Is het ene mannetje of een vrouwtje?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mn Herdershond meegenomen. Die is er voor het gejank
Bloemetjes, die zijn het helemaal op het moment! En peeptoes, tenzij je schimmelnagels hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Rode jurkje of die met bloemetjes?
en grijze hakken of zwarte peeptoes?
De hont moet ALTIJD aanwezig zijn bij deze gelegenheden. De hont draagt volgens mij de ringen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nummers uit films, mag van de hele OST zijn
Ik heb de nude Dillian gekozen, maar ik heb ook knalroze voor je:quote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUU ik moet knal knal knal roze hebben voor bij de jurk die c_a uitgekozen had
In zijn oren!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De hont moet ALTIJD aanwezig zijn bij deze gelegenheden. De hont draagt volgens mij de ringen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de nude Dillian gekozen, maar ik heb ook knalroze voor je:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Akon ft The Lonely Island - I've just had sexquote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
Wat de vliegende NEUK is DIT nou weer voor nummer?????________________!
Toppie, ik roep go. Nog even mijn usual eindequote:
Dan nog liever, Fred come to Bedquote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
Wat de vliegende NEUK is DIT nou weer voor nummer?????________________!
Bazenshow was het maatquote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toppie, ik roep go. Nog even mijn usual einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |