SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Had m al eens gepost, maar ok.quote:
Oh ja dat snoesjequote:Op maandag 25 juli 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Had m al eens gepost, maar ok.
Hij is nu nog grijzer.
[ afbeelding ]
Bunny's zijn ook leuk! Maar ratsels ook hoor! Poit heeft me zaterdag foto's laten zien, heel cute.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:22 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil haar voor de webcam krijgen om een foto te maken maar het kreng wil niet... En ondertussen zit ik onder de krassen en haren.
Zie je wel dat ik m al geplaatst had.quote:
Hoezo cute? Ik vond ze maar evil kijkenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bunny's zijn ook leuk! Maar ratsels ook hoor! Poit heeft me zaterdag foto's laten zien, heel cute.
Maar ik ben gewoon gek van labradors en daarom moet Mday af en toe even die van hem laten zien
Ik heb ze zondag een paar uur met ze gechilledquote:Op maandag 25 juli 2011 16:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bunny's zijn ook leuk! Maar ratsels ook hoor! Poit heeft me zaterdag foto's laten zien, heel cute.
Maar ik ben gewoon gek van labradors en daarom moet Mday af en toe even die van hem laten zien
Haha jaa die foto dat die witte rat recht in de camera kijkt? Die was idd wel wat evilquote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo cute? Ik vond ze maar evil kijken
Ik heb ooit een rat vermoord door erop te slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb ze zondag een paar uur met ze gechilledIk kon er zelfs doorheen slapen, echt prima
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rat vermoord door erop te slapenMaar toen was ik zes ofzo...
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rat vermoord door erop te slapenMaar toen was ik zes ofzo...
Knijntjes zijn altijd welkom!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Poit! Deal! Mag mijn bunny dan ook mee??? Al is ze niet zo gesteld op ratsels.
Haha wat een pose ook!quote:
Ik zal vanavond die unit eens uploadenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha jaa die foto dat die witte rat recht in de camera kijkt? Die was idd wel wat evil
Hoe heet ie eigenlijk? 2 Face?quote:
Wauw, die is wel mooi.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Dit is één van onze lawaaimakers in huis
[ afbeelding ]
bij deze 2 facequote:
Jeetje wat een mooi beestje!!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto in chill-modus
[ afbeelding ]
Handig zo'n swifferquote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plumeauquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Plumeau
We hoeven alleen maar een kattensnoepje onder de kasten te gooien en daarna het stof van hem afkloppen
Skrillex.. Dé reden waarom ik naar Lowlands gaquote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
OH
MY GAWD![]()
Wat een nummer![]()
Deze is iets buren-vriendelijker:
wa ne herrie.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
OH
MY GAWD![]()
Wat een nummer![]()
Deze is iets buren-vriendelijker:
wat een bazenbeestquote:Op maandag 25 juli 2011 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Dit is één van onze lawaaimakers in huis
[ afbeelding ]
Soms, meestal kopen we Purinaquote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Mday het volgende:
[..]
wat een bazenbeest
krijgt ie whiskas btw!?!?!
MAgixz0rz!1einzquote:Op maandag 25 juli 2011 17:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat je nog niet wist over vogels:
1.Ze kijken graag naar buiten
[ afbeelding ]
2. Ze gaan graag onder de douche
[ afbeelding ]
3. Ze spelen graag een spelletje
[ afbeelding ]
Wat is fons voor beestje?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dan moet ik ook maar eens een foto van Fons gaan zoeken
koalabeer die tosti's baktquote:
Awesome!! die wil ik later ook eentje!quote:
Ik wil die nu al een. Niet later.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Awesome!! die wil ik later ook eentje!
quote:
quote:
Cliffy heeft een nieuwe avater! (of ja je hebt er eindelijk 1quote:
Jup.. volgend jaar misschien een signaturequote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Cliffy heeft een nieuwe avater! (of ja je hebt er eindelijk 1)
Rustig, rustig!!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup.. volgend jaar misschien een signature
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1107415-boerderijquote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Mday het volgende:
wat is dat toch? hoor dat overal... klinkt als geer en goor
Kan je de oven uitquote:
We hebben maar een hele kleine combi-magnetron dus helaasquote:
Zo groot ben je nietquote:Op maandag 25 juli 2011 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
We hebben maar een hele kleine combi-magnetron dus helaas
quote:
Op je pumps misschienquote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]ik wist dat je dat ging zeggen
Ik ben makkelijk 1.62! Dus zo klein ben ik niet
Nee zonder! Met pumps kom ik ongeveer op 1.70-1.75quote:
Mag jij eigenlijk wel in achtbanen enzo?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]ik wist dat je dat ging zeggen
Ik ben makkelijk 1.62! Dus zo klein ben ik niet
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mag jij eigenlijk wel in achtbanen enzo?
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mag jij eigenlijk wel in achtbanen enzo?
Ik vind het nog irritanter als mensen zulke dingen posten en als je dan vraagt wat er aan de hand is dan blijkt er iets heel triviaals aan de hand te zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef Nebo het volgende:
In de trend van het onderwerpje van vanochtend. Een vriendin van mijn vriendin tweet "Ik wil dit niet". Nou weet ik wat er gaande is, maar kom op. Zou ik hem retweeten? De boodschap van de tweet dekt de lading dan, maar dan anders
Sowieso.. Mensenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het nog irritanter als mensen zulke dingen posten en als je dan vraagt wat er aan de hand is dan blijkt er iets heel triviaals aan de hand te zijn.
Bijv. 'Jaa sorry ik was vandaag een beetje afwezig maar ik had slecht nieuws gehad.'
En dan vraag je wat er is denkend dat er iets heel erg is gebeurd, blijken ze een bepaalde stage niet te hebben gekregen maar ondertussen al wel een andere plek hebben gekregen op een soort gelijke plaats.ZEIK NIET ZO!
quote:
What what what!?!!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is de line-up van Lowlands slecht zeg! Damn, zitten een paar vette dingen tussen maar kheb vele vettere line-ups gezien!
Dude! Serieus?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:36 schreef Poit het volgende:
[..]
What what what!?!!
Lowlands heeft in tijden niet zo'n goede lineup gehad!!
Hell yeah!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het enige goede wat ze gedaan heb is al die domme britpop schrappen die de afgelopen jaren overheerste en zombie nation en skrillex in de huren! (en offspring maar die was er jaren geleden al)
Nee meeste mensen gingen voor de koffie-wekker maar die schijnt er dit jaar niet meer te zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:40 schreef Cliffy het volgende:
Je gaat toch naar Lowlands om te papier-macheën op de camping, toch niet voor de muziek?
Wat een schatjequote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef GameBabe het volgende:
Dit is mijn mafkees:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fijn dat het bijna klaar is!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaaah ik ben kapot, uit het werk gelijk snel gegeten en weer gaan schilderenik hoef nu alleen nog maar de muren van de gang en dan klaaaar!
Die Tobi, hoe die er bij ligt in de wastafel! Priceless!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef koei het volgende:
Oke, dan mijn katjes ook maar!
Tobi:
[ afbeelding ]
en Axel:
[ afbeelding ]
En dit is mijn kat bij mn ouders thuis, Foetsie:
[ afbeelding ]
Is de inloopkast er al?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaaah ik ben kapot, uit het werk gelijk snel gegeten en weer gaan schilderenik hoef nu alleen nog maar de muren van de gang en dan klaaaar!
om 2 uur snachts trof ik hem daar aanquote:
Dus dat belletje is wel nodigquote:Op maandag 25 juli 2011 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
om 2 uur snachts trof ik hem daar aan, dacht echt wtf hoor ik allemaal (bel aan ze nek) en zag hem nergens
Haha, erg he...quote:Op maandag 25 juli 2011 23:45 schreef Mday het volgende:
hondje heeft alweer ontdekt dat schoenen halen betekent dat ie naar buiten mag.
hij volgde me de hele dag met mijn schoen in z'n bek
Ik heb zo'n grafhekel aan het geluid van lachende kinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:02 schreef Mday het volgende:
nachtelijk feelgood film!
http://www.dumpert.nl/med(...)_lacht_om_alles.html
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat is omhoog mijn mietjes?!
(laatst zag ik op tv dat ze bitch, als in je bent iemands bitch, hadden vertaald met mietjes....)
Vertaalfoutjes komen vaker voor op tvquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat is omhoog mijn mietjes?!
(laatst zag ik op tv dat ze bitch, als in je bent iemands bitch, hadden vertaald met mietjes....)
Maar wel een lekker droog vestje!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay twee keer natregenen in 3 dagen is minder.
Nu mag de zomert wel komen.
Niets zonder jou. Duh.quote:
quote:
Geen straf toch. Is een toffe foto van een tof beestjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zie nu elke keer die cavia van nebo als ik dit topic open
Nee geen straf, hij is leuk!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen straf toch. Is een toffe foto van een tof beestje
Ik moet over 5 uur beginnen met werken..quote:
jaloers?quote:
Dat. Doe ik toch ook niet!quote:
Je laatste dag vakantie, en dan tot begin februari werken omdat je studievertraging hebt.quote:
Yuriquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:30 schreef Fallen het volgende:
Aloha!
Wat een bagger weer voor een week zomerkamp.
Nja is een gevangenis waar je volgens mij de laatste jaren van je straf uit zit, om weer beetje te wennen aan de sociale maatschappij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:26 schreef Mday het volgende:
Naar welke gevangenis zou de haatviking gaan?
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_noorwegen.html
deze?
Ski leraar bruin!quote:
Wat Moore altijd doet, dingen totaal uit hun verband en context halen. Maar toch denk ik dat een dergelijke gevangenis veel beter werkt dan die Amerikaanse dingen. Gedraag je je netjes dan mag je in zo'n 'open' gevangenis. Maak je er een puinhoop van dan kom je in een strenge gevangenis. Ik geloof er niets van dat alle gevangenissen in Noorwegen zo zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja is een gevangenis waar je volgens mij de laatste jaren van je straf uit zit, om weer beetje te wennen aan de sociale maatschappij.
Weet ook niet wat Moore hier mee wil zeggen
Eeeeeeeeeeen ik heb heb een nat koppie..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:45 schreef Cliffy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit. In Amerika hebben ze zoiets ook en heet het een "halfway house" volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:45 schreef koei het volgende:
[..]
Wat Moore altijd doet, dingen totaal uit hun verband en context halen. Maar toch denk ik dat een dergelijke gevangenis veel beter werkt dan die Amerikaanse dingen. Gedraag je je netjes dan mag je in zo'n 'open' gevangenis. Maak je er een puinhoop van dan kom je in een strenge gevangenis. Ik geloof er niets van dat alle gevangenissen in Noorwegen zo zijn.
Meer drinken, dan komen ze er met vier!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Eerst kwamen ze met twee, nu komen ze met drie!
Dat is in Nederland toch precies hetzelfde? Levenslang is bij goed gedrag ook gewoon 15 jaar cel. Alleen kunnen ze zulke mensen met TBS onbeperkt vasthouden, en een dergelijk systeem is er in Noorwegen ook (op het journaal hadden ze het gisteren ook over TBS)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit. In Amerika hebben ze zoiets ook en heet het een "halfway house" volgens mij.
Maximale straf van 21 jaar las ik gister ook al iets over, zou dus kunnen betekenen dat die psychopaat al na 14 jaar vrij zou kunnen komen (goed gedrag enz.)
True! Zo zijn niet alle gevangenissen daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:45 schreef koei het volgende:
[..]
Wat Moore altijd doet, dingen totaal uit hun verband en context halen. Maar toch denk ik dat een dergelijke gevangenis veel beter werkt dan die Amerikaanse dingen. Gedraag je je netjes dan mag je in zo'n 'open' gevangenis. Maak je er een puinhoop van dan kom je in een strenge gevangenis. Ik geloof er niets van dat alle gevangenissen in Noorwegen zo zijn.
Levenslang is in Nederland echt levenslang en niet bijv 15 jaar bij goed gedrag.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:05 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is in Nederland toch precies hetzelfde? Levenslang is bij goed gedrag ook gewoon 15 jaar cel. Alleen kunnen ze zulke mensen met TBS onbeperkt vasthouden, en een dergelijk systeem is er in Noorwegen ook (op het journaal hadden ze het gisteren ook over TBS)
Dit dus.Jammer dat heel veel mensen nog steeds niet weten hoe het hier nu werktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Levenslang is in Nederland echt levenslang en niet bijv 15 jaar bij goed gedrag.
Er kan wel gratie aan je worden verleend als je levenslang hebt gekregen, maar dat komt de laatste jaren bijna niet voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus.Jammer dat heel veel mensen nog steeds niet weten hoe het hier nu werkt
quote:Na 1970 kwamen nog drie levenslang veroordeelden vrij door gratie: In 1975 kwam huisarts John Opdam na 21 jaar vrij. Hij had twee keer levenslang gekregen voor het vergiftigen van zijn vrouw en een celgenoot. Hans van Zon, in 1969 opgesloten voor drie roofmoorden, werd in 1986 op vrije voeten gesteld. In 2009 werd ook gratie verleend aan een gevangene die tot levenslang was veroordeeld en terminaal ziek was. De man pleegde in 1992 een dubbele moord in de Duitse stad Frankfurt. De rechter in Duitsland legde hem levenslang op, een straf die in 1998 door Nederland werd overgenomen toen hij naar Nederland verhuisde.[8] De man overleed in september 2009.
Met uitzondering van deze in Duitsland veroordeelde man, heeft dus geen van de tot levenslang veroordeelden met een veroordeling ná 1970 gratie gekregen. Omdat gratie steeds sporadischer lijkt te worden en levenslang daarmee dan letterlijk levenslang wordt, probeerden enkele verdachten die levenslang hadden gekregen via de Hoge Raad een uitspraak af te dwingen dat de levenslange gevangenisstraf in Nederland niet mag worden opgelegd, omdat dit in strijd zou zijn met Europese verdragen. De Hoge Raad oordeelde echter dat levenslange gevangenisstraf mag worden opgelegd, omdat aan een levenslang gestrafte nog steeds gratie kan worden verleend.
True! Maar je had de kindjes eens moeten zien in de topics over de aanslag, ging op een gegeven moment ook alleen over het gezeik over levenslang hierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Er kan wel gratie aan je worden verleend als je levenslang hebt gekregen, maar dat komt de laatste jaren bijna niet voor.
[..]
Ergo, die doet geen kloot voor d'r geld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef koei het volgende:
Nouja, weer wat geleerd vandaag
Maar wel vreemd als je die lijst van Wikipedia erbij pakt. Tot 1980 kregen de meeste nog wel gratie of strafvermindering, maar sinds Beatrix er zit vrijwel niemand meer
Behalve die PR-functie voor Nederland, maar die is natuurlijk te verwaarlozen en kan elke debielquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ergo, die doet geen kloot voor d'r geld.
ik had vandaag gereden in mijn (moedersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:51 schreef Kn0x het volgende:
Zo eindelijk even weer rust op het werk. Wat heb ik gemist. Redheads en mooie BH's zie ik
Dat rock paper scissors bij supermarkten?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef Misan het volgende:
[..]
Behalve die PR-functie voor Nederland, maar die is natuurlijk te verwaarlozen en kan elke debiel
Ik wil juist niet te veel zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:53 schreef Mday het volgende:
LALALA HOE MEER BATTLEFIELD IK ZIE HOE MEER IK IN CAPS GA SCHRIJVEN
Jij mag al de alpha inquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef Mday het volgende:
ja dat is ook een goede trouwens. maar goed dat de alpha maar één map is(vliegtuigjes vliegtuigjes JETS N AIRCRAFT OMAGAAD)
Al gekochtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef RitseB het volgende:
De Humble Bundle is er weerk
http://www.humblebundle.com/
Ik zit er echt serieus over na te denken om een PC te kopen voor BF3 maar ik denk niet dat ik het kan rechtvaardigenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:53 schreef Mday het volgende:
LALALA HOE MEER BATTLEFIELD IK ZIE HOE MEER IK IN CAPS GA SCHRIJVEN
IK OOK NIET MAAR IK DOE HET TOCH! LAST MINUTE BAAN FTW!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik zit er echt serieus over na te denken om een PC te kopen voor BF3 maar ik denk niet dat ik het kan rechtvaardigen
Ik wacht even op response van een kennis binnen EA.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:57 schreef Mday het volgende:
Naazie alleen dezelfde filmpjes als jij. ik heb ons heilige orakel geraadpleegd, maar die heeft het druk
Mjah.. naast BF3 zal ik er niet veel op gamen dus dat is 600 euro die ik beter ergens anders aan kan besteden denk ik..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:14 schreef Mday het volgende:
[..]
IK OOK NIET MAAR IK DOE HET TOCH! LAST MINUTE BAAN FTW!
psssst kopen van deze man in lange regenjas in een steegjequote:
Wat voor lippen heeft die man?!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
psssst kopen van deze man in lange regenjas in een steegje
quote:
Binnengehaaldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef RitseB het volgende:
De Humble Bundle is er weerk
http://www.humblebundle.com/
Vind die nog niet zo tofquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef Mday het volgende:
Jahoor, Hammerfight is geweldig. meteen spelen die hap.
Wtf!quote:
Mogguh..quote:Op woensdag 27 juli 2011 06:41 schreef GameBabe het volgende:
Pff goedemorgen vanuit de treinMaar eens vroeg beginnen om de pre-vakantie stress weg te werken...
Voordeel is wel dat de NS om dit tijdstip wel zitplaatsen aanbied in de zomerdienstregelingEen uur later is het ongeveer flauwvallen in de stoptrein...
ik vind hem zo enorm niet grappig..quote:
Truequote:
Ik ook niet. Ik vind z'n kapsel wel megasexy.quote:
Wat ben ik dan blij dat ik nog een koekblik van de zaak heb en niet met de NS hoef.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Mogguh..
Die vakantiedienstregeling zuigt echt stierenballen. Bijna elke dag vertraging.. tragisch.
Over het algemeen vind ik het prima, heerlijk zelfs. Lekker boekje lezen enzo. Even wat Poit time.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat ben ik dan blij dat ik nog een koekblik van de zaak heb en niet met de NS hoef.
Dat mis ik nu wel idd en het scheelt me nu maar een kwartiertje per rit, mits er geen files staan...quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik het prima, heerlijk zelfs. Lekker boekje lezen enzo. Even wat Poit time.
Vertragingen zijn alleen zo naar..
Kindercola!quote:
Yesh!quote:
Mocht ik ooit in Rotterdamski gaan wonen dan zal ik dat wel gaan missen ja..quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat mis ik nu wel idd en het scheelt me nu maar een kwartiertje per rit, mits er geen files staan...
Dichter bij werk en veel slechter dan Gouda kan het niet worden toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:58 schreef Tain het volgende:
Waarom zou je vrijwillig in Rotterdam willen wonen?
Nee, nog erger. Ik was aan het bellen met een client en liep verder de trap op en ik zei dus niks tegen ze aangezien ik in gesprek was met iemand anders. En toen zeiden ze natuurlijk: 'Ja, ook goedemorgen! Hebben we geen oog meer voor mooie mannen, bladebladebla.'quote:
Ik wou dat ik een bouwvakker was..quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, nog erger. Ik was aan het bellen met een client en liep verder de trap op en ik zei dus niks tegen ze aangezien ik in gesprek was met iemand anders. En toen zeiden ze natuurlijk: 'Ja, ook goedemorgen! Hebben we geen oog meer voor mooie mannen, bladebladebla.'
Sukkels. Mooie mannen; bwah!
Badboy woont in Rotterdam toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Dichter bij werk en veel slechter dan Gouda kan het niet worden toch?
Kon ik gewoon legaal schunnige opmerkingen maken naar vrouwen!quote:
Nee toch? Ik dacht ergens vlakbij Rotterdam..quote:
Te dichtbij ieder gevalquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht ergens vlakbij Rotterdam..
Och ja, zo asociaal. Vooral als je aan het bellen bent. Even onderbreken om met een stel gladiolen te praten. Nee, ik mag ze niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:04 schreef Tain het volgende:
Het is ook wel asociaal als ze vriendelijk goedemorgen zeggen om dan niks terug te zeggen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Kon ik gewoon legaal schunnige opmerkingen maken naar vrouwen!
oh wacht..![]()
Een beleefd knikje met een glimlach kan altijd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Och ja, zo asociaal. Vooral als je aan het bellen bent. Even onderbreken om met een stel gladiolen te praten. Nee, ik mag ze niet.
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Een beleefd knikje met een glimlach kan altijd!
Arrogantert!!
En een koekje te brengen! Misschien wat koffie erbij?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Nu voel ik me schuldig tegenover de bouwvakkers. Ik ga zo speciaal naar hun toe om me te excuseren voor mijn gedrag.
Wel naakt mag ik hopen..quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef Laniboekje het volgende:
Nu voel ik me schuldig tegenover de bouwvakkers. Ik ga zo speciaal naar hun toe om me te excuseren voor mijn gedrag.
Je bent een vrouw toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Laniboekje het volgende:
Nou ja zeg, nu maken jullie het wel te bont hoor. Koffie, koekjes en naaktheid! Dat doe ik thuis nog geeneens, ben geen slaaf!
Hoe korter bij Dort hoe rotter het wordt!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de buurt van Dordrecht als het goed is
Wat doe je dan wel thuisquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Laniboekje het volgende:
Nou ja zeg, nu maken jullie het wel te bont hoor. Koffie, koekjes en naaktheid! Dat doe ik thuis nog geeneens, ben geen slaaf!
Jongeman, hoor jij geen vakantie te vieren?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de buurt van Dordrecht als het goed is
Doe ik! Ik zit in mijn boxer op de bank mijn ontbijt naar binnen te werken met een laptop op schootquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongeman, hoor jij geen vakantie te vieren?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Kon ik gewoon legaal schunnige opmerkingen maken naar vrouwen!
oh wacht..![]()
Ik ben blij dat ik eens niet hoef te vragen wat je aanhebt maar dat je het gewoon spontaan deelt!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik! Ik zit in mijn boxer op de bank mijn ontbijt naar binnen te werken met een laptop op schoot
Ik sla alvast een paar vragen overquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eens niet hoef te vragen wat je aanhebt maar dat je het gewoon spontaan deelt!
Oeeh GameSC-Soapquote:
Pas je op dat je niet kruimelt op je toetsenbord jongeman!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik! Ik zit in mijn boxer op de bank mijn ontbijt naar binnen te werken met een laptop op schoot
Het is dat, of een preek van je moeder over hoe ranzig het in huis is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef Mday het volgende:
ik moet schoonmaken, ouders komen vanmiddag thuis en ik heb geeen ziiihiiin
valt mee dat het geen biefstuk isquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet 's ochtendsquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
valt mee dat het geen biefstuk is
het is al knap dat je kan koken en eten en ondertussen Dirt3 kan spelenquote:
ja ik stond ook al super enthousiast op met mijn dunne shirtje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Buhhh waar is het zonnetje nou?
Ik dacht straks lekker vakantie, met mijn bikini in het park liggen ofzo.
Maar nee het moet weer regenen
Aansluitkosten ga je sowieso betalen en 30 euro voor een zakelijk en 2x prive nummer klinkt best redelijk eigenlijk. Bij bijv Vodafone betaal je 24,50 per prive aansluiting aan aansluitkosten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Kutgezeik.
Ik wil een zakelijk nummer + een nieuw privé nummer + een extra privé nummer (waar ik dan gratis naar kan bellen) bij dezelfde provider in 1 bundel. Probleem is nu dat ik dus echt bullshit voorgeschoteld krijg: 30 euro aansluitkosten![]()
, onredelijke tarieven en aanbiedingen die ik helemaal niet wil (internet-bundels enzo).
Ik wil gewoon bellen, gebeld kunnen worden en smsen. Verder niks. Geen gehannes met minuten aangeven, sms bundels of internets onder loller use policy. Ik wil gewoon NORMAAL telefoneren.
Ik heb nu een sim-only abbo van een tientje lopen bij Telfort, maar dat mag dus de griephoest krijgen (hopelijk kan ik dat laten overzetten in een zakelijk?). Maar ik hoef niet per se bij Telfort de blijven. Ik kan nu wel wat gaan rondbellen maar dan krijg ik alleen maar de sales praatjes van een of andere kutYUP waar ik ook echt 0 behoefte aan heb.
Iemand hier toevallig verstand van telefoonsof een site waar ik me enigzinds op kan orienteren.
Internet
Telefoons
Techniek
Hoe is dat redelijk? Ze rammen een vinkje in een formulier op true en that is thatquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Aansluitkosten ga je sowieso betalen en 30 euro voor een zakelijk en 2x prive nummer klinkt best redelijk eigenlijk. Bij bijv Vodafone betaal je 24,50 per prive aansluiting aan aansluitkosten.
Jeej, Eigen baas!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Kutgezeik.
Ik wil een zakelijk nummer + een nieuw privé nummer + een extra privé nummer (waar ik dan gratis naar kan bellen) bij dezelfde provider in 1 bundel. Probleem is nu dat ik dus echt bullshit voorgeschoteld krijg: 30 euro aansluitkosten![]()
, onredelijke tarieven en aanbiedingen die ik helemaal niet wil (internet-bundels enzo).
Ik wil gewoon bellen, gebeld kunnen worden en smsen. Verder niks. Geen gehannes met minuten aangeven, sms bundels of internets onder loller use policy. Ik wil gewoon NORMAAL telefoneren.
Ik heb nu een sim-only abbo van een tientje lopen bij Telfort, maar dat mag dus de griephoest krijgen (hopelijk kan ik dat laten overzetten in een zakelijk?). Maar ik hoef niet per se bij Telfort de blijven. Ik kan nu wel wat gaan rondbellen maar dan krijg ik alleen maar de sales praatjes van een of andere kutYUP waar ik ook echt 0 behoefte aan heb.
Iemand hier toevallig verstand van telefoonsof een site waar ik me enigzinds op kan orienteren.
Internet
Telefoons
Techniek
Uit je verhaal hierboven haal ik 30 euro voor 3 aansluitingen en niet per aansluitingquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe is dat redelijk? Ze rammen een vinkje in een formulier op true en that is that![]()
30 euro per zakelijk nummer, wat een belachelijke kostenpost.
Nouja er stond 30 / aansluiting en toen stopte ik met lezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Uit je verhaal hierboven haal ik 30 euro voor 3 aansluitingen en niet per aansluiting
Blijven belachelijke prijzen idd voor het werk wat ze ervoor moeten verrichten...quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nouja er stond 30 / aansluiting en toen stopte ik met lezen
Dus ja.
Net even met mn ouders gebeld, die betalen dus gewoon lekker 25 euro PER nummer (en ze hebben er dus 5, 3 zaak en 2 prive).
Dat ga ik dus effe lekker _niet_ doen
Kennelijk wordt er hard gewerkt.quote:
Kan Twitter een beetje winnen of heeft ie weer al z'n vriendjes meegenomen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef lkb9000 het volgende:
Heheh PayPal wordt in elkaar getrapt door twitter
Misschien had ie het over zijn eigen werkquote:
Lekker vrij gehad vandaagquote:
Oeh lekker.quote:
Shar weet daar ook alles vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:34 schreef Cliffy het volgende:
Grrr..
fitnessball besteld, op de website staat dat de maximale belasting 275kg is, in de handleiding blijkt dat het "maar" 136kg is![]()
![]()
![]()
Genoeg, maar kom er wel dicht in de buurt als ik met een beetje gewicht ga werken..
Sowieso verkeerde info bij webshops
leg uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:59 schreef lkb9000 het volgende:
Heheh PayPal wordt in elkaar getrapt door twitter
quote:
Haha, nu ik weet wat voor geluid er bij het Fuuuuuuuu van Shar zit vind ik het gelijk een stuk schattigerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |