abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99933537
Stel.

Stel, je bent van mening dat er wat veel moslims zijn in Europa. Maakt niet zoveel uit hoe ze er gekomen zijn en wanneer. Ze zijn er nu.
Daarbij denk je dat de volgende twee stellingen juist zijn:
• Moslims krijgen meer kinderen dan niet-moslims
• Zodra er een bepaald percentage moslims is, wordt de cultuur islamitisch

Stel dat je bovenstaande denkt / gelooft, wat zou je dan moeten of kunnen doen?

Voor zover ik kan bedenken zijn er een beperkt aantal opties:
• Je schouders ophalen, een en ander is onvermijdelijk.
• Proberen het tij te keren

Welke opties zijn er dan om dat tij te keren?
In alle oprechtheid zie ik geen enkele vreedzame manier om via de politiek of iets dergelijks iets aan die verwachte tsunami van islamisering te doen.
Maar ik heb vast ongelijk, nietwaar? Toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99933632
Qua politiek zou je er zeker wat aan kunnen doen.

1. Grenzen dicht.
2. Nederlanders stimuleren om kinderen te krijgen.
3. Nukes op het midden oosten gooien.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_99933725
Op de PVV stemmen?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:26:13 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99933789
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef sigme het volgende:
Stel.

Stel, je bent van mening dat er wat veel moslims zijn in Europa. Maakt niet zoveel uit hoe ze er gekomen zijn en wanneer. Ze zijn er nu.
Daarbij denk je dat de volgende twee stellingen juist zijn:
• Moslims krijgen meer kinderen dan niet-moslims
• Zodra er een bepaald percentage moslims is, wordt de cultuur islamitisch

Voor zover ik kan bedenken zijn er een beperkt aantal opties:
• Je schouders ophalen, een en ander is onvermijdelijk.
• Proberen het tij te keren

Welke opties zijn er dan om dat tij te keren?
In alle oprechtheid zie ik geen enkele vreedzame manier om via de politiek of iets dergelijks iets aan die verwachte tsunami van islamisering te doen.
Maar ik heb vast ongelijk, nietwaar? Toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien Nederland een democratie is valt er legitiem enkel via die weg iets aan te doen. Als het grootste deel van het volk niet gelooft dat we geislamiseerd worden, of het niets interesseert, wie ben jij als individu dan om daar (met geweld) tegen in te gaan?

Wat je kunt doen is (als je echt denkt dat het fout gaat) emigreren naar een land waar dit niet van toepassing is, bijv. Nieuw Zeeland.
The End Times are wild
pi_99933876
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:22 schreef MouzurX het volgende:
Qua politiek zou je er zeker wat aan kunnen doen.

1. Grenzen dicht.
2. Nederlanders stimuleren om kinderen te krijgen.
3. Nukes op het midden oosten gooien.
1 verandert niks aan de uitgangspunten
2 zou je concreet moeten uitwerken voordat ik zie hoe dat politiek, vreedzaam en effectief genoeg kan zijn
3 valt onder de minder vreedzame methoden, en verandert ook niet iets aan de gegeven uitgangspunten in Europa.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99933911
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Aangezien Nederland een democratie is valt er legitiem enkel via die weg iets aan te doen.
Wat is er legitiem via de democratie dan aan te doen?
pi_99933934
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef Zechs het volgende:
Op de PVV stemmen?
En wat kan die PVV dan doen? Een vierkantje rood kleuren doet op zich niks.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:29:52 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_99933940
Sit back and watch it come.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_99933956
Je zou zoiets kunnen bereiken door:
1. Een continue stroom van propaganda. Continu toelichten hoe slecht moslims zijn en de crisis op hun steken etc.
2. Hieronder valt dus ook de media, je moet de media overnemen/overhalen om dus zoveel mogelijk anti-moslim sentiment te verspreiden.
3. False flag operaties.. ala een aanslag plegen uit naam van een neppe moslim organisatie in nederland oid.
4. Organisatie oprichten die stelselmatig moslims lastig valt/aanslagen pleegt op moslims.
5. Politieke partij oprichten en wetten doorvoeren tegen moslims (naja hier heb je de pvv al voor)
pi_99933965
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Bouwstop voor Moskees ed.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 25 juli 2011 @ 20:31:01 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99933993
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is er legitiem via de democratie dan aan te doen?
Grenzen dicht gooien, aanwezige moslims integreren. Met behoud van cultuur en godsdienst naar mijn part, maar wel 'compatible' met Nederlandse wetten en normen.

Er is geen VN-wet ofzo die je verplicht om immigratie toe te staan. Kijk naar landen als Japan of Zuid-Korea, wel welvarend, weinig immigranten. Waarom zouden wij dat in ons overbevolkte land moeten doen? Het is een keuze (geweest).
The End Times are wild
pi_99933994
quote:
Proberen het tij te keren
Je bedoeld op vakantie naar Oslo gaan of wat? :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99934016
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Bouwstop voor Moskees ed.
Gaan de moslims zich daardoor minder voortplanten of wordt daardoor de islamisering als ze met genoeg zijn gestopt?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:32:28 #14
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_99934069
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Aangezien Nederland een democratie is valt er legitiem enkel via die weg iets aan te doen. Als het grootste deel van het volk niet gelooft dat we geislamiseerd worden, of het niets interesseert, wie ben jij als individu dan om daar (met geweld) tegen in te gaan?

Wat je kunt doen is (als je echt denkt dat het fout gaat) emigreren naar een land waar dit niet van toepassing is, bijv. Nieuw Zeeland.
dan los je het probleem toch niet op als je naar n-z gaat? :)
pi_99934088
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Gaan de moslims zich daardoor minder voortplanten of wordt daardoor de islamisering als ze met genoeg zijn gestopt?
Daardoor geef je ze minder kans om zich te uiten wat heel wat tevredenheid kan leveren als je je zorgen maakt over de Islamisering
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 25 juli 2011 @ 20:32:53 #16
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99934092
De nieuwe Nederlanders zo goed mogelijk proberen op te voeden dmv integratie/taal cursussen bv. Niets doen betekent in jouw scenario het einde van de Nederlandse cultuur.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:32:53 #17
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99934093
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Doel je nou op voortplanten in het midden oosten of in nederland?
Als je de moslims uit nederland gooit dan is er alleen een dreiging op oorlog met het midden oosten(een invasie). Maar aangezien amerika er ook nog is kan dit niet gebeuren.
pi_99934102
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Grenzen dicht gooien, aanwezige moslims integreren. Met behoud van cultuur en godsdienst naar mijn part, maar wel 'compatible' met Nederlandse wetten en normen.

Er is geen VN-wet ofzo die je verplicht om immigratie toe te staan. Kijk naar landen als Japan of Zuid-Korea, wel welvarend, weinig immigranten. Waarom zouden wij dat in ons overbevolkte land moeten doen? Het is een keuze (geweest).
Dat laatste is dus niet relevant; ze zijn er al. Grenze dicht idem.

Dat van dat integreren: hoe is dat vreedzaam en effectief uitvoerbaar? Maak het eens echt concreet!
  maandag 25 juli 2011 @ 20:33:06 #19
306109 francoisdublanc
pi_99934107
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

als hun een meerderheid hebben en daardoor de grenzen dicht kunnen gooien.
dan ja? toch?
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 20:33:18 #20
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_99934116
quote:
Je zou je eens kunnen inlezen in statistieken en demografie ipv. je informatie van PVV-websites te halen zodat je kan inzien dat je geloof nergens op gebaseerd is en alleen maar voortkomt uit populistische bangmakerij.

Als het westerse geboortecijfer daalt tot ongekende prporties en tegelijkertijd het moslim-geboortecijfer stijgt naar ongekende hoogte (alle vrouwen moeten 10 jaar van hun leven jaarlijks een kind uitpoepen, dat soort cijfers) is er een kans dat het over 40 jaar 50-50 is. Ondertussen is de tendens dat het geboortecijfer onder moslims juist daalt en is de verwachting dat dit over een jaar of tien gelijk is aan het westerse.

Educatie dus.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:33:41 #21
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99934134
Allochtonen in nederland planten zich na 2-3 generaties al op dezelfde snelheid voort als nederlanders btw.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:33:47 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934138
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

dan los je het probleem toch niet op als je naar n-z gaat? :)
Nou, voor jezelf wel. En aangezien het de rest van de mensen hier blijkbaar niet boeit hoeft het probleem dan ook niet opgelost te worden. Al bekeert heel Nederland zich tot de Islam, dat is dan hun eigen keuze.
The End Times are wild
  maandag 25 juli 2011 @ 20:35:00 #23
306109 francoisdublanc
pi_99934176
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, voor jezelf wel. En aangezien het de rest van de mensen hier blijkbaar niet boeit hoeft het probleem dan ook niet opgelost te worden. Al bekeert heel Nederland zich tot de Islam, dat is dan hun eigen keuze.
dan gaat wel een cultuur verloren, dat zou zonde zijn.
pi_99934185
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Doel je nou op voortplanten in het midden oosten of in nederland?
Als je de moslims uit nederland gooit dan is er alleen een dreiging op oorlog met het midden oosten(een invasie). Maar aangezien amerika er ook nog is kan dit niet gebeuren.
Lees de OP.
Moslims in Europa. Maar goed, je noemt nu dus "moslims uit Nederland gooien". Is dat een optie? Dat valt bij mij onder de niet vreedzame mogelijkheden. Ik vraag of er iemand mij ervan kan overtuigen dat wie denkt dat Europa serieus gevaar loopt, een vreedzame oplossing kan bedenken.
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 20:36:01 #25
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_99934214
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Frans Duits en Jan Smit ;(
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_99934218
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

als hun een meerderheid hebben en daardoor de grenzen dicht kunnen gooien.
dan ja? toch?
Lees de OP. Het uitgangspunt is dat er al moslims zijn, ze zich vermeerderen via babys en als het er genoeg zijn, Europa overnemen.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:36:07 #27
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99934220
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Lees de OP.
Moslims in Europa. Maar goed, je noemt nu dus "moslims uit Nederland gooien". Is dat een optie? Dat valt bij mij onder de niet vreedzame mogelijkheden. Ik vraag of er iemand mij ervan kan overtuigen dat wie denkt dat Europa serieus gevaar loopt, een vreedzame oplossing kan bedenken.
Grenzen dicht en je probleem is opgelost.
Er zijn al moslims in nederland maar die vormen een hele kleine minderheid. Zij planten zich ook niet sneller voort dan niet moslims.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:36:22 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934228
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat laatste is dus niet relevant; ze zijn er al. Grenze dicht idem.

Dat van dat integreren: hoe is dat vreedzaam en effectief uitvoerbaar? Maak het eens echt concreet!
De grenzen zijn nog lang niet dicht, 2010 kende een record-immigratie en zal wellicht enkel overtroffen worden door 2011.
Aan integratie hoef je eigenlijk helemaal niet zoveel te doen, dat gaat vanzelf. Maar daar is wel tijd voor nodig. Als de instroom uit de 3e wereld groter is dan de capaciteit van de Nederlandse samenleving om deze mensen te integreren, dan ga je dus langzaam achteruit. Wat ook blijkt, want er zijn nu hele wijken in Den Haag waar de gemiddelde bewoner slechter geïntegreerd is (beheersing NL-se taal, denkbeelden, omgeving) dan 20 jaar geleden.
The End Times are wild
  maandag 25 juli 2011 @ 20:36:54 #29
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99934252
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit. Volksverhuizingen en veranderingen van godsdienst zijn aan de orde van de dag in de wereld geschiedenis.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:37:33 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934276
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Dat zou ik ook vinden. Maar een cultuur die bedacht heeft dat zijzelf geen intrinsieke waarde heeft tov andere culturen (en haar kinderen dat op school leert), heeft die bestaansrecht?
The End Times are wild
pi_99934280
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Je zou je eens kunnen inlezen in statistieken en demografie ipv. je informatie van PVV-websites te halen zodat je kan inzien dat je geloof nergens op gebaseerd is en alleen maar voortkomt uit populistische bangmakerij.

Als het westerse geboortecijfer daalt tot ongekende prporties en tegelijkertijd het moslim-geboortecijfer stijgt naar ongekende hoogte (alle vrouwen moeten 10 jaar van hun leven jaarlijks een kind uitpoepen, dat soort cijfers) is er een kans dat het over 40 jaar 50-50 is. Ondertussen is de tendens dat het geboortecijfer onder moslims juist daalt en is de verwachting dat dit over een jaar of tien gelijk is aan het westerse.

Educatie dus.
Ja, dat is het antwoord dat iemand die NIET gelooft wat in de OP gesteld word áán degene die dat wel gelooft. Maar dat is mijn vraag niet.

Mijn vraag is of iemand die WEL gelooft wat in de OP gesteld worden, er een vreedzame oplossing voor kán bedenken.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:37:57 #32
306109 francoisdublanc
pi_99934298
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:36 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Frans Duits en Jan Smit ;(
jij snapt het... jij snapt het!
pi_99934336
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:36 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Grenzen dicht en je probleem is opgelost.
Er zijn al moslims in nederland maar die vormen een hele kleine minderheid. Zij planten zich ook niet sneller voort dan niet moslims.
Lees de OP. Ik vraag het aan degenen die geloven dat moslims zich wél sneller voortplanten. Dat dat niet zo is weet ik ook wel.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:39:26 #34
306109 francoisdublanc
pi_99934362
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Lees de OP. Ik vraag het aan degenen die geloven dat moslims zich wél sneller voortplanten. Dat dat niet zo is weet ik ook wel.
hoezo vraag je het dan?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:40:03 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_99934381
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat zou ik ook vinden. Maar een cultuur die bedacht heeft dat zijzelf geen intrinsieke waarde heeft tov andere culturen (en haar kinderen dat op school leert), heeft die bestaansrecht?
Goed verwoord.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_99934430
1 kind per gezin voor Moslims.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:42:02 #37
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99934459
quote:

[..]

Ja dan zeg je dat dat niet zo is klaar.
En politiek gewijs kan het best hoor, grenzen dicht.
1 kind per gezin en je bent klaar.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:42:09 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934464
quote:

[..]

Het is niet noodzakelijk dat ze zich sneller voortplanten na twee generaties aanwezig te zijn om toch tot jouw scenario te komen. Als er een gestage instroom is en het geboortecijfer van de autochtone bevolking zit onder de vervangingswaarde gaat dat vanzelf.
Als je de cijfers gaat optellen van immigratie, emigratie, geboorte en sterfte en dit uitsplitst in blank / niet-blank (niet hetzelfde als islamitisch natuurlijk), dan zie je dat het aantal blanken al jarenlang gewoon daalt (vooral ook omdat de bejaarden vaak blank zijn). Deze daling wordt meer dan goedgemaakt door de stijging van de niet-blanken.
The End Times are wild
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:42:14 #39
236264 crew  capricia
pi_99934467
Begin eerst eens met stellingen die wel kloppen.
Mijn antwoord op de persoon uit de OP zou zijn: zorg eerst dat je aannames kloppen.
Want dat doen ze dus niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 25 juli 2011 @ 20:42:46 #40
306109 francoisdublanc
pi_99934490
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:42 schreef capricia het volgende:
Mijn antwoord op de persoon uit de OP zou zijn: zorg eerst dat je aannames kloppen.
je kan er wel over speculeren.
pi_99934507
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

De grenzen zijn nog lang niet dicht, 2010 kende een record-immigratie en zal wellicht enkel overtroffen worden door 2011.
Dat is bezijden de in de OP gegeven uitgangspunten: moslims zijn er al en planten zich sneller voort.

quote:
Aan integratie hoef je eigenlijk helemaal niet zoveel te doen, dat gaat vanzelf. Maar daar is wel tijd voor nodig. Als de instroom uit de 3e wereld groter is dan de capaciteit van de Nederlandse samenleving om deze mensen te integreren, dan ga je dus langzaam achteruit. Wat ook blijkt, want er zijn nu hele wijken in Den Haag waar de gemiddelde bewoner slechter geïntegreerd is (beheersing NL-se taal, denkbeelden, omgeving) dan 20 jaar geleden.
Dus dan kan je hopen op de oplossing van het verwateren van het moslimgehalte van de moslims, hopelijk voordat het gehalte "echt-genoege"-moslims zo groot is dat de EU-cultuur verdwijnt?

Overigens klinkt mij dat als het zogeheten "pappen en nathouden"; hopen dat het probleem vanzelf verdwijnt / niet optreedt.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:44:19 #42
236264 crew  capricia
pi_99934570
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:42 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

je kan er wel over speculeren.
In dat geval: een 1 kind beleid voeren voor die groep.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 25 juli 2011 @ 20:44:46 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99934590
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:42 schreef capricia het volgende:
Dat weet ze ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_99934612
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

hoezo vraag je het dan?
LEES DE OP!

Ik vraag niet mij ervan te overtuigen dat: moslims de boel niet komen overnemen.

Ik vraag wel mij ervan te overtuigen dat: wie denkt dat de moslims de boel komen overnemen, een optie ziet dat tij vreedzaam te keren.

Die vraag staat ook vrij letterlijk zo in de OP.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:46:24 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934648
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is bezijden de in de OP gegeven uitgangspunten: moslims zijn er al en planten zich sneller voort.

[..]

Dus dan kan je hopen op de oplossing van het verwateren van het moslimgehalte van de moslims, hopelijk voordat het gehalte "echt-genoege"-moslims zo groot is dat de EU-cultuur verdwijnt?

Overigens klinkt mij dat als het zogeheten "pappen en nathouden"; hopen dat het probleem vanzelf verdwijnt / niet optreedt.
Het aantal moslims hoeft helemaal niet te verwateren. Joden hebben honderden jaren in Nederland geleefd, hun identiteit behouden en toch de Nederlandse cultuur niet geschaad, laat staan vernietigd

Ja, het probleem verdwijnt vanzelf als er maar voldoende tijd is. Die is er niet als de instroom hoger is dan de integratiecapaciteit.
The End Times are wild
pi_99934672
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:42 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja dan zeg je dat dat niet zo is klaar.
En politiek gewijs kan het best hoor, grenzen dicht.
1 kind per gezin en je bent klaar.
Dat kan, maar dat is geen vreedzame oplossing. Het vereist apartheidspolitiek en gedwongen sterilisatie en/of gedwongen abortus.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:47:53 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934715
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Daarmee gaat de overheid veel te ver. Sowieso met een 1 kind beleid en helemaal voor een specifieke groep. Dat lijkt op softe genocide.
The End Times are wild
pi_99934716
Uit de OP meen ik te mogen afleiden dat niet zozeer sprake is van islamisering als proces, maar dat dat proces al tot resultaat heeft geleid. M.a.w. Nederland is geislamiseerd. Nou, als we daar vanuit gaan, dan kan ik geen vreedzame 'oplossing' bedenken. Je zit met een voldongen feit en dat is dan dus klaar.

Als het proces nog gekeerd kan worden, dan rest denk ik weinig anders dan het voor moslims die zich hier nog niet gevestigd hebben, het zo moeilijk mogelijk maken om dat alsnog te doen en voor moslims die zich hier al wel gevestigd hebben, hun verblijf zo onaangenaam mogelijk maken (dus binnen de grenzen van de wet). De PVV noemt dat laatste overigens "het stimuleren van vrijwillige remigratie".
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_99934728
quote:

[..]

En hoe ga je in hemelsnaam controleren wie Moslim is?
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:50:08 #50
236264 crew  capricia
pi_99934809
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat is geen vreedzame oplossing. Het vereist apartheidspolitiek en gedwongen sterilisatie en/of gedwongen abortus.
Hoezo? Je kunt vreedzaam een 1kind-politiek voeren dmv financiele prikkels op een bepaalde groep in de samenleving. Je koppelt dat beleid bijv aan werkloosheid ofzo. Valt wel iets voor te verzinnen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99934844
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:47 schreef Argento het volgende:
Uit de OP meen ik te mogen afleiden dat niet zozeer sprake is van islamisering als proces, maar dat dat proces al tot resultaat heeft geleid. M.a.w. Nederland is geislamiseerd. Nou, als we daar vanuit gaan, dan kan ik geen vreedzame 'oplossing' bedenken. Je zit met een voldongen feit en dat is dan dus klaar.
Eens. Wie de stellingen uit de OP onderschrijft, meent in feite dat de slag al verloren is.
Dat is precies mijn punt. Er zijn nogal wat mensen die dat denken. Zonder de consequenties ook te durven uitdragen. Want de consequenties zijn óf overgeven óf oorlog.
pi_99934883
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoezo? Je kunt vreedzaam een 1kind-politiek voeren dmv financiele prikkels op een bepaalde groep in de samenleving. Je koppelt dat beleid bijv aan werkloosheid ofzo. Valt wel iets voor te verzinnen.
Oh, een 1-kindpolitiek waaraan men zich niet hoeft te houden.
Tsja. Ik denk dat de effectiviteit daarvan verwaarloosbaar is.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:52:14 #53
236264 crew  capricia
pi_99934902
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef Doler12 het volgende:

[..]

En hoe ga je in hemelsnaam controleren wie Moslim is?
Zij die een Moskee bezoeken?
Er worden regelmatig folders van de overheid verspreid in het Arabisch. Die zullen dan okk meer door Moslims gelezen worden dan door Katholieken.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 25 juli 2011 @ 20:53:51 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934984
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Eens. Wie de stellingen uit de OP onderschrijft, meent in feite dat de slag al verloren is.
Dat is precies mijn punt. Er zijn nogal wat mensen die dat denken. Zonder de consequenties ook te durven uitdragen. Want de consequenties zijn óf overgeven óf oorlog.
Misschien is het in de Islamitische staat Nederland ook wel mogelijk om als Christelijke minderheid verder te leven. Net zoals in veel moslimlanden. En anders kun je altijd ook nog gewoon vertrekken naar een land dat voorzichtiger is geweest met zijn immigratiebeleid.
Er zijn wel meerdere keuzes denkbaar dan overgave of oorlog.
The End Times are wild
pi_99935009
quote:

[..]

De groep moslims of een groep werklozen?

En vind je dat werkelijk een vreedzame oplossing? Een oplossing waarin de staat voorschrijft wie kinderen mag krijgen en/of hoeveel?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:54:30 #56
306109 francoisdublanc
pi_99935024
is het anders niet een idee om 1 groot topic te openen voor zaken zoals de pvv,islam,moslims etc?
pi_99935058
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Misschien is het in de Islamitische staat Nederland ook wel mogelijk om als Christelijke minderheid verder te leven. Net zoals in veel moslimlanden. En anders kun je altijd ook nog gewoon vertrekken naar een land dat voorzichtiger is geweest met zijn immigratiebeleid.
Er zijn wel meerdere keuzes denkbaar dan overgave of oorlog.
Leven als tweederangsburger lijkt me toch echt overgave.
Vluchten is het overgeven van het besproken territorium.
pi_99935063
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Er worden regelmatig folders van de overheid verspreid in het Arabisch. Die zullen dan okk meer door Moslims gelezen worden dan door Katholieken.
En mensen die geen moskee zoeken hoe spoor je die dan op?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:55:34 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935079
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef sonnyspek het volgende:
is het anders niet een idee om 1 groot topic te openen voor zaken zoals de pvv,islam,moslims etc?
Daar is al 1 groot forum voor geopend netwerk voor gebouwd, fok!.nl internet.
The End Times are wild
  maandag 25 juli 2011 @ 20:56:47 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935138
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Leven als tweederangsburger lijkt me toch echt overgave.
Vluchten is het overgeven van het besproken territorium.
Waarom zou je automatisch een tweederangsburger zijn? Binnen de huidige Nederlandse wet is iedereen gewoon gelijk, voor de rechter ook.

Het territorium overgeven doe je al wanneer je een meerderheid van anderen toelaat. Of jij er dan nog tussen blijft wonen of niet verandert daar niks aan.
The End Times are wild
pi_99935163
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Agenten rondom de moskee die mensen rapporteren. Napluizen wie welke folders leest.
Mogelijk, maar valt bij mij niet onder de vreedzame mogelijkheden maar bij een regering met een grote en machtige geheime dienst. Zeg maar DDR en Noord Korea, dat soort "democratieën".
  maandag 25 juli 2011 @ 20:58:14 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935206
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik proef in de OP zorgen van jou over de kans dat er meer figuren als Anders Behring Breivik opstaan , klopt dat??
pi_99935298
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom zou je automatisch een tweederangsburger zijn? Binnen de huidige Nederlandse wet is iedereen gewoon gelijk, voor de rechter ook.

Het territorium overgeven doe je al wanneer je een meerderheid van anderen toelaat. Of jij er dan nog tussen blijft wonen of niet verandert daar niks aan.
Omdat leven als christelijke minderheid "zoals nu in sommige islamitische landen" tweederangsburgerschap beschrijft.

Ten opzichte van de rest van de Nederlanders ben ik sowieso in de minderheid. Jij ook. De anderen zijn met meer. 1 tegen de rest, zogezegd. Vluchten is gewoon vluchten en dat valt onder accepteren van het verlies van het terrein (al dan niet tijdelijk).
pi_99935308
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Agenten rondom de moskee die mensen rapporteren. Napluizen wie welke folders leest.
Mogelijk, maar valt bij mij niet onder de vreedzame mogelijkheden maar bij een regering met een grote en machtige geheime dienst. Zeg maar DDR en Noord Korea, dat soort "democratieën".
Tja, ligt eraan. We hebben nu ook al te maken met de toezichthoudende en de handhavende overheid. Ook hier fietsen ambtenaren door de buurt om uit te zien naar zonder vergunning gebouwde tuinhuisjes.

Los daarvan is het natuurlijk wel degelijk discriminatoir beleid om de 1-kind regel voor moslims in te voeren met het enkele doel hun voortplanting in te dammen, hetgeen op zichzelf weer geen ander doel dient dan hun aandeel in de samenleving beperkt te houden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:02:41 #65
306109 francoisdublanc
pi_99935396
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Omdat leven als christelijke minderheid "zoals nu in sommige islamitische landen" tweederangsburgerschap beschrijft.

Ten opzichte van de rest van de Nederlanders ben ik sowieso in de minderheid. Jij ook. De anderen zijn met meer. 1 tegen de rest, zogezegd. Vluchten is gewoon vluchten en dat valt onder accepteren van het verlies van het terrein (al dan niet tijdelijk).
hoezo in de minderheid? met welke mening ben je in de minderheid?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:03:25 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935423
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]

In sommige landen wel, in sommige landen niet. Zorg dan dat het een land wordt waarvoor dat niet geldt.
quote:
Dat terrein ben je al kwijt, of je er nu blijft wonen of niet.
The End Times are wild
pi_99935450
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik proef in de OP zorgen van jou over de kans dat er meer figuren als Anders Behring Breivik opstaan , klopt dat??
Nee. Ik wijs op wat consequent geloven van die paar simpele punten, die vaak aangedragen worden in discussies, eigenlijk voor mogelijke toekomstvisies openlaat.

Tenminste, op wat ik daarbij voor mogelijke visies acht. Tot nog toe zie ik weinig democratische opties geopperd worden. Staatsterreur lijkt het antwoord, en lijkt toch best beschaafd gevonden te worden.
pi_99935477
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

hoezo in de minderheid? met welke mening ben je in de minderheid?
Ik ben maar 1 individu hoor.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:05:36 #69
306109 francoisdublanc
pi_99935503
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben maar 1 individu hoor.
maar wat is precies je mening over moslims dan? :)
pi_99935547
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

In sommige landen wel, in sommige landen niet. Zorg dan dat het een land wordt waarvoor dat niet geldt.
Dus er is een optie voor islamisering van EU met behoud van minderheidsrechten voor de inheemsen. Ok.
quote:
[..]

Dat terrein ben je al kwijt, of je er nu blijft wonen of niet.
Daarom: dat valt onder capitulatie.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:07:09 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935565
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee. Ik wijs op wat consequent geloven van die paar simpele punten, die vaak aangedragen worden in discussies, eigenlijk voor mogelijke toekomstvisies openlaat.

Tenminste, op wat ik daarbij voor mogelijke visies acht. Tot nog toe zie ik weinig democratische opties geopperd worden. Staatsterreur lijkt het antwoord, en lijkt toch best beschaafd gevonden te worden.
Ah, ok..
Maar ik geloof dat ik je voorbeeld nog niet helemaal snap: is er in jouw voorbeeld objectief sprake van islamisering of dénken de betreffende personen dat slechts (zijn ze er innerlijk van overtuigd)?
Aangezien
  maandag 25 juli 2011 @ 21:07:42 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935587
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

maar wat is precies je mening over moslims dan? :)
Dat doet niet ter zake bij deze hypothese
  maandag 25 juli 2011 @ 21:09:34 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935672
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Dus er is een optie voor islamisering van EU met behoud van minderheidsrechten voor de inheemsen. Ok.
Nee, geen minderheidsrechten voor inheemsen. Gewoon een rechtstaat waar iedereen gelijk is. Net als nu eigenlijk. Als jij in Rotterdam woont als autochtoon ben je ook een minderheid. Toch heb je nog precies dezelfde rechten als iedereen. In principe kan dat ook wanneer die verhouding voor heel Nederland geldt.
quote:
Daarom: dat valt onder capitulatie.
Op die manier geredeneerd capituleer je op het moment dat je massa-immigratie toelaat al. Dan ben je al voorbij het punt van capituleren als je zelf de minderheid vormt.
The End Times are wild
pi_99935716
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ah, ok..
Maar ik geloof dat ik je voorbeeld nog niet helemaal snap: is er in jouw voorbeeld objectief sprake van islamisering of dénken de betreffende personen dat slechts (zijn ze er innerlijk van overtuigd)?
De betreffende personen denken het.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:12:31 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935814
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:10 schreef sigme het volgende:

[..]

De betreffende personen denken het.
Nou ja: educatie dan gewoon?? En partijen als de PVV aanpakken als ze pertinente onwaarheden daaromtrent spuien?
pi_99935818
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, geen minderheidsrechten voor inheemsen. Gewoon een rechtstaat waar iedereen gelijk is. Net als nu eigenlijk. Als jij in Rotterdam woont als autochtoon ben je ook een minderheid. Toch heb je nog precies dezelfde rechten als iedereen. In principe kan dat ook wanneer die verhouding voor heel Nederland geldt.
Een islamitisering die de westerse waarden van de rechtstaat overeind laat?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:13:02 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935848
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja.
Maar dat is dus niet mogelijk als die islamitische bevolking voor 30% eerste generatie is en de rest is opgegroeid in een omgeving die meer op Islamabad dan op Nederland lijkt.
The End Times are wild
pi_99935885
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou ja: educatie dan gewoon?? En partijen als de PVV aanpakken als ze pertinente onwaarheden daaromtrent spuien?
Nou doe je hetzelfde als de vele andere onbegrijpenden: mij uitleggen hoe we de moslimvrezers van hun ongelijk zouden overtuigen. Maar dat is de vraag niet.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:14:06 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935899
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:14:42 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935935
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het aantal moslims hoeft helemaal niet te verwateren. Joden hebben honderden jaren in Nederland geleefd, hun identiteit behouden en toch de Nederlandse cultuur niet geschaad, laat staan vernietigd

Ja, het probleem verdwijnt vanzelf als er maar voldoende tijd is. Die is er niet als de instroom hoger is dan de integratiecapaciteit.
Deze post is overigens ook nog niet beantwoord.
The End Times are wild
pi_99935967
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja.
Maar dat is dus niet mogelijk als die islamitische bevolking voor 30% eerste generatie is en de rest is opgegroeid in een omgeving die meer op Islamabad dan op Nederland lijkt.
Is het een optie voor Nederland, wanneer de grenzen gesloten worden of is het dan al te laat?
En voor de EU?

En zo ja, komt het dan automatisch goed of moet er voor dat resultaat nog wel geijverd worden?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:15:36 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935981
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou doe je hetzelfde als de vele andere onbegrijpenden: mij uitleggen hoe we de moslimvrezers van hun ongelijk zouden overtuigen. Maar dat is de vraag niet.
Ik weet dat dat de vraag niet is, en ik probeer jou niet te overtuigen.. Ik probeer "als overheid" zodra ik signaleer dat veel mensen zo denken ze de realiteit in te laten zien..
  maandag 25 juli 2011 @ 21:16:48 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99936037
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Is het een optie voor Nederland, wanneer de grenzen gesloten worden of is het dan al te laat?
En voor de EU?

En zo ja, komt het dan automatisch goed of moet er voor dat resultaat nog wel geijverd worden?
Zouden de grenzen gesloten worden dan is het nog niet te laat. Het komt in principe automatisch goed, redelijk snel al, al zijn er natuurlijk beleidsmaatregelen te nemen die dit bevorderen. Zoals nu ook al gebeurd.
The End Times are wild
  maandag 25 juli 2011 @ 21:17:57 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99936085
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zouden de grenzen gesloten worden dan is het nog niet te laat. Het komt in principe automatisch goed, redelijk snel al, al zijn er natuurlijk beleidsmaatregelen te nemen die dit bevorderen. Zoals nu ook al gebeurd.
Maar waarom zou je grenzen sluiten als er maar "een paar" idioten zijn die een totaal verkeerd beeld hebben??
  maandag 25 juli 2011 @ 21:18:37 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99936117
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar waarom zou je grenzen sluiten als er maar "een paar" idioten zijn die een totaal verkeerd beeld hebben??
Dat is de vraagstelling waar ik op antwoord toch helemaal niet?
The End Times are wild
pi_99936142
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Deze post is overigens ook nog niet beantwoord.
Het is offtopic :).
Uitgangspunten in de OP zijn:
• moslims zijn er
• ze planten zich sneller voort dan niet-moslims
• een zeker percentage moslims betekent islamisering

Jouw voorbeeld beschrijft een andere situatie, waarin in dat derde punt niet bereikt wordt of niet geldt.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:24:45 #87
306109 francoisdublanc
pi_99936438
hoezo willen eigenlijk partijen zoals de pvv dit mensen laten geloven?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:28:05 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99936601
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef sonnyspek het volgende:
hoezo willen eigenlijk partijen zoals de pvv dit mensen laten geloven?
Omdat ze er iets tegen dit imaginaire probleem willen doen, en dat lukt ze niet als zij de enige zijn die dit denken. Vandaar de doemscenario's

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-07-2011 21:35:16 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 21:31:31 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99936768
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is offtopic :).
Uitgangspunten in de OP zijn:
• moslims zijn er
ze planten zich sneller voort dan niet-moslims
• een zeker percentage moslims betekent islamisering

Jouw voorbeeld beschrijft een andere situatie, waarin in dat derde punt niet bereikt wordt of niet geldt.
Dus zijn het niet een paar idioten die het denken, maar is het reeds of wordt het later onherroepelijk waar, tenzij je maatregelen neemt die eigenlijk niet kunnen in een rechtsstaat (zoals geweld, deportatie, 1-kind-politiek etc). Dus dat is dan je antwoord: het kan wel gekeerd worden zonder fysiek geweld, maar niet zonder de rechtsstaat (waaronder mensenrechtenverdragen ed) geweld aan te doen..
pi_99936986
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus zijn het niet een paar idioten die het denken, maar is het reeds of wordt het later onherroepelijk waar, tenzij je maatregelen neemt die eigenlijk niet kunnen in een rechtsstaat (zoals geweld, deportatie, 1-kind-politiek etc). Dus dat is dan je antwoord: het kan wel gekeerd worden zonder fysiek geweld, maar niet zonder de rechtsstaat (waaronder mensenrechtenverdragen ed) geweld aan te doen..
Duh.

Daarom vraag ik het aan mensen die die punten voor waar aannemen.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:36:44 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99937044
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het vreemde vind ik wel dat veel mensen niet geloven in het scenario, maar als het hypothetisch zo zou zijn wel willen overgaan tot allerlei totalitaire maatregelen, en ook geloven dat in dat geval het leven in Nederland in een hel of chaos zou veranderen.

Het realisme van het scenario is gewoon te berekenen.
The End Times are wild
  maandag 25 juli 2011 @ 21:36:57 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99937062
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Duh.

Daarom vraag ik het aan mensen die die punten voor waar aannemen.
:D Ik mis kennelijk iets

Want volgens mij zeg je tegelijk dat er mensen zijn die zo denken (dus het is niet waar) en dat moslims zich sneller voortplanten dan niet-moslims (dus het is of wordt onherroepelijk wel waar)..
Dat kan ik niet volgen, ergo: ik mis iets kennelijk

[ Bericht 17% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-07-2011 21:42:50 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 21:39:08 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99937180
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het vreemde vind ik wel dat veel mensen niet geloven in het scenario, maar als het hypothetisch zo zou zijn wel willen overgaan tot allerlei totalitaire maatregelen, en ook geloven dat in dat geval het leven in Nederland in een hel of chaos zou veranderen.

Het realisme van het scenario is gewoon te berekenen.
Tsja, kennelijk is er dan ergens toch een heel diepgewortelde angst + denkt men dat alle islamieten radicaal danwel extremistisch zijn.. -O-
  maandag 25 juli 2011 @ 21:41:25 #94
306109 francoisdublanc
pi_99937288
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tsja, kennelijk is er dan ergens toch een heel diepgewortelde angst + denkt men dat alle islamieten radicaal danwel extremistisch zijn.. -O-
ja, maar er staan ook wel extreme dingen in de Koran.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:43:54 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99937415
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

ja, maar er staan ook wel extreme dingen in de Koran.
Ook in de Thora en het Oude Testament ed..
pi_99937458
Na een aantal generaties krijgen Moslims niet (veel) meer kinderen dan autochtonen en houden zij zichzelf enkel in stand. En daar komt nog enige secularisatie bovenop waarschijnlijk. De toename van Moslims is dus vooral te wijten aan migratie. De EU geeft dit zelf ook aan.

Aangezien de Islamisering is te wijten aan de migratiestromingen en aangezien die migratie amper gerechtvaardigd kan worden op basis van steekhoudende argumenten zul je simpelweg het tij kunnen keren door flink wat herrie te schoppen in Brussel.

[ Bericht 10% gewijzigd door Picchia op 25-07-2011 21:50:28 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 21:48:38 #97
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_99937657
Ik zou beginnen met het bekritiseren van de excessen van islam. Als dat niet werkt om aandacht te vragen zou ik verkondigen dat de politieke islam een bedreiging is. Na een jaar van niets bereiken denk ik dat het nodig zal zijn om de hele Islamitische cultuur als bedreiging te kenmerken, en wanneer dit veel stemmen oplevert zal ik dat overtreffen door te stellen dat de Islam achterlijk is, een geweldadige religie en dat 99% van alle problemen met de Islam te maken hebben.

Qua concrete plannen zou ik beginnen met het uitzetten van buitenlandse criminelen. Daarna moeten we zorgen dat criminele allochtonen gedenaturaliseerd worden. Ook gaan we het anti-discriminatie beginsel vervangen door een joods-christelijke vermelding. Ok, dat lossen de problemen nog niet op, dus we moeten nog wat verder gaan. Zo moeten we radicale moslims uitzetten die alleen nog maar verdacht worden van misdrijven. Wanneer mijn teksten over de achterlijke islam worden geaccepteerd zal ik betogen om naast allochtone criminelen ook hun familie mee terug te sturen. 4 nieuwsberichten in de Telegraaf verder betoog ik dat we de Koran moeten verbieden. Eventuele rassenrellen zijn niet bij voorbaat negatief want dan kunnen we het leger inzetten tegen straattereur en gaan we stadscommando's trainen. Bij een goede dosering van retoriek treedt gewenning op, en moet het mogelijk zijn om een paar jaar later al te gaan beginnen over het deporteren van miljoenen Europese moslims, pleit ik voor een Nederlandse Guantanamo Bay en Israelische 'administratieve detentie' voor mensen met radicale Islamitische ideeen.

Maar ik zal ook tactisch zijn. Zo zal ik extreem rechts afzweren, hoewel ik wel stiekem probeer stemmen te winnen op dergelijke sites. Ik zal het Vlaams Belang afwijzen, ook al vindt Filip Dewinter dat ik radicaler ben. En ik zal zeggen dat ik alles verafschuw van een eventuele Noorse terrorist, terwijl hij mij als voorbeeld ziet vanwege de overeenkomsten van ons gedachtegoed.

Wat de komende jaren gaat volgen is onduidelijk, maar de aantijging dat we op een hellend vlak zitten is belachelijk. Maar als mijn oplossingen niet werken of onhaalbaar zijn, dan zijn we gewoon genoodzaakt om een stapje verder te gaan. En wie zegt dat de samenleving verhard door mijn retoriek is knettergek.
Géén kloon van tvlxd!
pi_99937744
Montov heeft gelijk.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:51:05 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99937785
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Montov het volgende:
Ik zou beginnen met het bekritiseren van de excessen van islam. Als dat niet werkt om aandacht te vragen zou ik verkondigen dat de politieke islam een bedreiging is. Na een jaar van niets bereiken denk ik dat het nodig zal zijn om de hele Islamitische cultuur als bedreiging te kenmerken, en wanneer dit veel stemmen oplevert zal ik dat overtreffen door te stellen dat de Islam achterlijk is, een geweldadige religie en dat 99% van alle problemen met de Islam te maken hebben.

Qua concrete plannen zou ik beginnen met het uitzetten van buitenlandse criminelen. Daarna moeten we zorgen dat criminele allochtonen gedenaturaliseerd worden. Ook gaan we het anti-discriminatie beginsel vervangen door een joods-christelijke vermelding. Ok, dat lossen de problemen nog niet op, dus we moeten nog wat verder gaan. Zo moeten we radicale moslims uitzetten die alleen nog maar verdacht worden van misdrijven. Wanneer mijn teksten over de achterlijke islam worden geaccepteerd zal ik betogen om naast allochtone criminelen ook hun familie mee terug te sturen. 4 nieuwsberichten in de Telegraaf verder betoog ik dat we de Koran moeten verbieden. Eventuele rassenrellen zijn niet bij voorbaat negatief want dan kunnen we het leger inzetten tegen straattereur en gaan we stadscommando's trainen. Bij een goede dosering van retoriek treedt gewenning op, en moet het mogelijk zijn om een paar jaar later al te gaan beginnen over het deporteren van miljoenen Europese moslims, pleit ik voor een Nederlandse Guantanamo Bay en Israelische 'administratieve detentie' voor mensen met radicale Islamitische ideeen.

Maar ik zal ook tactisch zijn. Zo zal ik extreem rechts afzweren, hoewel ik wel stiekem probeer stemmen te winnen op dergelijke sites. Ik zal het Vlaams Belang afwijzen, ook al vindt Filip Dewinter dat ik radicaler ben. En ik zal zeggen dat ik alles verafschuw van een eventuele Noorse terrorist, terwijl hij mij als voorbeeld ziet vanwege de overeenkomsten van ons gedachtegoed.

Wat de komende jaren gaat volgen is onduidelijk, maar de aantijging dat we op een hellend vlak zitten is belachelijk. Maar als mijn oplossingen niet werken of onhaalbaar zijn, dan zijn we gewoon genoodzaakt om een stapje verder te gaan. En wie zegt dat de samenleving verhard door mijn retoriek is knettergek.
Geert :W

En jij (Montov) hebt idd gelijk
pi_99937956
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:D Ik mis kennelijk iets

Want volgens mij zeg je tegelijk dat er mensen zijn die zo denken (dus het is niet waar)
Het kan best waar zijn. Of het wel of niet waar is, is irrelevant. Het gaat erom welke mogelijkheden iemand ziet die ervan overtuigd is dat het waar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')