abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100013664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:55 schreef 3-voud het volgende:
Opvallend dat mensen die dit aankaarten zich al direct verontschuldigen. Getuige de "spoiler" in de OP.
Wat is dat toch?
In mijn geval domweg dat ik geen probleem zie met onze moslims. Gezien het verstandelijk vermogen van de gemiddelde fokker is het nodig daarover een expliciete hint te geven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100013804
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Vanzelf? heeft cultuurontwikkeling dan ooit een tijd stilgestaan? Volgens mij zijn de maatschappij en cultuur continu onderworpen aan verandering. Terugkijken naar een bepaalde periode in de geschiedenis is dat altijd slecht een moment opname en nimmer een blijvend iets. Het zou ook niet best zijn, anders waren we nooit die grot uit gekomen.
Dat bedoel ik ook juist. Ik vind niet dat er een bepaalde cultuur beschermd dient te worden of iets dergelijks. Uiteraard vind ik bepaalde zaken wel belangrijk (autonomie, vrijheid, etc.), maar dat we iets verder 'geïslamiseerd' raken? Het interesseert me geen reet. Het enige waar ik naar streef is een liberale samenleving.
pi_100013885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:20 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik denk dat je er dan heel erg naast zou zitten. Financiele prikkels zijn een erg effectieve manier van de overheid om de bevolkingsgroei te sturen.
Denk je? Ik dacht dat in China de prikkels sterker zijn dan dat, en dan wordt er toch nogal ontdoken. Verder denk ik dat het niet discriminerend genoeg is om effectief te zijn, en als het dat wel is vind ik het weer bij de weinig verheffende oplossing horen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100013893
Overigens mag je nog banger zijn tegenwoordig voor de invloed van de SGP en CDA die aan bepaalde vrijheden gaan morrelen dan moslims die de boel kunnen overnemen. Dat eerste vind ik (samen met de PVV) een stuk reëler gevaar voor vrijheden dan zo'n potentiële islamisering.
pi_100016386
Ik vraag mij dan wel eens af hoe moslims in moslimlanden zich voelen. Daar zullen ook vast figuren rondlopen die huilen over de verregaande verwestering van hun cultuur.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 27 juli 2011 @ 19:40:06 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100016445
algeheel verbod op het krijgen van kinderen ongeacht ras of geloofsovertuiging voor een jaar of 50 dan heb je een stuk minder mensen en dus ook een stuk minder islam (absoluut gezien dan)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:51:49 #157
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_100016934
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef sneakypete het volgende:
Wat dit voor mijn stemgedrag betekent? Ik denk dat het radicale geluid van de PVV niet werkt omdat het meer mensen tegen Nederland opzet dan nodig is. Wel denk ik dat het een goed idee is om anders te gaan denken over immigratie, zo dit niet al gebeurt. Migratie (zelfs verhuizingen) leidt tot verschraling van de sociale cohesie, doordat de verbondenheid afneemt. Daar telt in het geval van de Islam mee dat het ook wel zo is dat moslims doorgaans sneller botsen met anderen dan bijvoorbeeld de Chinezen, die onlangs vierden dat ze hier al honderd jaar zijn, zonder dat er ooit één politieke partij is geweest die zich druk maakte om hun aanwezigheid. Is dat toevallig?
Volgens mij maakte Opa Donner zich er wel druk om...
"Als een volk zijn nationaliteitsgevoel verliest, dan worden zijn vrouwen misbruikt door Chineezen en ander Aziatisch ongedierte", (Wubben, 2006, p. 95)
Non possumus non loqui
pi_100018031
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vraag mij dan wel eens af hoe moslims in moslimlanden zich voelen. Daar zullen ook vast figuren rondlopen die huilen over de verregaande verwestering van hun cultuur.
Dat kan haast niet missen.
pi_100018112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:34 schreef sigme het volgende:
Denk je? Ik dacht dat in China de prikkels sterker zijn dan dat, en dan wordt er toch nogal ontdoken. Verder denk ik dat het niet discriminerend genoeg is om effectief te zijn, en als het dat wel is vind ik het weer bij de weinig verheffende oplossing horen.
Maak het fiscaal onaantrekkelijk voor mensen (lees: moeders) om full-time thuis te zitten, schaf subsidies voor de kinderopvang voor ieder kind na de eerste af, schaf de hele kinderbijslag voor ieder kind na de eerste af... en zo zijn er nog wel meer maatregels te bedenken die officieel voor iedere Nederlander gelden maar die onofficieel de allochtonen harder raken.

Gevolg: het geboortecijfer bij allochtonen daalt, de integratie van allochtonen krijgt meer tijd en het kritieke punt van de omslag wordt voorkomen (of in ieder geval vooruit geschoven).
Ja, ik generaliseer.
pi_100019277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef Northside het volgende:

[..]

Maak het fiscaal onaantrekkelijk voor mensen (lees: moeders) om full-time thuis te zitten, schaf subsidies voor de kinderopvang voor ieder kind na de eerste af, schaf de hele kinderbijslag voor ieder kind na de eerste af... en zo zijn er nog wel meer maatregels te bedenken die officieel voor iedere Nederlander gelden maar die onofficieel de allochtonen harder raken.

Gevolg: het geboortecijfer bij allochtonen daalt, de integratie van allochtonen krijgt meer tijd en het kritieke punt van de omslag wordt voorkomen (of in ieder geval vooruit geschoven).
Zucht je hebt toch al gezien dat behalve bij Marokkanen( en Somaliërs?) de geboortecijfers bij allochtonen vrijwel gelijk zijn aan Nederlanders. Dat gaat echt niet helpen. En denken dat allochtonen alleen maar kinderen nemen om meer kinderbijslag te nemen is vrije achterlijk natuurlijk, tenminste ik ken niemand in mijn omgeving die zegt He ik ga meer geld opvangen met mijn nieuwe baby. :')
pi_100019287
De moslims informeren dat het geloof niet zo belangrijk hoeft te zijn.
Dat de islam niet verheven staat boven andere religies. Dat geloofsafval niet erg is.
De moslims duidelijk maken dat er voor de islam ook beschaving was er leven is na de islam.
Laten zien dat ongelovigen geen barbaren zijn, dat moraliteit ook buiten de islam bestaat. Duidelijk maken dat religie wel mag, maar dat sommige begrippen erin gewoon onzin zijn.

Veel mensen uit de zogenaamde islamitische landen komen tot dat besef, vooral Iraniers. Dan blijkt dat ze ook met mij, ongelovige bij uitstek, goed kunnen omgaan. Met diepgelovige moslims heb ik problemen. Of beter gezegd: ze hebben problemen met mij. Ze vragen of ik moslim ben, waarop ik hen moet teleurstellen. Als ik zeg dat ik hindoe ben kijken ze als of ik van een andere planeet kom.
pi_100019378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:52 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Zucht je hebt toch al gezien dat behalve bij Marokkanen( en Somaliërs?) de geboortecijfers bij allochtonen vrijwel gelijk zijn aan Nederlanders.
Zucht. Probeer de uitgangspunten van de discussie te begrijpen. Het gaat niet over de juistheid van de uitgaangspunten maar over de opties die er zijn ALS je ervan overtuigd bent dat die uitgangspunten juist zijn.
pi_100019480
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Zucht. Probeer de uitgangspunten van de discussie te begrijpen. Het gaat niet over de juistheid van de uitgaangspunten maar over de opties die er zijn ALS je ervan overtuigd bent dat die uitgangspunten juist zijn.
Ik heb het toch al gezegd mensen nemen echt geen kinderen omdat ze geld krijgen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:02:24 #164
80268 kLowJow
That's Gay
pi_100019655
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

En wat kan die PVV dan doen? Een vierkantje rood kleuren doet op zich niks.
• Enorm aantrekkelijke terugkeerregelingen in het leven roepen.
• Een flinke bonusregeling voor moslims die van hun geloof af willen stappen.
pi_100020334
Breivik had de Kaaba moeten opblazen. Tsja, wie weet. :o
pi_100020476
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:02 schreef kLowJow het volgende:

[..]

• Enorm aantrekkelijke terugkeerregelingen in het leven roepen.
• Een flinke bonusregeling voor moslims die van hun geloof af willen stappen.
Hoe zou men terugkeerregelingen zien voor in Nederland geborenen?
Hoe zou de overheid kunnen controleren wie (nog) moslim is, wie waarlijk afvallig en wie morisk?
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:27:30 #167
80268 kLowJow
That's Gay
pi_100020805
quote:
5s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe zou men terugkeerregelingen zien voor in Nederland geborenen?
Voor de versobering van de huidige terugkeerregeling konden tweede generatie allochtonen hier ook al gebruik van maken, dus dat is niet een heel radicaal iets. Deze regeling zouden ze nog verder uit kunnen breiden, aantrekkelijker kunnen maken en voor alle moslims laten gelden. Dan alleen nog even de naam 'terugkeer' veranderen en klaar is Geert. 14.gif.
quote:
Hoe zou de overheid kunnen controleren wie (nog) moslim is, wie waarlijk afvallig en wie morisk?
Over Morisken: Mwah, denk niet dat dat een probleem is. Wat Geert niet weet Geert niet deert toch? Serieus, dit zou ook neerkomen op assimilatie, dus denk niet dat iemand daar een probleem mee zou hebben.

En voor het overige... Een voorhuidtransplantatie bijvoorbeeld? Dan moet die vergoeding wel heel hoog worden, maar het zou kunnen.
pi_100020973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Voor de versobering van de huidige terugkeerregeling konden tweede generatie allochtonen hier ook al gebruik van maken, dus dat is niet een heel radicaal iets. Deze regeling zouden ze nog verder uit kunnen breiden, aantrekkelijker kunnen maken en voor alle moslims laten gelden. Dan alleen nog even de naam 'terugkeer' veranderen en klaar is Geert. [ afbeelding ].

[..]

Over Morisken: Mwah, denk niet dat dat een probleem is. Wat Geert niet weet Geert niet deert toch? Serieus, dit zou ook neerkomen op assimilatie, dus denk niet dat iemand daar een probleem mee zou hebben.

Die laatste lijkt me toch problematisch. De mensen die de stellingen uit de OP uitdragen, maken meestal nogal een punt van de zogeheten takiya. Het schijnt dat juist de aangeboren leugenachtigheid de moslims zo verraderlijk maakt.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:35:43 #169
80268 kLowJow
That's Gay
pi_100021204
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Die laatste lijkt me toch problematisch. De mensen die de stellingen uit de OP uitdragen, maken meestal nogal een punt van de zogeheten takiya. Het schijnt dat juist de aangeboren leugenachtigheid de moslims zo verraderlijk maakt.
Tja, dan zit er niets anders op dan ze dus allemaal 'uit te kopen'. Op zich geen probleem denk ik, als je de rekensommetjes omtrent moslims vanuit deze hoek voor waar aan moet nemen - en waarom zouden we daar aan twijfelen? - kunnen we zo'n beetje elke moslim als miljonair 'terug naar huis sturen' en het levert ons nog een flinke besparing op ook.
pi_100021308
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:35 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Tja, dan zit er niets anders op dan ze dus allemaal 'uit te kopen'. Op zich geen probleem denk ik, als je de rekensommetjes omtrent moslims vanuit deze hoek voor waar aan moet nemen - en waarom zouden we daar aan twijfelen? - kunnen we zo'n beetje elke moslim als miljonair 'terug naar huis sturen' en het levert ons nog een flinke besparing op ook.
Een grote geldmachine.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_100021555
Het is simpel, of i men integreert en dan is het geen probleem meer, of (ii) men integreert niet en verhuist uiteindelijk terug naar Turkije wanneer de economie veel groter is geworden. Veel hoef je er niet voor te doen.
pi_100021706
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef mrpepperoni het volgende:
Het is simpel, of i men integreert en dan is het geen probleem meer, of (ii) men integreert niet en verhuist uiteindelijk terug naar Turkije wanneer de economie veel groter is geworden. Veel hoef je er niet voor te doen.
Je hebt toch wel door dat niet alle moslims uit Turkije komen?
pi_100021744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Je hebt toch wel door dat niet alle moslims uit Turkije komen?
Ook Morokko zal ooit economisch vooruitgaan. Echt waar!
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:49:17 #174
80268 kLowJow
That's Gay
pi_100021779
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een grote geldmachine.
Simpel rekensommetje:
Vaststelling begroting Ministerie van Justitie (VI) voor het jaar 2011
Begrotingsuitgaven 2011 (bedragen x ¤ 1 000). Totaal ¤ 5 991,0 miljoen

Als je nagaat dat 99% van de criminaliteit en 99% van het terrorisme in Nederland afkomstig is van moslims levert dit alleen al een mogelijke besparing van 5.931.090.000 op. Dat zijn al heel wat vertrekkende miljonairs, en dat is nog maar over één jaar! :W.

Tel daar bezuinigingen van 75% op de WWB, 50% op de AOW en ~37% WW bij op en we kunnen 'zelf' ook bijna allemaal rentenieren.
pi_100021803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:48 schreef mrpepperoni het volgende:

[..]

En Somalië en Afghanistan?
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:50:22 #176
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_100021835
quote:

[..]

Economische vooruitgang en islam zijn twee tegenpolen. Dat gaat NOOIT samen. Ze zullen zichzelf eerst moeten ontdoen van hun woestijngodsdienst. Anders is er geen perspectief voor die landen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_100021927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:50 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Economische vooruitgang en islam zijn twee tegenpolen. Dat gaat NOOIT samen. Ze zullen zichzelf eerst moeten ontdoen van hun woestijngodsdienst. Anders is er geen perspectief voor die landen.
Dan zal Nederland achteruitgaan met de Islamisering (met alleen onze politici zal het ook wel lukken) hier en de verschillen dus verkleinen. Met hetzelfde resultaat.
pi_100021971
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Simpel rekensommetje:

Als je nagaat dat 99% van de criminaliteit en 99% van het terrorisme in Nederland afkomstig is van moslims levert dit alleen al een mogelijke besparing van 5.931.090.000 op. Dat zijn al heel wat vertrekkende miljonairs, en dat is nog maar over één jaar! :W.

Tel daar bezuinigingen van 75% op de WWB, 50% op de AOW en ~37% WW bij op en we kunnen 'zelf' ook bijna allemaal rentenieren.
Hmm. Ok, dit lijkt me wel een reëele en zeer vredelievende optie.
pi_100021998
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Doler12 het volgende:

[..]

En Somalië en Afghanistan?
Dat is lastiger, maar er zijn dan ook minder migranten, dus minder probleem.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:54:04 #180
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_100022019
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef mrpepperoni het volgende:

[..]

Dan zal Nederland achteruitgaan met de Islamisering (met alleen onze politici zal het ook wel lukken) hier en de verschillen dus verkleinen. Met hetzelfde resultaat.
Mooi.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:54:19 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_100022034
quote:

[..]

:o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_100022093
quote:

[..]

En ja en daarom groeien de economie van Turkije, Maleisië, Indonesië, Iran en vele andere landen ook zo hard, om maar te zwijgen om de historische rijken zo als de Ottomanen, Mali, Mugals en Safawiden. :')
pi_100022111
Afrika was ooit de graanschuur van het Romeinse rijk. :')
pi_100022134
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef mrpepperoni het volgende:
Afrika Egypte was ooit de graanschuur van het Romeinse rijk. :')
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:56:34 #185
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_100022156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:55 schreef Doler12 het volgende:

[..]

En ja en daarom groeien de economie van Turkije, Maleisië, Indonesië, Iran en vele andere landen ook zo hard, om maar te zwijgen om de historische rijken zo als de Ottomanen, Mali, Mugals en Safawiden. :')
Ik troll maar. ;)
pi_100022167
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Simpel rekensommetje:

Ik zou zeggen ditch Jan-Kees en neem Klowjow aan. De ultieme oplossing _O_
pi_100022198
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Ik troll maar. ;)
Gelukkig maar :P
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:06:47 #188
80268 kLowJow
That's Gay
pi_100022696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik zou zeggen ditch Jan-Kees en neem Klowjow aan. De ultieme oplossing _O_
1. Change vs. more of the same
2. The economy, stupid
3. Don't forget health care

Oh ja, dit levert ons ook nog een bezuiniging van 50% in de Zorg op, omdat we niet meer twee van alles nodig hebben. Mannen kunnen gewoon weer vrouwen verzorgen, en vice versa. :7.
pi_100022856
De helft van de zwembaden kan gesloten worden _O_
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:16:43 #190
80268 kLowJow
That's Gay
pi_100023186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef du_ke het volgende:
De helft van de zwembaden kan gesloten worden _O_
14.gif.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:28:14 #191
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_100027037
quote:
Alleen Egypte
En hoi! ik ga mee doen met de discussie erg intressant :)
pi_100041239
antwoord op OP:
immigratie van niet-moslims. Ik herinner me nog de tijd dat m'n zusters niet mochten omgaan met twee soorten jongens: die van het weeshuis en de spanjaarden. In andere streken waren het vooral de Italianen.
Ik vind het ironisch dat leden van de Lega Nord Breivik wel "kunnen begrijpen". Zonder de immigranten van buiten Europa zouden Italiaanse en Spaanse gastarbeiders in Noord-Europa nog steeds de kop van jut zijn.
pi_100044750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:58 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb het toch al gezegd mensen nemen echt geen kinderen omdat ze geld krijgen.
Mensen nemen wel minder kinderen als dat financieel voldoende onaantrekkelijk wordt gemaakt.
Ja, ik generaliseer.
pi_100044827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:37 schreef Northside het volgende:

[..]

Mensen nemen wel minder kinderen als dat financieel voldoende onaantrekkelijk wordt gemaakt.
Zelf dan nemen mensen nog kinderen kijk maar naar Afrika.
pi_100044850
quote:
De Romeinen zijn ook echt wel verder geweest als de kuststreken van Noord Afrika en de Nijl :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100045599
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Doler12 het volgende:
Zelf dan nemen mensen nog kinderen kijk maar naar Afrika.
Je snapt het niet of je wil het niet snappen. Als het eerste kind gratis is en het tweede kind je door fiscale maatregelen 100,000¤ kost en het derde kind 200,000¤, dan zijn er maar verdomd weinig mensen die toch voor meerdere kinderen gaan. Ik snap niet waar je verwijzing naar Afrika vandaan komt, bij mijn weten mag je daar fokken zoveel je wil zonder enige overheidsbemoeienis.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:03:46 #197
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_100045905
quote:

[..]

Marokko is het en die heeft al jaren een stabiele economische groei.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_100047087
Het voor moslims erg vervelend te maken hier te wonen dmv beleid dat tegen ze is gericht en ze het gevoel geeft absoluut niet welkom te zijn bv zoals in Duitsland jaren 30 twintigste eeuw tegen joden.

Massaal zullen dan moslims vrijwillig weggaan.
Het zullen wel de rijke moslims zijn die zich dat kunnen veroorloven net zoals de joden toen maar toch.
pi_100048743
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef Koskesh het volgende:
Het voor moslims erg vervelend te maken hier te wonen dmv beleid dat tegen ze is gericht en ze het gevoel geeft absoluut niet welkom te zijn bv zoals in Duitsland jaren 30 twintigste eeuw tegen joden.

Massaal zullen dan moslims vrijwillig weggaan.
Het zullen wel de rijke moslims zijn die zich dat kunnen veroorloven net zoals de joden toen maar toch.
Als mensen vrijwillig vluchten valt het bij mij onder de niet-vreedzame oplossingen. Bovendien heb je er apartheidsbeleid en nog wat andere zaken bij nodig die in mijn idee neerkomen op het afbreken van onze normen en waarden.
pi_100048900
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Als mensen vrijwillig vluchten valt het bij mij onder de niet-vreedzame oplossingen. Bovendien heb je er apartheidsbeleid en nog wat andere zaken bij nodig die in mijn idee neerkomen op het afbreken van onze normen en waarden.
Normen en waarden zijn onderhevig aan verandering en de huidige normen en waarden in Nederland zullen dit ook niet mogelijk maken.

Dus om antwoord te geven op je vraag: nee op dit moment niet mogelijk onder wat op dit moment wordt verstaan onder "vreedzame oplossingen". happy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')