abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99934844
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:47 schreef Argento het volgende:
Uit de OP meen ik te mogen afleiden dat niet zozeer sprake is van islamisering als proces, maar dat dat proces al tot resultaat heeft geleid. M.a.w. Nederland is geislamiseerd. Nou, als we daar vanuit gaan, dan kan ik geen vreedzame 'oplossing' bedenken. Je zit met een voldongen feit en dat is dan dus klaar.
Eens. Wie de stellingen uit de OP onderschrijft, meent in feite dat de slag al verloren is.
Dat is precies mijn punt. Er zijn nogal wat mensen die dat denken. Zonder de consequenties ook te durven uitdragen. Want de consequenties zijn óf overgeven óf oorlog.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99934883
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoezo? Je kunt vreedzaam een 1kind-politiek voeren dmv financiele prikkels op een bepaalde groep in de samenleving. Je koppelt dat beleid bijv aan werkloosheid ofzo. Valt wel iets voor te verzinnen.
Oh, een 1-kindpolitiek waaraan men zich niet hoeft te houden.
Tsja. Ik denk dat de effectiviteit daarvan verwaarloosbaar is.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:52:14 #53
236264 crew  capricia
pi_99934902
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef Doler12 het volgende:

[..]

En hoe ga je in hemelsnaam controleren wie Moslim is?
Zij die een Moskee bezoeken?
Er worden regelmatig folders van de overheid verspreid in het Arabisch. Die zullen dan okk meer door Moslims gelezen worden dan door Katholieken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 25 juli 2011 @ 20:53:51 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934984
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Eens. Wie de stellingen uit de OP onderschrijft, meent in feite dat de slag al verloren is.
Dat is precies mijn punt. Er zijn nogal wat mensen die dat denken. Zonder de consequenties ook te durven uitdragen. Want de consequenties zijn óf overgeven óf oorlog.
Misschien is het in de Islamitische staat Nederland ook wel mogelijk om als Christelijke minderheid verder te leven. Net zoals in veel moslimlanden. En anders kun je altijd ook nog gewoon vertrekken naar een land dat voorzichtiger is geweest met zijn immigratiebeleid.
Er zijn wel meerdere keuzes denkbaar dan overgave of oorlog.
The End Times are wild
pi_99935009
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:44 schreef capricia het volgende:

[..]

In dat geval: een 1 kind beleid voeren voor die groep.
De groep moslims of een groep werklozen?

En vind je dat werkelijk een vreedzame oplossing? Een oplossing waarin de staat voorschrijft wie kinderen mag krijgen en/of hoeveel?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:54:30 #56
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_99935024
is het anders niet een idee om 1 groot topic te openen voor zaken zoals de pvv,islam,moslims etc?
pi_99935058
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Misschien is het in de Islamitische staat Nederland ook wel mogelijk om als Christelijke minderheid verder te leven. Net zoals in veel moslimlanden. En anders kun je altijd ook nog gewoon vertrekken naar een land dat voorzichtiger is geweest met zijn immigratiebeleid.
Er zijn wel meerdere keuzes denkbaar dan overgave of oorlog.
Leven als tweederangsburger lijkt me toch echt overgave.
Vluchten is het overgeven van het besproken territorium.
pi_99935063
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Er worden regelmatig folders van de overheid verspreid in het Arabisch. Die zullen dan okk meer door Moslims gelezen worden dan door Katholieken.
En mensen die geen moskee zoeken hoe spoor je die dan op?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:55:34 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935079
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef sonnyspek het volgende:
is het anders niet een idee om 1 groot topic te openen voor zaken zoals de pvv,islam,moslims etc?
Daar is al 1 groot forum voor geopend netwerk voor gebouwd, fok!.nl internet.
The End Times are wild
  maandag 25 juli 2011 @ 20:56:47 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935138
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Leven als tweederangsburger lijkt me toch echt overgave.
Vluchten is het overgeven van het besproken territorium.
Waarom zou je automatisch een tweederangsburger zijn? Binnen de huidige Nederlandse wet is iedereen gewoon gelijk, voor de rechter ook.

Het territorium overgeven doe je al wanneer je een meerderheid van anderen toelaat. Of jij er dan nog tussen blijft wonen of niet verandert daar niks aan.
The End Times are wild
pi_99935163
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Agenten rondom de moskee die mensen rapporteren. Napluizen wie welke folders leest.
Mogelijk, maar valt bij mij niet onder de vreedzame mogelijkheden maar bij een regering met een grote en machtige geheime dienst. Zeg maar DDR en Noord Korea, dat soort "democratieën".
  maandag 25 juli 2011 @ 20:58:14 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935206
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik proef in de OP zorgen van jou over de kans dat er meer figuren als Anders Behring Breivik opstaan , klopt dat??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_99935298
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom zou je automatisch een tweederangsburger zijn? Binnen de huidige Nederlandse wet is iedereen gewoon gelijk, voor de rechter ook.

Het territorium overgeven doe je al wanneer je een meerderheid van anderen toelaat. Of jij er dan nog tussen blijft wonen of niet verandert daar niks aan.
Omdat leven als christelijke minderheid "zoals nu in sommige islamitische landen" tweederangsburgerschap beschrijft.

Ten opzichte van de rest van de Nederlanders ben ik sowieso in de minderheid. Jij ook. De anderen zijn met meer. 1 tegen de rest, zogezegd. Vluchten is gewoon vluchten en dat valt onder accepteren van het verlies van het terrein (al dan niet tijdelijk).
pi_99935308
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Agenten rondom de moskee die mensen rapporteren. Napluizen wie welke folders leest.
Mogelijk, maar valt bij mij niet onder de vreedzame mogelijkheden maar bij een regering met een grote en machtige geheime dienst. Zeg maar DDR en Noord Korea, dat soort "democratieën".
Tja, ligt eraan. We hebben nu ook al te maken met de toezichthoudende en de handhavende overheid. Ook hier fietsen ambtenaren door de buurt om uit te zien naar zonder vergunning gebouwde tuinhuisjes.

Los daarvan is het natuurlijk wel degelijk discriminatoir beleid om de 1-kind regel voor moslims in te voeren met het enkele doel hun voortplanting in te dammen, hetgeen op zichzelf weer geen ander doel dient dan hun aandeel in de samenleving beperkt te houden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:02:41 #65
306109 francoisdublanc
pi_99935396
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Omdat leven als christelijke minderheid "zoals nu in sommige islamitische landen" tweederangsburgerschap beschrijft.

Ten opzichte van de rest van de Nederlanders ben ik sowieso in de minderheid. Jij ook. De anderen zijn met meer. 1 tegen de rest, zogezegd. Vluchten is gewoon vluchten en dat valt onder accepteren van het verlies van het terrein (al dan niet tijdelijk).
hoezo in de minderheid? met welke mening ben je in de minderheid?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:03:25 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935423
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]

In sommige landen wel, in sommige landen niet. Zorg dan dat het een land wordt waarvoor dat niet geldt.
quote:
Dat terrein ben je al kwijt, of je er nu blijft wonen of niet.
The End Times are wild
pi_99935450
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik proef in de OP zorgen van jou over de kans dat er meer figuren als Anders Behring Breivik opstaan , klopt dat??
Nee. Ik wijs op wat consequent geloven van die paar simpele punten, die vaak aangedragen worden in discussies, eigenlijk voor mogelijke toekomstvisies openlaat.

Tenminste, op wat ik daarbij voor mogelijke visies acht. Tot nog toe zie ik weinig democratische opties geopperd worden. Staatsterreur lijkt het antwoord, en lijkt toch best beschaafd gevonden te worden.
pi_99935477
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

hoezo in de minderheid? met welke mening ben je in de minderheid?
Ik ben maar 1 individu hoor.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:05:36 #69
306109 francoisdublanc
pi_99935503
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben maar 1 individu hoor.
maar wat is precies je mening over moslims dan? :)
pi_99935547
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

In sommige landen wel, in sommige landen niet. Zorg dan dat het een land wordt waarvoor dat niet geldt.
Dus er is een optie voor islamisering van EU met behoud van minderheidsrechten voor de inheemsen. Ok.
quote:
[..]

Dat terrein ben je al kwijt, of je er nu blijft wonen of niet.
Daarom: dat valt onder capitulatie.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:07:09 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935565
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee. Ik wijs op wat consequent geloven van die paar simpele punten, die vaak aangedragen worden in discussies, eigenlijk voor mogelijke toekomstvisies openlaat.

Tenminste, op wat ik daarbij voor mogelijke visies acht. Tot nog toe zie ik weinig democratische opties geopperd worden. Staatsterreur lijkt het antwoord, en lijkt toch best beschaafd gevonden te worden.
Ah, ok..
Maar ik geloof dat ik je voorbeeld nog niet helemaal snap: is er in jouw voorbeeld objectief sprake van islamisering of dénken de betreffende personen dat slechts (zijn ze er innerlijk van overtuigd)?
Aangezien
  maandag 25 juli 2011 @ 21:07:42 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935587
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

maar wat is precies je mening over moslims dan? :)
Dat doet niet ter zake bij deze hypothese
  maandag 25 juli 2011 @ 21:09:34 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99935672
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Dus er is een optie voor islamisering van EU met behoud van minderheidsrechten voor de inheemsen. Ok.
Nee, geen minderheidsrechten voor inheemsen. Gewoon een rechtstaat waar iedereen gelijk is. Net als nu eigenlijk. Als jij in Rotterdam woont als autochtoon ben je ook een minderheid. Toch heb je nog precies dezelfde rechten als iedereen. In principe kan dat ook wanneer die verhouding voor heel Nederland geldt.
quote:
Daarom: dat valt onder capitulatie.
Op die manier geredeneerd capituleer je op het moment dat je massa-immigratie toelaat al. Dan ben je al voorbij het punt van capituleren als je zelf de minderheid vormt.
The End Times are wild
pi_99935716
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ah, ok..
Maar ik geloof dat ik je voorbeeld nog niet helemaal snap: is er in jouw voorbeeld objectief sprake van islamisering of dénken de betreffende personen dat slechts (zijn ze er innerlijk van overtuigd)?
De betreffende personen denken het.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:12:31 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_99935814
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:10 schreef sigme het volgende:

[..]

De betreffende personen denken het.
Nou ja: educatie dan gewoon?? En partijen als de PVV aanpakken als ze pertinente onwaarheden daaromtrent spuien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')