Ja in een daglicht van mensen die echt niet goed bij hun hoofd zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het is misschien niet terecht, maar ik moet bekennen dat de daden van die Noor het hele islam-debat wel een ander daglicht brengen.
Want?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het is misschien niet terecht, maar ik moet bekennen dat de daden van die Noor het hele islam-debat wel een ander daglicht brengen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
Ik heb deze reclame in mijn kop, dat kutkind.
Dan moet ik eerst pliesie wel bellen natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze hebben je buren gearresteerd?
Er gaat wellicht toch meer dreiging uit van die groep dan ik (we?) had gedacht.quote:
O ja, naar het Balaton meerquote:
Dat klopt.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er gaat wellicht toch meer dreiging uit van die groep dan ik (we?) had gedacht.
Een meer substantiële iddquote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij juist het ultieme moment om Nederland per provincie te verkopen. Voor ons, de bewoners, maakt het uiteindelijk toch niet uit, want we gaan toch op in een politieke EU.quote:
Dat klopt, ik had een dergelijke daad vanuit deze politieke hoek niet eerder verwacht, maar we moeten denk ik wel differentiëren tussen domme neo-nazi's die hun frustratie over hun eigen maatschappelijke positie afreageren en van deze (groep?) intelligente mensen met een intellectueel / verknipt wereldbeeld. Want de eerste groep is denk ik veel minder een staat om aanslagen te plegen waar toch enig organisatietalent voor nodig is, de tweede groep heeft dat organistatietalent echter wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is echter dat je niet elke islamofoob als een gevaar kunt beschouwen. Het feit dat zij de islam als een bedreiging zien, betekent namelijk niet dat zij overgaan tot actie. Bovendien staat het hen vrij dergelijke bezwaren tot uiting te brengen.quote:
Nou, nee..quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit lijkt mij juist het ultieme moment om Nederland per provincie te verkopen. Voor ons, de bewoners, maakt het uiteindelijk toch niet uit, want we gaan toch op in een politieke EU.
En die paar miljard die het opbrengt kunnen we mooi verdelen met z'n zestienmiljoenen.
Valt me zwaar van je tegen. Wat heb jij met Nederland dan, je bent al een halve Belgquote:Op maandag 25 juli 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, nee..
Sorry, ben toch conservatiever/chauvinistischer/whatever dan ik dacht dus..
Daarom. Want die malle Noor is weliswaar niet goed bij z'n hoofd, maar met zijn intellect is hij wel in staat om over te gaan tot acties. Terwijl het bij neo-nazi's, zoals jij terecht stelt, vooral beperkt blijft tot geschreeuw (godzijdank).quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, ik had een dergelijke daad vanuit deze politieke hoek niet eerder verwacht, maar we moeten denk ik wel differentiëren tussen domme neo-nazi's die hun frustratie over hun eigen maatschappelijke positie afreageren en van deze (groep?) intelligente mensen met een intellectueel / verknipt wereldbeeld. Want de eerste groep is denk ik veel minder een staat om aanslagen te plegen waar toch enig organisatietalent voor nodig is, de tweede groep heeft dat organistatietalent echter wel.
Prima idee. Laten we beginnen met de verkoop van Arnhem.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel weer voor een partij als de PLN, de Partij tot Liquidatie van Nederland die in 1979 meedeed aan de parlementsverkiezingen. Die PLN wou Nederland verkopen aan rijke arabieren.
Dat lijkt me in de huidige zeitgeist niet zo'n goed idee, maar we kunnen wat mij betreft Nederland best per provincie verkopen aan andere EU-lidstaten als Duitsland en België.
En de opbrengst wordt uiteraard gedeeld door 16 miljoen en evenredig verdeeld over iedereen met een Nederlands paspoort.
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt me zwaar van je tegen. Wat heb jij met Nederland dan, je bent al een halve Belg
Prima, Gelderland kan zo bij Nordrhein-Westfalen wat mij betreft. Woon ik meteen in een vrijer land.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Prima idee. Laten we beginnen met de verkoop van Arnhem.
Nee, alle Nederlandse webadressen, het leger en Zeelandquote:Op maandag 25 juli 2011 23:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Prima idee. Laten we beginnen met de verkoop van Arnhem.
Nee, ons Zeeland (user) moet blijvenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, alle Nederlandse webadressen, het leger en Zeeland
Oké, Zeeland blijft achter. Die verkopen we niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ons Zeeland (user) moet blijven
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Oké, Zeeland blijft achter. Die verkopen we niet.
That's the plan.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wacht ff: verkoop je de rest van ons wel??![]()
Wanner komt de eerste met Volkert v.d. G.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
De ironie wil natuurlijk dat Wilders aanhanger is van een stroming die in staat is tot terrorisme, zoals nu is gebleken. Dat terwijl een beweging als de PVV voort is gekomen als antwoord op het moslimextremisme dat zichtbaar werd na 9/11.
Want laten we eerlijk wezen: een VVD'er, CDA'er of PvdA'er zal minder snel overgaan tot actie.
Je nam hem echt niet eerder serieus?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
De ironie wil natuurlijk dat Wilders aanhanger is van een stroming die in staat is tot terrorisme, zoals nu is gebleken. Dat terwijl een beweging als de PVV voort is gekomen als antwoord op het moslimextremisme dat zichtbaar werd na 9/11.
Want laten we eerlijk wezen: een VVD'er, CDA'er of PvdA'er zal minder snel overgaan tot actie.
Inderdaad, ik hoop dat vanaf nu het anti-islamisme net zo hard aangepakt gaat worden als het extreem-islamisme.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
Eerst Brabant verpatsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef betyar het volgende:
Het afstoten van Friesland en Groningen kleur ik ja.
Je bent niet goed, Brabant is het voorbeeld van Nederland. Volgens mij hebben we zelfs de minste werkloosheid.quote:
Dus jij blijft achter om met Zeeland te vozenquote:
Dat wel. Maar ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat aanhangers van zijn ideologie over zouden gaan tot actie. En laten we niet vergeten dat Wilders nooit heeft opgeroepen tot geweld. (en jullie weten allemaal hoe ik over hem denk)quote:Op maandag 25 juli 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je nam hem echt niet eerder serieus?
Jij woont toch in Drente?? Waarom voel je je aangesprokenquote:
Noord-Brabant kan naar België, Gelderland, Overijssel en Drenthe naar Duitsland en de rest van de provincies kunnen we bij opbod verpatsen aan België, Duitsland, Denemarken en het VK.quote:
Je bent te positief.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegen elk aannemelijke financiële bijdrage?
Ik denk ook dat er meer gevaar uitgaat van mensen als Breivik dan van moslimextremist. In het westen althans, want we hebben die meuk toch aardig onder controle.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat vanaf nu het anti-islamisme net zo hard aangepakt gaat worden als het extreem-islamisme.
Ligt daar dat outlet center niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Noord-Brabant kan naar België, Gelderland, Overijssel en Drenthe naar Duitsland en de rest van de provincies kunnen we bij opbod verpatsen aan België, Duitsland, Denemarken en het VK.
Ik denk alleen dat niemand Flevoland wil hebben
Noordoost Nederland moet elkaar een beetje steunen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont toch in Drente?? Waarom voel je je aangesproken
Diegene die hem daar aanbiedt moet daarover beslissen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegen elk aannemelijke financiële bijdrage?
Kan helaas zo weer anders komen te liggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er meer gevaar uitgaat van mensen als Breivik dan van moslimextremist. In het westen althans, want we hebben die meuk toch aardig onder controle.
Rusland heeft al een vaste vliegroute over de Noordzee naar Flevoland. Een prachtige uitvalsbasis voor een rijke supermacht.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Noord-Brabant kan naar België, Gelderland, Overijssel en Drenthe naar Duitsland en de rest van de provincies kunnen we bij opbod verpatsen aan België, Duitsland, Denemarken en het VK.
Ik denk alleen dat niemand Flevoland wil hebben
Niet?? Kieschijven schieten enzo?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat aanhangers van zijn ideologie over zouden gaan tot actie. En laten we niet vergeten dat Wilders nooit heeft opgeroepen tot geweld. (en jullie weten allemaal hoe ik over hem denk)
Bataviastad? Ja en de lelijkste steden van Nederland.quote:
Elk uurtje Bob doet wonderenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan helaas zo weer anders komen te liggen.
Het zijn gewoon klote tijden, en het ziet er niet naar uit dat het minder erg wordt.
Er is ruimte zat en redelijk rendabele landbouwgrond dat krijgt wel een bod hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bataviastad? Ja en de lelijkste steden van Nederland.
We kunnen Flevoland ook aan Geert geven, heeft ie z'n eiland met dijken eromheen dat ie kan afschermen van de boze buitenwereld
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Bataviastad? Ja en de lelijkste steden van Nederland.
We kunnen Flevoland ook aan Geert geven, heeft ie z'n eiland met dijken eromheen dat ie kan afschermen van de boze buitenwereld
Juist dan.quote:
Uiteraard. Godzijdank lijkt de dreiging van moslimextremisten nu minder groot, maar het blijft natuurlijk een gevaar. Neemt niet weg dat ik het enigszins beangstigend vind dat het gevaar zich nu zo in ons midden bevindt. Want die teksten van Breivik komen mij akelig bekend voor. Ik heb meerdere malen discussies gevoerd met figuren die soortgelijke opvattingen koesteren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan helaas zo weer anders komen te liggen.
Het zijn gewoon klote tijden, en het ziet er niet naar uit dat het minder erg wordt.
Ik denk dat je te graag en te snel vergelijkingen trekt om mensen in hokjes te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Godzijdank lijkt de dreiging van moslimextremisten nu minder groot, maar het blijft natuurlijk een gevaar. Neemt niet weg dat ik het enigszins beangstigend vind dat het gevaar zich nu zo in ons midden bevindt. Want die teksten van Breivik komen mij akelig bekend voor. Ik heb meerdere malen discussies gevoerd met figuren die soortgelijke opvattingen koesteren.
Filosofie van verkoop is dat je beter iets kunt aanbieden waar vraag naar is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet te laag "bieden". Anders kost het nog geld op den duur.
Er is altijd vraag naar geld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Filosofie van verkoop is dat je beter iets kunt aanbieden waar vraag naar is.
Dit gevoel komt mij ook een beetje bekend voor. Moslim-extremisten zijn eigenlijk maar gewoon 'ver weg'. Met figuren met vergelijkbare teksten met die van Breivik ben ik in discussies op bv FOK regelmatig in aanvaring gekomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Godzijdank lijkt de dreiging van moslimextremisten nu minder groot, maar het blijft natuurlijk een gevaar. Neemt niet weg dat ik het enigszins beangstigend vind dat het gevaar zich nu zo in ons midden bevindt. Want die teksten van Breivik komen mij akelig bekend voor. Ik heb meerdere malen discussies gevoerd met figuren die soortgelijke opvattingen koesteren.
Uhh, ging jij niet samen met VS los op de moslims toen de eerste berichten van de aanslag hier bekend werden??quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat je te graag en te snel vergelijkingen trekt om mensen in hokjes te kunnen plaatsen.
Je moet daarom de bron van je angst bij jezelf zoeken.
Een moslim die na de aanslagen van 9/11 soortgelijke denkbeelden tot uiting bracht, was ook automatisch verdacht. En terecht overigens. Dat ben jij waarschijnlijk wel met me eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik denk dat je te graag en te snel vergelijkingen trekt om mensen in hokjes te kunnen plaatsen.
Zie mijn postquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een moslim die na de aanslagen van 9/11 soortgelijke denkbeelden tot uiting bracht, was ook automatisch verdacht. En terecht overigens. Dat ben jij waarschijnlijk wel met me eens.
Angst? Dat bestaat vooral bij autochtonen zoals die geflipte Noor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Ik wist nog van niets van de hele aanslag tot VS ermee kwam. En die wist al zeker dat het moslims waren. Ik meende door die valse toe-eigening van zo'n extreme groepering.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, ging jij niet samen met VS los op de moslims toen de eerste berichten van de aanslag hier bekend werden??
Daarom. Moslimextremisten bevinden zich absoluut in ons midden, maar ik ben ze nog niet tegengekomen op mainstream-fora.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit gevoel komt mij ook een beetje bekend voor. Moslim-extremisten zijn eigenlijk maar gewoon 'ver weg'. Met figuren met vergelijkbare teksten met die van Breivik ben ik in discussies op bv FOK regelmatig in aanvaring gekomen.
Waarom jij zo'n heisa maakt, is duidelijk. Jij bent net zo'n grote islamofoob als die klote-Noor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Ik wist nog van niets van de hele aanslag tot VS ermee kwam. En die wist al zeker dat het moslims waren. Ik meende door die valse toe-eigening van zo'n extreme groepering.
Dus ik ga lekker vrijuit.
Klopt. De angst en de hetze in de media voedden dit perfect. Ik denk dat veel mensen nu jaren later wel veel milder zijn geworden met hun vooroordelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een moslim die na de aanslagen van 9/11 soortgelijke denkbeelden tot uiting bracht, was ook automatisch verdacht. En terecht overigens. Dat ben jij waarschijnlijk wel met me eens.
Mooi niet, want die claim was toen nog helemaal niet bekend en je ging meteen met hem mee in de retoriek en het afbranden van anderen die liever eerst de feiten zagen..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Ik wist nog van niets van de hele aanslag tot VS ermee kwam. En die wist al zeker dat het moslims waren. Ik meende door die valse toe-eigening van zo'n extreme groepering.
Dus ik ga lekker vrijuit.
Inderdaad. Zo komt het toch wat dichterbij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Moslimextremisten bevinden zich absoluut in ons midden, maar ik ben ze nog niet tegengekomen op mainstream-fora.
Met betrekking tot moslims merk ik dat nog niet erg, helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. De angst en de hetze in de media voedden dit perfect. Ik denk dat veel mensen nu jaren later wel veel milder zijn geworden met hun vooroordelen.
Milder? Jij hebt onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. De angst en de hetze in de media voedden dit perfect. Ik denk dat veel mensen nu jaren later wel veel milder zijn geworden met hun vooroordelen.
Ach de gedachte dat iedere moslim een potentiële terrorist is beperkt zich tot een vrij beperkte groep hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Met betrekking tot moslims merk ik dat nog niet erg, helaas.
Klopt. Ik ging mee in de gedachte. Ik dacht dat de uitspraken van VS op feiten berustten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi niet, want die claim was toen nog helemaal niet bekend en je ging meteen met hem mee in de retoriek en het afbranden van anderen die liever eerst de feiten zagen..
15% van de Nederlanders. En nog minder in Noorwegen, maar zie wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach de gedachte dat iedere moslim een potentiële terrorist is beperkt zich tot een vrij beperkte groep hoor.
Gelul, en dat weet je zelf ook bestquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Ik ging mee in de gedachte. Ik dacht dat de uitspraken van VS op feiten berustten.
Bwoah...
Nee , is het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelul, en dat weet je zelf ook best
Ik was er toen jullie losgingen... Maar anders lees zelf het topic nog eens doorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee , is het niet.
Maar waar jij beter van kan slapen moet je maar gewoon geloven. Zal mij wat roesten
Kom maar op dan. Laat eens zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was er toen jullie losgingen... Maar anders lees zelf het topic nog eens door
Zoek het lekker zelf op luiwammes..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom maar op dan. Laat eens zien.
Dat gezanik schiet je ook niets mee op.
... wat ik al dacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoek het lekker zelf op luiwammes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |