Nederland 1 was leuke emo-tvquote:
Vond het al zo raar dat ik niks zagquote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef Droopie het volgende:
Ik zit RTL7 te kijken..
Komt er opeens een reclame voorbij waarin Gert een heel verhaal zit te vertellen in een lege studio over van Poppel. En daarna bedankt voor het kijken tot volgend jaar
Ook leukquote:
Daarna zijn de rechten op de beelden van de NOS verlopen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef jpjedi het volgende:
Is zondag S01E24 al ergens te downen? Ik wil net gaan kijken maar op RTLgemist staat hij er maar 24 uur opDan dwing je mensen toch naar P2P of Usenet?
Thanks!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:01 schreef Heufd het volgende:
[..]
Je kan ook nog via deze link kijken.
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef Droopie het volgende:
Ik zit RTL7 te kijken..
Komt er opeens een reclame voorbij waarin Gert een heel verhaal zit te vertellen in een lege studio over van Poppel. En daarna bedankt voor het kijken tot volgend jaar
Zag m net ook voorbij komen, Gert is echt het gezicht van het programma gewordenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef Droopie het volgende:
Ik zit RTL7 te kijken..
Publicatie duurt langquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor de liefhebbers die graag nog de complete aflevering van zaterdag terug willen kijken:
Tour du Jour - Zaterdag 23 juli 2011 - Deel 1 (van 2)
Tour du Jour - Zaterdag 23 juli 2011 - Deel 2 (van 2)
jouw usernamequote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:42 schreef Lagrinta het volgende:
Prima format wat mij betreft. Mooi als het volgend jaar weer komt maar ze zullen wel wat creatiever moeten zijn, dat was nu niet heel nodig want alles was nieuw.
Veel kijkers lees wielerleken zullen ook de bekendste verhalen uit de wielersport nu wel kennen. Die konden ze nu mooi laten zien maar dat kan volgend jaar dus niet meer.
Verder kunnen een aantal onderdelen geschrapt worden of vervangen. Maar een ruime voldoende met gemak uiteindelijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef ForzaCaptian het volgende:
Staat die reclame van Gert ergens on-line?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:17 schreef ForzaCaptian het volgende:
Staat die reclame van Gert ergens on-line?
'Tot volgend jaar' wel dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:36 schreef Evertjan het volgende:
ik denk niet dat het volgende jaar komt. Dan zal Genee 7 weken achter iedere avond op TV zijn dat kan toch niet
Workaholics doen je altijd verbazenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:36 schreef Evertjan het volgende:
ik denk niet dat het volgende jaar komt. Dan zal Genee 7 weken achter iedere avond op TV zijn dat kan toch niet
Pro Cycling ligt binnenkort wel in de winkel met een Vuelta Special. Als ie zich aan zn belofte houdt moet het daarin staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Is Nelissen al met zijn column met ontboezingen over Andy Schleck gekomen. Ik ben toch wel benieuwd na die trieste vertoning op tv.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Pro Cycling ligt binnenkort wel in de winkel met een Vuelta Special. Als ie zich aan zn belofte houdt moet het daarin staan.
twitter:misterobama twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 22:14:29Zal de beruchte column van @dnelissen over Andy Schleck in de volgende Pro Cycling komen? reageer retweet
Wil je wel mét hem geassocieerd worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:26 schreef Lagrinta het volgende:
Ik wil op geen enkele manier van Barack geassocieerd worden. Dank u!
Hij is wel gevraagd in ieder geval, heb ik begrepen. Of hij na zijn mediaruzietje met Derksen nog komt...? Hoewel: het is Dries natuurlijk. Die komt wel.quote:
Misschien is het sowieso verstandig om een nieuwe reeks te starten met 2012 en gewoon te beginnen met 1.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef TLC het volgende:
Komt nu gewoon trouwens op RTL4, de TT klopt dus niet meer.
Gaat hij weer doen ja!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef Pranjicc het volgende:
Ik vond de stukjes van Dijkstra altijd lekker luchtig. Leuk om naar te kijken. Ik hoop dat ie dit jaar weer in Frankrijk is voor Tour du Jour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |