Zeker. Desalniettemin lopen er ook een paar binnen de PVV rond helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Chooselife het volgende:
Wat een verschrikkelijk stemmingmakende topictitel. Smakeloos tevens.
Wat je blijkbaar bedoelt is dat de mensen die deze terreuracties bewonderen -ze bestaan kennelijk, jij zegt het- zich in extreemrechtse hoek bevinden en blijkbaar met de overtuiging leven dat de PVV hen in hun behoeften gaat voorzien. Vergeet alleen niet dat dit in feite niets over de PVV zegt, maar juist alles over de domheid van die types. Een nuanceverschil van formaat, wat niet had misstaan in de topictitel. Dit is besmettend.
Extreem ongelovig zijn is naar mijn idee ook "geloven/een religie hebben" maar op een andere manier. Het leidt tot hetzelfde dogmatische kort door de bocht denken als welke religie dan ook. Volgens mij was het citaat: "het eerste slachtoffer in elke oorlog(dus ook die tegen het "terrorisme") is de waarheid." Met als gevolg dus, ja, inderdaad meer extremisten, want als ik Hassan uit afghanistan was. En een land(welke ook) bombardeerde mijn kinderen de vernieling in en kwam me dan ook nog rekruteren om te vechten voor hun democratie en vrijheid, zou ik dus ook werkelijk niets meer te verliezen hebben, plus waarschijnlijk een ongelofelijke brok frustratie t.o.v de daders. Voeg daaraan toe de verdraaide werkelijkheid die is ontstaan, ook in het "Westen" als gevolg van de "war on terror" en dan krijgje dus onder andere dit soort shit. Ook deze dude, zn naam ben ik kwijt maar is ook irrelevant in dit verhaal, zelfs hij, is gewoon een slachtoffer van zn eigen verdraaide geest. Ik zelf zou ook, als ik iets minder lui was, een manifest/klaagzang kunnen schrijven van 1500+ pagina's omdat ik me ernstig zorgen maak over van alles en nog wat, maar ik weet simpelweg genoeg van de "situatie" dat ik me besef, dat meer geweld in wat voor vorm ook, echt helemaal geen flikker helpt. Sterker nog, het voegt alleen maar meer emotie/onderbuikgevoel toe aan de situatie waardoor de "werkelijkheid" nog meer verdraaid wordt....met als gevolg een nog idioter figuur...en zo blijft het cirkeltje zich rondmaken. Tragisch, maar niet onvoorspelbaar....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Of extreme nietgelovigen. Je zou eens moeten weten wat wij allemaal weg moeten halen over wat niet-gelovigen met gelovigen willen doen
Een stel geesteszieken die mensen die zo ver gaan onschuldige mensen van het leven te beroven om een mening.
Smakeloze types, smakeloze partij. Zal ze kiezers kosten. Eind goed, al goed toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:26 schreef bastibro het volgende:
[..]
Zeker. Desalniettemin lopen er ook een paar binnen de PVV rond helaas.
Natuurlijk is dat niet veilig. Op dergelijke kampen zullen aanslagen zoals in Noorwegen worden beraamd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me toch wel af of het veilig zou zijn als er een jeugdafdeling zou bestaan van de PVV die ergens op een dergelijk kamp bijeen zouden komen.
Dat "tijdsbeeld" is voor gelovigen zelf nooit zo relevant. Want die geloven in een absolute waarheid. Bovendien is dit nog steeds hun "heilige tekst" (althans in hun beeld).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel fijn al moet je het mogelijk wel in het tijdsbeeld van toen zien.
De bemoeienis van de staat met cultuur vanuit liberalen, is m.i. een gevolg van een erfenis uit het verleden door andere ideologieën: de verzorgingsstaat. Aangezien culturele keuzes (zoals die papua die een peniskoker wil dragen) kunnen leiden tot het aanspraak maken op uitkeringen (geen werkgever neemt een receptionist met peniskoker aan), is cultuur hiermee -tegen de zin van liberalen- onderwerp geworden van overheidsbeleid.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:44 schreef t-8one het volgende:
...
Dus is de VVD alles behalve liberaal, zij nemen namelijk het voortouw in de discussie omtrent het opleggen van de 'westerse cultuur'.
...
Hahh, dus omdat links de staat misvormd heeft, hervormd rechts de staat wel even.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
De bemoeienis van de staat met cultuur vanuit liberalen, is m.i. een gevolg van een erfenis uit het verleden door andere ideologieën: de verzorgingsstaat. Aangezien culturele keuzes (zoals die papua die een peniskoker wil dragen) kunnen leiden tot het aanspraak maken op uitkeringen (geen werkgever neemt een receptionist met peniskoker aan), is cultuur hiermee -tegen de zin van liberalen- onderwerp geworden van overheidsbeleid.
Je hebt overigens liberalen in alle soorten en maten. Ik vind het prima als mensen volgens de normen van hun cultuur willen solliciteren (door bijvoorbeeld slechts gekleed te gaan met een peniskoker), maar dat ze daardoor ook verwijtbaar werkloos kunnen worden en daarmee hun recht op uitkering verliezen. De uitkering zelf moet worden terug gebracht tot een minimum. De rest moet de burger zelf maar regelen.
Dat past nooit in het TT vakje!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Chooselife het volgende:
Wat een verschrikkelijk stemmingmakende topictitel. Smakeloos tevens.
Wat je blijkbaar bedoelt is dat de mensen die deze terreuracties bewonderen -ze bestaan kennelijk, jij zegt het- zich in extreemrechtse hoek bevinden en blijkbaar met de overtuiging leven dat de PVV hen in hun behoeften gaat voorzien. Vergeet alleen niet dat dit in feite niets over de PVV zegt, maar juist alles over de domheid van die types. Een nuanceverschil van formaat, wat niet had misstaan in de topictitel. Dit is besmettend.
Idd. Iedereen is gelijk op fok, maar als je links bent ben je iets gelijkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Godsamme, er zitten meer kleuters op Fok! dan ik dacht.
Je bent indd niet de enigequote:Op woensdag 27 juli 2011 07:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Godsamme, er zitten meer kleuters op Fok! dan ik dacht.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Iedereen is gelijk op fok, maar als je links rechts bent ben je iets gelijker
Daar merk ik anders niets vanquote:
Ben niet zo goed in tafeltennis.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:12 schreef Re het volgende:
[..]
ik genoeg, zullen we nog even verder pingpongen dan?
Lijkt mij zeer ongeloofwaardig. Sinds wanneer zijn hackers voor het censureren van informatie, wat dan ook?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:14 schreef Marlan het volgende:
Anonymous aast op manifest Breivik
Hackersgroep Anonymous wil het manifest van Anders Breivik, de dader van de aanslagen in Noorwegen, aanvallen. De groep wil het document dat op internet staat drastisch veranderen en dan verder verspreiden.
Anonymous wil zoveel valse documenten verspreiden dat ze het orgineel uiteindelijk ondersneeuwen. De hackers willen er zo voor zorgen dat niemand Breivik nog serieus neemt.
In het manifest beschrijft Breivik zijn ideologie. Hij zette het document op internet en verstuurde het voor de aanslagen naar Europese politici.
© ANP
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/07_juli/26/buitenland/anonymous-aast-op-manifest-breivik.xml
Opgelet PVV'ers.
quote:Onderzoek naar verband tussen Breivik en Belgische site
De veiligheidsdiensten van ons land hebben het federaal parket een dossier bezorgd over een mogelijk verband tussen de website The Brussels Journal en de Noorse moordmachine Anders Behring Breivik.
The Brussels Journal is het geesteskind van Paul Belien, een rechts-conservatieve ideoloog uit de Kempen. Belien werkt onder meer voor de Nederlandse politicus Geert Wilders.
De Belgische veiligheidsdiensten zouden heel graag duidelijkheid willen krijgen over een aantal zaken. Zo zijn er de voorbije jaren op The Brussels Journal teksten verschenen die ook voorkomen in 2083 A European Declaration of Independence, het manifest dat Breivik voor zijn aanslagen via het internet verspreidde. Die tekst van 1500 pagina's is niet alleen een striemende aanklacht tegen de multiculturele samenleving, maar bevat ook een praktische handleiding voor aanslagen in Europa.
Nu de veiligheidsdiensten een dossier hebben samengesteld, moet het parket beslissen of er een onderzoek komt. Paul Belien was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.
http://www.gva.be/nieuws/(...)-belgische-site.aspx
Zegt me echt - oprecht - helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef sp3c het volgende:
hell dr loopt iemand rond die bij het onderwerp burgeroorlog in Nederland steevast eenachter het woord burgeroorlog plaatst
kan me haast niet voorstellen dat je het nooit bent tegengekomen
Want?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef sp3c het volgende:
terreur is terreur, zeg je in de volgende alinia zelf ook
jij denkt daar gezien de vorige alinia ook zo over
antwoord op je vraag is wmb dat bepaalde PVV'ers boter op hun hoofd hebben maar dat vind ik van jou eigenlijk ook op dit moment
de andere voorbeelden ook niet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zegt me echt - oprecht - helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |