SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bier en taaitaai is geen goeie combinatie.
Mijn smaakpapil werd er iig niet blij van.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Komkommertijd is weer over, ik ben weer in 's-Hertogenbosch.
Op een paar dingen na was het echt super leukquote:
Verhuizing is klaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op een paar dingen na was het echt super leukEn hoe staat het ervoor met je verhuizing?
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Komkommertijd is weer over, ik ben weer in 's-Hertogenbosch.
Moet nog wel het eea opruimen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het opruimen en uitpakken ookal?
Kamer opgeruimd en wat anders ingerichtquote:
Waar zit je op school? In Rosmalen is bijv wel iets te vinden denk ik (of een ander dorp), en de verbinding Rosmalen-Den Bosch is wel goed.quote:
Mja ik weet, rosmalen is genoeg te vinden. Maar ga OV vermijden. Zit volgend jaar op St Joost dus wou ergens in de buurt iets hosselenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar zit je op school? In Rosmalen is bijv wel iets te vinden denk ik (of een ander dorp), en de verbinding Rosmalen-Den Bosch is wel goed.
Is dat bij de schoolboulevard? Daar zal je wel lastig iets vindenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja ik weet, rosmalen is genoeg te vinden. Maar ga OV vermijden. Zit volgend jaar op St Joost dus wou ergens in de buurt iets hosselen
Ja tuurlijk is daar genoeg te vinden, daar wil niemand wonen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar zit je op school? In Rosmalen is bijv wel iets te vinden denk ik (of een ander dorp), en de verbinding Rosmalen-Den Bosch is wel goed.
Obvious Troll is Obviousquote:Op maandag 25 juli 2011 13:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is daar genoeg te vinden, daar wil niemand wonen.
ahhahahahaahahahaahquote:Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedereen is/was op vakantie zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Meeloper.quote:
Omdat ik een internetmeme herhaal?!quote:
Verzin eens iets nieuws.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik een internetmeme herhaal?!
Ok. 'Ik ben die domme berichtjes van je zat en het is duidelijk dat je ze alleen op het internet zet om mensen op te naaien. xx'quote:
Als jij je eigen berichten zelf dom vindt dan moet je dat zelf weten.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok. 'Ik ben die domme berichtjes van je zat en het is duidelijk dat je ze alleen op het internet zet om mensen op te naaien. xx'
Als jij denkt dat ik het over mijn eigen berichten heb dan laat 't maar zittenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij je eigen berichten zelf dom vindt dan moet je dat zelf weten.
Ja want die quote heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik het over mijn eigen berichten heb dan laat 't maar zitten
Het was geen quote. Het was mijn origineel iets aan jouquote:Op maandag 25 juli 2011 19:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want die quote heb ik nooit gezegd.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:24 schreef FedExpress het volgende:
bdh en ST, gaan jullie nou maar ff neuken. Snoeiharde goedmaaksex
Jammer.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neuh, geen behoefte aan eigenlijk.
Maar bedankt voor de uitnodiging
En dan zeker 100 euro vragen om te filmenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:24 schreef FedExpress het volgende:
bdh en ST, gaan jullie nou maar ff neuken. Snoeiharde goedmaaksex
nee, ook al geen behoefte aan. Hoef jullie niet samen bezig te zien (apart ook niet trouwens)quote:Op maandag 25 juli 2011 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan zeker 100 euro vragen om te filmen
Wat doe je nou ontkennenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, ook al geen behoefte aan. Hoef jullie niet samen bezig te zien (apart ook niet trouwens)
Niet liegen.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, ook al geen behoefte aan. Hoef jullie niet samen bezig te zien (apart ook niet trouwens)
quote:
Nee. Ik ga ein-de-lijk vakantie houdenquote:
ik neem de gokquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan je bij mij maar 1x proberen.
Waarom sleep je dat hierheenquote:
Maar in je eigen gezicht mag wel.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar in je eigen gezicht mag wel.
quote:
Barrie!quote:
Dat is mijn tekst!quote:
Pech gehad.quote:
Hoe is het met mijn FOK!vriendinnetje?quote:
Uitstekend en met uwes?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn FOK!vriendinnetje?
Ja wel goed hoor.quote:
Foei!quote:
Wat voor pijpen wil je? Gewoon om de afzuigkap aan te kunnen sluiten of moet er iets van huis naar het schuurtje?quote:
Ja of dit soort pijpen;quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor pijpen wil je? Gewoon om de afzuigkap aan te kunnen sluiten of moet er iets van huis naar het schuurtje?
Met die leren broek heb je ook leren pijpenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of dit soort pijpen;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die leren broek heb je ook leren pijpen
Nu krijg ik weer horrorflashbacks naar jouw kelderquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer horrorflashbacks naar jouw kelder
Wazzup kid?quote:
Kusjekroelquote:
Yep en daarzo?quote:
Cool broquote:
Mooi hequote:
quote:
Ik weet niet, heb er nog niks over gelezen en ben daar ook niet meer geweest ook al is het 100 meter verderop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb je wel een goed alibi?
Was er trouwens veel schade?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb er nog niks over gelezen en ben daar ook niet meer geweest ook al is het 100 meter verderop.Beter organiseren ze het nu recht voor mijn nieuwe huis, het winkelcentrum staat toch op de planning voor verbouwing dus dat kan dan mooi versneld en ik heb nog wat te koekeloeren ook.
Yeey Tux is niet schuldigquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het alibi is trouwens een bonnetje van Appie Arena. * SuperrrTuxxx vist het gauw uit de vuilnisbak
Ja ik ben altijd al zo'n ramptoerist.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sensatiezoeker.
Nouja als er iets spannends is wel foto's ofzo posten he.
Daar bij Boschveld hangen trouwens wel veul camera's.
Die scanner was echt vet vroeger. Uren en uren naar geluisterd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd al zo'n ramptoerist.P2000 FTW. Vroegah kon je nog politiescanners luisteren, dat was tof.
Ja als ik een keer iets niet mis zal ik wel foto's posten ja.
Bij het winkelcentrum hangen wel veel camera's ja, was nodig blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik las net toch ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is al zo oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat beeld was wel leuk ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die scanner was echt vet vroeger. Uren en uren naar geluisterd.Met zoveel camera's krijg je wel een leuk beeld als iemand zichzelf in de fik steekt.
Wtf is dat voor geluid dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat beeld was wel leuk ja.Ik heb een scannerringtone.
Haha dankje vanmiddag even met oordopjes luisteren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://tuxje.homelinux.net/fok/Politie.mp3
Hoezo met oordopjes?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha dankje vanmiddag even met oordopjes luisteren.
Ja weet ik veel wat voor kabaal er zich af gaat spelen. Ik maak liever niet heel de kiet wakker.quote:
Ja gewoon wat je vroeger hoorde, geouwehoer van de politiequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat voor kabaal er zich af gaat spelen. Ik maak liever niet heel de kiet wakker.
Grappigquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon wat je vroeger hoorde, geouwehoer van de politie
Jazeker. Nummers als 'verrek er zit een lul in m'n bek', 'de kietelaar ballade' en 'vibrator verslaafd' zijn erg goed!quote:
1993 belde, ze willen hun band terug.quote:Op woensdag 27 juli 2011 06:06 schreef bijdehand het volgende:
Omg ben de cd van de Dikke Lul Band aan het luisteren, maar die hits van hun zijn echt super!
Omg die namenquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jazeker. Nummers als 'verrek er zit een lul in m'n bek', 'de kietelaar ballade' en 'vibrator verslaafd' zijn erg goed!
Ja, die namen zijn zo episch dat het nummer al goed is voordat je het hebt geluisterd!quote:
Daarom ga ik mn eigen zo maar moed indrinken. Slaap is erg belangrijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het een eng verhaal, dalijk kan ik niet meer slapen.
nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Of je laat een blikje bier ontploffen door sleutelbos. Nu is mijn bed een bierbed.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Of je laat een blikje bier ontploffen door sleutelbos. Nu is mijn bed een bierbed.
Jij bent mijn ideale chickquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
dibbsquote:
Die lag er nog (vergeten in tas te doen en mee naar mattie te nemen) dus gooi ik bij binnenkomst per ongeluk mijn kei zware sleutelbos op bed, er tegenaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:01 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo drink jij bier in je bed om 3 uur 's nachts?
Jij gaat naar matties met blikjes bier in je tas? Jij bent mijn mattiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
[..]
Die lag er nog (vergeten in tas te doen en mee naar mattie te nemen) dus gooi ik bij binnenkomst per ongeluk mijn kei zware sleutelbos op bed, er tegenaan.
Gezelligquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij gaat naar matties met blikjes bier in je tas? Jij bent mijn mattie
Kom hier ook maar langs met bier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
[..]
Die lag er nog (vergeten in tas te doen en mee naar mattie te nemen) dus gooi ik bij binnenkomst per ongeluk mijn kei zware sleutelbos op bed, er tegenaan.
Maar was wel sexy om te zien he, die Octopussyquote:
KK komt zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom hier ook maar langs met bier.
Die clown deed het hem bij mijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar was wel sexy om te zien he, die Octopussy
Smeerlapquote:
Op de vroege ochtend?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom hier ook maar langs met bier.
Wat jij wilquote:
Dqat doorzichtige jurkje van die vrouwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die clown deed het hem bij mij
Tuurlijk heb ik tijd en anders maak ik speciaal tijd voor jou. Snapje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat jij wilMaar je hebt geen tijd zo te zien.
Oh yeahquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dqat doorzichtige jurkje van die vrouw
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik tijd en anders maak ik speciaal tijd voor jou. Snapje.
HEADSHOT!quote:
Ik zie nou pas mijn vreemde PIquote:
Koekkoek ik ben niet gek!, ik ben een vliegtuig!quote:
cumshot in your face!quote:
Voor zulke dingen moet je bij DuTank zijn.quote:
juistquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor zulke dingen moet je bij DuTank zijn.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Koekkoek ik ben niet gek!, ik ben een vliegtuig!
quote:
Gouwe ouwequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef BarrieButsers het volgende:
After 25 years of sex in the dark, a wife finds out her husband has been using a dildo on her. When she found out she said “Explain the dildo fool,” he said, “Explain the kids bitch.”
[ afbeelding ]
Ik ken nog wel een hele goede maar die is te lang. Vertel ik nog wel een keerquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een hele goede maar die is te lang. Vertel ik nog wel een keer![]()
Kwam trouwens een neger bij de dokter, die neger had een kikker op z'n hoofd. Vraagt de dokter zo van 'wat is er aan de hand?' 'nou, ik heb een gezwel aan m'n kont', zei de kikker.
Liep laatst over de markt in Den Bosch, kom ik daar een enorme neger tegen met een papegaai op z'n schouder. Vond het een lief beestje, dus vroeg 'kan hij ook praten?'. 'Nou, dat weet ik niet, heb 'm net gekocht' zei de papegaai.quote:
Da's altijd een goede grap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Liep laatst over de markt in Den Bosch, kom ik daar een enorme neger tegen met een papegaai op z'n schouder. Vond het een lief beestje, dus vroeg 'kan hij ook praten?'. 'Nou, dat weet ik niet, heb 'm net gekocht' zei de papegaai.
De grootste grap ter wereld denkt dat ie manager wordt door te gaan zuipen met studiegenotenquote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De grootste grap ter wereld denkt dat ie manager wordt door te gaan zuipen met studiegenoten
Neusquote:
Ik dacht dat hij niet meer genoemd zou worden.quote:
Ook slechte dingen moet je blijven herdenken, dan weet je dat het altijd slechter kan. Hitler zijn we ook niet vergetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niet meer genoemd zou worden.
Maar de holocaust wordt door sommige nog steeds ontkend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook slechte dingen moet je blijven herdenken, dan weet je dat het altijd slechter kan. Hitler zijn we ook niet vergeten
Ja, maar moslims ontkennen wel meer dingen en hun mening is mij nog minder waard dan een koeienvlaai.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar de holocaust wordt door sommige nog steeds ontkend.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar moslims ontkennen wel meer dingen en hun mening is mij nog minder waard dan een koeienvlaai.
Hij leeft nog hoor! Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef FedExpress het volgende:
Hallo ik zit in Frankrijk ik dacht jullie zullen me vast missen dus hier een berichtje nou doei!
Hoi ik hoop dat je Frans spreeks want die arrogante homo's spreken niks anders nou doei!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef FedExpress het volgende:
Hallo ik zit in Frankrijk ik dacht jullie zullen me vast missen dus hier een berichtje nou doei!
Niks nodig maar je hebt wel heul veel seizoenen van the Simpsons.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Yoooooooooooo
Iemand nog kijkvoer nodig? [TK] DVD Boxsets
Een bruistablet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja hoop het ook, wil er een tablet van bekostigen
Een kleitablet uit 1500 vChrquote:
Jij maakt daar zo een spuittablet van.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij maakt daar zo een spuittablet van.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik pas. Misschien wil je moeder?
http://www.detelefoongids(...)ch/w-Avondwinkels/1/quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:50 schreef DuTank het volgende:
Waar is er een avondwinkel in Den Bosch?
Tabak voor waterpijp
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids(...)ch/w-Avondwinkels/1/
er is een bezinestation 24/7 open!quote:
ja, maar heeft die waterpijp-tabakquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
er is een bezinestation 24/7 open!
de beller weet het sneller!quote:
Welke dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
er is een bezinestation 24/7 open!
Die langs de IJzeren Vrouw. Als je van de shell aan de bruistensingel richting het pierson rijdt en dan nog een stukje doorrijdt.quote:
Wel handig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die langs de IJzeren Vrouw. Als je van de shell aan de bruistensingel richting het pierson rijdt en dan nog een stukje doorrijdt.
Mijn ogen kijken wel eens ergens anders naar dan de kassa.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:42 schreef bijdehand het volgende:
HOE WEET JIJ DAT, BARRIEBUTSERS????!!!!
Zoals naar mijn kruis?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn ogen kijken wel eens ergens anders naar dan de kassa.
Vertel.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Supervet feest gehad!En een briljant idee opgedaan.
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals naar mijn kruis?
[ afbeelding ]
Nou deel het met je fok vriendinnetje.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
wtf joh,gaan jullie ook samen naar de wc ofzo, lekker dm'en met elkaar?quote:Op zondag 31 juli 2011 04:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou deel het met je fok vriendinnetje.
quote:Op zondag 31 juli 2011 04:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
wtf joh,gaan jullie ook samen naar de wc ofzo, lekker dm'en met elkaar?
Als dat 'briljant idee' een voorbinddildo en mijn anus bevat, dan is het een kut ideequote:Op zondag 31 juli 2011 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja wij vegen elkaars kont af, mag dat niet ofzo?quote:Op zondag 31 juli 2011 04:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
wtf joh,gaan jullie ook samen naar de wc ofzo, lekker dm'en met elkaar?
Werkquote:
Maar ze is nu geen houder meerquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Je huurde gek, het was sowieso niet van jou
RIP aan de nabestaanden.quote:
In deze zaak zijn er alleen maar winnaars.quote:
Why?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In deze zaak zijn er alleen maar winnaars.
Jij beter huis, jouw ouwe huis vindt rust en hoeft niet meer zo te lijden.quote:
Ghehe ja, maar Zayaz schijnt kut te zijn en ik zat eerst bij BrabantWonen, maar we zullen zien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij beter huis, jouw ouwe huis vindt rust en hoeft niet meer zo te lijden.
Heb je nu wel een vrolijke onderbuurman?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ghehe ja, maar Zayaz schijnt kut te zijn en ik zat eerst bij BrabantWonen, maar we zullen zien.Kleinigheidjes blijf je houden.
Zayaz heeft dan wel een goede kwaliteit scharnieren gekocht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ging ik daarstraks kijken wat er met een scharnier van een deur aan de hand is, sta ik ineens met de deur in m'n handen.![]()
Nee door een domme actie van ons pap knalde de deur dicht van de tocht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zayaz heeft dan wel een goede kwaliteit scharnieren gekocht.
Weet ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je nu wel een vrolijke onderbuurman?
Dan nog zou een scharnier niet los mogen komen van een deur die 1 keer dichtknalt hoor... dan zou ik hier al m'n scharnieren al eens vervangen moeten hebben inmiddelsquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee door een domme actie van ons pap knalde de deur dicht van de tocht.
Maar de onderste tikt als je de deur dichtdoet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan nog zou een scharnier niet los mogen komen van een deur die 1 keer dichtknalt hoor... dan zou ik hier al m'n scharnieren al eens vervangen moeten hebben inmiddels
Goed vastgeschroeft? Zit de pin er goed in? (is de pin wellicht gebroken?)quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar de onderste tikt als je de deur dichtdoet.
Dan zou ik een klusjesman bellen. En in natura betalen ofcoursequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar de onderste tikt als je de deur dichtdoet.
Het is zo'n ding wat met 2 pennen in de stijl zit en die je vastdraait met een inbussleutel en ik dacht dat ik hem strakker moest draaien, maar hij zat al strak, dus ik dacht ik draai 'm wat losser. Na wat heen en weer gedraai met die sleutel kwam ik erachter dat hij hetzelfde geluid maakte vlak voordat ik 'm helemaal strak draaide, dus ik whut moet ie dan losserquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Goed vastgeschroeft? Zit de pin er goed in? (is de pin wellicht gebroken?)
Oke, moment.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Zolang de pen er niet uitvalt is er niets aan de hand... heb je een foto?
Het kan overigens zijn dat hij idd al te strak zat en door de klap zodanig is verschoven dat hij tikte
*klusmodus*
In een moordzaak, waarin de dader al is veroordeeld, beweert MdH nog steeds dat de klusjesman het gedaan heeft, ook al mag dat niet van de rechter. En aangezien jij een klusjesman bent...quote:
Verbanden leggen, verbanden leggen. Het is lastig op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:54 schreef Ceased2Be het volgende:
ah ja, sorry maar dat was wel erg ver gezocht ff
Ik heb m'n HBHV gehaald, in een keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Verbanden leggen was altijd al lastig, ben niet voor niets gezakt voor mijn EHBO diploma
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmm die heb ik een keer eerder gezien, zit in het kozijn bevestigd met 2 pennen en 1 pen in de deur?
Dat laatste kan idd wel link zijn, want dan kan ie eruit scheuren als de deur te hard open slaat...
en goedemorgen
Kill topic jwz.quote:
quote:
Ook alleen maar omdat je gister mijn dubbelganger gezien hebt en mij in m'n gezicht gaat slaanquote:
Niet waar, jij verzint er gelijk vanalles bij. Waarom zou ik je moeten slaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je gister mijn dubbelganger gezien hebt en mij in m'n gezicht gaat slaan
Neuken?quote:
Dat vind ik ook! En we gaan samen een keer mijn dubbelganger slaan, da's wel romantisch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet waar, jij verzint er gelijk vanalles bij. Waarom zou ik je moeten slaan?Ik vind dat als een vrouw een man slaat, die man gewoon terug zou moeten kunnen slaan. En aangezien ik toch nooit zou winnen van jou schiet slaan niet op.
Wilde KK niet?quote:
Hier ook. Dan kan niemand op je scherm kijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 06:26 schreef Ceased2Be het volgende:
mogge
wel heel Zen werken zo'n leeg kantoorgebouw
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:22 schreef BarrieButsers het volgende:
KK zien we denk ik ook nooit meer terug
Ja he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |