Kut muziek!!!quote:
Lul muziek ja!quote:
quote:
Neen!!! BIER en Zuipuh!!!!quote:
Laatst met volume op mega op mn werk gedraaid, als er dan mensen naar binnen lopen knikken ze allemaal goedkeurendquote:
Naaaaaaiiiiiiiisquote:
Goed bezig dus! Bonus gehad?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Laatst met volume op mega op mn werk gedraaid, als er dan mensen naar binnen lopen knikken ze allemaal goedkeurend
Tijdje geleden al, ben nu bezig met mijn tweede naar binnen halenquote:
Kijk dat bedoel ikquote:
quote:
Jij mag wel weer kappen met die zooiquote:
quote:
Als Rommel daarmee kaptquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij mag wel weer kappen met die zooi
Ik dacht dat je die al vergeten wasquote:
Godver...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:54 schreef Thaboel het volgende:
Rave laat ER eens zien wat goeie muziek is!
Want jij kunt zelf niet bepalen wat goed is?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:54 schreef Thaboel het volgende:
Rave laat ER eens zien wat goeie muziek is!
Zit nu wat dance muziek te luisteren dan kan hij al helemaal niet waarderenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Want jij kunt zelf niet bepalen wat goed is?
Dans muziek? Wals? Rumba?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit nu wat dance muziek te luisteren dan kan hij al helemaal niet waarderen
Jup de weensequote:
quote:
quote:
quote:
Dan is de TT zeker wel geschikt voor hem?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is de TT zeker wel geschikt voor hem?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En dan uiteraard het Jan Kaas nummer bij uitstek:
Jij hebt je al een tijdje gediskwalificeerd wat betreft het hebben van een mening over muziek..quote:
Nee, die crap van Metallica met hun el-cheapo cover van Whiskey in the Jar. Zelfs hun eigen fans vonden het maar een slap aftrekselquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij hebt je al een tijdje gediskwalificeerd wat betreft het hebben van een mening over muziek..
die wou ik eigenlijk posten maar was de naam kwijtquote:
Het gaat om het al bierzuipend meebrallen in de Mannschaft, en daar is de metallicaversie beter voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, die crap van Metallica met hun el-cheapo cover van Whiskey in the Jar. Zelfs hun eigen fans vonden het maar een slap aftreksel![]()
Doe dan toch maar echt de echte
Niet mee eens. Juist met de muziek van de Dublinners kun je mooi meezingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het gaat om het al bierzuipend meebrallen in de Mannschaft, en daar is de metallicaversie beter voor.
Ja bij die homofiele vlinderbende waar jij ooit bij zat zeker..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Juist met de muziek van de Dublinners kun je mooi meezingen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja bij die homofiele vlinderbende waar jij ooit bij zat zeker..
Verklaard iig je muzieksmaak..
Luchtmobiel gaat gezellig in een kringetje gevoelige liedjes zingen?
Durf dan gvd nog een beetje mannelijke muziek te maken, of wil jij zeggen dat je nog nooit van de nummers van John Cheese hebt gehoord?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Hij toont in elk geval wel het lef om een kans te wagen te gaan zingen. Niet geschoten is misgeschoten![]()
Goeie is datquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:44 schreef Thaboel het volgende:
Als ik dat vlinderavontuur weer hoor moet ik altijd aan dit filmpje denken
Right! Stop that.. silly.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:44 schreef Thaboel het volgende:
Als ik dat vlinderavontuur weer hoor moet ik altijd aan dit filmpje denken
Tot zover de defensiegerelateerde TT..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:40 schreef Esses het volgende:
Met deze TT heeft zelfs een matennaaier moeite.
Ben je gepromoveerd?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, ik moet die Mohamed echt naar z'n doel lullen via de phone![]()
"hey boss, ik ben nu hier, waar moet ik nu heen"
Neequote:
Ik hanteer geuzennamen. Overigens is het een figuurlijke en geen feitelijke bijnaam voor mijn beroepsgroepquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tot zover de defensiegerelateerde TT..
En sinds wanneer ben jij een matennaaier?
Je hebt toch wel aangegeven dat je extra vlees op je broodje wil?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, ik moet die Mohamed echt naar z'n doel lullen via de phone![]()
"hey boss, ik ben nu hier, waar moet ik nu heen"
Eyy swa, kommies hier jongeh. Betekenisje voor swa!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel aangegeven dat je extra vlees op je broodje wil?
Ik ga vanavond die hasselbacks maken, edoch, receptensites hebben het steevast over de aardappels schillen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan ook als je dat wil, ik hou van aardappels met schil, die wordt lekker knapperig. Dan moet je natuurlijk wel nieuwe aardappels gebruiken met zo'n dun schilletje, niet van die aardappels waar een schoenzool omheen zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ga vanavond die hasselbacks maken, edoch, receptensites hebben het steevast over de aardappels schillen..
So how about?
En na die 8 maanden moet je het terug sturen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef m.k het volgende:
Opgegeven voor LOI Nederlands (havo). krijg mijn lesmateriaal voor 8 maanden thuisgestuurd.
Er is nog een hoop onduidelijk, maar ik betaal in ieder geval 8 maanden lang 56 euro en ik krijg al mijn lesmateriaal nu opgestuurd. Maar ik denk niet dat het 8 maanden hoeft te durenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
En na die 8 maanden moet je het terug sturen?
Scholen zijn een waas van onduidelijkheid tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:28 schreef AchJa het volgende:
Er is nog een hoop onduidelijk... Duidelijk is wel het bedrag dat je gaat betalen...![]()
Maar vanwaar die studie? Gewoon voor de lol of om iets te bereiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |