Ja in een daglicht van mensen die echt niet goed bij hun hoofd zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het is misschien niet terecht, maar ik moet bekennen dat de daden van die Noor het hele islam-debat wel een ander daglicht brengen.
Want?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het is misschien niet terecht, maar ik moet bekennen dat de daden van die Noor het hele islam-debat wel een ander daglicht brengen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb deze reclame in mijn kop, dat kutkind.
Dan moet ik eerst pliesie wel bellen natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze hebben je buren gearresteerd?
Er gaat wellicht toch meer dreiging uit van die groep dan ik (we?) had gedacht.quote:
O ja, naar het Balaton meerquote:
Dat klopt.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er gaat wellicht toch meer dreiging uit van die groep dan ik (we?) had gedacht.
Een meer substantiële iddquote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij juist het ultieme moment om Nederland per provincie te verkopen. Voor ons, de bewoners, maakt het uiteindelijk toch niet uit, want we gaan toch op in een politieke EU.quote:
Dat klopt, ik had een dergelijke daad vanuit deze politieke hoek niet eerder verwacht, maar we moeten denk ik wel differentiëren tussen domme neo-nazi's die hun frustratie over hun eigen maatschappelijke positie afreageren en van deze (groep?) intelligente mensen met een intellectueel / verknipt wereldbeeld. Want de eerste groep is denk ik veel minder een staat om aanslagen te plegen waar toch enig organisatietalent voor nodig is, de tweede groep heeft dat organistatietalent echter wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is echter dat je niet elke islamofoob als een gevaar kunt beschouwen. Het feit dat zij de islam als een bedreiging zien, betekent namelijk niet dat zij overgaan tot actie. Bovendien staat het hen vrij dergelijke bezwaren tot uiting te brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |