persoonlijk hou ik er niet van als mijn pik helemaal naar binnen wordt gezogenquote:
Ik kan ook nooit komen door pijpen.. beter dus als ik tegen het randje zit, waar ik dan blijf, die pik eruit en dat gezicht volspuitenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:46 schreef vraag1234 het volgende:
[..]
persoonlijk ho ik er niet van als mijn pik helemaal naar binnen wordt gezogen
beffen is wel leuk
Hier spreekt een kennerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:46 schreef DuTank het volgende:
Alleen als de zuurtegraad niet te hoog is: prima.
Lekker die chick laten komen en je hoort dat dan zo ergens boven je gebeuren zonder dat je het ziet. En lekker kronkelen van genot enzo die chicks. Snapte? Zo dan.
hallelujah voor jou!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef SirShagalot het volgende:
frisse kut![]()
amateurs
ochtendkutje likken hoort er ook bij
en valt de smaak tegen, hou het dan enkel bij de clit hé, zolang je niet teveel afdwaalt smaak je er niks van![]()
![]()
en waarom is het lekker?
al die macht, dat lijf zien kronkelen, die adem sneller horen gaan, dat zuchten,... mmm![]()
en met pijpen moet je geluk hebben dat ze er iets van kan, anders voelt dat gelebber idd maar raar aan
Snap ik ook nooit. Als je rond de clit blijft merk je vrijwel niets van de 'zure sloot'. Al is het wel leuker om los te gaan als het helemaal schoon is. Beffen blijft een van de leukste dingen om te doenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef SirShagalot het volgende:
frisse kut![]()
amateurs
ochtendkutje likken hoort er ook bij
en valt de smaak tegen, hou het dan enkel bij de clit hé, zolang je niet teveel afdwaalt smaak je er niks van![]()
![]()
en waarom is het lekker?
al die macht, dat lijf zien kronkelen, die adem sneller horen gaan, dat zuchten,... mmm![]()
en met pijpen moet je geluk hebben dat ze er iets van kan, anders voelt dat gelebber idd maar raar aan
Ja idd, te veel kronkelen is niet echt plezierig. Ben een keer bijna gestikt tussen die benen van d'r.. Kwam luchthappend naar boven lolquote:Op maandag 25 juli 2011 07:59 schreef Dethroned het volgende:
Ik heb wel moeite met dat gekronkel de hele tijd en 1x ook een halve nekblessure gekregen door halve verwurgingen tussen de benen, daar kan ik echt niet tegen.
Wat is dan goed pijpen?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:04 schreef lateralize het volgende:
Veel vrouwen kunnen helaas niet zo goed pijpen. Heb tot nu toe eigenlijk helaas niet anders meegemaakt. Beffen is wel leuk inderdaadAls het niet al te lang duurt in ieder geval.
Er bestaat niet zoiets als goed of slecht pijpen/beffen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wat is dan goed pijpen?
Overigens, de mannen die ik ken denken allemaal dat ze de Befkoning zijn, maar dan valt het in de praktijk toch wat tegen..
Precies! Dan is het toch handig dat Lateralize dat gaat melden en een beetje gaat sturen, anders blijft hij niet goed gepepen wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als goed of slecht pijpen/beffen.
Zolang jij en je partner bevredigende seks hebben, maakt het niet uit of het goed of slecht is. Het gaat om de individuele ervaring en dat moet je samen uitvinden wat het beste werkt.
Communiceren over seksuele behoeftes is eng.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef seasushi het volgende:
[..]
Precies! Dan is het toch handig dat Lateralize dat gaat melden en een beetje gaat sturen, anders blijft hij niet goed gepepen worden
Zonder iets te zeggen hem bij zijn oren pakken en zo het ritme en de plek te bepalen is ook weer zo watquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Communiceren over seksuele behoeftes is eng.![]()
Stel je voor dat je denkt bef-koning te zijn, dan is dat best een deuk in je ego als je partner zegt, dat het toch wel fijner is om het zus of zo te doen.
Vrouwen kunnen net zo zelf ingetogen zijn hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wat is dan goed pijpen?
Overigens, de mannen die ik ken denken allemaal dat ze de Befkoning zijn, maar dan valt het in de praktijk toch wat tegen..
Hoe weet jij dan van de definitie ''goed''quote:Op zondag 31 juli 2011 11:04 schreef lateralize het volgende:
Veel vrouwen kunnen helaas niet zo goed pijpen. Heb tot nu toe eigenlijk helaas niet anders meegemaakt.
Alle mannen die jij kent hebben jou weleens gebeft?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Wat is dan goed pijpen?
Even een snel antwoord: Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef Isis20 het volgende:
Even een snelle tussendoor vraag: is het voor mannen uberhaupt mogelijk om klaar te komen door pijpen?
Zou het niet zo erg vinden. Ik ben ook niet zo onzeker over mijn orale techniek of bed'prestaties' in het algemeen, maar elke vrouw is weer anders. Ik vind dat veel vrouwen er zo moeilijk over doen, alsof er doodernstig geevalueerd moet worden en er op fouten gewezen moet worden. Je kunt toch voor, na, en tijdens verbaal en non-verbaal communiceren wat lekker is? Gewoon al omdat het misschien leuk is het daar over te hebben/dat anders te communiceren? Er hoeft toch niet meteen een verbeterplan te worden opgesteld, en de vorderingen gerapporteerd? Allemaal zo zwaar en serieus. Pak zijn hoofd vast als hij wél goed bezig is...dan laat je het ook merken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Zonder iets te zeggen hem bij zijn oren pakken en zo het ritme en de plek te bepalen is ook weer zo wat
Jazeker, het bijzondere is dat het ook mogelijk is niet klaar te komen door pijpen, ook al is het heel lekker. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor elke man geldt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef Isis20 het volgende:
Even een snelle tussendoor vraag: is het voor mannen uberhaupt mogelijk om klaar te komen door pijpen?
Dat is wel een essentieel onderdeel, maar ik vind het zelf ook lekker. Het is net zoiets als zoenen, het voelt lekker terwijl je de ander een lekker gevoel geeft, geven en nemen vloeien ineen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:52 schreef LePoo het volgende:
Wat hier al meer is gezegd; het genot van de ander.
Het gaat niet eens om die zooi zelf maar om de biochemische huishouding van een vrouw daarop reageert.quote:Beffen doe ik overigens niet graag als ik ben klaar gekomen in haar, hoef m'n eigen zooi niet in mn mond of aan mn vingers.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om die zooi zelf maar om de biochemische huishouding van een vrouw daarop reageert.
Ah, we hebben weer een vrouw wiens kutje altijd naar lentebloesempjes in duingras bij aanlandse wind geurt en die niet aan biochemische reactie op mannenzaad doet?quote:
Stel je niet zo aan joh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, we hebben weer een vrouw wiens kutje altijd naar lentebloesempjes in duingras bij aanlandse wind geurt en die niet aan biochemische reactie op mannenzaad doet?
Het is niet alleen mijn eigen ervaring, het bleek later ook een wetenschappelijk feit te zijn. Daar kun je je voordeel mee doen, je kunt het ook stug ontkennen en lekker blijven doen alsof de jouw altijd een even groot feest voor de zintuigen is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |