Workaholics doen je altijd verbazenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:36 schreef Evertjan het volgende:
ik denk niet dat het volgende jaar komt. Dan zal Genee 7 weken achter iedere avond op TV zijn dat kan toch niet
Pro Cycling ligt binnenkort wel in de winkel met een Vuelta Special. Als ie zich aan zn belofte houdt moet het daarin staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Is Nelissen al met zijn column met ontboezingen over Andy Schleck gekomen. Ik ben toch wel benieuwd na die trieste vertoning op tv.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Pro Cycling ligt binnenkort wel in de winkel met een Vuelta Special. Als ie zich aan zn belofte houdt moet het daarin staan.
twitter:misterobama twitterde op zaterdag 06-08-2011 om 22:14:29Zal de beruchte column van @dnelissen over Andy Schleck in de volgende Pro Cycling komen? reageer retweet
Wil je wel mét hem geassocieerd worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:26 schreef Lagrinta het volgende:
Ik wil op geen enkele manier van Barack geassocieerd worden. Dank u!
Hij is wel gevraagd in ieder geval, heb ik begrepen. Of hij na zijn mediaruzietje met Derksen nog komt...? Hoewel: het is Dries natuurlijk. Die komt wel.quote:
Misschien is het sowieso verstandig om een nieuwe reeks te starten met 2012 en gewoon te beginnen met 1.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef TLC het volgende:
Komt nu gewoon trouwens op RTL4, de TT klopt dus niet meer.
Gaat hij weer doen ja!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef Pranjicc het volgende:
Ik vond de stukjes van Dijkstra altijd lekker luchtig. Leuk om naar te kijken. Ik hoop dat ie dit jaar weer in Frankrijk is voor Tour du Jour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |