abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99832349
waarom vinden jullie pijpen of beffen nou lekker??
ook lekker om het te doen?
pi_99832425
Wat vind jij?
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_99832453
Alleen als de zuurtegraad niet te hoog is: prima.
Lekker die chick laten komen en je hoort dat dan zo ergens boven je gebeuren zonder dat je het ziet. En lekker kronkelen van genot enzo die chicks. Snapte? Zo dan.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_99832465
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:44 schreef Pan.da het volgende:
Wat vind jij?
persoonlijk hou ik er niet van als mijn pik helemaal naar binnen wordt gezogen
beffen is wel leuk :')
pi_99832503
Ga daar nou eens zelf achter komen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_99832504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:46 schreef vraag1234 het volgende:

[..]

persoonlijk ho ik er niet van als mijn pik helemaal naar binnen wordt gezogen
beffen is wel leuk :')
Ik kan ook nooit komen door pijpen.. beter dus als ik tegen het randje zit, waar ik dan blijf, die pik eruit en dat gezicht volspuiten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:52:29 #7
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99832616
Ik vind rimmen wel lekker
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99835917
Omdat het chill voelt?
pi_99835971
ik vind beffen heerlijk vooral bij me vriendin ofc en gelukkig houd ze ook van pijpen
pi_99844055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:40 schreef pasopikbijt het volgende:
Omdat het chill voelt?
Niet als ze bijten
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:50:24 #11
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_99844774
omdat je de ander ermee genot schenkt.
het is niet dat je denkt.. hmm jummie als zijnde iets wat superlekker smaakt.
maar het is ook niet vies.
je hebt een stukje macht, je kan de ander plezieren, puur door wat jij doet
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 22:25:17 #12
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_99856422
Sex zit in je hoofd, slotje.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_99856586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:46 schreef DuTank het volgende:
Alleen als de zuurtegraad niet te hoog is: prima.
Lekker die chick laten komen en je hoort dat dan zo ergens boven je gebeuren zonder dat je het ziet. En lekker kronkelen van genot enzo die chicks. Snapte? Zo dan.
Hier spreekt een kenner :') !
pi_99862518
Pijpen doe ik niet, maar beffen is leuk. Een lekkere frisse kut uitlikken. Hmmm.
Doe het, dan weet je het.
pi_99886963
gewoon omdat het kan :+
Kiek um goan!!!!!!!!!!
pi_99891984
ik vind het lekker maar het moet wel hygiënisch zijn zowel bij mannen als bij vrouwen.

Dus,..... goed scheren en wassen en het is genieten, geen haartjes in je mond.
Dan is het pas heerlijk!!!!!
  maandag 25 juli 2011 @ 01:02:36 #17
321658 SirShagalot
rararararoar
pi_99905520
frisse kut :')
amateurs
ochtendkutje likken hoort er ook bij
en valt de smaak tegen, hou het dan enkel bij de clit hé, zolang je niet teveel afdwaalt smaak je er niks van ^O^ :Y)
en waarom is het lekker?
al die macht, dat lijf zien kronkelen, die adem sneller horen gaan, dat zuchten,... mmm :Y)
en met pijpen moet je geluk hebben dat ze er iets van kan, anders voelt dat gelebber idd maar raar aan :N
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_99911093
Mijn vriendin vond beffen maar niks "omdat ze er niet van klaarkomt"... :')
Toen ik eenmaal bezig was, was het opeens toch wel heel erg lekker |:(

Zij vindt pijpen erg leuk om te doen, alleen ik vind niet dat ze er heel goed in is. Ik heb dat maar niet verteld, want ik wilde haar enthousiasme niet minderen.

Zelf vind ik gepijpt worden wel heel erg lekker, mits het goed gebeurd. Als het niet goed gebeurd of er wordt niet geluisterd naar (subtiele) aanwijzingen word ik het snel zat.

Gelukkig heb ik nog nooit iemand gebeft die zuur rook ofzo en persoonlijk vind ik tot nu toe alle vagina's die ik heb gebeft ook wel redelijk lekker smaken voor zover dat gaat.
Ik heb wel moeite met dat gekronkel de hele tijd en 1x ook een halve nekblessure gekregen door halve verwurgingen tussen de benen, daar kan ik echt niet tegen.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  maandag 25 juli 2011 @ 23:02:48 #19
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_99941366
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef SirShagalot het volgende:
amateurs
en valt de smaak tegen, hou het dan enkel bij de clit hé, zolang je niet teveel afdwaalt smaak je er niks van ^O^ :Y)
en waarom is het lekker?
al die macht, dat lijf zien kronkelen, die adem sneller horen gaan, dat zuchten,... mmm :Y)
en met pijpen moet je geluk hebben dat ze er iets van kan, anders voelt dat gelebber idd maar raar aan :N
hallelujah voor jou!
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:18:51 #20
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_99944606
Omdat we homosapiens zijn en dat lekker horen te vinden. Er is geen reden voor.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:40:56 #21
319877 BzP
Devildriver_
pi_99954715
OMDAT HET GEIL IS
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_99962546
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:02 schreef SirShagalot het volgende:
amateurs
en waarom is het lekker?
Snap ik ook nooit. Als je rond de clit blijft merk je vrijwel niets van de 'zure sloot'. Al is het wel leuker om los te gaan als het helemaal schoon is. Beffen blijft een van de leukste dingen om te doen :9~
pi_100145167
Mwah, het is beide niet zo bijzonder.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_100151137
Veel vrouwen kunnen helaas niet zo goed pijpen. Heb tot nu toe eigenlijk helaas niet anders meegemaakt. Beffen is wel leuk inderdaad :) Als het niet al te lang duurt in ieder geval.
  zondag 31 juli 2011 @ 20:04:29 #25
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_100166649
Ik ken een niet nader te noemen persoon die er erg goed in is O+
Thinking about thinking of you.
  zondag 31 juli 2011 @ 20:43:45 #26
351315 flappelap
Ben je geil of wil je n hapje
pi_100168051
Gewoon omdat het leuk en lekker is om een ander te laten genieten?
Van mijn koekje?
pi_100357304
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 07:59 schreef Dethroned het volgende:

Ik heb wel moeite met dat gekronkel de hele tijd en 1x ook een halve nekblessure gekregen door halve verwurgingen tussen de benen, daar kan ik echt niet tegen.
Ja idd, te veel kronkelen is niet echt plezierig. Ben een keer bijna gestikt tussen die benen van d'r.. Kwam luchthappend naar boven lol

Maar verder is beffen wel chill om te doen, maar ik vind het zo vaag dat als ik klaar ben (en dus m'n smoel helemaal onder het vocht en zit) ze mn hoofd weer gewoon vastpakt en me begint te zoenen... KLOTS KLOTS.

En gepijpt worden is zonder twijfel erg lekker. Ze wil het alleen niet inslikken dus het is altijd een beetje awkward waar mijn saus naartoe gaat. Maar de vorige vriendin die kon er geen ruk van dus bij haar viel het wel tegen en kon ik soms niet komen, dan voel je je ook wel genaaid.
Hatseflats!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:28:10 #28
309636 adidas24
i like sports!
pi_100358006
gepijpt worden is gewoon erg geil:P
pi_100363397
Beffen is geil mitst het een kale vagina is.
pi_100365717
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:04 schreef lateralize het volgende:
Veel vrouwen kunnen helaas niet zo goed pijpen. Heb tot nu toe eigenlijk helaas niet anders meegemaakt. Beffen is wel leuk inderdaad :) Als het niet al te lang duurt in ieder geval.
Wat is dan goed pijpen?
Overigens, de mannen die ik ken denken allemaal dat ze de Befkoning zijn, maar dan valt het in de praktijk toch wat tegen..
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_100365809
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef seasushi het volgende:

[..]

Wat is dan goed pijpen?
Overigens, de mannen die ik ken denken allemaal dat ze de Befkoning zijn, maar dan valt het in de praktijk toch wat tegen..
Er bestaat niet zoiets als goed of slecht pijpen/beffen.
Zolang jij en je partner bevredigende seks hebben, maakt het niet uit of het goed of slecht is. Het gaat om de individuele ervaring en dat moet je samen uitvinden wat het beste werkt.
pi_100365971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er bestaat niet zoiets als goed of slecht pijpen/beffen.
Zolang jij en je partner bevredigende seks hebben, maakt het niet uit of het goed of slecht is. Het gaat om de individuele ervaring en dat moet je samen uitvinden wat het beste werkt.
Precies! Dan is het toch handig dat Lateralize dat gaat melden en een beetje gaat sturen, anders blijft hij niet goed gepepen worden
pi_100366188
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef seasushi het volgende:

[..]

Precies! Dan is het toch handig dat Lateralize dat gaat melden en een beetje gaat sturen, anders blijft hij niet goed gepepen worden
Communiceren over seksuele behoeftes is eng. :{w
Stel je voor dat je denkt bef-koning te zijn, dan is dat best een deuk in je ego als je partner zegt, dat het toch wel fijner is om het zus of zo te doen.
pi_100366296
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Communiceren over seksuele behoeftes is eng. :{w
Stel je voor dat je denkt bef-koning te zijn, dan is dat best een deuk in je ego als je partner zegt, dat het toch wel fijner is om het zus of zo te doen.
Zonder iets te zeggen hem bij zijn oren pakken en zo het ritme en de plek te bepalen is ook weer zo wat ;)
pi_100377449
quote:

[..]

Wat is dan goed pijpen?
Vrouwen kunnen net zo zelf ingetogen zijn hoor. :{w
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:29:42 #36
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_100422593
Natuurlijk is communiceren belangrijk, beter goede seks en even een gênant moment dan slechte seks en een gênant moment..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  zondag 7 augustus 2011 @ 17:47:40 #37
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_100428091
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:04 schreef lateralize het volgende:
Veel vrouwen kunnen helaas niet zo goed pijpen. Heb tot nu toe eigenlijk helaas niet anders meegemaakt.
Hoe weet jij dan van de definitie ''goed'' :?
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_100468405
quote:

[..]

Wat is dan goed pijpen?
Alle mannen die jij kent hebben jou weleens gebeft?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:33:21 #39
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_100468954
Even een snelle tussendoor vraag: is het voor mannen uberhaupt mogelijk om klaar te komen door pijpen?
geen.
pi_100469031
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef Isis20 het volgende:
Even een snelle tussendoor vraag: is het voor mannen uberhaupt mogelijk om klaar te komen door pijpen?
Even een snel antwoord: Ja
pi_100470719
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef seasushi het volgende:

[..]

Zonder iets te zeggen hem bij zijn oren pakken en zo het ritme en de plek te bepalen is ook weer zo wat ;)
Zou het niet zo erg vinden. Ik ben ook niet zo onzeker over mijn orale techniek of bed'prestaties' in het algemeen, maar elke vrouw is weer anders. Ik vind dat veel vrouwen er zo moeilijk over doen, alsof er doodernstig geevalueerd moet worden en er op fouten gewezen moet worden. Je kunt toch voor, na, en tijdens verbaal en non-verbaal communiceren wat lekker is? Gewoon al omdat het misschien leuk is het daar over te hebben/dat anders te communiceren? Er hoeft toch niet meteen een verbeterplan te worden opgesteld, en de vorderingen gerapporteerd? Allemaal zo zwaar en serieus. Pak zijn hoofd vast als hij wél goed bezig is...dan laat je het ook merken.

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef Isis20 het volgende:
Jazeker, het bijzondere is dat het ook mogelijk is niet klaar te komen door pijpen, ook al is het heel lekker. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor elke man geldt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100476125
Ik ben ook geen fan van beffen. Alleen als de boel echt heel goed gereinigd is of ik ben aangeschoten/dronken doe ik het. Ik verwacht van de ander overigens geen andere houding bij mij het pijpen.
pi_100498517
Wat hier al meer is gezegd; het genot van de ander.
Mijn scharrel vind 't heerlijk als ik beffen afwissel met neuken, wat zij dan ook weer afwisselt bij mij (pijpen).
Ideaal ook als ik dreig klaar te komen; schwanz er uit halen om uitstellen en beffen.
Beffen doe ik overigens niet graag als ik ben klaar gekomen in haar, hoef m'n eigen zooi niet in mn mond of aan mn vingers.
pi_100501246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:52 schreef LePoo het volgende:
Wat hier al meer is gezegd; het genot van de ander.
Dat is wel een essentieel onderdeel, maar ik vind het zelf ook lekker. Het is net zoiets als zoenen, het voelt lekker terwijl je de ander een lekker gevoel geeft, geven en nemen vloeien ineen.

quote:
Beffen doe ik overigens niet graag als ik ben klaar gekomen in haar, hoef m'n eigen zooi niet in mn mond of aan mn vingers.
Het gaat niet eens om die zooi zelf maar om de biochemische huishouding van een vrouw daarop reageert.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:24:40 #45
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100501359
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat niet eens om die zooi zelf maar om de biochemische huishouding van een vrouw daarop reageert.
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_100501543
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:')
Ah, we hebben weer een vrouw wiens kutje altijd naar lentebloesempjes in duingras bij aanlandse wind geurt en die niet aan biochemische reactie op mannenzaad doet?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:10:20 #47
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100503039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ah, we hebben weer een vrouw wiens kutje altijd naar lentebloesempjes in duingras bij aanlandse wind geurt en die niet aan biochemische reactie op mannenzaad doet?
Stel je niet zo aan joh. :O
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_100505417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan joh. :O
Het is niet alleen mijn eigen ervaring, het bleek later ook een wetenschappelijk feit te zijn. Daar kun je je voordeel mee doen, je kunt het ook stug ontkennen en lekker blijven doen alsof de jouw altijd een even groot feest voor de zintuigen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')