Omdat ik een internetmeme herhaal?!quote:
Verzin eens iets nieuws.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik een internetmeme herhaal?!
Ok. 'Ik ben die domme berichtjes van je zat en het is duidelijk dat je ze alleen op het internet zet om mensen op te naaien. xx'quote:
Als jij je eigen berichten zelf dom vindt dan moet je dat zelf weten.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok. 'Ik ben die domme berichtjes van je zat en het is duidelijk dat je ze alleen op het internet zet om mensen op te naaien. xx'
Als jij denkt dat ik het over mijn eigen berichten heb dan laat 't maar zittenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij je eigen berichten zelf dom vindt dan moet je dat zelf weten.
Ja want die quote heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik het over mijn eigen berichten heb dan laat 't maar zitten
Het was geen quote. Het was mijn origineel iets aan jouquote:Op maandag 25 juli 2011 19:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want die quote heb ik nooit gezegd.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:24 schreef FedExpress het volgende:
bdh en ST, gaan jullie nou maar ff neuken. Snoeiharde goedmaaksex
Jammer.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neuh, geen behoefte aan eigenlijk.
Maar bedankt voor de uitnodiging
En dan zeker 100 euro vragen om te filmenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:24 schreef FedExpress het volgende:
bdh en ST, gaan jullie nou maar ff neuken. Snoeiharde goedmaaksex
nee, ook al geen behoefte aan. Hoef jullie niet samen bezig te zien (apart ook niet trouwens)quote:Op maandag 25 juli 2011 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan zeker 100 euro vragen om te filmen
Wat doe je nou ontkennenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, ook al geen behoefte aan. Hoef jullie niet samen bezig te zien (apart ook niet trouwens)
Niet liegen.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, ook al geen behoefte aan. Hoef jullie niet samen bezig te zien (apart ook niet trouwens)
quote:
Nee. Ik ga ein-de-lijk vakantie houdenquote:
ik neem de gokquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan je bij mij maar 1x proberen.
Waarom sleep je dat hierheenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |