Hij blijkt nogal een lichtgewicht voor een programma als zomergasten.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb MMH 2x in het theater gezien, vooraf geen idee wat ik moest verwachten, maar het was echt verrassend goed.
Ik ook 2 keer,. 1 keer bijna weg gelopen zo niet grappig en de 2e keer heel erg genoten.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb MMH 2x in het theater gezien, vooraf geen idee wat ik moest verwachten, maar het was echt verrassend goed.
Hehe.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef Specularium het volgende:
Androgyn had ik nou nooit bij hem durven vermoeden.
Inderdaad. Zou mooie tv opleveren.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Zou graag Wilfried de Jong dit programma zien presenteren, geweldige interviewer.
dat is een goeiequote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Zou graag Wilfried de Jong dit programma zien presenteren, geweldige interviewer.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Dat wordt elk jaar gezegd.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Juist niet, hij doet die 24 uur erg goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Die heeft al genoeg aan zijn eigen formats wat mij betreft.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Nee, dat is MM. De interviewer zit tegenover hem.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Jelle Brandt Corstius nogal tegenvallen eigenlijk. Hij ziet er trouwens anders uit dan ik me kan herinneren
quote:De keuze van Guy Verhofstadt is de director’s cut van Novecento van Bertolucci uit 1976. Deze versie van de epische film is zoals de regisseur het bedoeld heeft en duurt 315 minuten. Zomergasten zal de film integraal uitzenden.
Van Dis of Zwagerman.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heeft al genoeg aan zijn eigen formats wat mij betreft.
Goede interviewer dat zeker.
Ik zou nog wel 2 jaartjes van Dis terug willen.
lief he van mij hahahha kwam mijn lap ging inene erg traag had 2 pag. open dus zag het niet, maar lief van jequote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef golfer het volgende:
Fijn dat je alles wat al lang gepost was nog even herhaalt, Toverheks.
Zijn zus?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind Jelle Brandt Corstius nogal tegenvallen eigenlijk. Hij ziet er trouwens anders uit dan ik me kan herinneren
Zwagerman ook leuk maar van Dis blijft voor mij echt een held.quote:
quote:
Nee.quote:
Volgens mij was dat een jaar geleden ofzo, die docu van hem in Rusland.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. De laatste keer dat ik iets van hem gezien had is volgens mij al weer een paar jaar geleden (Sovjet-docu)
Ja, binnen 2 minuten. Maar dat ging over een andere pruik.quote:
Ik zap tijdens de TdJ reclamequote:Op zondag 24 juli 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wilde je make up tipsdaar is Barbra
Vind je? Ik vind haar eigenlijk wel mooi.quote:
Ik vind haar niet mooi en dr performance ook niks.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar eigenlijk wel mooi.
Maar wat een hork zeg, die interviewer! (niet JBC dus)
Dat weet JBC ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:13 schreef Specularium het volgende:
MM is behoorlijk idolaat van Barbara. Liet ie bij DWDD ook al blijken.
Hij heeft daar laatst een hilarische column over geschreven.quote:
echt? geinig!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef Toverheks het volgende:
MM staat ook op de DVD van Steisand .....daar zat hij maar mooi tussen het publiek vooraan.......
Is mij ook niet gelukt. Als er volgend jaar maar een andere zit vind ik het best.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:18 schreef PLAE@ het volgende:
Ik probeer ik de presentator al een tijd goed/leuk/aardig te vinden. Maar op de één of andere manier gaat het me nooit lukken.
zat het al te zoeken maar kan het niet vinden, misschien komt het nog voorbijquote:
Die is vooral ontzettend saai. Daardoor wellicht.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:19 schreef Specularium het volgende:
Zijn zus lijkt mij meer fucked up. Die is een stuk dommer ook.
Ken je de polemieken in de VN met WF Hermans nog ?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft daar laatst een hilarische column over geschreven.
Zijn oom is anders wel een leuke kerel.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Zullen we papa en mama er ook nog even bijhalen? Of de zus leuk is, is toch helemaal niet relevant. Het gaat hier om MMH en JBC.
Dat was z'n vader.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ken je de polemieken in de VN met WF Hermans nog ?
Hermans heeft er nog een boekje over geschreven. Malle Hugo.
Omdat ie net als Gerard Joling een vrouwenstem heeft.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn oom is anders wel een leuke kerel.
Valt alleen zo weinig over te zeggen momenteel...quote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Nu weer terug naar MM en zijn fragmenten, kan mij die presentator schelen
ja nu de armoede die aan bod komt, ach ze hadden bij MM een armoede terugval, oh wat vind ik hem leuk, open en eerlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Valt alleen zo weinig over te zeggen momenteel...
Dat meen je niet ? Dacht dat Jelle op zijn derde al ingezonden brieven schreefquote:
Joris was zo'n baasquote:Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
Joris Luyendijk had een beetje zo'n zelfde overleden uitstraling als Jelle.
Alleen heeft Joris leukere onderwerpen voor met zijn boekjes, alles.
Traveless RTL 4 elke vrijdagquote:Op zondag 24 juli 2011 21:28 schreef Specularium het volgende:
Soms verlang ik terug naar die hype van probleemwijken op SBS.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
Daar ben ik al heul goed oh..oh..oh..oh verheen.
moet je naar het plaatje van Roos boven je kijkenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je naar het plaatje van Roos boven je kijken
Ik snap de link ook niet helemaalquote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef golfer het volgende:
Vreemd bruggetje naar het drankprobleem van z'n vader?
Mooi om te zien.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef Godtje het volgende:
Oeh Jelle nerveus als het over hem gaat....
MM is te mondig voor Jelle
Ja dat snap ik, maar de link hond -> vader nietquote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er moet een keer een bruggetje komen naar een nieuw onderwerp.
Hij zat te knarsen toen MM begon. Die kaak gespannenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hij heeft van nature al vochtige ogen.
Ik zou er niet veel achter zoeken, voor Jelle is het ook weer de eerste.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar de link hond -> vader niet
Jij wordt presentator zodra Ron Jeremy te gast isquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke presentator. Hij stelt nooit de vragen die ik zou stellen.
Echt een ramp.
Maar elke keer van die losse 1 regel post vragen of de andere kant een vergeten sportheld uit de jaren 70/80 nog kent 3 uur lang gaat ook vervelen tong.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef tong80 het volgende:
Echt een ramp.
De eerste hond ?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou er niet veel achter zoeken, voor Jelle is het ook weer de eerste.
Jij kent maar 1 vraagquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef tong80 het volgende:
Echt een ramp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Het moet van 2 kanten komen, dat mis ik vaak bij deze reeks.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef roos85 het volgende:
MM doet echt leuk, goed dat hij af en toe de rollen omdraait
Dat doet ie knap.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef roos85 het volgende:
MM doet echt leuk, goed dat hij af en toe de rollen omdraait
Zal er de volgende keer meer regels aan besteden.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar elke keer van die losse 1 regel post vragen of de andere kant een vergeten sportheld uit de jaren 70/80 nog kent 3 uur lang gaat ook vervelen tong.
Dat lijkt me geen goed idee.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
MM voor de volgende 5 afleveringen inplaats van Jelle...dag jelle![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
*ril*quote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Je hebt hem door.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef Godtje het volgende:
MM en zus
Buren met broer en zus
film met broer en zus
Mag het niet te intiem worden ?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:44 schreef Reya het volgende:
Meh, ik hou niet zo van dat gezaag rondom de jeugd en het priveleven.
Het stond niet ook al in de aankondiging van de VPRO zelf he?quote:
quote:Verder fragmenten over sterke vrouwen zoals Marlene Dietrich, Mies Bouwman en Jessye Norman. Een avond over totale overgave en extreme liefde tussen partners en broers en zusters.
Die lees ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het stond niet ook al in de aankondiging van de VPRO zelf he?
[..]
Ik vermijd die aankondigingen juist bewust.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het stond niet ook al in de aankondiging van de VPRO zelf he?
[..]
Is het ook.quote:
Je voelt je een beetje een ongewenste getuige van iemands leven. Of althans, dat is wat bij mij een beetje overheerst.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik houd van musicals maar had hier nog nooit van gehoord. Wil ik zien.
Ik vind dat juist mooi.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Je voelt je een beetje een ongewenste getuige van iemands leven. Of althans, dat is wat bij mij een beetje overheerst.
Mij ook, ik neem 'm op.quote:
Het is een documentaire over musicals. Dat is wat anders.quote:
Dat begreep ik. Maar door het nu zelf te kijken is mijn vraag al beantwoord. Heb een hekel aan de meeste musicals, maar dit is mooi.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een documentaire over musicals. Dat is wat anders.
ik ga er voor zitten, lijk me ook een mooie indringende filmquote:
Ik heb hem twee weken geleden al gezien. Ik sla over.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Twijfel of we in de auto springen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-de-Melkweg.dhtml
doenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
doe maar wil wel een mooi verslag met foto`squote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Er staat een rij van hier tot Tokio, heb ik vernomen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
in Prince topic staat 150 man, er kunnen 1500 in (grote zaal iig)quote:Op zondag 24 juli 2011 22:00 schreef Culthit. het volgende:
MM
[..]
Er staat een rij van hier tot Tokio, heb ik vernomen.
Dat vermoedde ik al. Sla het dan toch maar over.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:00 schreef Culthit. het volgende:
MM
Speciaal even opgestaan, ze staan ieder geval droog het regent nu even niet in Amsterdamquote:Op zondag 24 juli 2011 22:00 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Dan valt het erg mee... Als ik in de buurt van Adam zou wonen dan zou ik nu zijn gegaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
in Prince topic staat 150 man, er kunnen 1500 in (grote zaal iig)
Dat zegt iedereen zodat ze zelf sneller aan de beurt zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:00 schreef Culthit. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef Specularium het volgende:
Ik kan het wel hebben nu, zo'n Driesvermelding.
Het is een rage vanavond. Eerst Mylene en nu jij.quote:
Zelfs meer dan een paar keer. Ik hoor zonder beeld zijn stem vrij vaak overslaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef alors het volgende:
Het was wachten op tranen ja, hij heeft ze volgens mij al een paar keer ingeslikt...
Dat was wel onbetaalbaar, inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
"Nee, ik snap het wel, je wil me jouw familie in trekken."
waarschijnlijk welquote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of Jelle zich trots voelt als interviewer als hij zo'n gevoelig punt weet te ontfutselen.
nou volgens MM is daar veel herrie in de tent dus rumoerigquote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef Reya het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het kerstdiner bij de familie Brandt Corstius verloopt.
Die is er niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef Reya het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het kerstdiner bij de familie Brandt Corstius verloopt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef Godtje het volgende:
Een onderwerp wat zo ver van mij staat dat ik me er niks bij kan voorstellen.
Wel fascinerend.
'Hier is het toetje kut.'quote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef Reya het volgende:
Die komt amper aan het woord MM neemt hele progamma overquote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef nostra het volgende:
Prima televisie dit. Ik vind die jelle ook zo slecht nog niet.
Jelle is ook helemaal niet slecht. Hij heet alleen Brandt Corstius zoals zijn zus.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef nostra het volgende:
Prima televisie dit. Ik vind die jelle ook zo slecht nog niet.
Kijk pas net tien minutenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die komt amper aan het woord MM neemt hele progamma over
Een goede interviewer laat z'n gasten ook meer aan het woord zijn dan de interviewer zelf.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
Moet je je eens voorstellen dat Mart daar zou zitten.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van Warmerdamquote:Op zondag 24 juli 2011 22:13 schreef Culthit. het volgende:
Dit zou een mooie Jiskefet-scene kunnen zijn.
Absoluut.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:13 schreef Culthit. het volgende:
Dit zou een mooie Jiskefet-scene kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |