abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2011 @ 20:47:01 #1
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99934676
0s.gif
Vorig deel: Wachten op het tweede streepje deel 196

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

28 juli: Zoë23
30 juli Winka
05 augustus Marjolijntje
08 augustus Lijnloos
08 augustus Fenne
10 augustus covie
21 augustus jaantje_
26 augustus Ladyblack (08-2010)
26 augustus Clauwhee
26 augustus Skoap

Dananana
frummeltje86 (12-2010)
Kolonia (04-2009)
Mijsje (08-2007)
papillion
Roosje84
Thistleweed

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 02-08-2011 14:05:33 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 20:48:25 #2
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99934735
Oeh, en toen sloot ik 'm met:

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef Frummeltje86 het volgende:
He, dat is stom C_A... -O-

Lijkt me inderdaad verstandig om pas na je NOD te testen, Zoe ;)
C_A, ik heb je uit de NOD-lijst gehaald, zoals je vroeg. Andere dames die nog aanpassingen wensen? :)
pi_99934995
C_A balen dat het niet gelukt is -O-

Frummeltje & Zoe jullie maken het wel spannend zo. Ik ga voor jullie duimen.

@Frummeltje zou je mij in het onderste lijstje willen zetten.

Voor alle dames hier even een dikke knuffel en laat die streepjesregen maar komen :)
  maandag 25 juli 2011 @ 20:55:20 #4
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99935064
Done! :)
  maandag 25 juli 2011 @ 21:14:43 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99935936
Frummeltje, heb ik ook nog een verzoekje voor je; zou je mijn NOD op 4 augustus willen zetten?
Mijn menstruatie brak pas later door, dus had me verteld :')

Dan ga ik nu even bijlezen!
pi_99936113
Frummeltje, ik zie dat jaantje een dubbele nod heeft, lijkt me biologisch niet logisch ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 21:21:35 #7
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99936265
Fijn dat jullie allemaal zo oplettend zijn :P Het is gewijzigd!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:23:37 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99936382
Lijnloos _O-

Ik zie dat het voor Frummeltje en Zoe nog steeds heel spannend is! Frummel, hoop houden he! En Zoe, ik ben echt heel verbaasd als jij geen streepje gaat plassen :Y

En charmed_angel... ik hoop dat jouw charmed tijd snel komt! :*
pi_99936851
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Frummeltje86 het volgende:
Done! :)
thanks!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:57:47 #10
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99938118
Frummeltje of een modje zou je mij ook uit het lijstje willen halen.. Ik ben kleinkloonmeisje :*

Ik duim voor een streepjes regen voor jullie :*
Be happy with the little things in life
  maandag 25 juli 2011 @ 22:23:12 #11
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99939316
Ik heb je er uit gehaald, droomvrouwtje...
pi_99943994
Hoi allemaal,

Enige tijd geleden heb ik een paar postjes gedaan in dit topic maar meepraten gaat me niet zo goed af. Ik ben een dankbare lurker :Y
Nou ben ik in ronde 10 aanbeland en het inmiddels behoorlijk zat aan het worden :(
Al een paar maanden ben ik actief met ovulatie testjes en ben er achter gekomen dat mijn donkerste streepje flexibel door mijn cyclus heen hobbelt :? Om maar zo zachtjes aan te beginnen met "dossier bouwen" voor het geval ik na een jaar nog niet zo zwanger ben, ben ik begonnen met temperaturen. Nou heb ik een aantal hier iets horen roepen over temperaturen, maar ik zou het graag online bij willen houden met alles er op en er aan. Waar hebben jullie goede ervaringen mee en hoe grondig houden jullie dit bij ( }) & *; & overig) ?
Alle verdere tips zijn meer dan welkom ^O^
pi_99949444
Danana, wat vervelend dat het nog niet gelukt is om zwanger te worden maar wel goed dat je stappen zet om meer kansen te creeeren voor jullie. Temperaturen houd ik zelf bij op fertilityfriend.com. Het is een engelse maar hele fijne/handige site om dit bij te houden, samen met allerlei symptomen en zo. De site kan dan ook berekenen wanneer je ongeveer je eisprong hebt gehad en zo. Kijk maar es, hopelijk helpt het!
pi_99949576
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Lijnloos het volgende:
Frummeltje, ik zie dat jaantje een dubbele nod heeft, lijkt me biologisch niet logisch ;)
:D

Frummeltje, bedankt voor het aanpassen!
pi_99949588
Charmed_angel, wat jammer dat het deze ronde niet gelukt is -O- . Sterkte.

Dananana, het duurt voor jou ook al lang zeg! Wel verstandig om alvast te beginnen met temperaturen, zeker in combinatie met de zwabberende ovulatietesten... Succes!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 07:37:29 #16
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99949701
Slim inderdaad om te gaan temperaturen! Hopelijk word je snel zwanger.

Pfff, dat moment dat ik 's morgens naar de wc ga, begint nu wel spannend te worden! Allemaal rommels in mijn buik die zouden wijzen op een ongi... Hopelijk is er snel duidelijkheid.

Zoe, ik zou verbaasd zijn als jij geen tweede streepje plast!
pi_99950778
Frummeltje of modje mag mijn NOD nog op 10 augustus komen te staan?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:29:40 #18
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99951095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef covie het volgende:
Frummeltje of modje mag mijn NOD nog op 10 augustus komen te staan?
You're on the list! :)
pi_99951684
Wat zitten we allemaal dicht bij elkaar met de NODs!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_99955761
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat zitten we allemaal dicht bij elkaar met de NODs!
Laten we dit topic (tijdelijk) overbodig maken en met z'n allen een stormloop doen bij z&g :D

En thnx Frummel!
pi_99955998
LB en frummel :* aah vind t zo spannend.
Vannacht een paar x een rare pijn golf van onderbuik naar m'n maag. Echt heel naar.
M'n buik rommelt al een paar dagen maar qua humeur nog geen ongi- sagy- emo buien gehad. Ben benieuwd!

Frummel; spannend! Hoop zo dat t wat is!

Dananana: hoop dat tempen jou meer duidelijkheid brengt.
Op babybytes.nl heb je ook temp kaarten die door members worden
Bijgehouden.
De site en dan op 'proberen' klikken(staat bovenaan) dan kun je
Temp kaarten aanklikken. Dan kun je zien hoe het er bij anderen
Uitziet + de symptomen die sommige mensen ervaren. Misschien
Heb je er iets aan?

Idd spannend met al die NODs zo dicht bij elkaar!
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 14:45:25 #22
309370 Nanadu
pi_99961381
Dat wordt spannend begin augustus :)

Wat vervelend dananana dat het nog niet is gelukt, wel goed dat je al zelf het een aantall dingen bijhoudt. Maar geef de moed niet op, soms duurt het even.

Ik ben inmiddels weer bijgekomen van mijn domper afgelopen vrijdag bij de huisarts. Weet niet meer wie, maar er vroeg iemand of ik zelf nog iets kon doen aan de hoge bloeddruk en dat is zeker zo. Voordat ik gestopt ben met de pil ben ik 12 kilo afgevallen, ik zit nu nog 7 kilo boven goed gewicht, maar het is niet goed om te lijnen als je zwanger bent dus daar ben ik nu mee gestopt. Wel probeer ik zo gezond mogelijk te eten. Ook probeer ik stress zoveel mogelijk te verminderen (ook als zijn er een aantal stressfactoren waar ik niet zoveel aan kan doen) en mijn rust te nemen. Daarnaast zijn we net pas bezig voor een tweede, dus ik hoop gewoon dat tegen de tijd dat ik zwanger ben mijn bloeddruk is gedaald :P En als dat niet zo is dan is het niet anders :D

suc6 frummel en Zoe met wachten
pi_99969741
Klopt nanadu had ik gevraagd.

Gezonder eten en gewoon bewegen kan al veel doen.
Met voeding kun je best wel invloed hebben op je bloeddruk, kun je een diëtiste misschien ook vragen?

Hoop dat je m snel wat onder controle hebt :*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:53:42 #24
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99972326
Hier vandaag veel moeten plassen, pijn in mijn onderbuik en nog steeds pijnlijke borsten. Kan natuurlijk ook gewoon naderende ongi zijn, maar ik hoop het niet!!
pi_99973051
:{

Hier is het helaas niet raak deze maand! Vorige week maandag had ik volgens FF mijn eisprong dus ik zat netjes te wachten op mijn NOD, totdat ik ineens afgelopen zondag ongesteld werd! Ik baal er enorm van!! Ik vind het ook zo raar, want dan heb ik maar een luteale fase van 5 of 6 dagen..! Dat is toch wel erg kort? Of FF moet de eisprong niet goed hebben gehad.

:{
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:17:23 #26
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99973358
Labelloo, wat balen :* Had je getemperatuurd Labelloo? In dat geval is je eisprong redelijk goed vast te stelen. Heb je een linkje naar je FF grafiek?

Spannend hoor Frummel! :X
pi_99973567
Happy ik had idd getemperatuurd! Ik heb op dit moment even geen plekje op de grafiek online te zetten. Zal ff kijken of ik dit later nog even kan doen!
pi_99973644
Shit Labelloo... Wat stom! Zo wil het natuurlijk ook niet. Hoelang is je totale cyclus nu dan? Maar stel nou dat je dit nog een paar keer hebt, dan zou ik toch es richting ha gaan... al is het maar om es te kijken of er iets mee te doen valt. Slik jij toevallig ook nog iets van zwangerworden-pillen? Misschien dat die kunnen helpen voor het reguleren? Of juist de boel ontregelen...? :*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:27:02 #29
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99973837
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Labelloo het volgende:
Happy ik had idd getemperatuurd! Ik heb op dit moment even geen plekje op de grafiek online te zetten. Zal ff kijken of ik dit later nog even kan doen!
Je kunt 'm van FF gewoon online zetten door via My Chart en dan bovenin het menu 'Sharting' kiezen voor 'Create' onder het kopje 'Charting Home Page'.

Als je kiest voor Create krijg je een pagina en dan onderaan staat 'n knop 'Create' en dan krijg je een link die je kunt posten en via de link is je chart te zien.

:)
pi_99974693
Hhmm.. eens even kijken.

Werkt deze zo: http://www.fertilityfriend.com/home/35d3cf
pi_99974735
Aaah Labelloo dat is vervelend! 5 of 6 dagen is wel kort maar ik zou het even in de gaten houden, misschien ovu testjes doen en bijhouden in FF?
Misschien dat je dan een verschil ziet. Als het weer gebeurd zou ik gewoon even langs de ha gaan. Dat kan toch geen kwaad.

Ik heb zelf volgens mij mijn eisprong gevoeld vandaag, was een soort van misselijk en een half uur later ongeveer 10 minuten steken beetje links onderin de buik. Het zou het morgen moeten zijn dus dat kan makkelijk een dag eerder zijn. (Gisteren nog geklust dus dat komt helemaal mooi uit ;) )

Heb geen ovu test gehaald want dat kon ik niet meer redden, heeft het nut om het morgen nog te halen? Ik wilde dat eigenlijk niet, maar nu ik denk dat ik het voelde wil ik zeker weten of ik het me niet verbeeld heb :9
pi_99974789
Lijnloos, mijn cyclus was nu 27 dagen, vorige keer 30. Toen was mijn LF 7 dagen, ook al behoorlijk kort.
Maar ik zit net te denken dat mijn eisprong misschien wel niet maandag geweest is. Zondag heb ik namelijk nog een ovutest gedaan, en deze was negatief. Misschien heb ik wel een dag een verkeerde temp gemeten waardoor dit dus ook verkeerd uitkomt.

Ik ga die zwanger-worden-pillen maar eens kopen denk ik!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:49:45 #33
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99975149
Hij werkt inderdaad zo Labelloo en zo lijkt het inderdaad te kloppen. Met een beetje fantasie zou het ook nog dag 19 geweest kunnen zijn. Ik zou het wel in de gaten houden in ieder geval.

Die zwanger worden pillen kunnen in ieder geval geen kwaad (alleen voor de portemonnee dan ;))
pi_99975642
labelloo, dat is balen :{ . In de gaten houden idd, een korte LF helpt niet echt...

Ik had afgelopen maand iets vergelijkbaars. Na een paar maanden een langere cyclus gehad te hebben, bleek 'ie nu opeens 5 dagen korter te zijn. Maar als je dan de datum van ongesteldheid invult op de p-tracker, past 'ie ook de datum van de eisprong aan. Totaal verkeerd geklust dus }:| . Vooralsnog ga ik er vanuit dat dit pech is geweest, normaal gesproken heb ik best een regelmatige cyclus. Hopen dat 'ie bij jou de volgende keer ook weer wat op orde is :) .
pi_99976085
Vaag Labelloo...dan schiet het niet op nee.

Zoe en Frummel, spannend!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_99976956
Hmm.. is het lastiger zwanger te worden dan met een korte LF?
pi_99977601
Spannende dagen frummel. Ik blijf duimen!:)

Vreemd labello.., zoals covie zegt; misschien ovu testen combineren
Met tempen? Zodat je je cyclus beter kunt volgen?

De fase na de ovu is altijd 14dgn toch?en de fase voor de ovu kan variëren?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Hier krampjes en hoofdpijn svonds... Ben benieuwd, nog even wachten tot donderdag..
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:35:14 #38
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99977631
Jazeker Labelloo, het eitje heeft tijd nodig om in te nestelen voordat het baarmoederslijm afbreekt (wat de ongesteldheid eigenlijk is, het afbreken van het baarmoederslijm), als die periode te kort is, breekt het dus af voor het eitje genesteld is en is er nog niet voldoende hormoon aangemaakt om de baarmoeder in takt te houden om het eitje te laten groeien tot embryo.

Er wordt gezegd dat het minimaal zo'n 8 dagen nodig heeft, maar normaal is het zo'n 10-12 dagen en na 14 dagen breekt normaal het bm-slijm af als er geen goede bevruchting is en begint het dus van voor af aan.

Zoë, klopt, de luteale fase (fase na de eisprong) is normaal rond de 14 dagen.
pi_99978066
Bedankt voor je uitleg Happy! Nooit geweten dat ik dat had, maar daar kom ik nu dus blijkbaar achter met het tempen..! Kun je er nog wat aan doen om die periode te verlengen?

Ik ga deze periode ook maar weer eens die ovutesten kopen, dan kan ik het nog beter zeggen!

Nog even BAH!!! Ik wil zoooo graag!

[ Bericht 7% gewijzigd door Labelloo op 26-07-2011 21:50:42 ]
pi_99979124
labbello, t is niet niks!
Zwanger worden... Je hebt er niks over te zeggen en niks te kiezen qua hoe, wat, wanneer..
En mocht het zo zijn.. Dan is nog heel veel onzeker.. :(

Ik vind t ook lastig, ben blij dat ik m'n dingetjes hier kwijt kan en van jullie kan lezen wat jullie voelen en meemaken :*!
pi_99980949
thnx meiden! Ga ik in FF eens buurten en puzzelen!
Zet m op he met zn allen! *O*
  woensdag 27 juli 2011 @ 07:11:28 #42
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99991951
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef Labelloo het volgende:
Bedankt voor je uitleg Happy! Nooit geweten dat ik dat had, maar daar kom ik nu dus blijkbaar achter met het tempen..! Kun je er nog wat aan doen om die periode te verlengen?
Het kan zijn dat het na een periode vanzelf goedkomt, dat het nog door het 'ontpillen' komt zeg maar. Als het echt een 'structureel' probleem is, is vaak een te laag progestoron gehalte de oorzaak. Dat zou dan aangevuld kunnen worden via medicijnen.

Soms wordt gezegd dat Teunis bloem olie kan helpen en ook de Etos zwanger worden pillen kan effect hebben (door het bestandsdeel vitex agnus castus).

Hopelijk is je cyclus gewoon nog niet helemaal op orde en verschuift de eisprong nog iets naar voren. Er zijn zeker meiden die wel met een LF fase van 7-8 dagen zwanger geworden zijn hoor, dus komt vast goed :*

Zoë, morgen is het al donderdag *O* ;)
pi_99994681
Haha yay! Ben nog nooit zo nieuwsgierig geweest geloof ik :P

Hoe is 't nu met frummeltje? Al wat meer duidelijkheid?
pi_99994895
Nog maar 1 nachtje Zoë! *O*
pi_99995051
*O* hihi
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:02:16 #46
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99997913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:29 schreef Zoë23 het volgende:
Haha yay! Ben nog nooit zo nieuwsgierig geweest geloof ik :P

Hoe is 't nu met frummeltje? Al wat meer duidelijkheid?
Ik weet het niet... Mijn gevoel zegt toch steeds meer dat ik ongesteld ga worden... Maar zolang ik geen bloed zie, houd ik moed! Voor jou is het helemaal spannend!
pi_99998904
Ja houdt moed! :D

Wie weet..! Zolang er geen bloed is, is de kans groot.
Testen nogsteeds neg?

Zeker spannend, lief en ik gaan vandaag en morgen afleiding zoeken haha
pi_99999792
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 07:11 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Het kan zijn dat het na een periode vanzelf goedkomt, dat het nog door het 'ontpillen' komt zeg maar. Als het echt een 'structureel' probleem is, is vaak een te laag progestoron gehalte de oorzaak. Dat zou dan aangevuld kunnen worden via medicijnen.

Soms wordt gezegd dat Teunis bloem olie kan helpen en ook de Etos zwanger worden pillen kan effect hebben (door het bestandsdeel vitex agnus castus).

Hopelijk is je cyclus gewoon nog niet helemaal op orde en verschuift de eisprong nog iets naar voren. Er zijn zeker meiden die wel met een LF fase van 7-8 dagen zwanger geworden zijn hoor, dus komt vast goed :*
Ik ben al een hele tijd (jaren) van de pil af. En ik ben ook al een keer zwanger geweest; we hebben al 1 kindje (ik ben verder wel bekend op Fok, maar nu even onder andere naam) ;)!
Voor die zwangerschap zijn we nooit heel bewust 'bezig' geweest. Ik weet dus ook niet of ik toen ook al een korte LF had.

Zoe en Frummeltje, bij jullie is het spannend dus!!
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:03:30 #49
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100001378
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:24 schreef Zoë23 het volgende:
Ja houdt moed! :D

Wie weet..! Zolang er geen bloed is, is de kans groot.
Testen nogsteeds neg?

Zeker spannend, lief en ik gaan vandaag en morgen afleiding zoeken haha
Ik heb na die ene test niet meer getest; probeer te wachten tot na mijn NOD. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn tenminste. Goed dat jij afleiding zoekt! Heb ik ook gedaan gisteren, maar vandaag heb ik een beetje weinig fut om iets te doen.

Labelloo, frustrerend he, dat gevoel... Ik hoop echt dat je snel wat inzicht hebt in je cyclus en een tweede streepje plast.
pi_100003727
Frummeltje als ik het goed heb zit je nu dus 16 dagen na je positieve ovu test?
hmmm O+ niet te vroeg juichen ivm NOD maar ziet er op zich dan goed uit toch?!

Ik hoop het echt voor jou en Zoë *O* spannend hoor!!

En labelloo gezien dat je ook al een kindje hebt zou ik me vooral niet te druk maken nog! Dan zal die 2e er ook wel aan komen ;) Gewoon even goed temperaturen en ovu testjes doen en dan sluit je volgende maand gewoon aan bij de streepjesregen ;) :*
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:11:41 #51
57497 happyme28
I'm so happy
pi_100004163
Wat covie zegt Labelloo, grote kans dat die LF fase bij jou soms kort is en soms langer, in ieder geval lang genoeg om zwanger te raken aan gezien dat in het verleden ook al gelukt is ;)
Maar toch wel nuttig om in de gaten te houden, mocht het onverhoopt toch wat langer duren dan gehoopt.
pi_100004234
Thanks meiden! :* Ik houd de moed er gewoon in hoor! ;)

Iemand toevallig nog een goede website voor het kopen van ovutesten? Ik gebruikte de clearblue digital, maar dit zijn er maar 7 en ik vind ze toch wel wat duur worden dan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:50:41 #53
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100005583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:00 schreef covie het volgende:
Frummeltje als ik het goed heb zit je nu dus 16 dagen na je positieve ovu test?
hmmm O+ niet te vroeg juichen ivm NOD maar ziet er op zich dan goed uit toch?!

Ik hoop het echt voor jou en Zoë *O* spannend hoor!!

En labelloo gezien dat je ook al een kindje hebt zou ik me vooral niet te druk maken nog! Dan zal die 2e er ook wel aan komen ;) Gewoon even goed temperaturen en ovu testjes doen en dan sluit je volgende maand gewoon aan bij de streepjesregen ;) :*
Zondag 10 juli had ik inderdaad een positieve ovulatietest. Wat dat betreft ben ik dus over tijd, maar ik zit nu op dag 30. Mijn cyclus werd wel steeds korter in de afgelopen maanden, dus het kan maar zo!

Labello, ik gebruikte ook die digitale testen van Clear Blue. Wel een stuk duurder, maar overduidelijk positief of negatief; :-) of O
pi_100008184
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:13 schreef Labelloo het volgende:
Thanks meiden! :* Ik houd de moed er gewoon in hoor! ;)

Iemand toevallig nog een goede website voor het kopen van ovutesten? Ik gebruikte de clearblue digital, maar dit zijn er maar 7 en ik vind ze toch wel wat duur worden dan.
Sensitest
Om zeker te weten dat je je piek niet mist, is het raadzaam (zelfs verplicht bij IUI, tenminste in Rijnstate)om twee keer per dag te testen en dat wordt met die digitale testen wel een erg duur grapje.
Bij deze testen heb ik een dag twee lichte streepjes, de volgende dag twee donkerder of een superdonkere en een iets donkerder streepje, en daarna weer twee lichte streepjes.

En je hebt gelijk ook een paar zwangerschapstestjes, dus daar hoef je niet zuinig mee te zijn.
Alleen doen die zwangerschapstestjes het bij mij niet. :+ :')
pi_100008290
Ik heb ook die sensitest dingen... prima om te gebruiken, geen nodeloos plastic hulsen en snel resultaat... Die 2 keer testen is wel een goeie, dat moeten we ook maar es doen (mocht het nodig zijn, klusperiode is alweer voorbij hier). Ik heb toen ook een pakketje gehaald, dat schiet inderdaad lekker op!
pi_100008760
Wat ik ook een voordeel van die testjes vind is dat je ze kunt bewaren en achteraf kunt vergelijken (drogen wel wat in en worden donkerder, maar allemaal in gelijke mate).
Best handig als je nog niet zeker bent van je cyclus. :Y
Die digitale van het Kruidvat verkleuren alle kanten op, daar kun je achteraf niets meer van maken.
pi_100010594
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:57 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Sensitest
Om zeker te weten dat je je piek niet mist, is het raadzaam (zelfs verplicht bij IUI, tenminste in Rijnstate)om twee keer per dag te testen en dat wordt met die digitale testen wel een erg duur grapje.
Bij deze testen heb ik een dag twee lichte streepjes, de volgende dag twee donkerder of een superdonkere en een iets donkerder streepje, en daarna weer twee lichte streepjes.

En je hebt gelijk ook een paar zwangerschapstestjes, dus daar hoef je niet zuinig mee te zijn.
Alleen doen die zwangerschapstestjes het bij mij niet. :+ :')
Haha raar hè die sensitest zw testen :P

Gebruik ook die ovu testen, vind ze wel prettig!
pi_100010698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:03 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Ik heb na die ene test niet meer getest; probeer te wachten tot na mijn NOD. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn tenminste. Goed dat jij afleiding zoekt! Heb ik ook gedaan gisteren, maar vandaag heb ik een beetje weinig fut om iets te doen.

Labelloo, frustrerend he, dat gevoel... Ik hoop echt dat je snel wat inzicht hebt in je cyclus en een tweede streepje plast.
Nog even wachten tot na t weekend dus. Nog langer wachten :(!
Ik blijf duimen!

Mijn buik blijft rommelen..mm
Afgelopen nachten buikkramp en zere borsten. Echt vervelend slapen zo.
Heb 't ook steeds koud bij vlagen, zit ik opeens te rillen, ook in bed brrr :?
pi_100010881
Zoe, ga jij es effe over een staafje plassen.... Ik eet echt mijn schoenen op als jij niet zwanger bent joh! 8)7 :+
pi_100011054
Haha ik heb geen tests in huis (A) kan ik ook niet te vroeg testen :P
Morgen als ik nog niet ongi ben ga ik een test halen. Wordt altijd
Snachts of smorgens ongi dus weet t snel genoeg.

(ben echt nerveus)
pi_100011375
Lijnloos wat zeg je nu :P
pi_100011541
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Lijnloos het volgende:
Zoe, ga jij es effe over een staafje plassen.... Ik eet echt mijn schoenen op als jij niet zwanger bent joh! 8)7 :+
Dit dus :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:43:28 #63
57497 happyme28
I'm so happy
pi_100012186
Labelloo, ik had altijd ovutesten van testjezelf.nu, werkten ook prima.

Zoe, echt super spannend zeg! Klinkt wel erg goed, maar ik weet uit ervaring dat je lichaam ook een loopje met je kan nemen.

Frummel, een LF van 17 dagen is wel een erg goed teken hoor!! Ook erg spannend, ik zou er zeker een test tegenaan gooien, maar ik snap als je nog even wacht.
pi_100012538
Ja je lichaam kan je goed voor de gek houden idd.. Daarom schrijf ik alles op, mocht het niets zijn deze periode dan weet ik dat alles wat ik voel nog geen aanwijzing is voor een zwangerschap.

M'n vriend is redelijk nuchter dus die relativeerde alles wel. Das opzich wel fijn :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:29:30 #65
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100013690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef happyme28 het volgende:
Labelloo, ik had altijd ovutesten van testjezelf.nu, werkten ook prima.

Zoe, echt super spannend zeg! Klinkt wel erg goed, maar ik weet uit ervaring dat je lichaam ook een loopje met je kan nemen.

Frummel, een LF van 17 dagen is wel een erg goed teken hoor!! Ook erg spannend, ik zou er zeker een test tegenaan gooien, maar ik snap als je nog even wacht.
Jaaa, pfff ik weet het.... Ik vreet mezelf inmiddels wel een beetje op hoor! Zoe, ik zet morgenochtend direct mijn laptop aan om te zien wat de uitslag gaat zijn!!
pi_100014329
Haha wat lief dat je zo mee leeft. :*

't rommelt hier nogsteeds in m'n buik. Elke x als ik stil zit.
Heb totaal geen honger bleh. M'n lief heeft gekookt, vond ik wel lief
Vanavond gaan we weer weg, naar m'n schoonzus.
Wel fijn wat afleiding!

Hoe gaat jullie vriend met proberen zwanger te worden, om?
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:28:54 #67
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100016012
Mijn vriend is ook erg nuchter. Ik vroeg hem notabene een uur geleden nog of hij niet helemaal nerveus wordt van mijn huidige status. 'Neuh, zolang we nog niks weten, parkeer ik het gewoon maar even'. Dus... :')
pi_100016161
Mijn vriend op dezelfde manier hoor.. Hij hoort het wel als het zover is, dan is het vroeg genoeg :')
pi_100016173
Haha idd nuchter.

Heb t onwijs warm en kramp in m'n onderbuik bah..
pi_100016885
Ik pluis alles na over eisprong blabla en vertel dat een beetje, maar het enige wat hij daarover wil onthouden is dat om de dag klussen het beste is.

Maar kan me wel voorstellen dat een man het internet niet gaat napluizen over de cyclus. Als ik zwanger ben druk ik hem wel zo een zwangerschapsboek voor mannen onder de neus :)

Even een quote: "Tja voor mij is het nu een Russisch roulette, afwachten wanneer ik raak schiet" :X
pi_100017191
Frummel wanneer ga jij testen dan? De 31e pas??
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:00:59 #72
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100017323
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:58 schreef covie het volgende:
Frummel wanneer ga jij testen dan? De 31e pas??
Ik weet het niet! Eigenlijk wil ik wachten, maar eigenlijk ook niet... Zat net al even de bijsluiter van de Clear Blue Digital met zwangerschapsindicator te lezen... Die zou dan morgenochtend wel positief moeten zijn lijkt me als ik zwanger ben?
pi_100017544
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Ik weet het niet! Eigenlijk wil ik wachten, maar eigenlijk ook niet... Zat net al even de bijsluiter van de Clear Blue Digital met zwangerschapsindicator te lezen... Die zou dan morgenochtend wel positief moeten zijn lijkt me als ik zwanger ben?
Als je zeker weet dat de ovu test die dag knetter positief was, dan zit je er morgen 17 dagen na toch. Het lijkt me wel dat de zw test morgen dan positief zou moeten zijn als je zwanger bent. (hihi)

Doe dan gelijk met Zoë! :D

En anders doe je het over 2 dagen weer, koop je voor morgen gewoon nog even een goedkope bij de kruidvat. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:08:57 #74
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100017625
Die van de Kruidvat heb ik ook nog liggen, dus die kan ik eventueel ook doen...
pi_100017833
Ik durf niks meer te zeggen :@
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:15:59 #76
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100017898
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:14 schreef covie het volgende:
Ik durf niks meer te zeggen :@
hahaha het is niet erg ;) volgens mij moet ik ook een beetje over een streep getrokken worden. Vriendlief heeft net besloten dat ik morgenochtend ga testen. Dus. :Y
pi_100017968
Spannend Frummeltje! Ik duim voor een dubbel streepje :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:20:10 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100018084
kruidvattest doen dan frummel :) die geven echt vrij snel een streepje :Y
(ook al moet je soms 2 keer kijken, je ziet bij die testen wel het eerst of je zwanger bent; is maar weinig HCG voor nodig)>
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:25:43 #79
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100018302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
kruidvattest doen dan frummel :) die geven echt vrij snel een streepje :Y
(ook al moet je soms 2 keer kijken, je ziet bij die testen wel het eerst of je zwanger bent; is maar weinig HCG voor nodig)>
Ja, ik begreep dat die van de Kruidvat nog net iets gevoeliger is dan die van Clear Blue. Gehalte van 20 versus 25 nodig... We gaan het zien!
pi_100019345
Spannend hier!! Wie heeft het eerste 2e streepje!? Het is al te lang geleden! Ik duim voor jullie!
pi_100020489
Jeetje wat maken jullie het spannend hier :)
pi_100020722
Nou ik zal morgen duimen voor in totaal 4 streepjes morgen! *O*
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:27:03 #83
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100020784
Ik vind dat er nu al getest moet worden.

*popcorn pakt*

Nee heb je, ja kun je krijgen!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:47:14 #84
57497 happyme28
I'm so happy
pi_100021683
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:

*popcorn pakt*

Ik wil wel even over een testje plassen alleen gegarandeerd niet zwanger, dus da's ook zinloos!

Morgenochtend graag voor 9 uur uitslag testen Zoë en Frummel want heb 'n bespreking O-)
pi_100021911
quote:

*popcorn pakt*

*duimt nog ff héél hard*
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:54:31 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100022044
Oh wat heerlijk die verhalen hier over jullie mannen _O- dat van die russisch roulette :')
Wel herkenbaar hoor, mijn vriend is best heel nieuwsgierig maar die leest volgens mij ook geen informatie over zwanger worden.

En ik ben ook heel benieuwd of we morgen 2 keer mogen jompelen!! Spannend man!
pi_100022973
quote:

*popcorn pakt*

*graai ook een handje mee, tis wel zoute toch?

Nee meiden, ik hoop dat we deze week nog heel hard kunnen jompelen voor jullie beiden! *duim *duim
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:34:07 #88
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100024137
Ik test morgenochtend rond een uur of zeven, in het bijzijn van mijn vriend. I'll keep you all posted!

Zoe, succes morgen!
pi_100024401
Succes meiden! Heb vakantie maar ik moet vaak wel ff naar het toilet zo rond die tijd :). Hopelijk bij beide 2 streepjes en dat we dat volgende week dan maar mooi een vervolg mogen geven met de andere nods!
pi_100028592
Hihi leuk om te lezen :D

Ben net thuis, drank kunnen vermijden ;)
Hopenlijk wat uitslapen..

Succes frummeltje morgenvroeg! Ben benieuwd :* *duimduim*

Ik ga eventueel na 12 naar de kruidvat;)

Weltrusten!
pi_100034923
*O* succes frummel!

*gaat weer verder slapen*
  donderdag 28 juli 2011 @ 07:18:48 #92
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100034986
Sjips... Helaas... Test is omo-wit. Zelfs met heul veeeeel turen, draaien en kantelen valt er geen streepje uit te halen...

Ik snap er niks van, ongelofelijk veel pijn in mijn borsten. Nu wel een beetje sip hoor...
pi_100035056
Boh, da's balen frummeltje -O- . Maar zolang er geen bloed is, is er hoop toch? :*
  donderdag 28 juli 2011 @ 07:36:58 #94
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100035085
Mja, ik heb het eigenlijk al een beetje opgegeven... We gaan het zien.

Zoe, wat zou het geweldig zijn als jij wel een tweede streepje plast!
pi_100035316
He shit meid, dat is ook goed balen... Voor nu dan de focus op het trouwen, das (in elk geval voor nu) ook iets moois om naar uit te kijken! :*
pi_100035670
:( Verdorie Frummel, wat jammer...

Toch nog maar even afwachten, ik kan me voorstellen dat je sip bent. Maar idd dan wordt het concentreren op de ^) laat je voorpret daarvoor in ieder geval niet verpesten.

En Zoë ren jij eens heul snel naar de drogist ~O>
pi_100037430
Balen Frummeltje! :(

Zoë, waar blijft jouw test?
pi_100037458
Frummel :* wat raar.. snap wel dat je er sip van wordt :(
Maar zolang je niet ongi bent..

Hier nog geen ongi, ik wacht tot 12u haha. Drogist is hier niet om de hoek vandaar ;)
En m'n eventuele ongi komt altijd smorgens

Vannacht druk op m'n buik, alsof ie vol zit ofzo. Kon er niet op slapen, net als mijn borsten; pijnlijk.
pi_100037630
He wat balen Frummel -O- sippen mag best even!
pi_100037763
Sjit Frummel -O- :*
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:16:22 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100037868
He, balen Frummel. -O-

Moeten we echt nog zo lang wachten Zoe??
pi_100038047
:o weet niet of ik ongi voel aankomen, voelt n beetje zo
Reis liever 20km voor de kruidvat als 't meer kans heeft van slagen :P

Ik wacht nog even
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:29:06 #103
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100038235
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Zoë23 het volgende:

Ik wacht nog even
Het zou mijn dag wel een stuk beter maken als jij in ieder geval een tweede streepje plast ;)
pi_100038317
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef Zoë23 het volgende:

Ik wacht nog even
Wat zeg je nu :{ Dat is het niet hoor!

Even een vraagje, liggen die ovu en zw testen eigenlijk gewoon in de winkel, of achter de balie bij de medicijnen. (Dat je er om moet vragen)

Ik ben namelijk zo dat ik eerst alles eens goed ga bekijken, verpakkingen lezen enzo. Maar ik heb niet de behoefte om een heel gesprek over te hebben met de verkoopster. Of dat ze er wat geeft en dat ze staan te wachten tot ik mijn keuze heb gemaakt.
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:35:00 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100038399
Ze liggen meestal gewoon in de winkel hoor.
pi_100038554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Het zou mijn dag wel een stuk beter maken als jij in ieder geval een tweede streepje plast ;)
Das lief :*
Jij hoop ik ook snel!

@covie;
Wat is t dan wel : (

bij de meeste drogisterijen liggen ze ergens bij de vitamines en dat soort dingen. Kun je 't gewoon doorlezen. Bij de kruidvat nog geen ervaring, kocht ze eerder bij de trekpleister of eto's
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:42:50 #107
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100038619
Bij de Kruidvat kun je ze ook gewoon zelf pakken.
pi_100038652
ik kom ook de kruidvattesten aanprijzen :+
maar 5 euro voor 2 hypergevoelige testen :)
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:45:22 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100038697
Ik heb goede ervaringen met de sensitest testen (ook met de ovulatietesten trouwens). Zijn ook best goedkoop.
pi_100038711
Ik ga douchen en dan naar de kruidvat *O*
M'n lief is ook overtuigd haha
  donderdag 28 juli 2011 @ 10:46:25 #111
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100038731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:45 schreef Zoë23 het volgende:
Ik ga douchen en dan naar de kruidvat *O*
M'n lief is ook overtuigd haha
Jaaa! :D
pi_100038913
Yeah! Het is geen ongi, gewoon zwangerschapskrampjes.
Dat zijn toch bijna dezelfde symptomen?

Nou huphup! Gas erop ;)
Voor lunchtijd graag de uitslag!
pi_100040530
Ben je al terug? :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:56:25 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100041074
Kruidvat is tegenwoordig beter ja :Y

Was altijd erg tevreden over sensitest, maar die is tegenwoordig wel later met het geven van een positief resultaat. Ik dacht al dat het niks was toen ik besloot toch nog even een kruidvattestje te halen... En die was overduidelijk positief! Ergo: Kruidvat is de beste...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100041137
Oooohhh spannund!!! :D
Tralalalaaa
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:59:14 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100041198
Nog geen nieuws?

Ik heb geen ervaring met kruitvattesten maar ik heb altijd pas de dag voor of op NOD getest.
pi_100041212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:56 schreef flugeltje het volgende:
Kruidvat is tegenwoordig beter ja :Y

Was altijd erg tevreden over sensitest, maar die is tegenwoordig wel later met het geven van een positief resultaat. Ik dacht al dat het niks was toen ik besloot toch nog even een kruidvattestje te halen... En die was overduidelijk positief! Ergo: Kruidvat is de beste...
Ah, dan koop ik die gewoon de volgende keer. :D :P :+
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:00:48 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100041279
quote:
12s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ah, dan koop ik die gewoon de volgende keer. :D :P :+
Bij Willem was sensitest juist veel eerder dan Kruidvat... Vind ik vrij vreemd...
pi_100041484
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bij Willem was sensitest juist veel eerder dan Kruidvat... Vind ik vrij vreemd...
Dan krijg je vast een meisje nu. :Y O+
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:08:01 #120
57497 happyme28
I'm so happy
pi_100041595
Frummel :* snap dat je even sip bent hoor, laat maar lekker even komen. Maar.... geen bloed geeft moed dus ik hou nog een klein slagje om de arm.

Zoë, spannend hoor, ik hou het hier in de gaten!
pi_100041596
Nou ik ben blij dat die tests gewoon in de schappen liggen :)

Want had me niet verbaast ivm diefstal dat ze achter de toonbank zouden liggen.
Omdat veel vrouwen, om verschillende redenen, niet gezien willen worden als ze er één kopen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:09:25 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100041645
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef covie het volgende:
Nou ik ben blij dat die tests gewoon in de schappen liggen :)

Want had me niet verbaast ivm diefstal dat ze achter de toonbank zouden liggen.
Omdat veel vrouwen, om verschillende redenen, niet gezien willen worden als ze er één kopen.
Daarom zijn ze bij ons bij het kruidvat ook zo'n beetje 6-dubbel beveilgd en extra dichtgeplakt met plakband. je hebt er echt een schaar voor nodig om ze open te maken. Heeft hier al vaak gevloek opgeleverd als ik snel bij thuiskomst wilde testen :+
pi_100041750
Ben benieuwd hoe de kruidvat test zal zijn.

Kan nog niet plassen ahhh!:(
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:13:33 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100041777
Hup persen, vier druppels is genoeg :P
pi_100041796
Het is dat F5'en niet meer nodig is, maar anders... Spannend :o
pi_100042113
Haha heb geplast maar geen plusje helaas.
Toen ik de stick in mijn opvangbakje deed en de vloeistof erlangs ging, werd het plus zegmaar en toen alles opgezogen was vervaagde alles en zag ik alleen nog een min :(
Nogsteeds geen ongi dus als t morgen nog zo is test ik met ochtend urine
pi_100042179
Sjips -O- . Nou zeg, we hoopten zó op twee plusjes vandaag... Ik werd er zelf helemaal hyper van :* .
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:27:22 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100042207
-O- jammer -O-

maar inderdaad zolang er nog geen bloed is.....
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:28:07 #130
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100042230
nou moe...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:31:16 #131
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100042331
;(
pi_100042349
:(

We houden moed! *)

( toch frummeltje?)
pi_100042411
Nah... -O-
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:34:36 #134
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100042437
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:31 schreef Zoë23 het volgende:
:(

We houden moed! *)

( toch frummeltje?)
Ik doe mijn best... :{
pi_100042497
Dat je even een plusje gezien hebt is vast een goed teken en morgen plas je gewoon een dikke plus. :Y
pi_100042518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:34 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Ik doe mijn best... :{
:*

Hoeveelste ronde is dit voor jou? (en anderen?)
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:38:12 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100042571
Gatver, jammer Zoë...

Had je trouwens niet de 2 voor 5 euro tests genomen? Die met het plusje ben ik zelf nooit zo tevreden over...
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:38:13 #138
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100042572
Voor mij vijfde ronde, maar wel de laatste van 2011.
pi_100042722
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef Kolonia het volgende:
Dat je even een plusje gezien hebt is vast een goed teken en morgen plas je gewoon een dikke plus. :Y
Ik hoop 't!
Heb nogsteeds rug pijn, misselijk (opeens gevoel alsof ik moet overgeven) en zere bekken.
En nogsteeds aanhoudend gerommel in onderbuik

@flugeltje; die kon ik niet vinden, dit was de enige kruidvat test die daar lag, verder clearblue en predictor

@frummeltje; voor mij ook ronde 5
Wel extra spannend idd zo ivm de trouwerij.. Hoop echt dat deze ronde slaagt voor jou.. :*
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:47:04 #140
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100042865
Dat klinkt nog steeds wel als goede symptomen hoor, Zoe! Misschien nog niet voldoende HCG in je lichaam voor die test en ga je morgenochtend heel blij worden. ;)

Het begint te zakken hier. :* Als het niet anders is, dan niet. Mijn droom is altijd geweest ons kindje bij de bruiloft te hebben. Dat kan natuurlijk ook in de buik O-)

Om eerlijk te zijn; hierna gewoon even niet meer bezig zijn met zwanger raken klinkt ook wel aanlokkelijk.
pi_100043163
Ik hoop 't :), en voor jou ook!
Hihi dat kan ook in de buik idd. Wanneer wil je eventueel weer beginnen met proberen? Echt na de bruiloft?

Ja snap 't wel, je bent er bewust of onbewust toch veel mee bezig. Had het er net met m'n vriend over. Sinds we bezig zijn met zwanger worden maak ik me veel minder druk om andere (bij)zaken. Dus opzich kan het prettig zijn,
Maar soms vind ik het toch wel onprettig om elke maand weer te 'wachten' op wat t zal zijn..
  donderdag 28 juli 2011 @ 12:56:12 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_100043169
Nou Zoë, dat is ander nieuws dat waarop ik (en jij al helemaal) op gehoopt had. Hopenlijk was het nog te vroeg. Wat flugel zegt heb ik ook, die + test van Kruidvat vind ik minder fijn (en minder snel positief).
pi_100043272
-O- -O-

Jammer Zoë, maar morgen gewoon weer een test als er geen ongi komt toch.
Dat je eerst wel een plusje zag even vind ik ook apart, ook al heb ik er geen ervaring mee.

Ik hou toch een beetje hoop tot het tegendeel echt bewezen is.

Frummel, je gaat in januari toch weer beginnen?
pi_100043572
Happyme:
Ja dat hoop ik ook. Vond t wel min dat die 2 voor 5 testen er niet waren.

Covie, zal morgen weer testen idd.

Hoe gaat t verder met jullie? :*
pi_100043842
Nou moe??? Zoe, hou kan dat nou toch joh? Maar nog niet ongi, dus wellicht inderdaad gewoon iets verkeerd gegaan?

Ik ga vast een schoen uitzoeken om op te eten ;)
pi_100043970
@lijnloos Ga je dat dan ook filmen en op Fok! posten? ;)

Jammer Zoe, maar ik hoop dat je HCG inderdaad nog te laag is om waar te nemen en straks toch nog een plusje plast :)
Tralalalaaa
pi_100043971
Geen idee :P
Ben al sinds vannacht 5x naar de toilet gegaan om te plassen,
En had voor de test water gedronken. Urine was dus erg waterig.
We zien t morgenvroeg wel :)

Hahaha een klein sandaaltje voldoet ook wel ;)

Dankjewel TAP!
pi_100044454
Zeggen ze niet dat je met ochtendurine het beste kunt testen?

Nu moet ik toegeven dat ik de avond voor mn NOD testte en dat die positief is, dus het verschilt wel per persoon denk ik
Tralalalaaa
pi_100044631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zeggen ze niet dat je met ochtendurine het beste kunt testen?

Nu moet ik toegeven dat ik de avond voor mn NOD testte en dat die positief is, dus het verschilt wel per persoon denk ik
Ja precies, daarom kan ik t morgenvroeg beter nog een x proberen.
Kon vanmorgen niet want had toen nog geen testen in huis :P

Ja t kan zeker p.p verschillen!
pi_100044693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:14 schreef Lijnloos het volgende:
Nou moe??? Zoe, hou kan dat nou toch joh? Maar nog niet ongi, dus wellicht inderdaad gewoon iets verkeerd gegaan?

Ik ga vast een schoen uitzoeken om op te eten ;)
pi_100044773
Ik hou niet zo van Nike Air maxxes :P :Y)

zoiets misschien?
pi_100044871
Of deze?

pi_100045260
Haha kom je goed weg lijnloos!! :P
Tralalalaaa
pi_100047350
Haha ziet er lekker uit :P
pi_100049313
Zo wil ik ook wel een schoen eten :9

Hebben jullie ook dat de tijd zo langzaam gaat? ;(
Ik kan niet meer wachten op mijn NOD en vakantie o|O

En gisteren vroeg nog een vriendin, wanneer beginnen jullie een keer aan kinderen?
Ik dacht dat het van mijn gezicht af te lezen was! Maar ik zei nou dat kan nog wel even duren, wel voor mijn 30e (nu 26)
pi_100054853
Ah covie! Duurd nog wel even tot je NOD idd.

Had in de middag 1 drup bruinverlies en zonet weer 1drup.
Heb ik met ongi nooit, altijd gelijk all the way bloedverlies zegmaar.
Wat kan 't zijn?

Heb al een paar dagen geen trek maar ben in staat zometeen mijn chocoladebol gevuld met slagroom op te eten :(
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:05:04 #157
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_100055836
wat kan dat zijn? Nestelbloed! Ik heb ook nooooit drupjes bruin als ik ongesteld moet worden, maar wel als ik zwanger ben! spannend hoor!
pi_100056071
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef klavertje-4 het volgende:
wat kan dat zijn? Nestelbloed! Ik heb ook nooooit drupjes bruin als ik ongesteld moet worden, maar wel als ik zwanger ben! spannend hoor!
Ja?
Heb eignl ook geen kramp, alleen t gevoel alsof je bm er is.. Voel m de hele dag.. Pff!
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:13:04 #159
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_100056114
op nod en nog een paar dagen ervoor en erna
pi_100056216
Vond m'n vraag nogal onnozel klinken toen ik met NOD erbij had staan haha maar dit is voor mij de 1e x dat ik dit zo mee maak dus ik ben wat hyper

Bedankt v je antw! :*

M'n lief neemt me zo mee uit eten, voor afleiding. Haha
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:19:23 #161
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_100056332
lekker relaxen vanavond en morgenochtend een testje doen! Succes!
pi_100057654
Hier ook maar even aanschuiven, ben een man

Wij nu ook proberen zwanger te worden, net begonnen
Laatste menustruatie was 18 juni(normaal rond de 15de van de maand ongesteld)

Volgens berekeningen van haar 1 juli op het vruchtbaars, wij lekker bezig geweest ;)
En om de 2 dagen ook
(bleek achteraf dat ze 5 juli op het vruchtbaars was maar toen ook gedaan, hoe meer hoe beter voor mij he!!)

Nu is het 28 juli en nog niet ongesteld!!! Maar zwangerschaptesten allemaal negatief
Het is dat ik in het ziekenhuis werkt en dus "gratis" testen kan meenemen dus dat scheelt.

Maar vond raar dat negatief was dus vandaag Clearbull of zoiets gehaald (met digitale display) en ook negatief...

Ze is al vanaf begin feb. gestopt met de pil dus ze moet dan "clean" zijn

rond 9 juli had ze veel paar keer hevige buikkrampen en vaak naar de wc
Maar nu voelt ze niks maar ook niet voor ongesteldheid

Moeten we nog wachten of???

Ik kan haar anders ook in het weekend even laten prikken voor bHCG bepaling in bloed
(kost ook niks via mij hehe)

Het is voor onze eerste keer dussie

Bekend met situatie??
pi_100058112
Als dat innestelingsbloed is, is het helemaal niet raar dat je nog negatief hebt getest. :D
Dan zou het zelfs nog een paar dagen kunnen duren!!

Lief van je lief dat hij je helpt afleiden O+

Lijnloos nog even wachten met het eten van je schoen :)
pi_100059435
@Ninedarts: het kan zijn dat ze langzaam HCG aanmaakt, maar het kan ook zijn dat haar lichaam even van slag is. Vrouwenlichamen zijn dat weleens helaas.
Het is mogelijk dat ze een latere eisprong heeft gehad bijvoorbeeld (uitrekenen alleen is geen betrouwbare methode, beter is om temperatuur bij te houden en ovulatietesten te gebruiken om zeker te weten wanneer de eisprong is), of dat haar lichaam een maandje heeft overgeslagen.
Zelf zou ik gewoon over een paar dagen/weekje nog eens testen, maar je kunt natuurlijk contact opnemen met de huisarts.
pi_100059828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef covie het volgende:
Als dat innestelingsbloed is, is het helemaal niet raar dat je nog negatief hebt getest. :D
Dan zou het zelfs nog een paar dagen kunnen duren!!

Lief van je lief dat hij je helpt afleiden O+

Lijnloos nog even wachten met het eten van je schoen :)
Hoeveel innestelings'bloed' is normaal? Of is t oké zolang het geen helder bloed is?
Ik test morgenvroeg en mocht ie dan negatief zijn wacht ik een x aantal dagen (maar net hoe geduldig ik ben en wat er gebeurd)

Kan t ook restant bloed zijn omdat t vandaag m'n NOD is,m'n lichaam dat kwijt moet?

Haha ja lijnloos hoeft nog niet aan de schoen te beginnen hihi :P
pi_100059891
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Kolonia het volgende:
@Ninedarts: het kan zijn dat ze langzaam HCG aanmaakt, maar het kan ook zijn dat haar lichaam even van slag is. Vrouwenlichamen zijn dat weleens helaas.
Het is mogelijk dat ze een latere eisprong heeft gehad bijvoorbeeld (uitrekenen alleen is geen betrouwbare methode, beter is om temperatuur bij te houden en ovulatietesten te gebruiken om zeker te weten wanneer de eisprong is), of dat haar lichaam een maandje heeft overgeslagen.
Zelf zou ik gewoon over een paar dagen/weekje nog eens testen, maar je kunt natuurlijk contact opnemen met de huisarts.
Pcies, succes ninedarts! Handig dat je via je werk veel kunt regelen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:58:02 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100062157
nou dat bloed prikken via je werk zou ik maar voorzichtig mee zijn; dat moet toch echt op naam van je vriendin; en is dus niet gratis; ook niet als je het zelf afneemt of zelf bepaalt.
(weet niet wat je doet in het ziekenhuis?)
(ik weet waar ik het over heb; ik werk zelf ook in het ziekenhuis).
en ik zou niet teveel misbruik maken van de situatie..
pi_100062369
Nou inderdaad 'gratis' testen meenemen. Als elke werknemer dat zou doen. Geen wonder dat de zorg zo duur is ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100062394
Oohh jammer! Nog geen streepjes hier! Maar we duimen door voor morgen!
pi_100062409
Ik werk op het lab dus ik doe ook testen op werk...dus dit kan ook tussendoor...

Dus zelf afnemen het bloed, bepalen en uitslag bekijken kan ik in mijn eentje..
En mijn vriendin heeft nooit een eisprong overgeslagen
Anders zou het nu wel heel toevallig zijn met dit maand omdat we begonnen zijn

En ik maak ook geen misbruik van situatie

Automonteur tussendoor ook zijn auto even onderhouden in garage is maar een voorbeeld
Maar we zijn nog beide onervaren op dat gebied maar wel spannend nu

omdat we nu wachten op haar ongesteldheid, maar het komt nu niet
Dus allebei verbaasd als het in 1 keer lukt ;)
pi_100062488
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou inderdaad 'gratis' testen meenemen. Als elke werknemer dat zou doen. Geen wonder dat de zorg zo duur is ;)
Zorg is duurder geworden door de specialisten...niet door ons hoor...
Specialisten vragen van alles aan bij patienten
Verzekeringen hebben al aangegeven dat ze minder moeten aanvragen maar ze gaan gewoon door
Ze zeggen dan: bezuinig maar ergens anders en anders premie omhoog...
Zo werkt het daar
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:07:05 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100062607
toch vind ik het niet netjes tegenover je werkgever... dingen 'lenen' doe ik wel eens op het werk; maar vind dit net een stapje verder.
pi_100062684
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Verzekeringen hebben al aangegeven dat ze minder moeten aanvragen maar ze gaan gewoon door
Zo werkt het daar
Je moet smiley's leren lezen ;) De knipoog betekent dat ik een grapje maak. Desalniettemin hoor jij geen 'gratis' testen mee te nemen van je werk.
Een keertje een postzegel gebruiken oké, maar als jullie er een jaar over doen om zwanger te worden en je test elke maand een paar keer.

Ik weet ook niet wat je nodig hebt dan wel gebruikt om bloed te bepalen maar het is niet voor niks zo duur als regulier patiënt lijkt mij. Ik geloof dat het mij de laatste keer ¤75,- kostte (eigen risico). Dus ook dat is niet erg netjes om stiekem tussendoor even zo te doen eigenlijk vind ik.

Niet dat ik nu zo'n heilig boontje ben hoor maar ik vind het raar om dit zo op het internet te melden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100062842
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:03 schreef Ninedarts het volgende:
En mijn vriendin heeft nooit een eisprong overgeslagen
Anders zou het nu wel heel toevallig zijn met dit maand omdat we begonnen zijn
Hoe weet je dat zo zeker?

En juist door spanning kan een lichaam van slag raken, dus het is niet zo gek dat dat juist nu gebeurt.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze wat langzaam HCG aanmaakt en dat het bij jullie gelijk raak is. ;)
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:16:19 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100063028
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je moet smiley's leren lezen ;) De knipoog betekent dat ik een grapje maak. Desalniettemin hoor jij geen 'gratis' testen mee te nemen van je werk.
Een keertje een postzegel gebruiken oké, maar als jullie er een jaar over doen om zwanger te worden en je test elke maand een paar keer.

Ik weet ook niet wat je nodig hebt dan wel gebruikt om bloed te bepalen maar het is niet voor niks zo duur als regulier patiënt lijkt mij. Ik geloof dat het mij de laatste keer ¤75,- kostte (eigen risico). Dus ook dat is niet erg netjes om stiekem tussendoor even zo te doen eigenlijk vind ik.

Niet dat ik nu zo'n heilig boontje ben hoor maar ik vind het raar om dit zo op het internet te melden.
same here DML :) ik irriteer me eraan; want zo wordt er een indruk gewekt dat werknemers in ziekenhuizen zulke dingen dus allemaal doen.
Nou ik werk dus op de IC; en ik laat mijn bloed ook afnemen door mijn collega's maar doe er keurig een aanvraagformulier met mijn ponsje bij en betaal er ook gewoon voor.
(ik maak dus gebruik van het gemak dat ik niet in de rij hoef te wachten bij het lab, verder volg ik de normale procedure).
pi_100064042
Hoi! Ik kom hier gezellig meedoen! *O*

Eigenlijk hoor ik in het rammelaarstopic thuis maar ik post liever hier! In september gaan wij ervoor! *O*
pi_100064612
Tot nu toe 2 testjes meegenomen en eentje zelf gekocht...voor de rest niks hoor..
Maar we moeten dan nog meer een weekje wachten anders

en trouwens kan ik ook zelf mijn eigen sperma controleren of het goed is

Dat test kost niks, alleen kijken onder microscoop of er actief leven is voor de rest niks
Maar dat doe ik pas na een half jaar als er nog niks gebeurd is..

en bepalingen testen is ook niet duur, hangt er vanaf welke bepalingen

Maar zoals Dizzy zegt dat 75 euro kost komt door rompslomp met administratie en specialist..
We bepalen het alleen maar en geven het door, het is halve minuut werk, meer niet..
Anders zouden we rijk worden omdat we dagelijks van 300 patienten gemiddeld 10 bepalingen per persoon doen...
pi_100065189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Regenboogjes het volgende:
Hoi! Ik kom hier gezellig meedoen! *O*

Eigenlijk hoor ik in het rammelaarstopic thuis maar ik post liever hier! In september gaan wij ervoor! *O*
Spannend!! Fijn om een datum te hebben om te beginnen! Hihi
pi_100065874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:12 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?

En juist door spanning kan een lichaam van slag raken, dus het is niet zo gek dat dat juist nu gebeurt.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze wat langzaam HCG aanmaakt en dat het bij jullie gelijk raak is. ;)
Ja zonder test of tempen is dat lastig vast te stellen toch?

Heel veel succes iig!
Fijn voor je vriendin, zo'n steunende vriend die zich in deze zaken verdiept! :D *)
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:30:15 #180
100412 mefke79
komt goed!
pi_100066781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:04 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Zo werkt het daar
En het zijn niet de specialisten die het duur maken, die rekenen een vast tarief dat landelijk is bepaalt door ik weet niet hoeveel partijen. Bovendien, ook het lab wordt van dat tarief betaald, net als de tijd die een specialist er mee bezig is, de ruimte die gebruikt wordt voor het prikken etc...
Maar goed, ik dwaal af. Ik kwam even iedereen succes wensen. Ik heb gisteren maar eens terug gekeken naar vorig jaar, toen ik rond deze tijd hier een hardhouten onhandig zittend krukje kwam neerzetten en ook zo weer weg was. Dat gun ik jullie ook allemaal. Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:39:20 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100067310
mijn inziens vragen specialisten lab niet voor niets aan; labbepalingen hebben een zeer belangrijk diagnostisch doeleinde, en een arts moet niet worden beperkt in zijn keuzes om een diagnose of behandeling goed uit te kunnen voeren....
Misschien bedoel je het allemaal niet verkeerd ninedarts; maar je drukt je niet echt gelukkig uit.
(zie ook niet zo goed de toegevoegde waarde van het vermelden van de gratis tests en bepalingen. Leuk voor je, als je je er goed bij voelt moet je dat doen, maar mijn inziens voegt het niets toe aan je post... je had gewoon kunnen melden dat de test tnt negatief waren, dat je eventueel nog eens gaat testen etc. )

[ Bericht 0% gewijzigd door Beessie-Jen op 28-07-2011 22:50:29 ]
pi_100067751
Sja, BJ, het klinkt allemaal een beetje vaag. Het zal ook vast allemaal, maar het is toevallig wel een feit dat je niet elke cyclus een eisprong hebt, dus ND kan wel beweren dat zijn vriendin geen eisprong overslaat, maar dat is bijna uitgesloten.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:51:05 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100067974
ja dat weet je immers nooit zeker toch??
pi_100069729
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja zonder test of tempen is dat lastig vast te stellen toch?

Heel veel succes iig!
Fijn voor je vriendin, zo'n steunende vriend die zich in deze zaken verdiept! :D *)
Ik wil heel graag een kindje, kan niet wachten!!!!
En dan meteen al in de eerste maand al 11 dagen overtijd..
Dus zitten we met de vragen of we het wel goed doen..
Wanneer we kunnen testen en zo, de ene zegt dat je 4 weken moet wachten en zo

Maar ja ik kan niet wachten grrr....
Wil van de daken schreeuwen dat ik papa word snap je!!
pi_100070146
Hey allemaal,
Ik zit al een tijdje stiekem mee te kijken, heel leuk ( en soms minder) om te volgen :)

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we het in oktober ook gaan proberen...
Zo verschrikkelijk spannend!!

Ik ga nog niks uitrekenen of iets, gewoon een beetje proberen haha ;)

Succes voor iedereen hier!!
pi_100076919
Welkom hier Regenboogjes en SCD!!

Vanavond weg, op vakantie. Of nouja, vakantie.. Ik ga hard aan het werk :P (vrijwilligerswerk op een evenement) Mn NOD is nog precies een week weg. Wel weer misselijk (was ik vorige maand ook rond deze tijd), mn tepels lijken wat gevoeliger, douchen is naar! En ik ben behoorlijk moe, maar dat kan ook komen doordat ik toe ben aan vakantie.
Oh, en af en toe wat 'gerommel' in mn onderbuik. Maar dat is te vroeg toch? Mn eisprong was een week geleden..

Tampons en testen zijn ingepakt, neem ze toch maar allebei mee :') Maar melden hier kan pas weer als ik terug ben. Ik hoop dat als ik weet terug ben, dat ik hier een hoop dubbele streepjes zie hoor!!
pi_100077126
*O* Hoi SCD en regenboogjes succes en niet te lang blijven.

ninedarts ik hoop voor je dat het snel raak is bij jullie, maar ik twijfel zelf wel een beetje aan je woorden eerlijk gezegd. Testen van sperma houdt volgens mij wel meer in dan even onder de microscoop en kijken of er wat zwemt.

Mijn ouders hebben ook nog een microscoop op zolder liggen, dus eigenlijk zeg je dan dat ik zelf ook wel even zo'n controle kan uitvoeren?

@Marjolijntje wanneer ben je terug? We gaan voor je duimen :*
pi_100077295
Ik kom 9 augustus weer thuis!
pi_100077993
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 08:12 schreef covie het volgende: *O* Hoi SCD en regenboogjes succes en niet te lang blijven.

ninedarts ik hoop voor je dat het snel raak is bij jullie, maar ik twijfel zelf wel een beetje aan je woorden eerlijk gezegd. Testen van sperma houdt volgens mij wel meer in dan even onder de microscoop en kijken of er wat zwemt.

Mijn ouders hebben ook nog een microscoop op zolder liggen, dus eigenlijk zeg je dan dat ik zelf ook wel even zo'n controle kan uitvoeren?

@Marjolijntje wanneer ben je terug? We gaan voor je duimen :*
Met 1 blik in microscoop kan ik meteen zien of:

-genoeg spermacellen
-beweeglijkheid

Dit zijn de 2 belangrijkste om zwanger te worden
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:55:44 #190
279894 winka
There is no place like home..
pi_100078848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 12:47 schreef Frummeltje86 het volgende:

Het begint te zakken hier. :* Als het niet anders is, dan niet. Mijn droom is altijd geweest ons kindje bij de bruiloft te hebben. Dat kan natuurlijk ook in de buik O-)

Om eerlijk te zijn; hierna gewoon even niet meer bezig zijn met zwanger raken klinkt ook wel aanlokkelijk.
Och Frummetlje.. wat balen zeg :* En het is mega-irritant om al die symptomen te hebben en dat je dan niet zwanger bent :{

En het is heerlijk om niet bezig te zijn met zwanger raken. Ik baalde er van dat steeds een halve maand in het teken ervan stond. Daar werd ik helemaal kriegel van. Dus deze maand heb ik mezelf gefocused op mijn hobby's en andere dingen die ik leuk vind. Is echt een verademing :)

Vandaag is trouwens mijn NOD, heb al wat bruinverlies gehad en in ene zijn mijn borsten niet meer gespannen. Het teken dat ik ongi ga worden 8-)

Al getest Zoë :) Kom maar op met het tweede streepje *O*
pi_100079398
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 09:21 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Met 1 blik in microscoop kan ik meteen zien of:

-genoeg spermacellen
-beweeglijkheid

Dit zijn de 2 belangrijkste om zwanger te worden
Daarnaast moet het milieu van de vrouw ook zo zijn dat die sperma cellen er kunnen overleven, er moet een eisprong zijn, etc etc. T hangt van zoveel factoren af..
Hoop echt dat ze zwanger is. Een test is natuurlijk t enige wat dat kan aanduiden
pi_100079535
Succes marjolijntje! Duim voor je!
-O- mmmmm ik voel me echt vet rot.
Vanmorgen enorm bloedverlies, stolseltjes en krampen.. :'(
't zet nu door. Baal echt bah

Lijnloos..geen schoen eten hoor, heb hier een moorkop misschien is dat lekkerder -O- :(

Winka: bah! Volgende ronde beter, doen we weer ons best! :*
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:20:49 #193
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100079547
Jammer, Winka. Wel fijn dat je er zo relaxed mee omgegaan bent deze maand.

Zoe, heb je al getest?

Edit: ik lees nu je post Zoe... Een dikke knuffel voor jou!
pi_100079633
Idd knap van winka, hoop dat ik dat ook kan deze maand, hebben vakantie en gaan volgende week lekker wat daagjes weg. Hoop dat we nog meer uitjes gaan plannen, hebben we lekker afleiding!

Hoe is t bij jou frummeltje?

Dankjewel! :*
pi_100079876
Wat naar Zoë! :( :*
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:41:47 #196
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_100080125
jeetje zoe, die zag ik niet aankomen! Wat onwijs balen zeg :*

Winka ook een ronde verder, hopelijk kun je die ook zorgeloos doorkomen met een mooi resultaat aan het eind :*
pi_100080162
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:15 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Daarnaast moet het milieu van de vrouw ook zo zijn dat die sperma cellen er kunnen overleven, er moet een eisprong zijn, etc etc. T hangt van zoveel factoren af..
Hoop echt dat ze zwanger is. Een test is natuurlijk t enige wat dat kan aanduiden
Ja dat is zo..,.maar bij het medische molen kijkt men eerst naar de spermacellen....Dan kijkt men pas naar de vrouw...

Net sms van haar, nog steeds niet ongesteld..ze is nu dus al bijna 2 weken overtijd..
zucht.........
pi_100080448
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Ja dat is zo..,.maar bij het medische molen kijkt men eerst naar de spermacellen....Dan kijkt men pas naar de vrouw...

Net sms van haar, nog steeds niet ongesteld..ze is nu dus al bijna 2 weken overtijd..
zucht.........
Nou fijn dat je t allemaal zo goed weet! *).... :{

Nee ik ook niet klavertje4.. Nouja.. Volgende ronde beter..
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:28:31 #199
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100081502
Welkom, nieuwelingen! Hopelijk zijn jullie snel zwanger als jullie van start gaan. :)

Marjolijntje, een fijne vakantie! *O*

Ninedarts, ik hoop voor je dat je vriendin zwanger is. In die onzekerheid zitten is ook erg frustrerend!

Ik ga gewoon vrolijk verder met afwachten. Nog geen teken van ongesteldheid te bekennen. Wel al de hele ochtend een beetje misselijk en nog steeds last van mijn borsten. We zien het wel; pas na het weekend test ik weer.
pi_100081991
Voor jou blijft het ook nog even spannend dan, Frummeltje! Ik hoop dat je na het weekend dan gewoon keurig 2 streepjes plast!
pi_100082618
Ik duim voor je frummeltje! *O*
pi_100084025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

zucht.........
Dat verschilt dus per ziekenhuis. Bij ons werd ik eerst binnenste buiten gekeerd voor manlief een onderzoek kreeg.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_100084370
Volgens mij wordt de man vaak eerst getest omdat dat een vrij makkelijk en relatief goedkoop onderzoek is. Eerst dat uitsluiten voordat ze verder gaan zeg maar. Het betekent niet dat het probleem dan ook vaker bij de man ligt (denk ik hoor, ik heb geen ervaring/cijfers).

Zoë, wat rot! -O- :*

Welkom alle nieuwe dames (en heer ;) )! Gezellig dat jullie mee komen kletsen :Y.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:56:59 #204
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100086932
Eens ff kijken wiens NOD zich binnenkort ook nog aandient... :9

Ah! Clauwhee en LadyBlack! Hoe staat het ervoor bij jullie, meiden?
pi_100093674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat verschilt dus per ziekenhuis. Bij ons werd ik eerst binnenste buiten gekeerd voor manlief een onderzoek kreeg.
Zou niet logisch zijn, als het aan de vrouw mankeert dan heb je nog verschillende dinge de oorzaak
Bij de man moet je alleen naar de sperma kijken, meer niet en het is goedkoop..
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:13:20 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100095830
Zoe!! :o -O- :* toch ongesteld dus, wat stom!!
Oh wat zul jij je bekocht voelen.... en dan hebben we je hier ook nog zo op lopen fokken :') sorry!
Laat je maar lekker vertroetelen in je vakantie :Y

Frummeltje, voor jou hoop ik nu even extra hard dat je menstruatie uitblijft! :*
Alhoewel ik echt smelt bij het idee van je trouwerij met je kindje erbij in je buik O+ dat is echt mijn wens

Hier lijkt het nergens naar deze maand... maar een matig hoge temperatuur, en een gevoel alsof ik ongesteld ga worden, ook al zal dat nog bijna een week duren. :{
pi_100097516
LB -O- ja.. Pff als ik denk aan een klein hummeltje dan.. :'( maargoed,
beetje opfokken is niet erg :P kan ik hebben ;) O+

M'n lief heeft vandaag gewerkt aan een klein bankje met hartjes in de zijkant O+ voor 'later'

Bah.. :{ hoe vordert t qua onderzoeken enz?
pi_100097680
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Zou niet logisch zijn, als het aan de vrouw mankeert dan heb je nog verschillende dinge de oorzaak
Bij de man moet je alleen naar de sperma kijken, meer niet en het is goedkoop..
't zal per ziekenhuis en situatie van een stel verschillen.
Als een stel aangeeft geen ovu te hebben, dit merkend aan ovu testen en/of temp kaart, dan zullen ze (lijkt me.) de vrouw onderzoeken.

Daarnaast is dit niet echt o.t. Toch?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:23:08 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100098064
DE spermacellen of HET sperma it is...

en ik kwam eigenlijk ff zeggen dat ik ook aan het duimen ben voor Frummeltje ;)
pi_100103247
Zoe wat enorm balen, zeker door alle 'kwaaltjes'...

Frummeltje je houdt het wel spannend zo, maar ik duim voor je mee..

Regenboogjes en SCD welkom, dat jullie ook maar weer gauw met 2 streepjes naar Z&G mogen verhuizen.

Ik merk wel na al die tijd lurken dat ik er nog een beetje aan moet wennen dat ik hier nu ook 'mag' posten..
pi_100111626
Ik voel me idd ook een beetje schuldig zoals LB zegt :@ maar dat komt volgens mij omdat we hier allemaal hetzelfde doel hebben, en dan te enthousiast worden voor elkaar :)

Maarre Frutsel test jij dan inderdaad maar niet meer vóór maandag hoor!

Wij hadden net bezoek en ik had een wijntje ingeschonken, toen keek O+ ongeveer zo }:| naar mij en ik weer :? terug. Bezoek net weg, zegt hij jaaa misschien ben je wel zwanger!
Dus ik heb maar even uitgelegd dat ik gewoon wijn blijf drinken tot ik 2 streepjes heb gezien.

Had niet verwacht dat hij ZO bezorgd zou zijn gelijk :') wordt nog wat als het echt zo ver is oO<
pi_100117497
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef covie het volgende:
Ik voel me idd ook een beetje schuldig zoals LB zegt :@ maar dat komt volgens mij omdat we hier allemaal hetzelfde doel hebben, en dan te enthousiast worden voor elkaar :)

Wij hadden net bezoek en ik had een wijntje ingeschonken, toen keek O+ ongeveer zo }:| naar mij en ik weer :? terug. Bezoek net weg, zegt hij jaaa misschien ben je wel zwanger!
Dus ik heb maar even uitgelegd dat ik gewoon wijn blijf drinken tot ik 2 streepjes heb gezien.

Had niet verwacht dat hij ZO bezorgd zou zijn gelijk :') wordt nog wat als het echt zo ver is oO<
Had ik gister ook met mijn vriendin, ze had drank gekocht van 15,5 %, we hadden spelletjesavond en ik was boos
Ze mocht van mij alleen aan de cola.
Ze snapte me wel...
En nog niet ongesteld, nu dus al 2 weken overtijd...
Allebei werken in het weekend en maandag kijken we het of het nog zo is
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:37:30 #213
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100118237
Volgens mij is stoppen met alcohol op het moment van het tweede streepje inderdaad vroeg genoeg. Ik begrijp het wel hoor, dat de mannen zo oplettend zijn! Er wordt volgens mij wel geadviseerd zo min mogelijk alcohol tot je te nemen als je zwanger wilt raken. Zowel voor de man als de vrouw.

Ach, ik denk dat er ook zat vrouwen zwanger worden die gewoon wat drinken hoor! Ik heb het wel even helemaal op pauze gezet.
pi_100119939
Vooraf dacht ik om zodra we er echt voor gaan niet meer te drinken, maar heb vorige week toen ik ongesteld was op een verjaardag toch nog een glaasje gehad.

Nu we 'echt' bezig zijn heb ik zoiets van zolang ik niet ongesteld ben zeker geen alcohol. Dat voelt ergens niet goed, kan het niet echt omschrijven.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:49:06 #215
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100120447
Gewoon je gevoel volgen, Roosje84. :) Ik snap het; zelf drink ik nu ook al sinds januari niks meer.

Overigens no news hier, nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Wel steeds meer het gevoel dat het er aan komt. :{
  zaterdag 30 juli 2011 @ 12:40:21 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100121609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Zoë23 het volgende:
LB -O- ja.. Pff als ik denk aan een klein hummeltje dan.. :'( maargoed,
beetje opfokken is niet erg :P kan ik hebben ;) O+

M'n lief heeft vandaag gewerkt aan een klein bankje met hartjes in de zijkant O+ voor 'later'

Bah.. :{ hoe vordert t qua onderzoeken enz?
De onderzoeken moeten nog plaats gaan vinden :') duurt lang dus, maargoed....

Op eigen kracht deze maand wordt m denk ik niet, maar dan maar kijken wat er volgende maand uitkomt :)

Frummeltje, bah -O-

Oh, en hier begin ik ietsje makkelijker te worden met alcohol, ik sta al bijna de helft van het afgelopen jaar droog, en ik gun mezelf nu af en toe best dat glaasje wijn, óók als ik in mn vruchtbare dagen zit. Ik weet wel dat een kindje daar geen schade van ondervindt, maar het is natuurlijk sowieso niet bevorderlijk voor je vruchtbaarheid.
Zodra ik mn eisprong heb gehad drink ik in principe niet meer, alhoewel ik (dankzij mn slechte gevoel over deze ronde) niet uitsluit dat ik vanavond een drankje inschenk...
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2011 @ 12:41:30 #217
309370 Nanadu
pi_100121649
Wat balen Zoe dat je toch ongesteld bent geworden. Ben benieuwd Frummeltje of het bij jou nog wat wordt? Ninedarts bij jullie is het ook nog spannend? Kan ook door alle spanning komen dat menstruatie nog uitblijft, heb ik ook wel eens last van gehad.

Ik merk dat ik nu veel rustiger in het hele zwanger worden sta (ben natuurlijk ook pas net een maand bezig). Dit komt denk ik ook dat ik nu boven al een meisje heb slapen in haar bedje. Weet nog van de vorige keer dat ik gelijk op zoek ging naar hoe je cyclus in elkaar steekt en wanneer je het beste kan klussen enz. Ik hoop dat ik er zo rustig onder blijf, want de vorige keer was ik bij iedere mislukte poging in tranen en had ik allemaal doembeelden in mijn hoofd over wat er allemaal mis zou zijn :o .
pi_100122098
Hhmm.. balen Frummeltje!

Hier gaat mijn temperatuur ineens weer omhoog! Hij is vier dagen wat lager geweest, en sinds vrijdag weer behoorlijk hoog (dezelfde temperaturen die ik normaal heb na mijn eisprong). Dat is gek he! Ik zit immers weer op dag 7 van een nieuwe cyclus. Ik voel me ook niet helemaal fit, dus misschien heeft het daarmee te maken!
pi_100126349
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef covie het volgende:

Haha hoeft niet. Vond t wel spannend.
(dit is de 1e x dat ik niet heb gehuild nadat ik ongi werd) vind ik ook
Wel weer een vooruitgang.

En idd, we zijn allemaal enthousiast voor elkaar, is alleen maar leuk toch!

Lief dat hij zo met je mee leeft :)
Afgelopen woensdag niet gedronken maar gisteravond flink opstap geweest. Vond ik ook wel weer eens fijn, drink bijna nooit.

LB; vervelend dat t zo lang duurd!
Snap t wel dat je jezelf weer af en toe een drankje gunt.
pi_100128515
Ik ben ook niet van plan me te laten gaan met drank. Maar ik hou wel van een wijntje en ga dat niet helemaal aan de kant zetten nu het nog mag!

Ik las zelfs ergens dat 3 wijntjes, verdeeld over de week, nog gewoon kan tijdens de hele zwangerschap. Nou dat is voor mij echt not done!! Als ik dan ook 2 streepjes heb dan hou ik me strikt aan alles wat wel en niet mag. Als het anders fout gaat vergeef ik mezelf nooit.

LB weet je ook nog niet wanneer ze plaats gaan vinden?

Zoë dat bankje is ook leuk!! :D Maakt hij dat zelf ja?
Toch wel fijn dat de mannen over het algemeen zo meeleven. :Y

Frummel alles nog rustig?
pi_100129552
Even snel hoor dames. Merk dat ik zo relaxed ben onder alles nu even dat ik soms vergeet hier te kijken en posten.. En we zijn er even een paar dagen tussenuit. Ik voel helemaal niks, dus dat helpt ook mee. We zien het wel komende week!
pi_100132307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:47 schreef covie het volgende:
Ik ben ook niet van plan me te laten gaan met drank. Maar ik hou wel van een wijntje en ga dat niet helemaal aan de kant zetten nu het nog mag!

Ik las zelfs ergens dat 3 wijntjes, verdeeld over de week, nog gewoon kan tijdens de hele zwangerschap. Nou dat is voor mij echt not done!! Als ik dan ook 2 streepjes heb dan hou ik me strikt aan alles wat wel en niet mag. Als het anders fout gaat vergeef ik mezelf nooit.

LB weet je ook nog niet wanneer ze plaats gaan vinden?

Zoë dat bankje is ook leuk!! :D Maakt hij dat zelf ja?
Toch wel fijn dat de mannen over het algemeen zo meeleven. :Y

Frummel alles nog rustig?
Ja precies, na 2streepjes ga ik ook niks drinken..

't bankje was erg goed gelukt O+
Als ik m volgende week in de verf heb gezet kan ik wel een foto posten.

:* succes frummeltje, hoop niet dat ongi gevoel doorzet..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:56:22 #223
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100132508
Nog steeds niks, maar het ongi gevoel blijft. Meestal word ik gelijk 's morgens ongesteld, dus we gaan het zien morgen. Heb wel eens gelezen dat vrouwen die ongi denken aan te voelen, soms toch zwanger blijken te zijn. Daar vestig ik mijn hoop maar een beetje op!
pi_100132750
Ja ik hoop 't ook!
Eigenlijk is t best lastig, want alles wat je voelt kan zijn...wat je hoopt
maar kan ook niks te betekenen hebben :{ (zoals ik had) er niet echt iets
waardoor je meer zekerheid hebt.. Behalve dan die 2streepjes..

Afwachten duurt lang! :*
pi_100139043
Hoi!

Ik ga ook maar eens mee posten!
Helaas ben ik nu weer ongesteld dus het is niet gelukt (2de poging nog maar)
Dus we gaan weer vrolijk verder, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_100139798
Welkom Skoap en succes :)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:06:02 #227
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100141424
Leuk dat je komt meekletsen Skoap! Jammer dat je ongesteld bent, maar op naar een nieuwe ronde.

Dames, help me hopen dat morgen niet ineens die bloedduivels verschijnen...
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:49:34 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100143168
Ik duim :*
pi_100143677
Duimt mee :*
pi_100149533
Straks weer aan het werk.
Nog steeds niet ongesteld mijn meissie
Morgen weer een test doen.
Laatste keer was afgelopen donderdag
  zondag 31 juli 2011 @ 08:38:59 #231
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100149797
Spannend, Ninedarts!

Hier ook niet ongesteld! Als dat morgen ook nog zo is, ga ik dinsdag weer een testje doen.
pi_100150928
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 08:38 schreef Frummeltje86 het volgende:
Spannend, Ninedarts!

Hier ook niet ongesteld! Als dat morgen ook nog zo is, ga ik dinsdag weer een testje doen.
Ahhh! Ik blijf duimen!
Ga zometeen paar dagen weg, hoop dat als ik terug ben er goed nieuws is!! :D
pi_100150941
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:03 schreef Skoap het volgende:
Hoi!

Ik ga ook maar eens mee posten!
Helaas ben ik nu weer ongesteld dus het is niet gelukt (2de poging nog maar)
Dus we gaan weer vrolijk verder, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
Succes! :)
pi_100153723
Welkom Skoap, en succes!! :)

Spannend hoor Frummeltje!! Ik duim voor je!
pi_100153984
Bedankt voor 't warme welkom!

Wekom Skaop! Jammer dat 't nog niet gelukt is in de vorige rondes maar hopelijk is 't nu snel raak!

Spannend Frummeltje! Hoe voel je je verder? Zijn er tekenen die wijzen op wel/niet ongesteld worden?

Voor jullie ook spannend Ninedarts!

Ik heb m'n 1e foliumzuurpilletje weer geslikt. Dat voelde toch best ineens definief. :D Ik vind het zo spannend weer! Ben echt al aan het aftellen naar september. :D

Gebruiken jullie, buiten de eventuele foliumzuur, nog speciale 'ik wil zwanger worden' vitaminesupplementen ofzo?
pi_100154112
De eerste stappen voor een zwangerschap zijn weer gezet Regenboogjes. Kan me voorstellen dat dat zo voelt!

Ik slik sinds 2 dagen de Etos Zwanger Worden pillen. Daarvoor alleen gewone foliumzuurpilletjes.
  zondag 31 juli 2011 @ 13:29:06 #237
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100154467
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:11 schreef Regenboogjes het volgende:
Bedankt voor 't warme welkom!

Wekom Skaop! Jammer dat 't nog niet gelukt is in de vorige rondes maar hopelijk is 't nu snel raak!

Spannend Frummeltje! Hoe voel je je verder? Zijn er tekenen die wijzen op wel/niet ongesteld worden?

Voor jullie ook spannend Ninedarts!

Ik heb m'n 1e foliumzuurpilletje weer geslikt. Dat voelde toch best ineens definief. :D Ik vind het zo spannend weer! Ben echt al aan het aftellen naar september. :D

Gebruiken jullie, buiten de eventuele foliumzuur, nog speciale 'ik wil zwanger worden' vitaminesupplementen ofzo?
Eigenlijk zijn de tekenen van een naderende ongesteldheid vrijwel verdwenen. Wel merkte vriendlief vanmorgen op na wat lichamelijke activiteit ( :@ ) dat mijn borsten beduidend groter zijn dan een paar weken geleden en vooral voller zijn aan de onderkant. Ze blijven ook erg gevoelig.

Ik slik sinds een paar maanden Centrum Materna, die bevat allerlei verschillende vitamines die bij kinderwens, zwangerschap en na bevalling goed schijnen te zijn. :)
  zondag 31 juli 2011 @ 13:30:09 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100154491
Oehhhh frummeltje!! Spannend!

Hier ook etos zwanger worden trouwens, sinds een paar maanden.
pi_100154514
Dat klinkt wel goed allemaal Frummeltje!

Merk jij veranderingen aan je cyclus sinds je de Etos pillen gebruikt LB?
  zondag 31 juli 2011 @ 13:37:55 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100154688
Nou, ik geloof dat het niet heel veel verschil heeft gemaakt hoor. Had de eerste ronde met die pillen wel meteen een goeie indruk, want de luteale fase was ineens langer, maar volgens mij had ik toen ook een prille zwangerschap te pakken die vlak na NOD toch nog afgebroken werd....

Mijn cyclus is eigenlijk gewoon vrij regelmatig, niet significant veranderd door die pillen. Maargoed, baat het niet, dan schaadt het ook niet. Ik ben er nu zelfs nog vitamine B bij gaan slikken omdat ik ergens las dat dat bevorderlijk kon zijn voor innesteling :@
pi_100154902
Ah ok! En baat het niet dan schaadt het niet inderdaad! Ik hoop dat mijn luteale fase hierdoor langer zal zijn!
pi_100154917
Bedankt allemaal :)

Ik denk niet dat ik erg actief zal zijn, maar ik lees sowieso mee ;)

Wat zit er eigenlijk in die pillen Frummeltje?
Ik gebruik nu gewoon centrum performance, maar ik las op de achterkant dat je die niet mag slikken als je zwanger bent.

We beginnen pas in oktober, weet eigenlijk ook niet wanneer ik er dan mee zou moeten stoppen.
Ik weet alleen wel dat als ik ze niet slik, duizelig kan worden soms! En me gewoon minder goed voel.
  zondag 31 juli 2011 @ 13:48:56 #243
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100155020
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:45 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Bedankt allemaal :)

Ik denk niet dat ik erg actief zal zijn, maar ik lees sowieso mee ;)

Wat zit er eigenlijk in die pillen Frummeltje?
Ik gebruik nu gewoon centrum performance, maar ik las op de achterkant dat je die niet mag slikken als je zwanger bent.

We beginnen pas in oktober, weet eigenlijk ook niet wanneer ik er dan mee zou moeten stoppen.
Ik weet alleen wel dat als ik ze niet slik, duizelig kan worden soms! En me gewoon minder goed voel.
http://www.centrummaterna(...)rmule_met_foliumzuur Hier kun je allerlei informatie vinden over Centrum Materna. Waarschijnlijk zal er wel wat overlap zijn met de gewone Centrum, maar hierin vind je bijvoorbeeld extra foliumzuur. :)
pi_100156343
Alle nieuwe dames en heer welkom, voor iedereen natuurlijk de welkomsboodschap dat jullie maar snel weer mogen weg zijn ! :)
  zondag 31 juli 2011 @ 14:46:52 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100156764
Ongesteld }:|

Mag mijn NOD op 26 augustus?
pi_100157031
:( jammer LB
pi_100157579
Leuk Skoap dat je ook mee gaat posten :)

Ik slik alleen foliumzuur en ik drink elke dag zo'n glas met een vitamine bruistablet.
Die bruistablet deed ik altijd al.

LB balen :(
pi_100159886
Mijn vriendin nu ook ongesteld............op 18 juli zou ze ongesteld moeten worden, nu dus 13 dagen later...vreemd

Maar het was ook eerste maandpoging he

Maar afijn...over 9 dagen weer proberen het eitje te bevruchten..
Net met elkaar gepraat en zo..
Het was ook eerste poging dus allebei nerveus..

Het kan niet altijd raak zijn he
  zondag 31 juli 2011 @ 16:40:32 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100160355
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:27 schreef Ninedarts het volgende:
Mijn vriendin nu ook ongesteld............op 18 juli zou ze ongesteld moeten worden, nu dus 13 dagen later...vreemd

Maar het was ook eerste maandpoging he

Maar afijn...over 9 dagen weer proberen het eitje te bevruchten..
Net met elkaar gepraat en zo..
Het was ook eerste poging dus allebei nerveus..

Het kan niet altijd raak zijn he
ik zal dr maar niet teveel druk op leggen? dit was de 1e poging nog maar?? had je zelf verwacht dat het nu direct raak zou zijn?
het kan nog maaaaaaaanden duren, en dan nog is dat helemaal niet vreemd....
relax een beetje en probeer gewoon te genieten.

Frummel; nog geen bloed dus???
morgen testen?
*spannend!!*
  zondag 31 juli 2011 @ 17:15:16 #250
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100161399
Still no blood here! Ik laat morgen ook nog even voorbij gaan. Ben ik dinsdagochtend niet ongesteld, dan ga ik weer testen!

LB... -O-
pi_100166270
Balen LB!! :*
pi_100166994
LB balen meis...

Frummeltje ik blijf voor je duimen!

Ik las nog iets over het gebruik van speciale voedingssupplementen. Vanaf maart heb ik foliumzuur geslikt en sinds deze maand ben ik overgestapt op de zwanger worden pilletjes van de Etos. Van deze Etos pilletjes correctie pillen had ik veel positieve reacties gelezen onder andere hier op fok.

Nadeel vind ik wel dat ze behoorlijk groot zijn in vergelijking met de foliumzuurtabletjes die ik hiervoor had.
pi_100168216
Balen LB :*

En spannend frummeltje!
pi_100169686
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik zal dr maar niet teveel druk op leggen? dit was de 1e poging nog maar?? had je zelf verwacht dat het nu direct raak zou zijn?
het kan nog maaaaaaaanden duren, en dan nog is dat helemaal niet vreemd....
relax een beetje en probeer gewoon te genieten.

Frummel; nog geen bloed dus???
morgen testen?
*spannend!!*
Ja weet ik....
Maar ze was al ruim 2 weken over tijd, en toen dachten we al: is het nu al raak??
Zelf is ze al vanaf feb gestopt met de pil en slikt ze al 3 maanden foliumzuur en zo
Voorbereidingen hebben we al getroffen en zo..

Maar ik bekijk het ook nuchter:

Nieuwe maand, nieuwe kansen
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:50:42 #255
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100194250
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:17 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Ja weet ik....
Maar ze was al ruim 2 weken over tijd, en toen dachten we al: is het nu al raak??
Zelf is ze al vanaf feb gestopt met de pil en slikt ze al 3 maanden foliumzuur en zo
Voorbereidingen hebben we al getroffen en zo..

Maar ik bekijk het ook nuchter:

Nieuwe maand, nieuwe kansen
Inderdaad! Hopelijk is je vriendin snel zwanger. :)
pi_100196543
Oooh ik dacht snel even inloggen, kijken of Frummel zwanger is :D
Maar nog even geduld dus :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:17:11 #257
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100196896
Nee, ik heb nog geen nieuws inderdaad. Testen mag ik alleen nog met vriendlief erbij, hij wilde niet dat ik het nog alleen zou doen. Ik heb eigenlijk best goede hoop inmiddels! Nog steeds gevoelige borsten (vooral tepels), veel plassen. Morgenochtend hopelijk dus goed nieuws!
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:31:34 #258
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100197350
Zouden die paar druppels urine in die KV-test écht voldoende zijn om positief uit te slaan? Gewoon even, dat ik het niet fout doe morgen :P
pi_100201811
Ja tuurlijk :D wel goed kijken he, een streep is een streep. Ook een heel licht streepje is een streep!
En dan haal je evt. gewoon nog een dure als de streep licht is. :9

Kuukske had jij morgen niet een afspraak bij de dokter of vk?
pi_100209320
LB, wat ontzettend balen dat het weer niet raak is -O- . Wel fijn dat je nu niet aan t kamperen bent denk ik? ;)

Frummeltje, succes morgen!!

Ninedarts, jammer dat je vriendin alsnog ongesteld is geworden.
pi_100219846
Balen LB :(.

Hier vanochtend ook ongesteld geworden. Erg korte cyclus, 25. mag mijn nod op 26 aug?
pi_100222577
Wat is NOD???

Ben een man he............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 07:41:03 #263
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100222724
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef clauwheee het volgende:
Balen LB :(.

Hier vanochtend ook ongesteld geworden. Erg korte cyclus, 25. mag mijn nod op 26 aug?
Jammer, Clauwheee... -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:07 schreef Ninedarts het volgende:
Wat is NOD???

Ben een man he............
NOD betekent Niet Ongesteld Dag. ;) De dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar dat eigenlijk niet wilt worden.

Dames en heer, zojuist weer getest hier. Opnieuw negatief. Ik denk dat mijn cyclus nog steeds van de leg is, ondanks dat ik toch alweer 8 maanden van de pil af ben. Zit inmiddels op dag 35. Het lijkt erop dat ik toch niet van de positieve ovulatietest van 10 juli j.l. mag uitgaan. Dan zou die zwangerschapstest nu toch echt positief geweest moeten zijn. Misschien dus niet eens een eisprong gehad... -O- Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld en ook geen gevoel dat dit er aan zit te komen.

Zou een modje mij weer in het onderste lijstje willen plaatsen? :*

Ik ga even een paar maandjes op pauze, in verband met mijn trouwen volgend jaar. Vanaf eind december ga ik weer actief proberen. Natuurlijk blijf ik hier wel gezellig mee kletsen, om jullie allemaal naar Z&G te zien gaan! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Frummeltje86 op 02-08-2011 07:49:42 ]
pi_100222803
Frummeltje -O- Jeetje wat kut dat je lichaam zo van de leg is... Daar kun je ook gewoon helemaal niks mee. Maar zet lekker je gedachten op het trouwen, maak er de mooiste dag van en wie weet, dat kindje komt er echt! :*

Clauwhee, -O- ook al ongesteld... Bah!
pi_100223485
-O- -O-

Gadverdamme Clauwhee en Frummel wat balen dit.

Clauwhee dat wordt dan weer hopen op volgende maand! En iets eerder beginnen met klussen :+

Frummel krijg jij dan de komende maanden even je cyclus regelmatig }:| en dan in januari gewoon gelijk 2 streepjes plassen!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:13:27 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100223645
Lijstje is aangepast Clauwhee en Frummeltje. :*

En ik heb meteen 9 mensen uit het onderste lijstje gehaald.

[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 02-08-2011 09:42:06 ]
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:17:14 #267
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100223701
Dank je wel, BE :*

Sja, ik ben niet eens meer teleurgesteld. Ergens wel een beetje rust gevonden dat mijn droom van een kindje bij mijn trouwen nu gewoon niet gaat uitkomen. Mijn (8> denkt nog steeds dat ik wel zwanger ben. Hij wilde desnoods zelf wel een streepje tekenen op de test hahaha :P Hij was vanmorgen eigenlijk meer van slag dan ik. Ik heb er ergens wel vrede mee. Nu lekker op de bruiloft storten! :D
pi_100224481
-O- Clauwhee & frummeltje... Zo jammer.

Gelukkig heb je een bruiloft om je op te storten frummeltje! En ik moest lachen om de tekenambities van je aanstaande.

Hier weer de klusweek ingegaan. Mijn lief moet helaas 3 avonden werken, komt niet zo handig uit.
pi_100225025
Frummel :*

Ik was toch wel een beetje overrompeld gister. Ik voelde het echt niet aankomen. Wordt m'n tweede en laatste wk vakantie toch minder leuk van. En dacht stiekem ook steeds aan hoeveel wk ik zou zijn geweest als ik de mk niet had gehad.. Maar dat helpt niks, weet ik nu na een nachtje slapen in eigen bed ;) Op naar ronde vijf.
pi_100225038
-O- clauwheee * Frummeltje.... wat jammer :*

Mag ik trouwens ook in de OP, mijn NOD is op 26 augustus
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:20:20 #271
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100225113
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:55 schreef jaantje_ het volgende:
-O- Clauwhee & frummeltje... Zo jammer.

Gelukkig heb je een bruiloft om je op te storten frummeltje! En ik moest lachen om de tekenambities van je aanstaande.

Hier weer de klusweek ingegaan. Mijn lief moet helaas 3 avonden werken, komt niet zo handig uit.
Kun je niet 's morgens wat meer tijd nemen voor elkaar? ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Frummel :*

Ik was toch wel een beetje overrompeld gister. Ik voelde het echt niet aankomen. Wordt m'n tweede en laatste wk vakantie toch minder leuk van. En dacht stiekem ook steeds aan hoeveel wk ik zou zijn geweest als ik de mk niet had gehad.. Maar dat helpt niks, weet ik nu na een nachtje slapen in eigen bed. Op naar ronde vijf.
Ja, snap ik... Lijkt me erg confronterend. Je staat er niet helemaal blanco meer in nu. Ik vind het knap hoe je na een nachtje slaap alweer tot die conclusie komt! :) Laat je maar lekker verwennen door je (8> de komende dagen.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:48:02 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100225799
Clauwheee :*

En frummeltje, nog geen bloed = nog steeds een kans :{w eerder krijg je geen -O- of :* van mij! Ik duim gewoon nog ff door ;)

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef jaantje_ het volgende:
LB, wat ontzettend balen dat het weer niet raak is -O- . Wel fijn dat je nu niet aan t kamperen bent denk ik? ;)

Nee gelukkig niet! Alhoewel vakantie nu best lekker zou zijn, maar ik slaap gewoon lekker in mn eigen bedje. Heb ook (nog) geen buikpijn, dus ik ben er wel ok onder deze keer.... ook wel eens fijn.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:34:33 #273
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100226980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Clauwheee :*

En frummeltje, nog geen bloed = nog steeds een kans :{w eerder krijg je geen -O- of :* van mij! Ik duim gewoon nog ff door ;)

[..]

Nee gelukkig niet! Alhoewel vakantie nu best lekker zou zijn, maar ik slaap gewoon lekker in mn eigen bedje. Heb ook (nog) geen buikpijn, dus ik ben er wel ok onder deze keer.... ook wel eens fijn.
Hahaha, als jij dan nog even door duimt, ga ik me alvast even richten op mijn bruiloft. ;) Fijn dat je nog niet zoveel buikpijn hebt, dan wordt het er ook iets minder ingewreven he...
pi_100228173
Vanaf wanneer krijg je ongeveer welke verschijnselen.
Ik moet nog een week en heb nergens last van.

Maar ik hoor jullie ook over gevoelige borsten e.d. maar is dat pas vanaf 2 dagen voor je nod of al eerder?

Ik weet dat niet iedereen verschijnselen heeft en mijn intuïtie zegt dat ik deze maand niet zwanger ben, maar ik wil het toch in de gaten houden :)
pi_100228695
Ik geloof dat je pas na een week na verwekking (ovulatie voor het gemak) de eerste HCG gaat aanmaken en daarmee ook verschijnselen gaat kweken. Maar dat is dus voor iedereen anders. Ik vond bij Minke's zwangerschap helemaal niks van mijn borsten... beetje raar gevoel in onderbuik (zoals ik het toen beschreef, ik kan het me niet meer voor de geest halen wat precies) maar dat was alles. Ook niet misselijk (hele zwangerschap gelukkig niet) of iets... T is echt voor elk anders... Wacht maar af, jouw tijd komt ook nog wel, dat je denkt... "Oh dat was het?!".
pi_100228954
Covie, zoals Lijnloos zegt, heeft niet iedereen last van zwangerschapskwaaltjes. Ik ben heel mijn zwangerschap gespaard gebleven van gelijk wel kwaaltje (behalve maagzuur en steken rond mijn hart toen mijn buik te dik werd). Ik heb een paar weken gedacht dat ik ongesteld moest worden (buikkrampen), maar voor de rest niets.
En ik ben mijn bevalling ingegaan met dezelfde bh's als deze die ik voor mijn zwangerschap droeg :D (tot spijt van mijn man ;) ).
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:42:59 #277
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100230799
Het is inderdaad wat Lijn en Leo al zeggen covie. Ik ben pas sinds vorige week 's morgens gigamisselijk. Met volgens mij vandaag het hoogtepunt tot nu toe :'). Toen ik op 't stokkie pieste had ik nergens last van.
pi_100231572
Hmm.. dus maar gewoon blijven wachten en wachten :D

Ik hou niet zo van wachten }:| :)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:06:40 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100231638
Skoap, je staat er bij!
pi_100231683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef covie het volgende:
Hmm.. dus maar gewoon blijven wachten en wachten :D

Ik hou niet zo van wachten }:| :)
You better get used to it ;) . Als je eenmaal zwanger bent, moet je alsnog vet lang wachten :+ :* .

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:20 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Kun je niet 's morgens wat meer tijd nemen voor elkaar? ;)
Ik ben niet zo'n ochtendmens (lees: ik ben vaak superduf en sjaggo) en het idee alleen al dat ik dan op werkdagen nog eerder dan 6.30 uur wakker moet worden staat me niet zo aan :') .
pi_100231775
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

You better get used to it ;) . Als je eenmaal zwanger bent, moet je alsnog vet lang wachten :+ :* .

[..]

Ik ben niet zo'n ochtendmens (lees: ik ben vaak superduf en sjaggo) en het idee alleen al dat ik dan op werkdagen nog eerder dan 6.30 uur wakker moet worden staat me niet zo aan :') .
You better get used to it ;) . Als je eenmaal zwanger benteen kind hebt, moet je alsnog vet lang wachtenvroeg je nest uit... :+ :* .
pi_100231928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

You better get used to it ;) . Als je eenmaal zwanger benteen kind hebt, moet je alsnog vet lang wachtenvroeg je nest uit... :+ :* .
_O- Waarom beginnen we er eigenlijk aan :+
pi_100232169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

_O-

Yep. The price you pay... Wat dat betreft is het ook een beetje mazzel hebben. Mijn ene zus heeft een kleine die prima doorslaapt tot half 8 / 8 uur in het weekend (later hoeft voor mij ook weer niet), terwijl mijn andere zus al blij is als ze tot 6 uur kan slapen.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:46:43 #284
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100232893
Ik ben zojuist ongesteld geworden...
pi_100232972
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:46 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ben zojuist ongesteld geworden...
-O- :( Klote Frummel...

Dus nu is het echt definitief.. shit zeg!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:52:50 #286
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_100233102
Hey meiden!
Ik lees nog steeds mee hoor.
Ben alleen wat minder actief met posten.
Balen Frummel. Stiekem hoopte ik er wel op. -O-
Welkom alle nieuwe meiden :D
Ik hoop dat we met zijn allen snel door mogen naar z&g :D
Het is al weer veel te lang geleden dat er iemand door mocht }:|
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:58:08 #287
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100233268
Ja... -O- Best wel shit. En ook gelijk goed losgebroken, dit is geen innesteling meer o.i.d. Ik verga binnen tien minuten ineens van de buikpijn. Pijnstiller ingenomen en maar over me heen laten komen...
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:59:55 #288
342898 MissVanity
pi_100233319
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ja... -O- Best wel shit. En ook gelijk goed losgebroken, dit is geen innesteling meer o.i.d. Ik verga binnen tien minuten ineens van de buikpijn. Pijnstiller ingenomen en maar over me heen laten komen...
Arme meis!
Ik heb trouwens iets vreemds. Ik was vorige week ongesteld. En nu sinds een paar dagen donkerbruin bloed verlies. Maar het is maar een klein beetje.
Waarschijnlijk is mijn lijf nogal van streek van het ontpillen? Denk ik?
pi_100233772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

_O-

Yep. The price you pay... Wat dat betreft is het ook een beetje mazzel hebben. Mijn ene zus heeft een kleine die prima doorslaapt tot half 8 / 8 uur in het weekend (later hoeft voor mij ook weer niet), terwijl mijn andere zus al blij is als ze tot 6 uur kan slapen.
En dan nog... Minke kan prima uitslapen, maar als ik om 7-7.30 uur op mijn werk wil zijn, moet ik toch echt om 6 uur mijn nest uit, haar een fles geven en de trein pakken... :+ Op de andere dagen "slaap ik lekker uit" tot een uur of 8. :z

Frummeltje -O- Bah!!!! En een :* voor je...
pi_100233924
MV wanneer ben je gestopt dan?

Als dit je eerste of 2e keer "natuurlijke" ongi is dan lijkt het me ontpillen.
Ik herinner me wel dat ik het vroeger ook had, dat ik maar 3 dagen echt ongi was en daarna nog een paar dagen steeds heel iets. Een tampon was het eigenlijk niet eens waard.

Maar niet ongi --> paar dagen niks en dan weer wat verlies.

Ik zou het gewoon in de gaten houden, ons lichaam doet zulke rare dingen, als het over een paar dagen nog hebt doe je toch gewoon een belletje naar de ha.
pi_100236876
Pff Frummel -O- :*
pi_100237036
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Terug van paar daagjes weg en was benieuwd naar hoe het zou gaan...
maar dit is min om te lezen!! :* :{

ook voor de anderen bij wie de }) is gekomen.. -O-
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:48:06 #293
342898 MissVanity
pi_100237672
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:16 schreef covie het volgende:
MV wanneer ben je gestopt dan?

Als dit je eerste of 2e keer "natuurlijke" ongi is dan lijkt het me ontpillen.
Ik herinner me wel dat ik het vroeger ook had, dat ik maar 3 dagen echt ongi was en daarna nog een paar dagen steeds heel iets. Een tampon was het eigenlijk niet eens waard.

Maar niet ongi --> paar dagen niks en dan weer wat verlies.

Ik zou het gewoon in de gaten houden, ons lichaam doet zulke rare dingen, als het over een paar dagen nog hebt doe je toch gewoon een belletje naar de ha.
Dit is de eerste keer natuurlijk. Dus inderdaad zal het wel ontpillen zijn.
Heb trouwens veel last gehad van het ontpillen.
Opgezette borsten en pijnlijke tepels. Rare buikpijn.
Maar dat is nu wel weer over.
pi_100247092
Ah ik had de vorige keer ook al heel veel last. Veel krampen en een soort misselijkheid, wel een paar dagen ;(
Maarja dat hoort er bij...
pi_100247233
Oh wat balen Frummeltje :(!!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 21:46:11 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100248330
He frummel verdorie -O-

Nou komtie dan: :* sterkte!
pi_100250156
bleh meiden tijd voor goed nieuws!

Ik ben inmiddels weer overdreven fanatiek gestart met FF... Even geleden vroeg ik me wel af of het nou obsessie is of dat ik wel echt heel graag zwanger wil worden oO< Dat laatste natuurlijk :Y

Een vriendin van me die heel lang heeft gedaan over haar eerste kindje zei eens tegen me dat ze eigenlijk baalt dat ze ook niet heeft genoten van de leuke dingen toen het een tijd niet lukte om zwanger te worden.. was voor mij een goede les! Blijkbaar heb ik niet bijzonder veel invloed op het zwanger worden, maar genieten (naast mn zelf opgelegde zwangerwordt regeltjes na) daar kan ik wel wat aan doen O-)
Mooi he.. als je even in een positieve flow zit 8)7

Maarreh.. dat FF gooit wel weer mijn opgelegde nuchtere gevoel in de war waarbij ik me een keer niet mee zou laten slepen.. nou staat daar met allemaal percentages en punten dat ik er weldegelijk kans is enzo :D Nod is pas 16 aug dus ik mag nog even mezelf helemaal gek maken :')
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:28:47 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100250461
Kans is er altijd dananana ;) maar 16 augustus is nog erg ver weg, je hebt dan waarschijnlijk net pas je eisprong gehad?

Gewoon de komende tijd genieten van het feit dat het zo kan zijn, maar pin je niet vast op wat FF zegt... itt zwangerschapstesten kan FF wel degelijk een vals-positief resultaat geven :')
pi_100250645
Frummeltje toch wel flink balen zeg. Zodra je straks dan echt Ja hebt gezegd schiet je man gewoon in 1x raak ;)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:33:19 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100250700
Papillion :D

Hoe staat dat bij jullie nu in het getrouwde leven?

En Zoe, had jij afgelopen week niet ook een handtekening gezet??
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:33:32 #301
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100250713
Oh, ik maak m ook wel even vol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')