Ik weet niet, heb er nog niks over gelezen en ben daar ook niet meer geweest ook al is het 100 meter verderop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb je wel een goed alibi?
Was er trouwens veel schade?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb er nog niks over gelezen en ben daar ook niet meer geweest ook al is het 100 meter verderop.Beter organiseren ze het nu recht voor mijn nieuwe huis, het winkelcentrum staat toch op de planning voor verbouwing dus dat kan dan mooi versneld en ik heb nog wat te koekeloeren ook.
Yeey Tux is niet schuldigquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het alibi is trouwens een bonnetje van Appie Arena. * SuperrrTuxxx vist het gauw uit de vuilnisbak
Ja ik ben altijd al zo'n ramptoerist.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sensatiezoeker.
Nouja als er iets spannends is wel foto's ofzo posten he.
Daar bij Boschveld hangen trouwens wel veul camera's.
Die scanner was echt vet vroeger. Uren en uren naar geluisterd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd al zo'n ramptoerist.P2000 FTW. Vroegah kon je nog politiescanners luisteren, dat was tof.
Ja als ik een keer iets niet mis zal ik wel foto's posten ja.
Bij het winkelcentrum hangen wel veel camera's ja, was nodig blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik las net toch ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is al zo oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat beeld was wel leuk ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die scanner was echt vet vroeger. Uren en uren naar geluisterd.Met zoveel camera's krijg je wel een leuk beeld als iemand zichzelf in de fik steekt.
Wtf is dat voor geluid dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat beeld was wel leuk ja.Ik heb een scannerringtone.
Haha dankje vanmiddag even met oordopjes luisteren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://tuxje.homelinux.net/fok/Politie.mp3
Hoezo met oordopjes?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha dankje vanmiddag even met oordopjes luisteren.
Ja weet ik veel wat voor kabaal er zich af gaat spelen. Ik maak liever niet heel de kiet wakker.quote:
Ja gewoon wat je vroeger hoorde, geouwehoer van de politiequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat voor kabaal er zich af gaat spelen. Ik maak liever niet heel de kiet wakker.
Grappigquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja gewoon wat je vroeger hoorde, geouwehoer van de politie
Jazeker. Nummers als 'verrek er zit een lul in m'n bek', 'de kietelaar ballade' en 'vibrator verslaafd' zijn erg goed!quote:
1993 belde, ze willen hun band terug.quote:Op woensdag 27 juli 2011 06:06 schreef bijdehand het volgende:
Omg ben de cd van de Dikke Lul Band aan het luisteren, maar die hits van hun zijn echt super!
Omg die namenquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jazeker. Nummers als 'verrek er zit een lul in m'n bek', 'de kietelaar ballade' en 'vibrator verslaafd' zijn erg goed!
Ja, die namen zijn zo episch dat het nummer al goed is voordat je het hebt geluisterd!quote:
Daarom ga ik mn eigen zo maar moed indrinken. Slaap is erg belangrijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het een eng verhaal, dalijk kan ik niet meer slapen.
nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Of je laat een blikje bier ontploffen door sleutelbos. Nu is mijn bed een bierbed.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Of je laat een blikje bier ontploffen door sleutelbos. Nu is mijn bed een bierbed.
Jij bent mijn ideale chickquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
dibbsquote:
Die lag er nog (vergeten in tas te doen en mee naar mattie te nemen) dus gooi ik bij binnenkomst per ongeluk mijn kei zware sleutelbos op bed, er tegenaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:01 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo drink jij bier in je bed om 3 uur 's nachts?
Jij gaat naar matties met blikjes bier in je tas? Jij bent mijn mattiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
[..]
Die lag er nog (vergeten in tas te doen en mee naar mattie te nemen) dus gooi ik bij binnenkomst per ongeluk mijn kei zware sleutelbos op bed, er tegenaan.
Gezelligquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij gaat naar matties met blikjes bier in je tas? Jij bent mijn mattie
Kom hier ook maar langs met bier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
[..]
Die lag er nog (vergeten in tas te doen en mee naar mattie te nemen) dus gooi ik bij binnenkomst per ongeluk mijn kei zware sleutelbos op bed, er tegenaan.
Maar was wel sexy om te zien he, die Octopussyquote:
KK komt zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom hier ook maar langs met bier.
Die clown deed het hem bij mijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar was wel sexy om te zien he, die Octopussy
Smeerlapquote:
Op de vroege ochtend?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom hier ook maar langs met bier.
Wat jij wilquote:
Dqat doorzichtige jurkje van die vrouwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die clown deed het hem bij mij
Tuurlijk heb ik tijd en anders maak ik speciaal tijd voor jou. Snapje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat jij wilMaar je hebt geen tijd zo te zien.
Oh yeahquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dqat doorzichtige jurkje van die vrouw
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik tijd en anders maak ik speciaal tijd voor jou. Snapje.
HEADSHOT!quote:
Ik zie nou pas mijn vreemde PIquote:
Koekkoek ik ben niet gek!, ik ben een vliegtuig!quote:
cumshot in your face!quote:
Voor zulke dingen moet je bij DuTank zijn.quote:
juistquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor zulke dingen moet je bij DuTank zijn.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Koekkoek ik ben niet gek!, ik ben een vliegtuig!
quote:
Gouwe ouwequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:51 schreef BarrieButsers het volgende:
After 25 years of sex in the dark, a wife finds out her husband has been using a dildo on her. When she found out she said “Explain the dildo fool,” he said, “Explain the kids bitch.”
[ afbeelding ]
Ik ken nog wel een hele goede maar die is te lang. Vertel ik nog wel een keerquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een hele goede maar die is te lang. Vertel ik nog wel een keer![]()
Kwam trouwens een neger bij de dokter, die neger had een kikker op z'n hoofd. Vraagt de dokter zo van 'wat is er aan de hand?' 'nou, ik heb een gezwel aan m'n kont', zei de kikker.
Liep laatst over de markt in Den Bosch, kom ik daar een enorme neger tegen met een papegaai op z'n schouder. Vond het een lief beestje, dus vroeg 'kan hij ook praten?'. 'Nou, dat weet ik niet, heb 'm net gekocht' zei de papegaai.quote:
Da's altijd een goede grap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Liep laatst over de markt in Den Bosch, kom ik daar een enorme neger tegen met een papegaai op z'n schouder. Vond het een lief beestje, dus vroeg 'kan hij ook praten?'. 'Nou, dat weet ik niet, heb 'm net gekocht' zei de papegaai.
De grootste grap ter wereld denkt dat ie manager wordt door te gaan zuipen met studiegenotenquote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De grootste grap ter wereld denkt dat ie manager wordt door te gaan zuipen met studiegenoten
Neusquote:
Ik dacht dat hij niet meer genoemd zou worden.quote:
Ook slechte dingen moet je blijven herdenken, dan weet je dat het altijd slechter kan. Hitler zijn we ook niet vergetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij niet meer genoemd zou worden.
Maar de holocaust wordt door sommige nog steeds ontkend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook slechte dingen moet je blijven herdenken, dan weet je dat het altijd slechter kan. Hitler zijn we ook niet vergeten
Ja, maar moslims ontkennen wel meer dingen en hun mening is mij nog minder waard dan een koeienvlaai.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar de holocaust wordt door sommige nog steeds ontkend.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar moslims ontkennen wel meer dingen en hun mening is mij nog minder waard dan een koeienvlaai.
Hij leeft nog hoor! Fijne vakantie!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef FedExpress het volgende:
Hallo ik zit in Frankrijk ik dacht jullie zullen me vast missen dus hier een berichtje nou doei!
Hoi ik hoop dat je Frans spreeks want die arrogante homo's spreken niks anders nou doei!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef FedExpress het volgende:
Hallo ik zit in Frankrijk ik dacht jullie zullen me vast missen dus hier een berichtje nou doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |