quote:
Jamaar eigenlijk hoor ik nude pumps te hebben bij dat jurkjequote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bloemetjes, die zijn het helemaal op het moment! En peeptoes, tenzij je schimmelnagels hebt.
Heb je het niet dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Loef, ik wil dit liedje hebben hebben
Ohja, kun je die gegevens opnieuw sturen, maar dan per PM? thanks!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Sorry mensen, even inbreken met reclame.
Mensen, even een vriendelijk en geheel vrijwillig verzoek:
Aangezien ik zeer tevreden ben over de Stereo Tool software die de muziek van Guppie veel beter doet klinken, heb ik zojuist een licensie gekocht a 30 euro. Hierdoor ook nooit meer die stem die 2x per dag er tussendoor knalde.
Mocht je een fan zijn van Guppie, ook af en toe iets aanvragen, of gewoon een warm gevoel willen hebben omdat je Radio49 steunt: lever dan een kleine bijdrage aan die 30 euro. Stuur mij even een PM of DM dat ik je mijn Paypal of bankgegevens kan geven. En dat ik je persoonlijk kan bedanken.
Nogmaals geheel vrijwillig en vrijblijvend. Mocht er meer dan 30 euro binnenkomen, dan gaat de rest als kadobon naar de programmeur van Guppie die de hele site radio49.nl in elkaar heeft gezet met alle scripts e.d. zonder er iets voor terug te vragen!!
Bij voorbaat dank, ook namens Guppie!
Oke je hebt dmquote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Aangezien ik zeer tevreden ben over de Stereo Tool software die de muziek van Guppie veel beter doet klinken, heb ik zojuist een licensie gekocht a 30 euro. Hierdoor ook nooit meer die stem die 2x per dag er tussendoor knalde.
Mocht je een fan zijn van Guppie, ook af en toe iets aanvragen, of gewoon een warm gevoel willen hebben omdat je Radio49 steunt: lever dan een kleine bijdrage aan die 30 euro. Stuur mij even een PM of DM dat ik je mijn Paypal of bankgegevens kan geven. En dat ik je persoonlijk kan bedanken.
Nogmaals geheel vrijwillig en vrijblijvend. Mocht er meer dan 30 euro binnenkomen, dan gaat de rest als kadobon naar de programmeur van Guppie die de hele site radio49.nl in elkaar heeft gezet met alle scripts e.d. zonder er iets voor terug te vragen!!
ik wil een bijdrage doenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |