Samen krijgen we alle slankies nog wel aan de hoepelsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Coco, natuurlijk had ik Perr al even gewezen op de oorbellen die we graag zien
Zag op de ZC trouwens een meid met pareloorbellen, vond ik ook leuk! Maar dat kan ook zijn omdat ze voor de rest erg aantrekkelijk was
Pics!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef _aurum_ het volgende:
En het is pokkeweer maar dat maakt niet uit want ik heb mijn nieuw jurk aan
quote:
Inderdaad heel anders. Nou, mij bevalt het HBO in ieder geval primaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Coco - het zijn toch 2 heel verschillende werelden blijkt maar weer, VO en HBO. Het lijkt me best leuk om eens in het HBO te werken!
vanaaf!quote:
^^quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!
Denk maar zo: het was vast niet een droombaan! Hopelijk komt er snel iets heel gaafs op je pad![]()
Maar ik snap de teleurstelling. Als je er intensief mee bezig bent geweest zit je er voor je gevoel al half.
gewoon op de naar de volgende. Je hebt een oefenrondje gehadquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
vanaaf!
En ik heb nog een ander monsoon jurkje van Ebay geplukt.En manlief heeft zojuist gemeld dat deze binnen is
Ja, dat maakt het het leukst! En als ze ook nog eens wat leren is dat mooi meegenomenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Inderdaad heel anders. Nou, mij bevalt het HBO in ieder geval primaVooral het contact met de studenten is erg leuk
![]()
(nu zal dat in het VO vast ook zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee)
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Samen krijgen we alle slankies nog wel aan de hoepels![]()
![]()
of parels
Vrijwilligerswerk. Zij blij, jij het huis uit en onder de mensen. En wie weet helpt op die manier netwerken je aan een andere baan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Nu maar 's bedenken wat er verder nog opties zijn.. had vooral gehoopt weer aan de slag te kunnen. Wil mensen leren kennen en 't huis uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |