SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Had m al eens gepost, maar ok.quote:
Oh ja dat snoesjequote:Op maandag 25 juli 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Had m al eens gepost, maar ok.
Hij is nu nog grijzer.
[ afbeelding ]
Bunny's zijn ook leuk! Maar ratsels ook hoor! Poit heeft me zaterdag foto's laten zien, heel cute.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:22 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil haar voor de webcam krijgen om een foto te maken maar het kreng wil niet... En ondertussen zit ik onder de krassen en haren.
Zie je wel dat ik m al geplaatst had.quote:
Hoezo cute? Ik vond ze maar evil kijkenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bunny's zijn ook leuk! Maar ratsels ook hoor! Poit heeft me zaterdag foto's laten zien, heel cute.
Maar ik ben gewoon gek van labradors en daarom moet Mday af en toe even die van hem laten zien
Ik heb ze zondag een paar uur met ze gechilledquote:Op maandag 25 juli 2011 16:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bunny's zijn ook leuk! Maar ratsels ook hoor! Poit heeft me zaterdag foto's laten zien, heel cute.
Maar ik ben gewoon gek van labradors en daarom moet Mday af en toe even die van hem laten zien
Haha jaa die foto dat die witte rat recht in de camera kijkt? Die was idd wel wat evilquote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo cute? Ik vond ze maar evil kijken
Ik heb ooit een rat vermoord door erop te slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb ze zondag een paar uur met ze gechilledIk kon er zelfs doorheen slapen, echt prima
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rat vermoord door erop te slapenMaar toen was ik zes ofzo...
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rat vermoord door erop te slapenMaar toen was ik zes ofzo...
Knijntjes zijn altijd welkom!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Poit! Deal! Mag mijn bunny dan ook mee??? Al is ze niet zo gesteld op ratsels.
Haha wat een pose ook!quote:
Ik zal vanavond die unit eens uploadenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha jaa die foto dat die witte rat recht in de camera kijkt? Die was idd wel wat evil
Hoe heet ie eigenlijk? 2 Face?quote:
Wauw, die is wel mooi.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Dit is één van onze lawaaimakers in huis
[ afbeelding ]
bij deze 2 facequote:
Jeetje wat een mooi beestje!!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto in chill-modus
[ afbeelding ]
Handig zo'n swifferquote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plumeauquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Plumeau
We hoeven alleen maar een kattensnoepje onder de kasten te gooien en daarna het stof van hem afkloppen
Skrillex.. Dé reden waarom ik naar Lowlands gaquote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
OH
MY GAWD![]()
Wat een nummer![]()
Deze is iets buren-vriendelijker:
wa ne herrie.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef SuperFruitig het volgende:
OH
MY GAWD![]()
Wat een nummer![]()
Deze is iets buren-vriendelijker:
wat een bazenbeestquote:Op maandag 25 juli 2011 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Dit is één van onze lawaaimakers in huis
[ afbeelding ]
Soms, meestal kopen we Purinaquote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Mday het volgende:
[..]
wat een bazenbeest
krijgt ie whiskas btw!?!?!
MAgixz0rz!1einzquote:Op maandag 25 juli 2011 17:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat je nog niet wist over vogels:
1.Ze kijken graag naar buiten
[ afbeelding ]
2. Ze gaan graag onder de douche
[ afbeelding ]
3. Ze spelen graag een spelletje
[ afbeelding ]
Wat is fons voor beestje?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm dan moet ik ook maar eens een foto van Fons gaan zoeken
koalabeer die tosti's baktquote:
Awesome!! die wil ik later ook eentje!quote:
Ik wil die nu al een. Niet later.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Awesome!! die wil ik later ook eentje!
quote:
quote:
Cliffy heeft een nieuwe avater! (of ja je hebt er eindelijk 1quote:
Jup.. volgend jaar misschien een signaturequote:Op maandag 25 juli 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Cliffy heeft een nieuwe avater! (of ja je hebt er eindelijk 1)
Rustig, rustig!!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup.. volgend jaar misschien een signature
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1107415-boerderijquote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Mday het volgende:
wat is dat toch? hoor dat overal... klinkt als geer en goor
Kan je de oven uitquote:
We hebben maar een hele kleine combi-magnetron dus helaasquote:
Zo groot ben je nietquote:Op maandag 25 juli 2011 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
We hebben maar een hele kleine combi-magnetron dus helaas
quote:
Op je pumps misschienquote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]ik wist dat je dat ging zeggen
Ik ben makkelijk 1.62! Dus zo klein ben ik niet
Nee zonder! Met pumps kom ik ongeveer op 1.70-1.75quote:
Mag jij eigenlijk wel in achtbanen enzo?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]ik wist dat je dat ging zeggen
Ik ben makkelijk 1.62! Dus zo klein ben ik niet
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mag jij eigenlijk wel in achtbanen enzo?
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mag jij eigenlijk wel in achtbanen enzo?
Ik vind het nog irritanter als mensen zulke dingen posten en als je dan vraagt wat er aan de hand is dan blijkt er iets heel triviaals aan de hand te zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef Nebo het volgende:
In de trend van het onderwerpje van vanochtend. Een vriendin van mijn vriendin tweet "Ik wil dit niet". Nou weet ik wat er gaande is, maar kom op. Zou ik hem retweeten? De boodschap van de tweet dekt de lading dan, maar dan anders
Sowieso.. Mensenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het nog irritanter als mensen zulke dingen posten en als je dan vraagt wat er aan de hand is dan blijkt er iets heel triviaals aan de hand te zijn.
Bijv. 'Jaa sorry ik was vandaag een beetje afwezig maar ik had slecht nieuws gehad.'
En dan vraag je wat er is denkend dat er iets heel erg is gebeurd, blijken ze een bepaalde stage niet te hebben gekregen maar ondertussen al wel een andere plek hebben gekregen op een soort gelijke plaats.ZEIK NIET ZO!
quote:
What what what!?!!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is de line-up van Lowlands slecht zeg! Damn, zitten een paar vette dingen tussen maar kheb vele vettere line-ups gezien!
Dude! Serieus?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:36 schreef Poit het volgende:
[..]
What what what!?!!
Lowlands heeft in tijden niet zo'n goede lineup gehad!!
Hell yeah!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het enige goede wat ze gedaan heb is al die domme britpop schrappen die de afgelopen jaren overheerste en zombie nation en skrillex in de huren! (en offspring maar die was er jaren geleden al)
Nee meeste mensen gingen voor de koffie-wekker maar die schijnt er dit jaar niet meer te zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:40 schreef Cliffy het volgende:
Je gaat toch naar Lowlands om te papier-macheën op de camping, toch niet voor de muziek?
Wat een schatjequote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef GameBabe het volgende:
Dit is mijn mafkees:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fijn dat het bijna klaar is!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaaah ik ben kapot, uit het werk gelijk snel gegeten en weer gaan schilderenik hoef nu alleen nog maar de muren van de gang en dan klaaaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |