Ja in een daglicht van mensen die echt niet goed bij hun hoofd zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het is misschien niet terecht, maar ik moet bekennen dat de daden van die Noor het hele islam-debat wel een ander daglicht brengen.
Want?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het is misschien niet terecht, maar ik moet bekennen dat de daden van die Noor het hele islam-debat wel een ander daglicht brengen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb deze reclame in mijn kop, dat kutkind.
Dan moet ik eerst pliesie wel bellen natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze hebben je buren gearresteerd?
Er gaat wellicht toch meer dreiging uit van die groep dan ik (we?) had gedacht.quote:
O ja, naar het Balaton meerquote:
Dat klopt.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er gaat wellicht toch meer dreiging uit van die groep dan ik (we?) had gedacht.
Een meer substantiële iddquote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij juist het ultieme moment om Nederland per provincie te verkopen. Voor ons, de bewoners, maakt het uiteindelijk toch niet uit, want we gaan toch op in een politieke EU.quote:
Dat klopt, ik had een dergelijke daad vanuit deze politieke hoek niet eerder verwacht, maar we moeten denk ik wel differentiëren tussen domme neo-nazi's die hun frustratie over hun eigen maatschappelijke positie afreageren en van deze (groep?) intelligente mensen met een intellectueel / verknipt wereldbeeld. Want de eerste groep is denk ik veel minder een staat om aanslagen te plegen waar toch enig organisatietalent voor nodig is, de tweede groep heeft dat organistatietalent echter wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is echter dat je niet elke islamofoob als een gevaar kunt beschouwen. Het feit dat zij de islam als een bedreiging zien, betekent namelijk niet dat zij overgaan tot actie. Bovendien staat het hen vrij dergelijke bezwaren tot uiting te brengen.quote:
Nou, nee..quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit lijkt mij juist het ultieme moment om Nederland per provincie te verkopen. Voor ons, de bewoners, maakt het uiteindelijk toch niet uit, want we gaan toch op in een politieke EU.
En die paar miljard die het opbrengt kunnen we mooi verdelen met z'n zestienmiljoenen.
Valt me zwaar van je tegen. Wat heb jij met Nederland dan, je bent al een halve Belgquote:Op maandag 25 juli 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, nee..
Sorry, ben toch conservatiever/chauvinistischer/whatever dan ik dacht dus..
Daarom. Want die malle Noor is weliswaar niet goed bij z'n hoofd, maar met zijn intellect is hij wel in staat om over te gaan tot acties. Terwijl het bij neo-nazi's, zoals jij terecht stelt, vooral beperkt blijft tot geschreeuw (godzijdank).quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, ik had een dergelijke daad vanuit deze politieke hoek niet eerder verwacht, maar we moeten denk ik wel differentiëren tussen domme neo-nazi's die hun frustratie over hun eigen maatschappelijke positie afreageren en van deze (groep?) intelligente mensen met een intellectueel / verknipt wereldbeeld. Want de eerste groep is denk ik veel minder een staat om aanslagen te plegen waar toch enig organisatietalent voor nodig is, de tweede groep heeft dat organistatietalent echter wel.
Prima idee. Laten we beginnen met de verkoop van Arnhem.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel weer voor een partij als de PLN, de Partij tot Liquidatie van Nederland die in 1979 meedeed aan de parlementsverkiezingen. Die PLN wou Nederland verkopen aan rijke arabieren.
Dat lijkt me in de huidige zeitgeist niet zo'n goed idee, maar we kunnen wat mij betreft Nederland best per provincie verkopen aan andere EU-lidstaten als Duitsland en België.
En de opbrengst wordt uiteraard gedeeld door 16 miljoen en evenredig verdeeld over iedereen met een Nederlands paspoort.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt me zwaar van je tegen. Wat heb jij met Nederland dan, je bent al een halve Belg
Prima, Gelderland kan zo bij Nordrhein-Westfalen wat mij betreft. Woon ik meteen in een vrijer land.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Prima idee. Laten we beginnen met de verkoop van Arnhem.
Nee, alle Nederlandse webadressen, het leger en Zeelandquote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Prima idee. Laten we beginnen met de verkoop van Arnhem.
Nee, ons Zeeland (user) moet blijvenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, alle Nederlandse webadressen, het leger en Zeeland
Oké, Zeeland blijft achter. Die verkopen we niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ons Zeeland (user) moet blijven
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Oké, Zeeland blijft achter. Die verkopen we niet.
That's the plan.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wacht ff: verkoop je de rest van ons wel??![]()
Wanner komt de eerste met Volkert v.d. G.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
De ironie wil natuurlijk dat Wilders aanhanger is van een stroming die in staat is tot terrorisme, zoals nu is gebleken. Dat terwijl een beweging als de PVV voort is gekomen als antwoord op het moslimextremisme dat zichtbaar werd na 9/11.
Want laten we eerlijk wezen: een VVD'er, CDA'er of PvdA'er zal minder snel overgaan tot actie.
Je nam hem echt niet eerder serieus?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
De ironie wil natuurlijk dat Wilders aanhanger is van een stroming die in staat is tot terrorisme, zoals nu is gebleken. Dat terwijl een beweging als de PVV voort is gekomen als antwoord op het moslimextremisme dat zichtbaar werd na 9/11.
Want laten we eerlijk wezen: een VVD'er, CDA'er of PvdA'er zal minder snel overgaan tot actie.
Inderdaad, ik hoop dat vanaf nu het anti-islamisme net zo hard aangepakt gaat worden als het extreem-islamisme.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Eerst Brabant verpatsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef betyar het volgende:
Het afstoten van Friesland en Groningen kleur ik ja.
Je bent niet goed, Brabant is het voorbeeld van Nederland. Volgens mij hebben we zelfs de minste werkloosheid.quote:
Dus jij blijft achter om met Zeeland te vozenquote:
Dat wel. Maar ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat aanhangers van zijn ideologie over zouden gaan tot actie. En laten we niet vergeten dat Wilders nooit heeft opgeroepen tot geweld. (en jullie weten allemaal hoe ik over hem denk)quote:Op maandag 25 juli 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je nam hem echt niet eerder serieus?
Jij woont toch in Drente?? Waarom voel je je aangesprokenquote:
Noord-Brabant kan naar België, Gelderland, Overijssel en Drenthe naar Duitsland en de rest van de provincies kunnen we bij opbod verpatsen aan België, Duitsland, Denemarken en het VK.quote:
Je bent te positief.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegen elk aannemelijke financiële bijdrage?
Ik denk ook dat er meer gevaar uitgaat van mensen als Breivik dan van moslimextremist. In het westen althans, want we hebben die meuk toch aardig onder controle.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat vanaf nu het anti-islamisme net zo hard aangepakt gaat worden als het extreem-islamisme.
Ligt daar dat outlet center niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Noord-Brabant kan naar België, Gelderland, Overijssel en Drenthe naar Duitsland en de rest van de provincies kunnen we bij opbod verpatsen aan België, Duitsland, Denemarken en het VK.
Ik denk alleen dat niemand Flevoland wil hebben
Noordoost Nederland moet elkaar een beetje steunen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont toch in Drente?? Waarom voel je je aangesproken
Diegene die hem daar aanbiedt moet daarover beslissen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegen elk aannemelijke financiële bijdrage?
Kan helaas zo weer anders komen te liggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er meer gevaar uitgaat van mensen als Breivik dan van moslimextremist. In het westen althans, want we hebben die meuk toch aardig onder controle.
Rusland heeft al een vaste vliegroute over de Noordzee naar Flevoland. Een prachtige uitvalsbasis voor een rijke supermacht.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Noord-Brabant kan naar België, Gelderland, Overijssel en Drenthe naar Duitsland en de rest van de provincies kunnen we bij opbod verpatsen aan België, Duitsland, Denemarken en het VK.
Ik denk alleen dat niemand Flevoland wil hebben
Niet?? Kieschijven schieten enzo?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat aanhangers van zijn ideologie over zouden gaan tot actie. En laten we niet vergeten dat Wilders nooit heeft opgeroepen tot geweld. (en jullie weten allemaal hoe ik over hem denk)
Bataviastad? Ja en de lelijkste steden van Nederland.quote:
Elk uurtje Bob doet wonderenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan helaas zo weer anders komen te liggen.
Het zijn gewoon klote tijden, en het ziet er niet naar uit dat het minder erg wordt.
Er is ruimte zat en redelijk rendabele landbouwgrond dat krijgt wel een bod hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bataviastad? Ja en de lelijkste steden van Nederland.
We kunnen Flevoland ook aan Geert geven, heeft ie z'n eiland met dijken eromheen dat ie kan afschermen van de boze buitenwereld
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bataviastad? Ja en de lelijkste steden van Nederland.
We kunnen Flevoland ook aan Geert geven, heeft ie z'n eiland met dijken eromheen dat ie kan afschermen van de boze buitenwereld
Juist dan.quote:
Uiteraard. Godzijdank lijkt de dreiging van moslimextremisten nu minder groot, maar het blijft natuurlijk een gevaar. Neemt niet weg dat ik het enigszins beangstigend vind dat het gevaar zich nu zo in ons midden bevindt. Want die teksten van Breivik komen mij akelig bekend voor. Ik heb meerdere malen discussies gevoerd met figuren die soortgelijke opvattingen koesteren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan helaas zo weer anders komen te liggen.
Het zijn gewoon klote tijden, en het ziet er niet naar uit dat het minder erg wordt.
Ik denk dat je te graag en te snel vergelijkingen trekt om mensen in hokjes te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Godzijdank lijkt de dreiging van moslimextremisten nu minder groot, maar het blijft natuurlijk een gevaar. Neemt niet weg dat ik het enigszins beangstigend vind dat het gevaar zich nu zo in ons midden bevindt. Want die teksten van Breivik komen mij akelig bekend voor. Ik heb meerdere malen discussies gevoerd met figuren die soortgelijke opvattingen koesteren.
Filosofie van verkoop is dat je beter iets kunt aanbieden waar vraag naar is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet te laag "bieden". Anders kost het nog geld op den duur.
Er is altijd vraag naar geld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Filosofie van verkoop is dat je beter iets kunt aanbieden waar vraag naar is.
Dit gevoel komt mij ook een beetje bekend voor. Moslim-extremisten zijn eigenlijk maar gewoon 'ver weg'. Met figuren met vergelijkbare teksten met die van Breivik ben ik in discussies op bv FOK regelmatig in aanvaring gekomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Godzijdank lijkt de dreiging van moslimextremisten nu minder groot, maar het blijft natuurlijk een gevaar. Neemt niet weg dat ik het enigszins beangstigend vind dat het gevaar zich nu zo in ons midden bevindt. Want die teksten van Breivik komen mij akelig bekend voor. Ik heb meerdere malen discussies gevoerd met figuren die soortgelijke opvattingen koesteren.
Uhh, ging jij niet samen met VS los op de moslims toen de eerste berichten van de aanslag hier bekend werden??quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat je te graag en te snel vergelijkingen trekt om mensen in hokjes te kunnen plaatsen.
Je moet daarom de bron van je angst bij jezelf zoeken.
Een moslim die na de aanslagen van 9/11 soortgelijke denkbeelden tot uiting bracht, was ook automatisch verdacht. En terecht overigens. Dat ben jij waarschijnlijk wel met me eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat je te graag en te snel vergelijkingen trekt om mensen in hokjes te kunnen plaatsen.
Zie mijn postquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een moslim die na de aanslagen van 9/11 soortgelijke denkbeelden tot uiting bracht, was ook automatisch verdacht. En terecht overigens. Dat ben jij waarschijnlijk wel met me eens.
Angst? Dat bestaat vooral bij autochtonen zoals die geflipte Noor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Ik wist nog van niets van de hele aanslag tot VS ermee kwam. En die wist al zeker dat het moslims waren. Ik meende door die valse toe-eigening van zo'n extreme groepering.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, ging jij niet samen met VS los op de moslims toen de eerste berichten van de aanslag hier bekend werden??
Daarom. Moslimextremisten bevinden zich absoluut in ons midden, maar ik ben ze nog niet tegengekomen op mainstream-fora.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit gevoel komt mij ook een beetje bekend voor. Moslim-extremisten zijn eigenlijk maar gewoon 'ver weg'. Met figuren met vergelijkbare teksten met die van Breivik ben ik in discussies op bv FOK regelmatig in aanvaring gekomen.
Waarom jij zo'n heisa maakt, is duidelijk. Jij bent net zo'n grote islamofoob als die klote-Noor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Ik wist nog van niets van de hele aanslag tot VS ermee kwam. En die wist al zeker dat het moslims waren. Ik meende door die valse toe-eigening van zo'n extreme groepering.
Dus ik ga lekker vrijuit.
Klopt. De angst en de hetze in de media voedden dit perfect. Ik denk dat veel mensen nu jaren later wel veel milder zijn geworden met hun vooroordelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een moslim die na de aanslagen van 9/11 soortgelijke denkbeelden tot uiting bracht, was ook automatisch verdacht. En terecht overigens. Dat ben jij waarschijnlijk wel met me eens.
Mooi niet, want die claim was toen nog helemaal niet bekend en je ging meteen met hem mee in de retoriek en het afbranden van anderen die liever eerst de feiten zagen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Ik wist nog van niets van de hele aanslag tot VS ermee kwam. En die wist al zeker dat het moslims waren. Ik meende door die valse toe-eigening van zo'n extreme groepering.
Dus ik ga lekker vrijuit.
Inderdaad. Zo komt het toch wat dichterbij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Moslimextremisten bevinden zich absoluut in ons midden, maar ik ben ze nog niet tegengekomen op mainstream-fora.
Met betrekking tot moslims merk ik dat nog niet erg, helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. De angst en de hetze in de media voedden dit perfect. Ik denk dat veel mensen nu jaren later wel veel milder zijn geworden met hun vooroordelen.
Milder? Jij hebt onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. De angst en de hetze in de media voedden dit perfect. Ik denk dat veel mensen nu jaren later wel veel milder zijn geworden met hun vooroordelen.
Ach de gedachte dat iedere moslim een potentiële terrorist is beperkt zich tot een vrij beperkte groep hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Met betrekking tot moslims merk ik dat nog niet erg, helaas.
Klopt. Ik ging mee in de gedachte. Ik dacht dat de uitspraken van VS op feiten berustten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi niet, want die claim was toen nog helemaal niet bekend en je ging meteen met hem mee in de retoriek en het afbranden van anderen die liever eerst de feiten zagen..
15% van de Nederlanders. En nog minder in Noorwegen, maar zie wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de gedachte dat iedere moslim een potentiële terrorist is beperkt zich tot een vrij beperkte groep hoor.
Gelul, en dat weet je zelf ook bestquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Ik ging mee in de gedachte. Ik dacht dat de uitspraken van VS op feiten berustten.
Bwoah...
Nee , is het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelul, en dat weet je zelf ook best
Ik was er toen jullie losgingen... Maar anders lees zelf het topic nog eens doorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee , is het niet.
Maar waar jij beter van kan slapen moet je maar gewoon geloven. Zal mij wat roesten
Kom maar op dan. Laat eens zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was er toen jullie losgingen... Maar anders lees zelf het topic nog eens door
Zoek het lekker zelf op luiwammes..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom maar op dan. Laat eens zien.
Dat gezanik schiet je ook niets mee op.
... wat ik al dacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoek het lekker zelf op luiwammes..
Ach een paar dozijn maagden in het paradijs is ook wel een overzichtelijk doelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef Picchia het volgende:
Bij aanslagen van Moslims is het vaak gissen naar hetgeen zij willen bereiken.
Deze Noor was wel lekker duidelijk met zijn doel. En hij werkte netjes naar zijn doel toe.
Wat jij wil aandachtstrutje.quote:
De Mods doen wel meer foutquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
JaoC heeft de nachtdienst en is op vakantie
Ach opa'tje toch, je bent net zo'n grote islamofoob als die malle Noor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat jij wil aandachtstrutje.
Veel lawaai, weinig wol.
Er wordt toch niet naar geluisterdquote:
Heb je mwana's 06 niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
JaoC heeft de nachtdienst en is op vakantie
quote:
Ik zie wat je steeds probeert. Ik hap niet. Jammer voor je.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach opa'tje toch, je bent net zo'n grote islamofoob als die malle Noor.
Even mijn favoriete nummer:quote:
Aandachtstrutje??quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat jij wil aandachtstrutje.
Veel lawaai, weinig wol.
Wat voor waarheden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aandachtstrutje??
Je post aantoonabre onwaarheden..
Lezen vanaf post # 88 graag
Probeer je nou voor de zoveelste keer te bewijzen dat je maar een klein beetje verstand hebt? Hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zie wat je steeds probeert. Ik hap niet. Jammer voor je.
En dan dit: Global warming tegenstanders:
[ afbeelding ]
Duurt bijna 4 uur. Je ging toch zo op vakantie?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:25 schreef betyar het volgende:
Ik zit er aan te denken om OUATITW te gaan kijken
Owh NOESquote:
Lijkt eerder op een grote neus die over het toetsenbord schampt.quote:
Nee dat is V_Pquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een grote neus die over het toetsenbord schampt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een grote neus die over het toetsenbord schampt.
Woensdag rijden we een keer aan hoogstwaarschijnlijk om 2-3 in de morgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Duurt bijna 4 uur. Je ging toch zo op vakantie?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Woensdag rijden we een keer aan hoogstwaarschijnlijk om 2-3 in de morgen.
4 uur? Je bedoelt once upon a time in America?
Nee, in the west.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Woensdag rijden we een keer aan hoogstwaarschijnlijk om 2-3 in de morgen.
4 uur? Je bedoelt once upon a time in America?
Die films, de dollar trilogie, once upon a time in the west, once upon a time in america, The Godfather, en verder de films waar Quentin Tarantino een aandeel in heeft kan ik blijven kijken. Maar te zwijgen over goede oorlogsfilms.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, in the west.
Maar je hebt gelijk, is bijna 3 uur. Geen 4.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Die films, de dollar trilogie, once upon a time in the west, once upon a time in america, The Godfather, en verder de films waar Quentin Tarantino een aandeel in heeft kan ik blijven kijken. Om maar te zwijgen over goede oorlogsfilms.
Klopt. Zijn iconen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Die films, de dollar trilogie, once upon a time in the west, once upon a time in america, The Godfather, en verder de films waar Quentin Tarantino een aandeel in heeft kan ik blijven kijken. Maar te zwijgen over goede oorlogsfilms.
Ik niet, ik haat films. Ik kijk nooit films.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Die films, de dollar trilogie, once upon a time in the west, once upon a time in america, The Godfather, en verder de films waar Quentin Tarantino een aandeel in heeft kan ik blijven kijken. Maar te zwijgen over goede oorlogsfilms.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet, ik haat films. Ik kijk nooit films.
Dat mag. Is je volste recht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, hij post op fok in zijn slaap. Nou goed?quote:
Slaapfokkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, hij post op fok in zijn slaap. Nou goed?
Maar, maar, je deed het licht uitquote:
Kanis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, hij post op fok in zijn slaap. Nou goed?
Hoped you'd stop mequote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar, je deed het licht uit
Owh, ik dacht dat je ivm met werk enzoquote:
Goed planquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga dromen van dit gezichtje denk ik.
[ afbeelding ]
Niet H?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:50 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nou ja, gisteren lag ik tot half drie wakker. Dan kan 1 uur vandaag vast ook welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat je ivm met werk enzo![]()
Claudia... 1 van de mooiste aller tijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:50 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, gisteren lag ik tot half drie wakker. Dan kan 1 uur vandaag vast ook wel![]()
Jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Claudia... 1 van de mooiste aller tijden.
Slaap lekker
Jassesquote:
Kijken of ik het hier ook mee red:quote:
Pedoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijken of ik het hier ook mee red:
[ afbeelding ]
Prachtdame.
Nog geen 1:00 uurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah moet nog wel een BEETJE geslapen worden hoor
Wie is dat nu weer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijken of ik het hier ook mee red:
[ afbeelding ]
Prachtdame.
27 jaar?quote:
Geen idee, maar iig iemand met een minderjarige look..quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, maar iig iemand met een minderjarige look..
Maar nu welquote:
Thanks, maar:quote:
Later dan jijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar nu wel![]()
Hoe laatmoet jij morgen op eigenlijk??
quote:
Sjonge wat een tokkie niveau.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks, maar:
3-voud is bijna bejaard he??
Ja, het is POL he??quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ieuw. Ik ben in een schrompelventjestopic beland
Jouw niveau zal ik gelukkig nooit halen zure haringquote:
3-voud is ouder dan wij zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, het drievoud van 27 IS gewoon 81. Daar hoef je geen tokkie voor te zijn .
Ouder dan jij en ik bij elkaar bedoel je??quote:
Niet qua leeftijdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouder dan jij en ik bij elkaar bedoel je??
Truste Betjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:04 schreef betyar het volgende:
goede nacht mijn "vrienden"
watch?v=4UlWSfxl3gI
Origineel is leuker.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:04 schreef betyar het volgende:
goede nacht mijn "vrienden"
watch?v=4UlWSfxl3gI
Voel je je aangesprokenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:05 schreef 3-voud het volgende:
Gaat dit elke nacht zo hier? Bijstand/WW'er die geen slaap kunnen vatten door het hele dag in bed ronken en POL vol blaffen?
Euh nee. Niet noodzakelijk althans. Ik ben vrij nieuw eigenlijk. Hier dan tochquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:05 schreef 3-voud het volgende:
Gaat dit elke nacht zo hier? Bijstand/WW'er die geen slaap kunnen vatten door het hele dag in bed ronken en POL vol blaffen?
Ook nog een smilie erachter met het idee een fantastische opmerking geplaatst te hebben.quote:
Ok, en dan ben ik het doelwitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Euh nee. Niet noodzakelijk althans. Ik ben vrij nieuw eigenlijk. Hier dan toch
Ja. Maar dat hoeft niet iedereen te weten hequote:
Ze heeft wel een puntquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook nog een smilie erachter met het idee na een fantastische opmerking geplaatst te hebben.
Gelukkig voel ik de slaap opkomen (bedankt ervoor Whis).
Graag gedaan snoesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook nog een smilie erachter met het idee een fantastische opmerking geplaatst te hebben.![]()
Gelukkig voel ik de slaap opkomen (bedankt ervoor Whis).
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar dat hoeft niet iedereen te weten he
Je verwacht er natuurlijk wat voor terug, voor dat geslijm.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je verwacht er natuurlijk wat voor terug, voor dat geslijm.
Dat is echt een lage opmerking tegen een 15-jarige.. Je zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je verwacht er natuurlijk wat voor terug, voor dat geslijm.
Jíj zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is echt een lage opmerking tegen een 15-jarige.. Je zou beter moeten weten
Owh Noesquote:
Ichquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is echt een lage opmerking tegen een 15-jarige.. Je zou beter moeten weten
Ga je alweer af Whisk. Je moet je niveau wat opkrikken meid.quote:
Yeps, en Robin, maar die is er nu niet (zichtbaar)...quote:
Anniewee, je vind dus een vrouw van 27, pedomateriaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh Noes
Ik ben geen pedodinges hoor
Zeg waar heb jij kriebel eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ga je alweer af Whisk. Je moet je niveau wat opkrikken meid.
Dacht het niet hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ga je alweer af Whisk. Je moet je niveau wat opkrikken meid.
Je WIL het niet. Dat is helaas wat anders.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht het niet hoorMbt tot beiden
Kan je dat wel zonder geweld? Of bedoel je online?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je WIL het niet. Dat is helaas wat anders.
Als ik tijd heb zal ik het verschil je een keer uitleggen.
Pardon? Geweld?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Kan je dat wel zonder geweld? Of bedoel je online?
Welke vrouw van 27?? En met jouw leeftijd, wellicht wel ja..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Anniewee, je vind dus een vrouw van 27, pedomateriaal.
quote:
Goh, wat een eerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je WIL het niet. Dat is helaas wat anders.
Als ik tijd heb zal ik het verschil je een keer uitleggen.
quote:
Beidequote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het hier een gezellig café of komen jullie hier alleen maar om elkaar de grond in te trappen met je superieure inzichten, of zonder
Het gaat ongeveer zo:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Is hethier een gezeli café of komen jullie hier alleen maar om elkaar de grond in te trappen met je superieure inzichten, of zonder
Je mist minimaal 2 dimensies in je wereldbeeld. Maar ja, wat weet jij er ook vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat ongeveer zo:
Whisk probeert gevat te doen door mij aan te vallen.
Ik hap net wat harder terug.
Jij staat haar blindelings bij, omdat vrouw (je weet ook niet beter)
Setting is klaar. Ik heb er helaas geen last van.
Kep de 3 dimensies door het te kunnen teruglezen. Maar dat negeer je omdat je anders mij gelijk moet geven. Beetje een blunder naar dat "meiske" toe. Ik snap het wel. Kep ook een tijdje met mijn lul gedacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mist minimaal 2 dimensies in je wereldbeeld. Maar ja, wat weet jij er ook van
Beetje een blunder he?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat ongeveer zo:
Whisk probeert gevat te doen door mij aan te vallen.
Ik hap net wat harder terug.
Jij staat haar blindelings bij, omdat vrouw (je weet ook niet beter)
Setting is klaar. Ik heb er helaas geen last van.
Je moet echt nog heel, heel veel leren, n00bquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep de 3 dimensies door het te kunnen teruglezen. Maar dat negeer je omdat je anders mij gelijk moet geven. Beetje een blunder naar dat "meiske" toe. Ik snap het wel. Kep ook een tijdje met mijn lul gedacht.
Dit was een pareltjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet echt nog heel, heel veel leren, n00b![]()
Wees maar dankbaar dat je op Fok die ruimte n elk geval gegund wordtHet komt wel goed, some day
En dat zeg tegen iemand diequote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep de 3 dimensies door het te kunnen teruglezen. Maar dat negeer je omdat je anders mij gelijk moet geven. Beetje een blunder naar dat "meiske" toe. Ik snap het wel. Kep ook een tijdje met mijn lul gedacht.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit was een pareltje.
Tijd voor slaap. Good night all.
Die tekst die je quote was ook geen oordeel over jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat zeg tegen iemand die![]()
Laat ik het zo zeggen: je kent me niet, en liever laten we dat zo, maar hou je oordelen dan maar ff voor je snoes
quote:
Snoetje, in jouw ogen is wat ik ook zeg niks, trustequote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die tekst die je quote was ook geen oordeel over jou.
Probeer anders te doen alsof je het volgt. Dit is (wederom) niks.
Oh, voor ik het vergeet:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snoetje, in jouw ogen is wat ik ook zeg niks, truste
Men weet wel beterquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, voor ik het vergeet:
Laats zei ik nog dat je me altijd weer opzocht. Met veel tam-tam claimde je het tegendeel. Bedankt dat je het weer bewezen hebt vanavond.
*ik hoor je al krabben tegen het behang*
shhhhhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men weet wel beterOf anders als ik mijn dm's doorstuur
![]()
Wat ik natuurlijk nooit zal doen
Muhahaha... stoere taal en direct intrekken met een misplaatste air.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men weet wel beterOf anders als ik mijn dm's doorstuur
![]()
Wat ik natuurlijk nooit zal doen
Jij denkt wat jij denkt en ik doe wat ik doequote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Muhahaha... stoere taal en direct intrekken met een misplaatste air.
Dat is het nou juist, je doet helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij denkt wat jij denkt en ik doe wat ik doe
Truste jochie, en al zou ik je levend villen, dan nog zou zeggen dat het niet effectief wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, je doet helemaal niks.![]()
En nu ga ik echt slapen. Deze schoten op leeg doel beginnen te vervelen.
Goed idee, Van Gaal van Fokquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, je doet helemaal niks.![]()
En nu ga ik echt slapen. Deze schoten op leeg doel beginnen te vervelen.
Wat een gezeur.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, Gelderland kan zo bij Nordrhein-Westfalen wat mij betreft. Woon ik meteen in een vrijer land.
