SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik kon ook gewoon doorposten. maar ik liet de kans liggenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
Kijk mij eens door 't slotje posten.
Ik zou mod moeten worden.
Ja, tuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon ook gewoon doorposten. maar ik liet de kans liggen
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Eerst eten!![]()
Jullie krijgen allemaal een :
[ afbeelding ]
Doner kebabquote:Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Eerst eten!![]()
[ afbeelding ]
Zonder vlees graagquote:Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Eerst eten!![]()
[ afbeelding ]
Heb je hem ook in Turkse pizza formaatquote:Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Eerst eten!![]()
[ afbeelding ]
Luie flikkerquote:Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
Jofu doe eens posten, geen zin om handmatig een pm te sturen
Hypocriete userquote:Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
Kijk mij eens door 't slotje posten.
Ik zou mod moeten worden.
Ben jij vegetariër?quote:
Leuk!quote:
Ik eet uitsluitend groenteboeren en vegetariërs.quote:
Wat fijn voor je.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet uitsluitend groenteboeren en vegetariërs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat Bella hosselen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Mijn hontenpak zit goed? CHECK
Mijn zonnebril shined? CHECK
Ik heb een waardevolle bijdrage geleverd aan Snuf. zijn bazenspeech? CHECK
Condooms op zak? CHECK
Flacon whiskey voor als de bruidegom het niet meer trekt? CHECK
Ik ben er klaar voor.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nog even naar de wc
Bella ga je mee?Ik dril je vol met sterrenstofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Hier.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom heb ik nog helemaal niets ontvangen van ToT?
gaat ze trouwen C-A ze heeft helemaal geen toestemming aan me gevraagdquote:
Luttequote:
En je schoenen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spietsj - check
kleding- check
aanwezig- check
ringen-- geen iedeeee
Ow daar is mijn mamaquote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaat ze trouwen C-A ze heeft helemaal geen toestemming aan me gevraagd
Nummers uit films, mag van de hele OST zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Top 3 nummers van....? Wat was de vraag ook al weer? Filmmuziek?
Kun je niet ff in de avond gaan draaien?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nummers uit films, mag van de hele OST zijn
had je me wel ff van op de hoogte kunnen brengen, nou zal even een mooi jurkje aantrekken en me hakken gooi je wel je boeketje naar MIJquote:
Heb jij je hond meegenomen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
Speech - Check
Bazenschoenen - Check
Bazenbril - Check
Valhallen - Check
Snufhont - Check
Nee, ik draai een keertje in de middagquote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je niet ff in de avond gaan draaien?
FUUUUUUUUUUU ik moet knal knal knal roze hebben voor bij de jurk die c_a uitgekozen hadquote:
Is het ene mannetje of een vrouwtje?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mn Herdershond meegenomen. Die is er voor het gejank
Bloemetjes, die zijn het helemaal op het moment! En peeptoes, tenzij je schimmelnagels hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Rode jurkje of die met bloemetjes?
en grijze hakken of zwarte peeptoes?
De hont moet ALTIJD aanwezig zijn bij deze gelegenheden. De hont draagt volgens mij de ringen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nummers uit films, mag van de hele OST zijn
Ik heb de nude Dillian gekozen, maar ik heb ook knalroze voor je:quote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUU ik moet knal knal knal roze hebben voor bij de jurk die c_a uitgekozen had
In zijn oren!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De hont moet ALTIJD aanwezig zijn bij deze gelegenheden. De hont draagt volgens mij de ringen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de nude Dillian gekozen, maar ik heb ook knalroze voor je:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Akon ft The Lonely Island - I've just had sexquote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
Wat de vliegende NEUK is DIT nou weer voor nummer?????________________!
Toppie, ik roep go. Nog even mijn usual eindequote:
Dan nog liever, Fred come to Bedquote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
Wat de vliegende NEUK is DIT nou weer voor nummer?????________________!
Bazenshow was het maatquote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toppie, ik roep go. Nog even mijn usual einde
quote:
Jamaar eigenlijk hoor ik nude pumps te hebben bij dat jurkjequote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bloemetjes, die zijn het helemaal op het moment! En peeptoes, tenzij je schimmelnagels hebt.
Heb je het niet dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Loef, ik wil dit liedje hebben hebben
Ohja, kun je die gegevens opnieuw sturen, maar dan per PM? thanks!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Sorry mensen, even inbreken met reclame.
Mensen, even een vriendelijk en geheel vrijwillig verzoek:
Aangezien ik zeer tevreden ben over de Stereo Tool software die de muziek van Guppie veel beter doet klinken, heb ik zojuist een licensie gekocht a 30 euro. Hierdoor ook nooit meer die stem die 2x per dag er tussendoor knalde.
Mocht je een fan zijn van Guppie, ook af en toe iets aanvragen, of gewoon een warm gevoel willen hebben omdat je Radio49 steunt: lever dan een kleine bijdrage aan die 30 euro. Stuur mij even een PM of DM dat ik je mijn Paypal of bankgegevens kan geven. En dat ik je persoonlijk kan bedanken.
Nogmaals geheel vrijwillig en vrijblijvend. Mocht er meer dan 30 euro binnenkomen, dan gaat de rest als kadobon naar de programmeur van Guppie die de hele site radio49.nl in elkaar heeft gezet met alle scripts e.d. zonder er iets voor terug te vragen!!
Bij voorbaat dank, ook namens Guppie!
Oke je hebt dmquote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Aangezien ik zeer tevreden ben over de Stereo Tool software die de muziek van Guppie veel beter doet klinken, heb ik zojuist een licensie gekocht a 30 euro. Hierdoor ook nooit meer die stem die 2x per dag er tussendoor knalde.
Mocht je een fan zijn van Guppie, ook af en toe iets aanvragen, of gewoon een warm gevoel willen hebben omdat je Radio49 steunt: lever dan een kleine bijdrage aan die 30 euro. Stuur mij even een PM of DM dat ik je mijn Paypal of bankgegevens kan geven. En dat ik je persoonlijk kan bedanken.
Nogmaals geheel vrijwillig en vrijblijvend. Mocht er meer dan 30 euro binnenkomen, dan gaat de rest als kadobon naar de programmeur van Guppie die de hele site radio49.nl in elkaar heeft gezet met alle scripts e.d. zonder er iets voor terug te vragen!!
ik wil een bijdrage doenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Oke, als ik weer loon heb en mijn internetbankieren het weer doet, dan krijg je 4.90quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
2 keer joni,mag ookquote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
What the fuck hij gaat niet naar het volgende nummer.
teamviewer, snelquote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
What the fuck hij gaat niet naar het volgende nummer.
De hele avond Joni feest.quote:
Topquote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, als ik weer loon heb en mijn internetbankieren het weer doet, dan krijg je 4.90
Het is een module van SAM Broadcaster.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
Die bedoel ik
Of is die verzoekjesmachine nog gelinkt aan bepaalde andere audio software
We hebben een huwelijks dus nog meer van die meuk.quote:
Geen idee, ik ben maar een nietige luisteraar/DJquote:Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
Die bedoel ik
Of is die verzoekjesmachine nog gelinkt aan bepaalde andere audio software
Ik ben helemaal in de stemmingquote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben een huwelijks dus nog meer van die meuk.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Wie is de programmeur dan eigenlijk?Nooit geweten.
quote:
De één minuut na de begrafenis van opa duurde ook maar 29 seconde, de vriend van mijn nicht zat mee te tellenquote:
Vriend van mij, is systeembeheerder van beroep. Heeft de code achter Guppie geschreven en host de website en doet de beveiliging. Hadden de eerste weken veel last van trollen, heeft ie er allemaal uit weten te trappen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Wie is de programmeur dan eigenlijk?Nooit geweten.
Hartfalen ligt op de loer!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
KUT OP MET JE MUZIEK, IK WIL JANKEN OM DE MOOIE SPEECH VAN SNUF.
Mijn hont wil dat ookquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Mama Lutte zit nu gewoon de hele avond alleenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama Lutte zit nu gewoon de hele avond alleen
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
DE SNUFHONT IS HET BEEN VAN DE PASTOOR AAN HET HUMPEN! OMG!
Snuf hont is een meisje ditdatquote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
DE SNUFHONT IS HET BEEN VAN DE PASTOOR AAN HET HUMPEN! OMG!
Ah okay tof. Als ik kon internet bankieren en sowieso niet zwaar in de schulden zat had ik een bijdrage gedaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vriend van mij, is systeembeheerder van beroep. Heeft de code achter Guppie geschreven en host de website en doet de beveiliging. Hadden de eerste weken veel last van trollen, heeft ie er allemaal uit weten te trappen.
Mijn buitenhond is ook een wijfje. binnenhond is een mannetje. kan binnenhond met je snufhont parenquote:
Dat doe je gewoon nietquote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lutte, ik ga met de bruiloft naast jou zitten, dan kunnen we kletsen
Snuf hont gaat zich niet voortplantenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn buitenhond is ook een wijfje. binnenhond is een mannetje. kan binnenhond met je snufhont paren
Geen idee.quote:
Dealquote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lutte, ik ga met de bruiloft naast jou zitten, dan kunnen we kletsen
Wij mogen datquote:
Neeeeeeeee!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef robdriessen het volgende:
BREAKING NEWS: Monopoly is net uit de zaal verwijderd. Inclusief opblaaspop!
Arm schaap. Ik doe mee.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee.Zit mijn verdriet weg te drinken.
Permban?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef robdriessen het volgende:
Tong nog niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef robdriessen het volgende:
Vervangen door Eva Jinekquote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef robdriessen het volgende:
Live verbinding hoor ik! Waar is Maartje van Wegen?
SMS [ZAAL] [OORZAAK] naar 9595.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef robdriessen het volgende:
Dit is snufquote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Kunnen jullie niet zo zeggen van: Heloef zegt:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Kunnen jullie niet zo zeggen van: Heloef zegt:
Zo slecht dat het goed wordt en weer helemaal terug gaat naar slecht!quote:
BOOBIES!quote:
portiekquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Snuf heeft grinta getoond in zijn speech
Had je iets anders gedacht dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat jouw hobby, lam in een hokje liggen met een emmer?
Nee grapje![]()
Ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn kadoo.. kunnen ze samen doner van af eten
godsamme wat een goeie tekst
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hij zit morgen in de samenvatting tussen 19 en 20!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |