hebben. Dat dat in de praktijk niet zo is door fysio, is een andere zaak.quote:
Samequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, ik benut mijn vakantiedagen over het algemeen volledig met reizen.![]()
Een dagje vrij nemen om thuis te rommelen is niet mijn ding en ik doe ook niet aan dagen voor en na mijn vakantie vrij nemen.
Regelmatig pas het tweede of derde uur lesgeven (of nog later), dan ga ik gerust wat later naar het werk toe. En meestal vertrek ik rond 16.45u. Op vrijdag vaak al rond een uurtje of twee (als ik 's middags geen lessen heb). Of soms werk ik een dag thuis, als ik helemaal geen lessen heb ingepland (ik werk gemiddeld wel meer dan 40u btw, maar die uren zijn vrij flexibel in te delen, dus 's avonds, weekenden, etc).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Flexibeler in welk opzicht? Ik ben gewoon ma-vrij van 8:00 tot 17:00 op school.. Ben dus niet zo heel flexibel, eigenlijk.
Oh nou wat gebruikelijk is doet er toch niet toe?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, het kán wel, maar het is niet erg gebruikelijk ofzo, denk ik? Wij gingen vroeger maximaal 4 weken en dan nog 2 weken thuis rondhangen.
Nee, ik ben op vakantie!quote:
Eentje voor erbij of als vervanging?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, mijn man kan max 2 weken achter elkaar vrij krijgen.. Eigenlijk moet ik iemand zoeken in het onderwijs
Tof!! Vietnam toch? Hoe bevalt het tot nu toe??quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ben op vakantie!Ben al uitgecheckt uit het hotel en de bus gaat pas over anderhalf uur. Dus even de tijd doden
ahá! Fijn gehad?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ben op vakantie!Ben al uitgecheckt uit het hotel en de bus gaat pas over anderhalf uur. Dus even de tijd doden
Ja, dat maakt wel een verschil! Heb jij een fulltime aanstelling? Ik geef meestal van 8:30 tot 15:20 of 14:20 les. Ik heb met mijn aanstelling wel recht op één lesvrij dagdeel per week, maar daar plan ik dan mentor-afspraken en overleggen enzo. Na het laatste uur bereid ik de rest van de week voor en kijk ik na, want 's avonds werken werkt niet zo goed voor mij, dan werk ik te laat door en dat levert stress op. Eigenlijk gewoon een 9-to-5 job voor mij dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Regelmatig pas het tweede of derde uur lesgeven (of nog later), dan ga ik gerust wat later naar het werk toe. En meestal vertrek ik rond 16.45u. Op vrijdag vaak al rond een uurtje of twee (als ik 's middags geen lessen heb). Of soms werk ik een dag thuis, als ik helemaal geen lessen heb ingepland (ik werk gemiddeld wel meer dan 40u btw, maar die uren zijn vrij flexibel in te delen, dus 's avonds, weekenden, etc).
Doktersbezoek/ziekenhuisbezoek/dat-soort-afspraken zijn perfect tussen de lesuren door te plannen.
En tijdens tentamenperiodes werk ik sowieso de helft van de tijd thuis![]()
Denk dat het wel een hoop scheelt dat het hbo is, qua flexibiliteit.
Ja, fulltime aanstellingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat maakt wel een verschil! Heb jij een fulltime aanstelling? Ik geef meestal van 8:30 tot 15:20 of 14:20 les. Ik heb met mijn aanstelling wel recht op één lesvrij dagdeel per week, maar daar plan ik dan mentor-afspraken en overleggen enzo. Na het laatste uur bereid ik de rest van de week voor en kijk ik na, want 's avonds werken werkt niet zo goed voor mij, dan werk ik te laat door en dat levert stress op. Eigenlijk gewoon een 9-to-5 job voor mij dus.
En op vrijdagmiddag wel om 14:20 klaar, maar dan de bar in met collega's, even stoom afblazen
Samen krijgen we alle slankies nog wel aan de hoepelsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Coco, natuurlijk had ik Perr al even gewezen op de oorbellen die we graag zien
Zag op de ZC trouwens een meid met pareloorbellen, vond ik ook leuk! Maar dat kan ook zijn omdat ze voor de rest erg aantrekkelijk was
Pics!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef _aurum_ het volgende:
En het is pokkeweer maar dat maakt niet uit want ik heb mijn nieuw jurk aan
quote:
Inderdaad heel anders. Nou, mij bevalt het HBO in ieder geval primaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Coco - het zijn toch 2 heel verschillende werelden blijkt maar weer, VO en HBO. Het lijkt me best leuk om eens in het HBO te werken!
vanaaf!quote:
^^quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!
Denk maar zo: het was vast niet een droombaan! Hopelijk komt er snel iets heel gaafs op je pad![]()
Maar ik snap de teleurstelling. Als je er intensief mee bezig bent geweest zit je er voor je gevoel al half.
gewoon op de naar de volgende. Je hebt een oefenrondje gehadquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vanaaf!
En ik heb nog een ander monsoon jurkje van Ebay geplukt.En manlief heeft zojuist gemeld dat deze binnen is
Ja, dat maakt het het leukst! En als ze ook nog eens wat leren is dat mooi meegenomenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Inderdaad heel anders. Nou, mij bevalt het HBO in ieder geval primaVooral het contact met de studenten is erg leuk
![]()
(nu zal dat in het VO vast ook zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee)
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Samen krijgen we alle slankies nog wel aan de hoepels![]()
![]()
of parels
Vrijwilligerswerk. Zij blij, jij het huis uit en onder de mensen. En wie weet helpt op die manier netwerken je aan een andere baan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Nu maar 's bedenken wat er verder nog opties zijn.. had vooral gehoopt weer aan de slag te kunnen. Wil mensen leren kennen en 't huis uit...
Dit. Misschien iets op de uni?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk. Zij blij, jij het huis uit en onder de mensen. En wie weet helpt op die manier netwerken je aan een andere baan.
Het is vast heel onmenselijk om te zeggen dat ik daar niet op zit te wachten, maargoed, zo is 't wel. Besteed dan liever m'n tijd aan het zoeken naar vacatures.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk. Zij blij, jij het huis uit en onder de mensen. En wie weet helpt op die manier netwerken je aan een andere baan.
Heb je ze trouwens gevraagd of ze mensen zoeken voor intro's enzo? Je bent dan weliswaar zelf nieuw, maar misschien kan je ergens mee assisteren! In Leeds hadden ze hele kuddes hulpstudenten bij de intro's lopenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is vast heel onmenselijk om te zeggen dat ik daar niet op zit te wachten, maargoed, zo is 't wel. Besteed dan liever m'n tijd aan het zoeken naar vacatures.
Universiteit kijk ik al elke dag of ze iets hebben.
Welke was het geworden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jurkje dat ik gisteren besteld heb, is er! Hmm... Geloof dat ik het wel leuk vind
Zal 't straks even posten, kijken of het glamorous genoeg is
(ik wil vooral weten of ik er niet als een dikke zeekoe uitzie, mgoed)
Sterkte! Eén van onze poezels had dat laatst ook ineens, ik vond het ook raar... Daarna niet meer voorgekomen gelukkig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, vanaaf ff met Bo naar de dierenarts. Hij heeft last van ongewild (tenminste, dat neem ik aan) urineverlies in z'n slaap. Hij droomt altijd heel heftig en soms plast ie dan een beetje. En we hebben het idee dat het toeneemt de laatste tijd. En gisterochtend lag er op de vloer een klein plasje, op een plek waar 'ie niet slaapt... heel raar. Ik vind het maar niks als er iets met de katten is.
Nope, zal nog 's specifiek daar op zoeken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je ze trouwens gevraagd of ze mensen zoeken voor intro's enzo? Je bent dan weliswaar zelf nieuw, maar misschien kan je ergens mee assisteren! In Leeds hadden ze hele kuddes hulpstudenten bij de intro's lopen
Daar breng ik zo ongeveer mijn dag mee door, die sites, en het registreren erop. Was de afgelopen anderhalve week nog niet in shape om lijfelijk langs bureau's te gaan doordat ik niet zo lekker kon lopen, maar dat ga ik deze week maar 's doen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:04 schreef Perruche het volgende:
Mo, kweenie hoor, maar je bent er pas net en je eerste "serieuze" sollicitatie? Zou me niet te druk maken. Kijk eens bij uitzendbureaus, maak een profiel aan op jobsites, etc....?
Hadden ook niets voor me op het moment.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien die club waar ME voor werkte?
Van de Lucardi tot de Sixt en de juweliersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Perr, bij de hoepeloorbellenshop? Ik vind ze mooi staan bij meiden, zou alleen niet weten waar je ze haalt LOL!
Tis dan ook Sixquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Nu ken ik Sixt als autoverhuurbedrijf, maar zal ook wel een winkel zijn
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Nu ken ik Sixt als autoverhuurbedrijf, maar zal ook wel een winkel zijn
quote:
Is geen excuus, want ik kom er ook nooitquote:
Als je je tijd echt zelf in wilt delen moet je in de sales gaan. In het onderwijs zit je -deels- toch weer vast aan bepaalde lestijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:25 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb 25 vakantie dagen bij 40 uur. Ik zou best wel in het onderwijs willen werken zoals Coco. Lijkt me heerlijk dat je wat meer zelf je tijd kan indelen.
Ik wil trouwens straks even iemand PM en over iets met werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |