C_A, ik heb je uit de NOD-lijst gehaald, zoals je vroeg. Andere dames die nog aanpassingen wensen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef Frummeltje86 het volgende:
He, dat is stom C_A...![]()
Lijkt me inderdaad verstandig om pas na je NOD te testen, Zoe
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:18 schreef Lijnloos het volgende:
Frummeltje, ik zie dat jaantje een dubbele nod heeft, lijkt me biologisch niet logisch
You're on the list!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef covie het volgende:
Frummeltje of modje mag mijn NOD nog op 10 augustus komen te staan?
Laten we dit topic (tijdelijk) overbodig maken en met z'n allen een stormloop doen bij z&gquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat zitten we allemaal dicht bij elkaar met de NODs!
Je kunt 'm van FF gewoon online zetten door via My Chart en dan bovenin het menu 'Sharting' kiezen voor 'Create' onder het kopje 'Charting Home Page'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Labelloo het volgende:
Happy ik had idd getemperatuurd! Ik heb op dit moment even geen plekje op de grafiek online te zetten. Zal ff kijken of ik dit later nog even kan doen!
Het kan zijn dat het na een periode vanzelf goedkomt, dat het nog door het 'ontpillen' komt zeg maar. Als het echt een 'structureel' probleem is, is vaak een te laag progestoron gehalte de oorzaak. Dat zou dan aangevuld kunnen worden via medicijnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef Labelloo het volgende:
Bedankt voor je uitleg Happy! Nooit geweten dat ik dat had, maar daar kom ik nu dus blijkbaar achter met het tempen..! Kun je er nog wat aan doen om die periode te verlengen?
Ik weet het niet... Mijn gevoel zegt toch steeds meer dat ik ongesteld ga worden... Maar zolang ik geen bloed zie, houd ik moed! Voor jou is het helemaal spannend!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:29 schreef Zoë23 het volgende:
Haha yay! Ben nog nooit zo nieuwsgierig geweest geloof ik
Hoe is 't nu met frummeltje? Al wat meer duidelijkheid?
Ik ben al een hele tijd (jaren) van de pil af. En ik ben ook al een keer zwanger geweest; we hebben al 1 kindje (ik ben verder wel bekend op Fok, maar nu even onder andere naam)quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het na een periode vanzelf goedkomt, dat het nog door het 'ontpillen' komt zeg maar. Als het echt een 'structureel' probleem is, is vaak een te laag progestoron gehalte de oorzaak. Dat zou dan aangevuld kunnen worden via medicijnen.
Soms wordt gezegd dat Teunis bloem olie kan helpen en ook de Etos zwanger worden pillen kan effect hebben (door het bestandsdeel vitex agnus castus).
Hopelijk is je cyclus gewoon nog niet helemaal op orde en verschuift de eisprong nog iets naar voren. Er zijn zeker meiden die wel met een LF fase van 7-8 dagen zwanger geworden zijn hoor, dus komt vast goed![]()
Ik heb na die ene test niet meer getest; probeer te wachten tot na mijn NOD. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn tenminste. Goed dat jij afleiding zoekt! Heb ik ook gedaan gisteren, maar vandaag heb ik een beetje weinig fut om iets te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:24 schreef Zoë23 het volgende:
Ja houdt moed!
Wie weet..! Zolang er geen bloed is, is de kans groot.
Testen nogsteeds neg?
Zeker spannend, lief en ik gaan vandaag en morgen afleiding zoeken haha
Zondag 10 juli had ik inderdaad een positieve ovulatietest. Wat dat betreft ben ik dus over tijd, maar ik zit nu op dag 30. Mijn cyclus werd wel steeds korter in de afgelopen maanden, dus het kan maar zo!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:00 schreef covie het volgende:
Frummeltje als ik het goed heb zit je nu dus 16 dagen na je positieve ovu test?
hmmmniet te vroeg juichen ivm NOD maar ziet er op zich dan goed uit toch?!
Ik hoop het echt voor jou en Zoëspannend hoor!!
En labelloo gezien dat je ook al een kindje hebt zou ik me vooral niet te druk maken nog! Dan zal die 2e er ook wel aan komenGewoon even goed temperaturen en ovu testjes doen en dan sluit je volgende maand gewoon aan bij de streepjesregen
![]()
![]()
Sensitestquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:13 schreef Labelloo het volgende:
Thanks meiden!Ik houd de moed er gewoon in hoor!
![]()
Iemand toevallig nog een goede website voor het kopen van ovutesten? Ik gebruikte de clearblue digital, maar dit zijn er maar 7 en ik vind ze toch wel wat duur worden dan.
Haha raar hè die sensitest zw testenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:57 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Sensitest
Om zeker te weten dat je je piek niet mist, is het raadzaam (zelfs verplicht bij IUI, tenminste in Rijnstate)om twee keer per dag te testen en dat wordt met die digitale testen wel een erg duur grapje.
Bij deze testen heb ik een dag twee lichte streepjes, de volgende dag twee donkerder of een superdonkere en een iets donkerder streepje, en daarna weer twee lichte streepjes.
En je hebt gelijk ook een paar zwangerschapstestjes, dus daar hoef je niet zuinig mee te zijn.
Alleen doen die zwangerschapstestjes het bij mij niet.![]()
Nog even wachten tot na t weekend dus. Nog langer wachtenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:03 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik heb na die ene test niet meer getest; probeer te wachten tot na mijn NOD. Mocht ik dan nog niet ongesteld zijn tenminste. Goed dat jij afleiding zoekt! Heb ik ook gedaan gisteren, maar vandaag heb ik een beetje weinig fut om iets te doen.
Labelloo, frustrerend he, dat gevoel... Ik hoop echt dat je snel wat inzicht hebt in je cyclus en een tweede streepje plast.
Dit dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:05 schreef Lijnloos het volgende:
Zoe, ga jij es effe over een staafje plassen.... Ik eet echt mijn schoenen op als jij niet zwanger bent joh!![]()
Jaaa, pfff ik weet het.... Ik vreet mezelf inmiddels wel een beetje op hoor! Zoe, ik zet morgenochtend direct mijn laptop aan om te zien wat de uitslag gaat zijn!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:43 schreef happyme28 het volgende:
Labelloo, ik had altijd ovutesten van testjezelf.nu, werkten ook prima.
Zoe, echt super spannend zeg! Klinkt wel erg goed, maar ik weet uit ervaring dat je lichaam ook een loopje met je kan nemen.
Frummel, een LF van 17 dagen is wel een erg goed teken hoor!! Ook erg spannend, ik zou er zeker een test tegenaan gooien, maar ik snap als je nog even wacht.
Ik weet het niet! Eigenlijk wil ik wachten, maar eigenlijk ook niet... Zat net al even de bijsluiter van de Clear Blue Digital met zwangerschapsindicator te lezen... Die zou dan morgenochtend wel positief moeten zijn lijkt me als ik zwanger ben?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:58 schreef covie het volgende:
Frummel wanneer ga jij testen dan? De 31e pas??
Als je zeker weet dat de ovu test die dag knetter positief was, dan zit je er morgen 17 dagen na toch. Het lijkt me wel dat de zw test morgen dan positief zou moeten zijn als je zwanger bent. (hihi)quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:00 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Eigenlijk wil ik wachten, maar eigenlijk ook niet... Zat net al even de bijsluiter van de Clear Blue Digital met zwangerschapsindicator te lezen... Die zou dan morgenochtend wel positief moeten zijn lijkt me als ik zwanger ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha het is niet ergquote:
Ja, ik begreep dat die van de Kruidvat nog net iets gevoeliger is dan die van Clear Blue. Gehalte van 20 versus 25 nodig... We gaan het zien!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
kruidvattest doen dan frummeldie geven echt vrij snel een streepje
![]()
(ook al moet je soms 2 keer kijken, je ziet bij die testen wel het eerst of je zwanger bent; is maar weinig HCG voor nodig)>
Ik wil wel even over een testje plassen alleen gegarandeerd niet zwanger, dus da's ook zinloos!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind dat er nu al getest moet worden.
*popcorn pakt*
Nee heb je, ja kun je krijgen!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
*popcorn pakt*
*graai ook een handje mee, tis wel zoute toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
*popcorn pakt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |