abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99955991
Ik weet niet hoeveel dagen ik heb, op mijn verlofkaart staan uren. Maar ik heb een contract van 28.8 en werk 32. En geen onderwijs maar ondersteunend, dus ik kan in vakanties doorwerken (bv. meivakantie, herfstvakantie) en m'n dagen op een andere tijd opnemen. En in bepaalde vakanties is de ene werkplek wel open, maar dan zijn de tijden beperkt (9-15 uur). De andere is standaard dicht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:20:28 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99955995
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:17 schreef Duvel het volgende:

[..]

En om de vrijdag vrij.
Ja, maar ik werk de ene week 40 en de andere 32. Anders zou ik wekelijks 36 hebben. Dat dat in de praktijk niet zo is door fysio, is een andere zaak.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99956006
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, ik benut mijn vakantiedagen over het algemeen volledig met reizen. B-)
Een dagje vrij nemen om thuis te rommelen is niet mijn ding en ik doe ook niet aan dagen voor en na mijn vakantie vrij nemen. *)
Same B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99956018
Hé, Goodbye! lang niet gezien!
Ja doei.
pi_99956078
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Flexibeler in welk opzicht? Ik ben gewoon ma-vrij van 8:00 tot 17:00 op school.. Ben dus niet zo heel flexibel, eigenlijk.
Regelmatig pas het tweede of derde uur lesgeven (of nog later), dan ga ik gerust wat later naar het werk toe. En meestal vertrek ik rond 16.45u. Op vrijdag vaak al rond een uurtje of twee (als ik 's middags geen lessen heb). Of soms werk ik een dag thuis, als ik helemaal geen lessen heb ingepland (ik werk gemiddeld wel meer dan 40u btw, maar die uren zijn vrij flexibel in te delen, dus 's avonds, weekenden, etc).

Doktersbezoek/ziekenhuisbezoek/dat-soort-afspraken zijn perfect tussen de lesuren door te plannen.

En tijdens tentamenperiodes werk ik sowieso de helft van de tijd thuis :)

Denk dat het wel een hoop scheelt dat het hbo is, qua flexibiliteit.
pi_99956082
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou ja, het kán wel, maar het is niet erg gebruikelijk ofzo, denk ik? Wij gingen vroeger maximaal 4 weken en dan nog 2 weken thuis rondhangen.
Oh nou wat gebruikelijk is doet er toch niet toe?

6 weken kan bij ons gelukkig wel maar dan mag ik eerst wel eens wat dagen opbouwen :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99956089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, Goodbye! lang niet gezien!
Nee, ik ben op vakantie! :P Ben al uitgecheckt uit het hotel en de bus gaat pas over anderhalf uur. Dus even de tijd doden ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 12:24:38 #38
70532 loveli
N
pi_99956096
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou, mijn man kan max 2 weken achter elkaar vrij krijgen.. Eigenlijk moet ik iemand zoeken in het onderwijs :+
Eentje voor erbij of als vervanging?
crap in = crap out
pi_99956106
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, ik ben op vakantie! :P Ben al uitgecheckt uit het hotel en de bus gaat pas over anderhalf uur. Dus even de tijd doden ;)
Tof!! Vietnam toch? Hoe bevalt het tot nu toe??
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99956153
Oh, ik vind het juist wel weer fijn om even een dagje bij te komen na thuiskomst. Was ook heel blij dat ik dat kon na de reis door Roemenië/Moldavië/Oekraïne.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99956169
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

ahá! Fijn gehad?
Ja doei.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:27:06 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99956171
M moet langer dan 3 weken vakantie echt speciaal aanvragen. Nu hebben ze het door de vingers gezien, maar volgend jaar moet dat wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_99956199
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Regelmatig pas het tweede of derde uur lesgeven (of nog later), dan ga ik gerust wat later naar het werk toe. En meestal vertrek ik rond 16.45u. Op vrijdag vaak al rond een uurtje of twee (als ik 's middags geen lessen heb). Of soms werk ik een dag thuis, als ik helemaal geen lessen heb ingepland (ik werk gemiddeld wel meer dan 40u btw, maar die uren zijn vrij flexibel in te delen, dus 's avonds, weekenden, etc).

Doktersbezoek/ziekenhuisbezoek/dat-soort-afspraken zijn perfect tussen de lesuren door te plannen.

En tijdens tentamenperiodes werk ik sowieso de helft van de tijd thuis :)

Denk dat het wel een hoop scheelt dat het hbo is, qua flexibiliteit.
Ja, dat maakt wel een verschil! Heb jij een fulltime aanstelling? Ik geef meestal van 8:30 tot 15:20 of 14:20 les. Ik heb met mijn aanstelling wel recht op één lesvrij dagdeel per week, maar daar plan ik dan mentor-afspraken en overleggen enzo. Na het laatste uur bereid ik de rest van de week voor en kijk ik na, want 's avonds werken werkt niet zo goed voor mij, dan werk ik te laat door en dat levert stress op. Eigenlijk gewoon een 9-to-5 job voor mij dus :') .

En op vrijdagmiddag wel om 14:20 klaar, maar dan de bar in met collega's O+ , even stoom afblazen ;)
pi_99956245
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Eentje voor erbij of als vervanging?
Alleen voor de vakanties dan, denk ik. Ik gooi het eens in de groep. :7
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:31:46 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99956301
Meh, vanaaf ff met Bo naar de dierenarts. Hij heeft last van ongewild (tenminste, dat neem ik aan) urineverlies in z'n slaap. Hij droomt altijd heel heftig en soms plast ie dan een beetje. En we hebben het idee dat het toeneemt de laatste tijd. En gisterochtend lag er op de vloer een klein plasje, op een plek waar 'ie niet slaapt... heel raar. Ik vind het maar niks als er iets met de katten is -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99956319
Quoten lukt even niet, computers zijn hier iets ouder (de datum staat hier zelfs ingesteld op 26 juli 2003, dat was lastig met hotels boeken :') )

Maar het bevalt heel goed, mooie tempels en natuur gezien, mooie stranden, leuke dingen gedaan (duiken, tripje naar rivier/grotten). Het is hier alleen echt heel erg warm, 34-37 graden en erg vochtig. Dus dat is best pittig af en toe!

Straks 18 uur in een bus zitten en daar ook in proberen te slapen.. :P
pi_99956353
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:27 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat maakt wel een verschil! Heb jij een fulltime aanstelling? Ik geef meestal van 8:30 tot 15:20 of 14:20 les. Ik heb met mijn aanstelling wel recht op één lesvrij dagdeel per week, maar daar plan ik dan mentor-afspraken en overleggen enzo. Na het laatste uur bereid ik de rest van de week voor en kijk ik na, want 's avonds werken werkt niet zo goed voor mij, dan werk ik te laat door en dat levert stress op. Eigenlijk gewoon een 9-to-5 job voor mij dus :') .

En op vrijdagmiddag wel om 14:20 klaar, maar dan de bar in met collega's O+ , even stoom afblazen ;)
Ja, fulltime aanstelling :) Maar het varieert ook nog eens per blok. In theorie zou ik per blok 400 uur inzetbaar zijn (zoiets). Maar vorige jaar had ik in één van de blokken 120 overuren, dat wordt in een later blok gecompenseerd. Dus in mijn laatste blok had ik bijvoorbeeld maar 4 lessen van 90min per week :P

(wel nog andere taken ernaast, overigens, zoals het nakijken van eindscripties waar ik 120 uur voor had staan, dus dat 'vult' wel behoorlijk :P)
pi_99956450
Klinkt goed Mo! ^O^

Coco, natuurlijk had ik Perr al even gewezen op de oorbellen die we graag zien ;)
Zag op de ZC trouwens een meid met pareloorbellen, vond ik ook leuk! Maar dat kan ook zijn omdat ze voor de rest erg aantrekkelijk was :@

GB, succes en nog veel plezier ^O^ voor zover mogelijk is in een bus :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99956466
Meh XM, ik duim dat er niks is met je kat, zijn nare dingen!
GB, klinkt goed! Waar ben je op vakantie?
Coco - het zijn toch 2 heel verschillende werelden blijkt maar weer, VO en HBO. Het lijkt me best leuk om eens in het HBO te werken!
pi_99956544
Ik zit in Vietnam! We hebben wel iets luxere bussen dan gemiddeld hoor, waar je stoel lekker achteruit kan, maar alsnog is het maar even afwachten of we een beetje kunnen slapen. In het vliegtuig en de nachttrein ging het uiteindelijk best aardig! Misschien leer ik het ooit B-)

Ik ga nog even een drankje doen en douchen voor we weggaan, doeg! :W
pi_99956736
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Coco, natuurlijk had ik Perr al even gewezen op de oorbellen die we graag zien ;)
Zag op de ZC trouwens een meid met pareloorbellen, vond ik ook leuk! Maar dat kan ook zijn omdat ze voor de rest erg aantrekkelijk was :@
Samen krijgen we alle slankies nog wel aan de hoepels :7 *;
of parels
pi_99956784
-O- M&S heeft nu niets voor me -O-

;(
Ja doei.
pi_99956797
o haiz!

Ik heb 25 vakantiedagen per jaar bij een 40 urige werkweek en die 40 urige werkweek is voorzichtig ingeschat, maar dat maakt niet uit want ik verdien goed en ik vind mijn werk leuk O+

Ik vind de dagen zat, maar hier is de mentaliteit dat je max 3 weken achter elkaar vrij mag hebben en het liefst wil ik 4 weken vrij volgend jaar.... dus maar ff lobbyen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_99956815
En het is pokkeweer maar dat maakt niet uit want ik heb mijn nieuw jurk aan O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 26 juli 2011 @ 12:47:34 #55
70532 loveli
N
pi_99956818
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef _aurum_ het volgende:
En het is pokkeweer maar dat maakt niet uit want ik heb mijn nieuw jurk aan O+
Pics!
crap in = crap out
pi_99956819
Gisteren heb ik de laatste les van week 2 v/h push-ups programma gedaan. Op het einde van de week moet je testen hoeveel je er nu achter elkaar kunt doen.

Ik kan er nu 22 :s)
Twee weken terug deed ik er 10. Dus duidelijke vooruitgang *O*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:47:46 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99956824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
-O- M&S heeft nu niets voor me -O-

;(
-O- Naawww. :* Stommerds.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99956826
En nu moet ik huilen :') -O-
Ja doei.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:48:53 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99956860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
En nu moet ik huilen :') -O-
:* !!

Denk maar zo: het was vast niet een droombaan! Hopelijk komt er snel iets heel gaafs op je pad O+

Maar ik snap de teleurstelling. Als je er intensief mee bezig bent geweest zit je er voor je gevoel al half.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99956871
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Coco - het zijn toch 2 heel verschillende werelden blijkt maar weer, VO en HBO. Het lijkt me best leuk om eens in het HBO te werken!
Inderdaad heel anders. Nou, mij bevalt het HBO in ieder geval prima :) Vooral het contact met de studenten is erg leuk :Y
(nu zal dat in het VO vast ook zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')