Of gewoon een keer met de bezem door de klapharken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:11 schreef du_ke het volgende:
Wat een geneuzel weer 's nachts. Misschien moeten we toch wat doen aan de openingstijden hier
quote:The Rogue Nation of Parodico is a small, safe nation, renowned for its compulsory military service. Its hard-nosed, cynical population of 40 million are ruled with an iron fist by the dictatorship government, which ensures that no-one outside the party gets too rich. In their personal lives, however, citizens are relatively unoppressed; it remains to be seen whether this is because the government genuinely cares about its people, or if it hasn't gotten around to stamping out civil rights yet.
The large, corrupt government juggles the competing demands of Education, Law & Order, and Healthcare. The average income tax rate is 34%, but much higher for the wealthy. A very small private sector is led by the Book Publishing industry, followed by Woodchip Exports and Uranium Mining.
Skateparks can be found in every city, notable individuals are granted land and titles, prime commercial land is being swamped with archaeological teams, and a niche industry catering to S&M enthusiasts has sprung up. Crime is well under control, thanks to a well-funded police force and progressive social policies in education and welfare. Parodico's national animal is the Penguin, which is also the nation's favorite main course, and its currency is the Rupee.
Een prive kamertje voor Whiskers en 3-voudquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Of gewoon een keer met de bezem door de klapharken.
Met een economie van niets is dat niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:37 schreef betyar het volgende:
Betyaropia is ranked 1st in FOKPOL and 4,371st in the world for Most Income Equality
Economie zuigt. Economie zorgt voor fictief geld, schulden en een hoop ellende. In mijn staatje is men tevreden met wat ze hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:41 schreef waht het volgende:
[..]
Met een economie van niets is dat niet iets om trots op te zijn.
En zo niet, dan draaien ze de Goelag/Goulash in?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Economie zuigt. Economie zorgt voor fictief geld, schulden en een hoop ellende. In mijn staatje is men tevreden met wat ze hebben.
quote:Verkiezingen Noord-Korea: 100% achter Kim Jong-Il
Kim Jong-Il (rechts, zonnebril) en zijn zoon op bezoek bij een fruitverwerkingsfabriek in de Noord-Koreaanse hoofdstad Pyongyang. Foto AFP / HO / KCNA / KNS
door Peter van der Ploeg
Bij verkiezingen in Noord-Korea zijn de uitkomsten weer goed voor leider Kim Jong-Il. De opkomst was 99,97 procent, en alle stemmen gingen naar door de regering uitgekozen kandidaten.
Op de stembiljetten voor de gemeente- en provinciale raden stonden geen andere kandidaten dan die door de staat zijn geselecteerd – een stem voor de oppositie was simpelweg niet mogelijk. Volgens de autoriteiten een teken dat het volk volledig achter Kim Jong-Il staat.
De positie van Kim (69) is met de uitkomst versterkt, en hij kan zijn zoon klaarstomen voor het overnemen van de macht.
Volgens analisten zijn bij de verkiezingen vooral mensen naar voren geschoven die loyaal aan de zoon van Kim zijn.
Nee hoor, men mag doen en laten wat ze willen het volk lost dat zelf wel op. Criminelen worden keihard aangepakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
En zo niet, dan draaien ze de Goelag/Goulash in?
Toch mooi dat democratie. Ze zijn het gewoon allemaal met het huidige beleid eens.quote:
Criminelen zijn slachtoffers en dienen daarom te worden geholpen, niet te worden gestraft.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, men mag doen en laten wat ze willen het volk lost dat zelf wel op. Criminelen worden keihard aangepakt.
Bij mij is drugs legaal, maar als men zo dom is om het naar het buitenland te smokkelen hoeven ze geen support te verwachten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Criminelen zijn slachtoffers en dienen daarom te worden geholpen, niet te worden gestraft.
Men maakt de keuze zelf om die kant op te gaan, een keuze die ze vak bewust hebben gemaakt, om er nl. beter van te worden. Afstraffen die gedachtegoed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Criminelen zijn slachtoffers en dienen daarom te worden geholpen, niet te worden gestraft.
Nee hoor, een crimineel wordt niet geboren, die wordt door de maatschappij zo gemaakt. Daarom kan je de crimineel ook niet verantwoordelijk houden voor zijn daden, maar moet men de oorzaak en de oplossing in de maatschappij zoeken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Men maakt de keuze zelf om die kant op te gaan, een keuze die ze vak bewust hebben gemaakt, om er nl. beter van te worden. Afstraffen die gedachtegoed.
Een crimineel is een geld beluste luie trekzak die wordt gecreëerd door de extreme jaloezie die in zijn hoofd spint. Die zijn niet te helpen met praatsessies en opleiding, een stok over die rug en laten werken onder "begeleiding" van een beul zal beter tot zijn recht komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, een crimineel wordt niet geboren, die wordt door de maatschappij zo gemaakt. Daarom kan je de crimineel ook niet verantwoordelijk houden voor zijn daden, maar moet men de oorzaak en de oplossing in de maatschappij zoeken.
Ik ga vandaag eens een poging wagen het zelf te makenquote:
Postcodeloterij heeft het bij mij een aantal weken geleden op dezelfde manier geprobeerd, na een week of wat houden ze vanzelf wel een keer op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:38 schreef dotCommunism het volgende:
ik word consequent elke dag door een onbekend nummer gebeld, waarschijnlijk mijn telefoonprovider of ik mijn abonnement wil verlengen. Ik neem nooit op, want ik weiger onbekende nummers te beantwoorden, en toch blijven ze maar bellen. Ik moet hun volharding toch wel applaudiseren.
Ja dat dacht ik ook, maar ik zit nu toch al op meer dan twee weken dat ze het proberen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Postcodeloterij heeft het bij mij een aantal weken geleden op dezelfde manier geprobeerd, na een week of wat houden ze vanzelf wel een keer op.
Mischien opnemen, vragen naar de naam van de persoon en waar z'n callcenter zit, dan kom je wel even persoonlijk langs om het gesprek te voeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar ik zit nu toch al op meer dan twee weken dat ze het proberen.
Das een hele goeie!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb altijd tijd ik leg gewoon de telefoon aan de kant en ga verder met mijn bezigheden, na een minuut of 10 kijk ik even of zijn nog met hun verhaal bezig zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb altijd tijd ik leg gewoon de telefoon aan de kant en ga verder met mijn bezigheden, na een minuut of 10 kijk ik even of zijn nog met hun verhaal bezig zijn.
Remlof kerel, ik heb daar allang weer een topic omheen gebouwd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:33 schreef remlof het volgende:
Goeie stukken in de kranten vanmorgen:
Ongemakkelijke vragen voor de PVV
'Wilders, geef aan waar de grens ligt na aanslagen Oslo'
Ow ja, effe checken: Moeten Wilders en de PVV hun toon matigen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof kerel, ik heb daar allang weer een topic omheen gebouwd.
Lekker extra CO2 uitstoten, trek toch een extra trui aan milieuvervuiler!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:00 schreef dotCommunism het volgende:
Het is eind juli en ik heb op kantoor de kachel aangezet.
Krijg je in die tochtige panden in Oud-Zuid. Zien er mooi uit, maar isolatie is echt godsonmogelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lekker extra CO2 uitstoten, trek toch een extra trui aan milieuvervuiler!
Een trui in de zomer is niet hip. Dan mag de natuur eraan geloven. Dus even de andere kant opkijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lekker extra CO2 uitstoten, trek toch een extra trui aan milieuvervuiler!
Treurig ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Het lijkt meer herfst dan zomer. De cv moet bijna aan, en dat in juli.
Wat Wilders wel of niet doet n.a.v. dit gebeuren vind ik eigenlijk niet zo interessant. Veel interessanter vind ik dat er nu eindelijk kritisch gekeken wordt naar waar dit gedachtegoed vandaan komt en wie dit met elkaar gemeen hebben. En dat niet alleen, er is eindelijk aandacht voor. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat aflopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, effe checken: Moeten Wilders en de PVV hun toon matigen?
Ouderwetse Hollandse zomer. Top.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Het lijkt meer herfst dan zomer. De cv moet bijna aan, en dat in juli.
Dat ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind het weer ook wel prettig. Kan tenminste fatsoenlijk slapen nu.
Hij geeft aan dat hij zijn twitteraccount opheft omdat zijn familie werd bedreigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:35 schreef kLowJow het volgende:
BREEK. Het in opspraak geraakte PVV-gemeen-terraslid Arnoud van Doorn heeft zijn Twitter-account opgeheven. (@vanDoornA)
Ik denk dat ie het opheft omdat GBL hem dat heeft bevolenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij zijn twitteraccount opheft omdat zijn familie werd bedreigd.
http://yfrog.com/kgfcghoj
Wat hip is maakt mij niet zoveel uit, als je buiten loopt zul je ook een warmer kledingsstuk moeten aantrekken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een trui in de zomer is niet hip. Dan mag de natuur eraan geloven. Dus even de andere kant opkijken.
Helemaal mijn reden, de regen is weliswaar niet zo leuk maar mijn goede nachtrust is goud waard. En, ik ben tot nu toe nagenoeg geen muggen tegen gekomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind het weer ook wel prettig. Kan tenminste fatsoenlijk slapen nu.
Wat zou hij hebben gezegd als dit gebeurde terwijl hij leefde?quote:
Dat het de schuld van Wilders zou zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat zou hij hebben gezegd als dit gebeurde terwijl hij leefde?
Ik open altijd leuke topics.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |