Hartfalen ligt op de loer!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
KUT OP MET JE MUZIEK, IK WIL JANKEN OM DE MOOIE SPEECH VAN SNUF.
Mijn hont wil dat ookquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Mama Lutte zit nu gewoon de hele avond alleenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama Lutte zit nu gewoon de hele avond alleen
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
DE SNUFHONT IS HET BEEN VAN DE PASTOOR AAN HET HUMPEN! OMG!
Snuf hont is een meisje ditdatquote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
DE SNUFHONT IS HET BEEN VAN DE PASTOOR AAN HET HUMPEN! OMG!
Ah okay tof. Als ik kon internet bankieren en sowieso niet zwaar in de schulden zat had ik een bijdrage gedaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vriend van mij, is systeembeheerder van beroep. Heeft de code achter Guppie geschreven en host de website en doet de beveiliging. Hadden de eerste weken veel last van trollen, heeft ie er allemaal uit weten te trappen.
Mijn buitenhond is ook een wijfje. binnenhond is een mannetje. kan binnenhond met je snufhont parenquote:
Dat doe je gewoon nietquote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lutte, ik ga met de bruiloft naast jou zitten, dan kunnen we kletsen
Snuf hont gaat zich niet voortplantenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn buitenhond is ook een wijfje. binnenhond is een mannetje. kan binnenhond met je snufhont paren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |