SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, wat ik beschreef is de voorkeur die het meest voorkomt hier in dit gebied in deze tijd. Dat ik daar ook onder val is een feit, ik val op vrouwen die langer haar hebben dan 2 cm en een leuk gevormd lichaam hebben die niet superklein zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij praat over de voorkeur van vrouwen, ik ben een vrouw en dat is mijn voorkeur.
Jij hebt het trouwens ook over je eigen voorkeuren, alleen stel je die als de algemene mannelijke voorkeur omdat jij het moeilijk lijkt te vinden buiten jouw eigen wereld te denken.
Ik zag haar net nog.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef hasjman het volgende:
[..]
Niet eens? Ik zag haar laatst weer eens op BNN, en ik moet helaas toegeven, ze ziet er wel erg lekker uit.
maar sylvia met kort haar, ik vond haar nooit echt wat, altijd een overrated chick, totdat ik haar met kort haar zag, als er een chick die het kan met kort haar dat is zij het wel.quote:
En waarom mag mijn voorkeur niet? Er zijn zoveel vrouwen die voor kort haar gaan, net als dat er veel voornamelijk op lang vallen. Daar is nogal een verdeling in waarvan een kamp niet perse een grote meerderheid is, volgens mij gaat het zelfs redelijk gelijk op, dus mijn punt blijft staan.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, wat ik beschreef is de voorkeur die het meest voorkomt hier in dit gebied in deze tijd. Dat ik daar ook onder val is een feit, ik val op vrouwen die langer haar hebben dan 2 cm en een leuk gevormd lichaam hebben die niet superklein zijn.
Ja, in jouw oogpunt wel, en terecht dat je dat denkt! Voor vrouwen is het wel zo, voor mannen niet. Wij oordelen flink op uiterlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom mag mijn voorkeur niet? Er zijn zoveel vrouwen die voor kort haar gaan, net als dat er veel voornamelijk op lang vallen. Daar is nogal een verdeling in waarvan een kamp niet perse een grote meerderheid is, volgens mij gaat het zelfs redelijk gelijk op, dus mijn punt blijft staan.
Kerel ik praat als vrouw voor vrouwen, jij praatte net als man voor vrouwen dus ik gaf aan hoe ik het als vrouw zie en meemaak. Nu is het dus opeens wel zo, terwijl ik net al aangaf het over vrouwen te hebben, terwijl je net nog zei dat ik het niet over mijn persoonlijke voorkeur mocht hebben. Terwijl dit dus de voorkeur van heel veel vrouwen is, net als jij jouw voorkeur met veel mannen deelt. Wat wil je nou?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, in jouw oogpunt wel, en terecht dat je dat denkt! Voor vrouwen is het wel zo, voor mannen niet. Wij oordelen flink op uiterlijk.
Verwar je nu niet verliefdheid met lust?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen moeten meestal een man leren kennen voordat ze er verliefd op kunnen worden (iniedergeval zijn persoonlijkheid kunnen zien, als die man dat kan binnen een paar seconde dan kan ze er wel verliefd op worden). Wij mannen kunnen soms binnen een seconde op iemand verliefd worden puur op uiterlijk, zonder nog iets van het gedrag van de vrouw te hebben meegemaakt.
Net had ik het over manwijfen , vrouwen die zich als mannen gedragen. Een heel ander onderwerp. Nu hebben we het over uiterlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kerel ik praat als vrouw voor vrouwen, jij praatte net als man voor vrouwen dus ik gaf aan hoe ik het als vrouw zie en meemaak. Nu is het dus opeens wel zo, terwijl ik net al aangaf het over vrouwen te hebben, terwijl je net nog zei dat ik het niet over mijn persoonlijke voorkeur mocht hebben. Terwijl dit dus de voorkeur van heel veel vrouwen is, net als jij jouw voorkeur met veel mannen deelt. Wat wil je nou?
Er zijn maar twee vrouwen die ik met kort haar kan waarderen:quote:Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef hasjman het volgende:
[..]
maar sylvia met kort haar, ik vond haar nooit echt wat, altijd een overrated chick, totdat ik haar met kort haar zag, als er een chick die het kan met kort haar dat is zij het wel.
Nope, net als lust, is er ook een gezicht waar we ineens verliefd op kunnen worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verwar je nu niet verliefdheid met lust?
Nee in die post die jij quote dat het niet over mijn persoonlijke voorkeur ging had ik het over uiterlijke voorkeuren, en niet meer over manwijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net had ik het over manwijfen , vrouwen die zich als mannen gedragen. Een heel ander onderwerp. Nu hebben we het over uiterlijk.
'We' of jij?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, net als lust, is er ook een gezicht waar we ineens verliefd op kunnen worden.
Niet waar pas als ik iets weet over de persoonlijkheid kan ik er verliefd op worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen moeten meestal een man leren kennen voordat ze er verliefd op kunnen worden (iniedergeval zijn persoonlijkheid kunnen zien, als die man dat kan binnen een paar seconde dan kan ze er wel verliefd op worden). Wij mannen kunnen soms binnen een seconde op iemand verliefd worden puur op uiterlijk, zonder nog iets van het gedrag van de vrouw te hebben meegemaakt.
Je persoonlijke voorkeur is iets wat niet echt iets bij ging dragen, maar wel de voorkeur in het algemeen van vrouwen, en daar heb je gelijk in: Het is eerlijk verdeelt. Dat komt omdat vrouwen veel naar de persoonlijkheid kijken. Wij mannen kunnen de domste blondje lekker vinden, terwijl voor vrouwen een "dom blondje man versie" vaker een flinke afknapper is. Met nadruk op vaker.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee in die post die jij quote dat het niet over mijn persoonlijke voorkeur ging had ik het over uiterlijke voorkeuren, en niet meer over manwijven.
Nooit een "liefde op het eerste gezicht" moment gehad? (kan)quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet waar pas als ik iets weet over de persoonlijkheid kan ik er verliefd op worden.
Is goed!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
'We' of jij?
Maar ik ga, er ligt een leuke man (met kort haar ja) op me te wachten.
Nou ik wil niet meer beginnen over je weet wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit een "liefde op het eerste gezicht" moment gehad? (kan)
Het klopt wel, als een meid te behulpzaam is is er een kans dat je hersenen/emoties op volle toeren gaan:quote:Op zondag 24 juli 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik wil niet meer beginnen over je weet wel.
Maar bij haar was dat wel een beetje zo want toen ik een soort van ontdekte ze behulpzaam en vriendelijk was ik pas echt verliefd. Maar daarvoor had ik haar al tig keer op TV gezien.
Dat dacht ik de hele tijd dus ze is zo leuk en ze is ook nog lief en ze is ook nog normaal gebleven blabla enz enz.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het klopt wel, als een meid te behulpzaam is is er een kans dat je hersenen/emoties op volle toeren gaan:
"Ze is zoo lief voor me, ze is de ware!!! Het kan niet anders, ze is de ware wow!!!!".
In het echt is het ook heel anders dan op tv, veel echter
Maar niemand spreidt haar benen voor mij.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Een echte vrouw spreidt haar benen en heet de ander welkom in haar poort
Ik hoop voor je dat je snel een gleufje mag bewonderen van dichtbijquote:Op zondag 24 juli 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar niemand spreidt haar benen voor mij.
Bedankt.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je snel een gleufje mag bewonderen van dichtbij
Eeerst neuken dan praten?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:29 schreef deelnemer het volgende:
Het enige dat ik geleerd heb in de ruim 200 delen van dit topic is dat versieren niets te maken heeft met liefde.
Was het maar zo'n feest.quote:
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:29 schreef deelnemer het volgende:
Het enige dat ik geleerd heb in de ruim 200 delen van dit topic is dat versieren niets te maken heeft met liefde.
Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht dan?
Beste quote van de hele reeks. Als er een einde aan deze reeks zou komen, dan is dit de beste laatste zin.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:29 schreef deelnemer het volgende:
Ja, maar dat is iets anders. Ik had wel verwacht dat liefde een rol speelt in wat mensen zoeken. Bij het versieren is veel niet direct duidelijk. Maar men probeert zich wel aantrekkelijk te presenteren. Daarin toont men liever uiterlijke volmaaktheid, kracht en onafhankelijkheid (macht) dan in staat zijn tot liefde. Met een hulpbehoevende in een rolstoel op pad gaan, is geen goede versierstrategie. Dat je naar de sportschool gaat om aan jezelf te werken, is een beter verhaal, dan vertellen dat je bloed doneert bij de bloedbank. Macht speelt wel een grote rol, liefde niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Too bad, dat ze samenwoon in de tuin van d'r moeder met iemand die zijn geld verdient door op 5 a 6 schermen tegelijk online poker te spelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:57 schreef Crutch het volgende:
Ik geloof in liefde op het eerste gezicht sinds ik Lola Brood op TV zag.
Aha, ze zal vast wel hunkeren naar een avonturistisch persoon.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Too bad, dat ze samenwoon in de tuin van d'r moeder met iemand die zijn geld verdient door op 5 a 6 schermen tegelijk online poker te spelen.
Ik denk dat veel mensen bang zijn een verkeerde eerste indruk te maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:13 schreef deelnemer het volgende:
Intelligentie speelt ook geen grote rol. Je kunt beter casual heen en weer kletsen dan een discussie voeren. Het lijkt alsof de hogere hersenfuncties uberhaupt geen rol spelen en dat ieder teken ervan beter kan worden onderdrukt. Versieren drijft op de primitieve functies.
Of moet ik voor de zekerheid nog een keer langs lopen?quote:Op zondag 24 juli 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo wel neuken als praten zijn overratedquote:
Ik denk dat versieren dicht staat op dat wat wij mensen delen met de lagere diersoorten. Veel versiergedrag, bij zowel vrouwen (Marilyn Monroe) als mannen (Cassius Clay), is primitief gedrag, waarbij veel mensen zich beschaamd voelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:18 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat veel mensen bang zijn een verkeerde eerste indruk te maken.
Dus daarom maar ontzettend je best doen om leuk gevonden te worden.
Je begint te lijken op mij.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:57 schreef Crutch het volgende:
Ik geloof in liefde op het eerste gezicht sinds ik Lola Brood op TV zag.
Wie is jeweetwel?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je begint te lijken op mij.
En dan klagen als ik het over je weet wel had.
Ach jee, wat een emotioneel wrak ben ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je begint te lijken op mij.
En dan klagen als ik het over je weet wel had.
Ik volg je niet helemaal deelnemer... wat bedoel je precies?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik denk dat versieren dicht staat op dat wat wij mensen delen met de lagere diersoorten. Veel versiergedrag, bij zowel vrouwen (Marilyn Monroe) als mannen (Cassius Clay), is primitief gedrag, waarbij veel mensen zich beschaamd voelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik DM het wel.quote:
We doen in dit topic vaak alsof versieren/verleiden een subtiele kunst is. Maar is het vooral primitief. Als een vrouw zich als een del of een man zich als macho gedraagd, voel zij/hij zich daar prettig bij? Als een ander daardoor helemaal voor je gaat, voel je je dan gevleid of voel je eerder minachting voor deze persoon?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef Crutch het volgende:
Ik volg je niet helemaal deelnemer... wat bedoel je precies?
Aha, daar zit wel wat in.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
We doen in dit topic vaak alsof versieren/verleiden een subtiele kunst is. Maar is het vooral primitief. Als een vrouw zich als een del of een man zich als macho gedraagd, voel zij/hij zich daar prettig bij? Als een ander daardoor helemaal voor je gaat, voel je je dan gevleid of voel je eerder minachting voor deze persoon?
Sorry maar mijn beste vriend ValHallen is haar al aan het hosselen.quote:
Ach ze heeft toch een slecht gebit. Ginnyquote:Op zondag 24 juli 2011 15:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry maar mijn beste vriend ValHallen is haar al aan het hosselen.
Die is meer wat voor jou ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ze heeft toch een slecht gebit. Ginny
Dat kind is 12 ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ze heeft toch een slecht gebit. Ginny
Die hoeft geen magie te gebruiken om mij te betoverenquote:
Ik denk dat truukjes prima werken. Het verschil zit hem er vooral in of je het truukje uitvoert (voelt goedkoop/manipulatief) of je erdoor laat inpalmen (voelt opwindend/lekker).quote:Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aha, daar zit wel wat in.
Als je onbewust met je charmes iemand weet in te palmen dan denk ik dat je je gevleid voelt dat diegene daarin meegaat.
Als je bewust met technieken en routines iemand weet in te palmen dan denk ik dat je een soort minachting naar die persoon creëert omdat de persoon bij wijze van spreken in je valkuil is gelopen.
Waarom voelt je laten inpalmen door een truc opwindend/lekker? Dat is dan toch ook maar voor zolang de leugen staat.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik denk dat truukjes prima werken. Het verschil zit hem vooral in of je het truukje uitvoert (voelt goedkoop/manipulatief) of je erdoor laat inpalmen (voelt opwindend/lekker).
Mits je daar achterkomt dan he?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom voelt je laten inpalmen door een truc opwindend/lekker? Dat is dan toch ook maar voor zolang de leugen staat.
Net zoals een film spannend kan zijn, terwijl je weet dat het niet echt is.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom voelt je laten inpalmen door een truc opwindend/lekker? Dat is dan toch ook maar voor zolang de leugen staat.
Ze is 20quote:
Zou kunnen aan het begin. Totdat je alles gaat versieren wat los en vastzit.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
En volgens mij voel je je ook niet goedkoop/manipulatief zolang je zelf met technieken iemand versiert. Lijkt me uiteindelijk je doel en dus een goed gevoel.
Zou jij in een jurk willen lopen waar je tieten er bijna uitrollen?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
En volgens mij voel je je ook niet goedkoop/manipulatief zolang je zelf met technieken iemand versiert. Lijkt me uiteindelijk je doel en dus een goed gevoel.
Dat doet er niet toe de rest van de wereld wil dat wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zou jij in een jurk willen lopen waar je tieten er bijna uitrollen?
Hmm. Ik denk dat het heel ver moet gaan voordat iemand zichzelf als goedkoop/manipulatief gaat zien.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zou kunnen aan het begin. Totdat je alles gaat versieren wat los en vastzit.
Dat is het punt niet, want ik hoef niet in zo'n jurk te lopen om te versieren. Als ik gewoon de sociale technieken mezelf steeds meer eigen maak waardoor mensen zich spontaan tot mij aangetrokken voelen, dan zou ik me daardoor goed voelen en niet goedkoop.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zou jij in een jurk willen lopen waar je tieten er bijna uitrollen?
Het ging ook over de persoon die versiert; niet het slachtoffer de persoon die versierd wordt.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat het heel ver moet gaan voordat iemand zichzelf als goedkoop/manipulatief gaat zien.
Ik ken trouwens iemand die op hem lijktquote:Op zondag 24 juli 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Laatst dacht ik heel veel aan hem en toen droomde ik die nacht dat we seks hadden
Gelukkig droom ik nooit over seks.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Laatst dacht ik heel veel aan hem en toen droomde ik die nacht dat we seks hadden
Een echte man die aantrekkelijk is voor vrouwen kan ook een "nerd" zijn of iemand van slechts 1.60. De definitie is iemand die de dingen doet in zijn leven omdat hij het leuk vind, niet om indruk te wekken op anderen. Verder is het iemand die emotioneel stabiel is, een diepe persoonlijkheid heeft en onafhankelijk van anderen gelukkig kan zijn. Zo'n persoon heeft waarde.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
We doen in dit topic vaak alsof versieren/verleiden een subtiele kunst is. Maar is het vooral primitief. Als een vrouw zich als een del of een man zich als macho gedraagd, voel zij/hij zich daar prettig bij? Als een ander daardoor helemaal voor je gaat, voel je je dan gevleid of voel je eerder minachting voor deze persoon?
Dream onquote:
Nee als ik dat wel zou hebben zou ik waarschijnlijk tig keer hebben gedroomd over...quote:
Sure dude. Je masturbeert zeker ook nietquote:Op zondag 24 juli 2011 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee als ik dat wel zou hebben zou ik waarschijnlijk tig keer hebben gedroomd over...
Ik heb het over dromen dus wat er tijdens je slaapt gebeurt.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sure dude. Je masturbeert zeker ook niet
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat meen je niet?quote:
Ja dusquote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het over dromen dus wat er tijdens je slaapt gebeurt.
Fantaseren is heel wat anders.
Voor mannen is het toch vooral de uiterlijk waar we naar kijken. (Niet persé sletterig, maar gewoon mooi). Ik vind het leuk dat je eerlijk bent over het onderwerp. Sociaal zijn heeft ook waarde uiteraard.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat het heel ver moet gaan voordat iemand zichzelf als goedkoop/manipulatief gaat zien.
[..]
Dat is het punt niet, want ik hoef niet in zo'n jurk te lopen om te versieren. Als ik gewoon de sociale technieken mezelf steeds meer eigen maak waardoor mensen zich spontaan tot mij aangetrokken voelen, dan zou ik me daardoor goed voelen en niet goedkoop.
Terwijl lantefanteraar en -Strawberry- het bevestigen, ga jij er weer tegendraads tegeninquote:Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik kijk ook vooral naar uiterlijk, dat is nou eenmaal het eerste wat ik zie. En uitstraling is daarin ook belangrijk.
Ik kijk ook naar uiterlijk, maar sletterig rondlopen zou ik juist niet aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor mannen is het toch vooral de uiterlijk waar we naar kijken. (Niet persé sletterig, maar gewoon mooi). Ik vind het leuk dat je eerlijk bent over het onderwerp. Sociaal zijn heeft ook waarde uiteraard.
Yep, diepe persoonlijkheid ook al heeft diegene een "aparte" uiterlijk blijkbaar.quote:
En ik als man zijnde wordt ik wel geprikkeld door een beetje "sletterigheid". Uiteraard heeft het meer met aantrekkingskracht te maken dan met verliefdheid.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar uiterlijk, maar sletterig rondlopen zou ik juist niet aantrekkelijk vinden.
Wat bevestigen zij en waar ga ik dan tegenin? Ik zei alleen naar uiterlijk te kijken en daarin uitstraling belangrijk te vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Terwijl lantefanteraar en -Strawberry- het bevestigen, ga jij er weer tegendraads tegenin
Dat je er opgewonden van raakt ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En ik als man zijnde wordt ik wel geprikkeld door een beetje "sletterigheid". Uiteraard heeft het meer met aantrekkingskracht te maken dan met verliefdheid.
Snape is gescant op persoonlijkheidquote:Op zondag 24 juli 2011 16:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat bevestigen zij en waar ga ik dan tegenin? Ik zei alleen naar uiterlijk te kijken en daarin uitstraling belangrijk te vinden.
Precies. Vrouwen worden soms opgewonden door hele andere dingen wat in onze ogen niet eens seksueel is. Wij hoeven alleen borsten te zien en dan is het al raak. Vrouwen houden meer van porno met een verhaal. (Ook zoiets). Wij skippen het verhaalquote:
Ik had het dan ook niet over Snape en wat ik van hem vind. Daarnaast kan je via je uitstraling iets hebben dat onverklaarbaar onweerstaanbaar is. Dus volgens mij viel dat tegendraadse wel mee alleen betrok je mijn post teveel op jezelf ofzo.quote:
Over dat uitstraling ben ik wel met je eens, maar dat is een reflectie naar buiten toe van iemands persoonlijkheid.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over Snape en wat ik van hem vind. Daarnaast kan je via je uitstraling iets hebben dat onverklaarbaar onweerstaanbaar is. Dus volgens mij viel dat tegendraadse wel mee alleen betrok je mijn post teveel op jezelf ofzo.
Oh en waarom zeur je wel over mijn post terwijl Myr hetzelfde zegt?
Ik houd niet van porno met een verhaal. Maar ik vind aantrekkelijkheid en geilheid wel behoorlijk verschillende dingen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen worden soms opgewonden door hele andere dingen wat in onze ogen niet eens seksueel is. Wij hoeven alleen borsten te zien en dan is het al raak. Vrouwen houden meer van porno met een verhaal. (Ook zoiets). Wij skippen het verhaal
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over dat uitstraling ben ik wel met je eens, maar dat is een reflectie naar buiten toe van iemands persoonlijkheid.
Dan zouden vrouwen bij bosjes voor me moeten vallen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een echte man die aantrekkelijk is voor vrouwen kan ook een "nerd" zijn of iemand van slechts 1.60. De definitie is iemand die de dingen doet in zijn leven omdat hij het leuk vind, niet om indruk te wekken op anderen. Verder is het iemand die emotioneel stabiel is, een diepe persoonlijkheid heeft en onafhankelijk van anderen gelukkig kan zijn. Zo'n persoon heeft waarde.
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan zouden vrouwen bij bosjes voor me moeten vallen.
Hoi, trouwen?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan zouden vrouwen bij bosjes voor me moeten vallen.
Same here trouwens. En niet eens alleen omdat pornoverhalen erg slecht zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd niet van porno met een verhaal. Maar ik vind aantrekkelijkheid en geilheid wel behoorlijk verschillende dingen.
Ik trouw denk ik nooit, overdreven gedoe.quote:
Ik dacht: Heloef + Myraela =quote:
Te snel gedacht.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik trouw denk ik nooit, overdreven gedoe.
Ehm...quote:
Mee eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik trouw denk ik nooit, overdreven gedoe.
Omdat jij 1 jaar jonger bent? Wacht maar tot ze hoort hoe oud ik ben.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm...![]()
Ze valt op oudere mannen dus trouw jij er maar mee.
Dan kan je altijd nog proberen het tofste vrijgezellenfeest ooit er tegenover te laten staan.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Tenzij ze écht absoluut heel graag wil en het me niet lukt om dat uit 'r hoofd te praten.
De jongste die ze ooit heeft gehad was 24.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat jij 1 jaar jonger bent? Wacht maar tot ze hoort hoe oud ik ben.
Dat is een goed idee om als voorwaarde te gebruiken idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog proberen het tofste vrijgezellenfeest ooit er tegenover te laten staan.
Vooral voorstellen als je net samen the Hangover hebt gekeken, of je hebt een tof feest of ze is zo geschrokken dat ze dan toch maar niet wil trouwen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is een goed idee om als voorwaarde te gebruiken idd.
Of: Volgens familietraditie is het noodzakelijk dat je voor het trouwen een borstvergroting en schaamlipcorrectie ondergaat.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vooral voorstellen als je net samen the Hangover hebt gekeken, of je hebt een tof feest of ze is zo geschrokken dat ze dan toch maar niet wil trouwen.
mijn jongste bedpartner is 22 en mijn oudste is 25quote:Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
De jongste die ze ooit heeft gehad was 24.![]()
Dus ik val niet in de smaak.
Wat zegt dat over je moeder?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Of: Volgens familietraditie is het noodzakelijk dat je voor het trouwen een borstvergroting en schaamlipcorrectie ondergaat.
Dat is altijd nog meer dan de meeste hier. Trouwens wat versta jij onder bedpartners?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn jongste bedpartner is 22 en mijn oudste is 25
haha nu lijkt het net alsof ik er heel veel heb gehad, maar helaas niet
oh hahahahaahaquote:Op zondag 24 juli 2011 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is altijd nog meer dan de meeste hier. Trouwens wat versta jij onder bedpartners?
De mijne lopen uiteen van 2 jaar jonger tot 8 jaar ouder.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn jongste bedpartner is 22 en mijn oudste is 25
haha nu lijkt het net alsof ik er heel veel heb gehad, maar helaas niet
Ik zie jou nog eens een keer een boek schrijven:quote:Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh hahahahaaha
HAHAHAHAHAH
"partner" is een beetje verkeerd woord lolololololol
gewoon, eens mee in een bed gelegen en handelingen verricht.
Niet veel, maar kun je me dan niet een eindje op weg helpen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Misschien is Kim Holland mijn moeder wel; weet jij veel?
Dan gaat ze er vandoor met de chirurg!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Of: Volgens familietraditie is het noodzakelijk dat je voor het trouwen een borstvergroting en schaamlipcorrectie ondergaat.
Bestseller.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zie jou nog eens een keer een boek schrijven:
"De hunker naar handelingen."
Kim Holland is de Nederlandse pornokoningin.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet veel, maar kun je me dan niet een eindje op weg helpen.
Dan pak ik z'n assistente.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan gaat ze er vandoor met de chirurg!
Oh even kijken 12 jaar ouder is de oudste en 4 jaar jonger. 5 in totaal. Waarvan 3 mannen en 2 vrouwenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh hahahahaaha
HAHAHAHAHAH
"partner" is een beetje verkeerd woord lolololololol
gewoon, eens mee in een bed gelegen en handelingen verricht.
Ik ben meer geinteresseerd in de plastische chirurgie die op je moeder is toegepast.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kim Holland is de Nederlandse pornokoningin.
Nee, uhm. geen SC okay?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben meer geinteresseerd in de plastische chirurgie die op je moeder is toegepast.
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
Mijn rechterhand was precies even oud als ik.
Toevallig he.quote:
Als je een jongere of oudere partner wil, vereist het wel een zware ingreep.quote:
Ik moet dat toch gewoon iemand versieren of ben ik gek?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je een jongere of oudere partner wil, vereist het wel een zware ingreep.
Ik dacht aan een arm transplantatie.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet dat toch gewoon iemand versieren of ben ik gek?
Daarnaast schreef ze kortstondig columns voor de website FOK!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kim Holland is de Nederlandse pornokoningin.
En presenteerde ze 'Uurtje Ondeugend' op de voormalige zender RNN7. Ik heb daar gewerkt.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarnaast schreef ze kortstondig columns voor de website FOK!
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Holland
Aha.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik dacht aan een arm transplantatie.
En hoe ondeugend was ze? Heb je daar nog iets van gemerkt / meegekregen?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
En presenteerde ze 'Uurtje Ondeugend' op de voormalige zender RNN7. Ik heb daar gewerkt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En ik als man zijnde wordt ik wel geprikkeld door een beetje "sletterigheid". Uiteraard heeft het meer met aantrekkingskracht te maken dan met verliefdheid.
De enige reden dat jullie daar door aan getrokken worden, is omdat jullie denken dat die makkelijker in bed te krijgen zijn.quote:
best wel triestquote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw wordt aangetrokken door het uiterlijk bij een man. Wij mannen worden ook aangetrokken door het uiterlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een echte man die aantrekkelijk is voor vrouwen kan ook een "nerd" zijn of iemand van slechts 1.60. De definitie is iemand die de dingen doet in zijn leven omdat hij het leuk vind, niet om indruk te wekken op anderen. Verder is het iemand die emotioneel stabiel is, een diepe persoonlijkheid heeft en onafhankelijk van anderen gelukkig kan zijn. Zo'n persoon heeft waarde.
Volgens mij krijg ik je weet wel niet zo makkelijk mijn bed in.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
De enige reden dat jullie daar door aan getrokken worden, is omdat jullie denken dat die makkelijker in bed te krijgen zijn.
Want een slet neukt zich een slag in de ronde
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:
Dat is toch geen verliefdheid, dat is geiligheid niet meer en niet minder.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
vind je haar er uit zien als een slet dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik je weet wel niet zo makkelijk mijn bed in.
Nee ik val op een beetje sletterig zei ik. Ik vind haar er niet direct uit zien als een slet nee.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vind je haar er uit zien als een slet dan?
Ik vond haar vooral erg eng, brrr.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En hoe ondeugend was ze? Heb je daar nog iets van gemerkt / meegekregen?
nee maar dat is ook de reden dat ze in dat programma zit. Dat houd nog niet in dat ze zo in het dagelijks leven wel isquote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik val op een beetje sletterig zei ik. Ik vind haar er niet direct uit zien als een slet nee.
En ik kan nou niet zeggen dat ze op TV zich heeft gedragen als het braafste meisje uit Volendam.
Oh op die manier maar ik val echt niet op die types die echt op stap gaan als zigeuner meisjes.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee maar dat is ook de reden dat ze in dat programma zit. Dat houd nog niet in dat ze zo in het dagelijks leven wel is![]()
En ik doelde meer op de "sletten" tijdens het uitgaan. Die hebben toch wel de naam om makkelijk te zijn
Ik kwam Kim ook vaak tegen hier in de straat. Dat was toen ze nog club live had in Scheveninen. Het mooiste is dat ze probeert gewoon zo normaal mogelijk te doen. Maar dat lukt haar zo niet met haar kleding haha.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral erg eng, brrr.
Liep nog wel eens de redactie binnen van Trends & Shopping (omdat leuke redactie-chicks), maar daar zat ze wel eens.
Meteen die ogen op me gericht en dan "Haaaaaaaai" + big smile.
Meer dan een "Hey, Kim." kwam er bij mij niet uit.
Omdat ik weet wat voor sloerie het is durfde ik niet echt gesprekken met haar te voeren.
Het voelde ongemakkelijk, net als wanneer je door een homo benaderd wordt waarvan je gewoon voelt dat hij bijbedoelingen heeft.
Wat dat betreft snap ik wel een beetje hoe vrouwen zich voelen wanneer de zoveelste kneus op haar afstapt.
Veel make-up en van die geile neukhoepels in de oren?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh op die manier maar ik val echt niet op die types die echt op stap gaan als zigeuner meisjes.
Maar aan de andere kant word ik er wel lichtelijk opgewonden van.![]()
Misschien wel, want je voelt je als de volgende prooi. Ik had dat toen ik in een studentenhuis woonde waar de meiden de muren van het toilet volhingen met naaktfoto's van mooie mannen.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral erg eng, brrr.
Liep nog wel eens de redactie binnen van Trends & Shopping (omdat leuke redactie-chicks), maar daar zat ze wel eens.
Meteen die ogen op me gericht en dan "Haaaaaaaai" + big smile.
Meer dan een "Hey, Kim." kwam er bij mij niet uit.
Omdat ik weet wat voor sloerie het is durfde ik niet echt gesprekken met haar te voeren.
Het voelde ongemakkelijk, net als wanneer je door een homo benaderd wordt waarvan je gewoon voelt dat hij bijbedoelingen heeft.
Wat dat betreft snap ik wel een beetje hoe vrouwen zich voelen wanneer de zoveelste kneus op haar afstapt.
Doet me denken aan Honneponnetje.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Misschien wel, want je voelt je als de volgende prooi. Ik had dat toen in in een studentenhuis woorde waar de meiden de muren van het toilet volhingen met naaktfoto's van mooie mannen.
Toch is het wel interessant dat ze eerst een Jahova's getuige is geweest en toen ze daaruit was, begon aan haar seksuele bevrijding. Ze sloeg alleen een beetje door.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen bij die Kim Holland.
Haha waar slaat dat dan op, wat maakt het nou hoe iemand er uit ziet. Ik zal me totaal niet ongemakkelijk bij haar voelen. Het is maar een mens zoals iedereen, zij gedraagt zich alleen iets wat opvallender.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je haar weleens goed bekeken? Daar ga je toch niet mee over straat lopen?
Ze is volgens mij 'n jaar of 40 en heeft al de nodige operaties achter de rug. Ik vind het echt geen porem. Daarnaast loop ik ook liever met een stijlvolle dame over straat dat met zo'n goedkope botoxsloerie als Kim Holland.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha waar slaat dat dan op, wat maakt het nou hoe iemand er uit ziet. Ik zal me totaal niet ongemakkelijk bij haar voelen. Het is maar een mens zoals iedereen, zij gedraagt zich alleen iets wat opvallender.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is volgens mij 'n jaar of 40 en heeft al de nodige operaties achter de rug. Ik vind het echt geen porem. Daarnaast loop ik ook liever met een stijlvolle dame over straat dat met zo'n goedkope botoxsloerie als Kim Holland.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:03 schreef Crutch het volgende:
Iedereen weet wie het is, da's al probleem 1.
Ik ziet het probleem niet zo. Het boeit me echt allemaal niet wat anderen van iemand vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is volgens mij 'n jaar of 40 en heeft al de nodige operaties achter de rug. Ik vind het echt geen porem. Daarnaast loop ik ook liever met een stijlvolle dame over straat dat met zo'n goedkope botoxsloerie als Kim Holland.
Ik ben een knulletje van 17 bij zo wat iedere vrouw die zich zo gedraagt zou ik me ongemakkelijk voelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ben jij dan ook zie iemand die zich totaal niet op z'n gemak voelt in een homo bar?
Ik ga wel eens met vrienden naar een homo bar. Geweldige naam ook, het achterommetje![]()
En de vink, daar hangen de kroonluchters boven de bar en alles over de top.
Maar onwijs gezellig, en sommige durven echt niet mee en voelen zich niet op hun gemak. Ik heb daar totaal geen moeite meer. Als het maar 1 groot feest is
Stel je niet aan, ze bijten niet of zoquote:Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een knulletje van 17 bij zo wat iedere vrouw die zich zo gedraagt zou ik me ongemakkelijk voelen.
Zeg dat maar tegen mijn hartslag op dat moment.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ze bijten niet of zo
je moet maar zo denken, als jij met een naald in je vinger prikt dan komt er bloed uit. En dat is precies het zelfde bij haar als dat gebeurd. Je bent gewoon het zelfdequote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn hartslag op dat moment.
Duurt nog wel even voordat ik me er zo relaxt bij ga voelen maar ja je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet maar zo denken, als jij met een naald in je vinger prikt dan komt er bloed uit. En dat is precies het zelfde bij haar als dat gebeurd. Je bent gewoon het zelfde
En zo moet je ook denken met versieren. Het is maar een persoon niks meer en niks minder. Ik merk dat veel mensen hier een vrouw op een voetstuk plaatsen. Maar dat moet je juist niet doen.
Wat dat betreft ben ik het met vuurvliegje eens. Je bent gelijk niks meer niks minder.
en je moet je totaal niet druk maken om wat anderen er van zeggen of denken. Lekker doen wat jij zelf wilt. Dan komt het allemaal wel goedquote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat ik me er zo relaxt bij ga voelen maar ja je hebt wel gelijk.
Van uitstel komt....quote:Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ja die knop moet gewoon om in mijn hoofd maar dat duurt wel ff voordat omgezet is.
Waar wacht je op? Dat gaat niet zomaar gebeuren of iets hoor, dat moet je zelf doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ja die knop moet gewoon om in mijn hoofd maar dat duurt wel ff voordat omgezet is.
Ga je wel eens op stap?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ja ik weet het maar ik ben nou eenmaal niet gewend om een compliment te krijgen en er heeft nog nooit een vrouw interesse in me getoond dus dat komt er moeilijk bij mij in.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Van uitstel komt....
Ben je nou nog niet overtuigd van wat je vrienden tegen je hebben gezegd?
Ik weet dat ik het zelf moet doen maar ik kan me niet van de een op de andere dag volledig op mijn gemak voelen bij vrouwen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Dat gaat niet zomaar gebeuren of iets hoor, dat moet je zelf doen.
Amper maar als ik op stap ga verlies ik zo'n beetje de aandacht voor vrouwen als ik wat gedronken heb.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je wel eens op stap?
Want dan doe je paar drankjes ben je wat meer ontspannen en klim je gewoon een podium op en ga je dansen. En niet na denken wat anderen er van vinden.
Let maar eens op in een disco of feest cafe, het zijn vaak alleen maar vrouwen op een podium. Dus ga gewoon er tussen staan en dansen. Vinden ze alleen maar leuk en voor je het weet sta je met ze te dansen
Doe ik ook, sta op de bar, raamkozijn of als het moet op een kruk. Gewoon los gaan en je danst zo met vrouwen. En daar komen van zelf wel reacties of een praatje uit. Vind je haar leuk kan je door gaan. Volgende week weer dansen. Zie je haar weer een keer direct mee nemen naar het podium en dansen.
Of je hebt het niet door gehadquote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Ja ik weet het maar ik ben nou eenmaal niet gewend om een compliment te krijgen en er heeft nog nooit een vrouw interesse in me getoond dus dat komt er moeilijk bij mij in.
Maar waar ben je bang voor dan? Waar zit het probleem denk je zelf?quote:Ik weet dat ik het zelf moet doen maar ik kan me niet van de een op de andere dag volledig op mijn gemak voelen bij vrouwen.
En hoe komt dat dan?quote:Amper maar als ik op stap ga verlies ik zo'n beetje de aandacht voor vrouwen als ik wat gedronken heb.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef Crutch het volgende:
Heloef, dat op je gemak voelen komt écht vanzelf hoor.
Na de eerste zoen, voel je je gemakkelijker om haar weer te zoenen en knuffelen.
Na de eerste vrijpartij idem.
Praten over intieme dingen etc.
Het is altijd spannend aan het begin omdat je simpelweg (nog) niet weet of ze gevoelens voor je heeft of je ziet zitten.
Nou er heeft mijn nog nooit aangetikt van die of die vind je leuk sinds dat ik 6 ben. Daarom komen complimentjes en vrouwelijk aandacht moeilijk bij mij door. Omdat het simpelweg niet geloof omdat ik het totaal niet ben gewend.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je hebt het niet door gehad![]()
Ik had het ook nooit door. En iedereen van die en die vind je volgens mij wel leuk. En dan zat ik van nee gek. Uhm lieve jongen, ze staat 15min te wachten met haar hond in de regen om samen met je naar je huis te lopen. Wat denk je zelf..... Om je maar een voorbeeld te geven
Omdat ik amper ervaring heb met vrouwen.quote:[..]
Maar waar ben je bang voor dan? Waar zit het probleem denk je zelf?
Geen flauw besteed gewoon geen aandacht meer aan vrouwen op dat moment. Niet dat ik dat in nuchtere toestand wel doe.quote:[..]
En hoe komt dat dan?
Geen enkele.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef welke handelingen heb je exact al uitgevoerd op de medemens?
Ook niet knuffelen?quote:
Ik heb wel eens een meisje een knuffel gegeven gewoon vriendschappelijk echter.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ook niet knuffelen?
Ik had tot een half jaar geleden ook nog nooit geknuffeld. Mijn intiemste contact was het geven van een hand.
Knuffelen is belangrijk. Dat doe ik ook met mijn nieuwe vriendinnen ( eh goed, heb al lang geen vriendin meer gezien) en het gaat steeds beter.
Ja dan weet ik het ook niet, ik ken je voor de rest niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou er heeft mijn nog nooit aangetikt van die of die vind je leuk sinds dat ik 6 ben. Daarom komen complimentjes en vrouwelijk aandacht moeilijk bij mij door. Omdat het simpelweg niet geloof omdat ik het totaal niet ben gewend.
JA dan houd het op, als je er geen moeite voor doet.quote:Geen flauw besteed gewoon geen aandacht meer aan vrouwen op dat moment. Niet dat ik dat in nuchtere toestand wel doe.
Ik vond de eerste knuffel, zelfs vriendschappelijk al dood-eng.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meisje een knuffel gegeven gewoon vriendschappelijk echter.
En wel eens wat intiemer met een jongen in mijn zogenaamde gayfase.
Veel dingen zijn de eerste keer engquote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond de eerste knuffel, zelfs vriendschappelijk al dood-eng.
Maar uiteindelijk gaat het elk stapje weer wat makkelijker.
Ik weet het niks komt me aanwaaien. Helaas.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet, ik ken je voor de rest niet.
Omdat ik amper ervaring heb met vrouwen.
Daar kan je maar 1 ding aan doen
[..]
JA dan houd het op, als je er geen moeite voor doet.
Ik had dat totaal niet eigenlijk met vriendinnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha ja bij mij gebeurde het tijdens de studie, zo'n "gezellige brabantse" en ik dacht echt dat ze lesbisch was?? Ik stond zo als een houten plank. En mijn tweede 'kennis' daar was ook al zo'n knuffelende homo.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons was een kus geven normaal, maar een knuffel echt nooit.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hahaha ja bij mij gebeurde het tijdens de studie, zo'n "gezellige brabantse" en ik dacht echt dat ze lesbisch was?? Ik stond zo als een houten plank. En mijn tweede 'kennis' daar was ook al zo'n knuffelende homo.
Vertel waar doel je op. Want in 1 van mijn reacties was ik het wel met je eens. Dus ben benieuwd.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Je snapt het nog steeds niet he. Ik denk ook niet dat je het ooit gaat begrijpen omdat het niet in je wereldbeeld past.
Jij snapt er ook niks van.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Je snapt het nog steeds niet he. Ik denk ook niet dat je het ooit gaat begrijpen omdat het niet in je wereldbeeld past.
[ afbeelding ]
Ga je weer, met je poezenplaatjes?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
[ afbeelding ]
Of ze ook op hem zouden vallen als hij echt bestond is nog maar de vraag.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek: Veel vrouwen zijn gek op snape, maar dat wil je vast niet weten?
[ afbeelding ]
De kattenplaatjes is om iedereen te laten herinneren dat je helemaal geen vrouw meer in je leven hebt gehad volgens jou sinds oktober 2010.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel waar doel je op. Want in 1 van mijn reacties was ik het wel met je eens. Dus ben benieuwd.
Tevens, stop met die kattenplaatjes het siert je niet. En het komt puberaal over.
Ah kijk daar ga je al, daar ging het even mis de vorige keer. Je had even een verkeerde aannamen gedaan. Kan gebeuren.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De kattenplaatjes is om iedereen te laten herinneren dat je helemaal geen vrouw meer in je leven hebt gehad volgens jou sinds oktober 2010.
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehequote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah kijk daar ga je al, daar ging het even mis de vorige keer. Je had even een verkeerde aannamen gedaan. Kan gebeuren.
Wie post er nou katjesquote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehe
Oeh ik ben benieuwd wat daar fout aan is ik luister.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef firefly3 het volgende:
Je betaald zeker altijd als je uit eten gaat?
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.quote:
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.
En heb je 2 katjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.
De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.
Inderdaad ik mis alleen de katjes nog en dan heb ik ook bindingsangst!quote:
Ik kleed me op een bepaalde manier dat ik zelf prettig vind. Ik hecht inderdaad waarde aan het naar mijn mening goed uit zien. Daar voel ik mij prettig bij. Wat anderen daar van vinden is voor mij niet belangrijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
Ga jij maar voor je uiterlijk hoor. Netjes je haren doen enzo, voor de spiegel staan. (Vrouwelijk). Dan vertel ik de rest hoe je mannelijk bent. Nu gaat weer de discussie over uiterlijk. Terwijl de mensen die echt aantrekkelijk zijn voor vrouwen, weten dat zelfs de meest vaag uitziende types hele menigtes achter hun aan kunnen krijgen door hun persoonlijkheid.
En ik heb nooit een vrouw gehad nou wat zegt dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.
Je hebt je hierbij jezelf gekwalificeerd voor de volgende ronde!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kleed me op een bepaalde manier dat ik zelf prettig vind. Ik hecht inderdaad waarde aan het naar mijn mening goed uit zien. Daar voel ik mij prettig bij. Wat anderen daar van vinden is voor mij niet belangrijk.
Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat iemand anders zijn / haar eigen stijl heeft. En dat het er gewoon netjes verzorgt uit ziet.
Ik denk ook dat het te maken hebt op welke manier je in het leven staat en hoe je levens stijl is. Ik houd van luxe, en kan daar meer dan van genieten. Ik heb wat ze noemen een luxe levens stijl.
In elke levens stijl vind je zowel vrouwen als mannen met de zelfde levens stijlen. Dat soort mensen trekken naar elkaar toe. Met hier en daar een uitzondering.
Dat houd in mijn geval dus in dat vrouwen in mijn omgeving waarde hechten aan het wel of niet verzorgt er uit zien.
Schoenmaker, blijf bij je leest.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb nooit een vrouw gehad nou wat zegt dat?
Fapper blijf fappen?quote:
Niet tegen jou. Maar als iemand tips geeft die al bijna een jaar op non-actief zit vind ik wel apart.quote:
Hij heeft toch ervaring?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet tegen jou. Maar als iemand tips geeft die al bijna een jaar op non-actief zit vind ik wel apart.
en waar haal je dan precies vandaan dat ik terug krabbel?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehe
Nop ook dat niet, het gaat of splitten of om en om. Ik hecht niet veel waarde aan geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef firefly3 het volgende:
Je betaald zeker altijd als je uit eten gaat?
Ga je weer, waar haal je in gods naam vandaan dat ik bindings angst heb. Als ik dat zal hebben had ik nooitquote:Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.
Haha neem nou 1 ding van me aan, ik ben zeker niet vrouwen schuwquote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.
Mijn oma ookquote:
stop nou eens met denken dat ik op non actief sta. Neem nou van mij aan dat ik actief ben, maar niks vast heb.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet tegen jou. Maar als iemand tips geeft die al bijna een jaar op non-actief zit vind ik wel apart.
Die kan vast ook leuke tips geven.quote:
Theorie en praktijk is nogal een verschil. Iemand die de praktijk zelf niet beheerst kan wel gewoon goeie tips geven en ipv die tips af te kraken door over zijn persoonlijke situatie te beginnen kan je het ook inhoudelijk houden en aangeven waarom je zijn tips niet goed vindt.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Katjes zijn supertof.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik mis alleen de katjes nog en dan heb ik ook bindingsangst!
Ik zie persoonlijk wat daar zo verschrikkelijk aan is maar goed.
Ik heb op dit moment liever een natte poes maar dat terzijde.quote:
Ze houden niet zo van water.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment liever een natte poes maar dat terzijde.
Sommige kunnen een tong en andere vloeistoffen wel waarderen.quote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige kunnen een tong en andere vloeistoffen wel waarderen.
Trap me die put maar verder in.quote:
Oh ja, je houdt van zwart/wit denken.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef firefly3 het volgende:
Als ik het zo hoor, zo lang geen vriendin, gaybars en 2 katjes in huis...
Ik vind het heel opmerkelijk op z'n minst gezegtquote:Op maandag 25 juli 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, je houdt van zwart/wit denken.
Hehe jij hebt het ook door.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, je houdt van zwart/wit denken.
Het klopt inderdaad dat er een lange tijd bewust is gekozen om geen vrouw in me leven te hebben. Lees relatie. Het omgaan met vrouwen en alles wat er bij komt kijken wel.Daar ben ik nooit mee gestopt.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Je bent niet echt consistent. Een aantal delen terug zei je nog dat je juist bewust geen vrouw in je leven wilde hebben door je persoonlijke problemen. En nu wil je zeggen dat je sinds oktober 2010 nog geen leuke vrouw hebt ontmoet waarmee je verder wilt?
Wat heeft een gaybar en katten er in gods naam mee te maken dan? Leg dat nou eens uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef firefly3 het volgende:
Als ik het zo hoor, zo lang geen vriendin, gaybars en 2 katjes in huis...
Een van de betere posts.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Wat maken die katten nou weer uit? Ik vind het alleen maar tof als een man met liefde voor een huisdier kan zorgen. En mannen die bang zijn voor gaybars zijn gewoon niet zeker over hun geaardheid, daar kan je als hetero prima heen.
Uiteraard, maar als een "hetero man" het "leuker vind in een gaybar" vraag ik me toch af waarom.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Wat maken die katten nou weer uit? Ik vind het alleen maar tof als een man met liefde voor een huisdier kan zorgen. En mannen die bang zijn voor gaybars zijn gewoon niet zeker over hun geaardheid, daar kan je als hetero prima heen.
Omdat de sfeer er onwijs tof is? Je komt niet thuis met een neukertje, maar je hebt wel een leuke avond met vrienden gehad. I can't blame him.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als een "hetero man" het "leuker vind in een gaybar" vraag ik me toch af waarom.
Hoe vaak ben jij in een gaybar geweest?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als een "hetero man" het "leuker vind in een gaybar" vraag ik me toch af waarom.
Een leuk avondje met vrienden kan overal, sfeer maak je zelf met je groepje vind ik. Maar waarom dan persé gaybar?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat de sfeer er onwijs tof is? Je komt niet thuis met een neukertje, maar je hebt wel een leuke avond met vrienden gehad. I can't blame him.
Ik ga er 1 keer in de paar maanden heen. Is dat direct leuker dan vinden?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een paar keer maar het is niet mijn ding. Weinig verschil met een normale bar, alleen veel mannen/homo's.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in een gaybar geweest?
Ik heb geen gaybar nodig om het leuk te hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een leuk avondje met vrienden kan overal, sfeer maak je zelf met je groepje vind ik. Maar waarom dan persé gaybar?
De omgeving heeft een grote invloed op de sfeer. En waarom hij erheen gaat, geen idee, maar om hem belachelijk te maken omdat hij erheen gaat slaat nergens op.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een leuk avondje met vrienden kan overal, sfeer maak je zelf met je groepje vind ik. Maar waarom dan persé gaybar?
Dan ben je in de verkeerde bar geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een paar keer maar het is niet mijn ding. Weinig verschil met een normale bar, alleen veel mannen/homo's.
De ideale manier om vrouwen te ontwijken?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ben je in de verkeerde bar geweest.
Waar ik heen ga is het 1 groot feest met een heel gemengt plubliek.
Tevens gaan er ook hetro vrouwen heen, omdat ze dan eens met rust gelaten worden
Dus je moet elk weekend op stap om vrouwen te scoren?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ideale manier om vrouwen te ontwijken?
Ik dus ook, volg direct je voorbeeldquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
En tijd op mijn bed te bezoeken. Over 5 uur opstaan.
Hij vind de sfeer daar lekker en gaat er heen voor de gezelligheid en niet voor de vrouwen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap de meerwaarde nog niet zo , waarom het daar juist zo gezellig is volgens jou.
En ja, het klopt. Ik vind dit wel grappig. Ik voel me nu inderdaad beter in plaats van dat ik nu in slaap val haha.
Nope dat bedoel ik niet. Ik vermaak me hier wel mee, dat bedoel ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
Nu is slapen om 2 uur snachts zeker ineens discussie ontlopen ofzo?je gaat wel ver.
Oh en ook_gek, heb jij soms dyslexy? Je typt prima maar maar soms van die typische foutjes.
Soort zoekt soort (wat hij zegt).quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij vind de sfeer daar lekker en gaat er heen voor de gezelligheid en niet voor de vrouwen.
Dat jij liever ergens heen gaat heeft toch niks met hem te maken?
Dat is over het algemeen het nut van een gaybar ja.quote:
Want je gaat alleen uit om vrouwen te ontmoeten?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ideale manier om vrouwen te ontwijken?
Hij blijkbaar wel en dus moet de rest van de wereld dat ook doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want je gaat alleen uit om vrouwen te ontmoeten?
Zijn leven lijkt te draaien om het versieren van vrouwen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij blijkbaar wel en dus moet de rest van de wereld dat ook doen.
Dit is waar, ik vind het maar sneu als mensen enkel voor een partner uitgaan..quote:Op maandag 25 juli 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen het nut van een gaybar ja.
Maar er komen genoeg mensen puur voor de gezelligheid.
Je vergeet sfeer mensen gaan vooral ergens naartoe vanwege de sfeer die daar hangt.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef firefly3 het volgende:
Mensen gaan over het algemeen uit om te socializen. En socializen gaat meestal het vloeiendst met gedeelde interesse's
Dus ik vraag me af wat die gedeelde interesse's zijn waardoor het daar zo "gezellig" is.
Het is gezellig om met mensen te socializen ja. Met je vrienden. Misschien met vreemden.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef firefly3 het volgende:
Mensen gaan over het algemeen uit om te socializen. En socializen gaat meestal het vloeiendst met gedeelde interesse's
Dus ik vraag me af wat die gedeelde interesse's zijn waardoor het daar zo "gezellig" is.
Ah, true, alleen om de mensen kan je net zo goed thuis tv kijken met ze.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vergeet sfeer mensen gaan vooral ergens naartoe vanwege de sfeer die daar hangt.
Daarom.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ah, true, alleen om de mensen kan je net zo goed thuis tv kijken met ze.
Inderdaad, bij een gaybar is het meestal een gay sfeer die daar hangt (no offence). Teveel ymca en te soft sfeertje vind ik. En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vergeet sfeer mensen gaan vooral ergens naartoe vanwege de sfeer die daar hangt.
Nou voor jou is dat zo voor hem niet prima toch.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een gaybar is het meestal een gay sfeer die daar hangt (no offence). Teveel ymca en te soft sfeertje vind ik. En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.
Niet juist zo gezellig, maar ook gezellig.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap de meerwaarde nog niet zo , waarom het daar juist zo gezellig is volgens jou.
Ja dat klopt.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
Oh en ook_gek, heb jij soms dyslexy? Je typt prima maar maar soms van die typische foutjes.
Dat ik een paar keer paar ja, en die zijn op 1 hand te tellen naar een homo bar gaat, ben ik homo?quote:
Zoals eerder aangegeven, eigenaar van de tent kennen we en een aantal bekende / vrienden komen daar regelmatig.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.
Yep, maar als iemand tegendraads tegen me in gaat die totaal aan het andere kant van het spectrum zit, is het goed om dit uit te lichten.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou voor jou is dat zo voor hem niet prima toch.
Heel veel.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat maakt het nou uit als ze aan je zitten?
Dus jij hebt gelijk en ik niet, einde discussie?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep, maar als iemand tegendraads tegen me in gaat die totaal aan het andere kant van het spectrum zit, is het goed om dit uit te lichten.
Het maakt me niet uit hoe de glazen er uit zien of dat er kroonluchters hangen. Ik voel me net zo vrolijk bij een plastic bekertje en een gymzaal. Ik hecht niet zoveel emotie aan mijn omgeving als dat jij dat doet.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet juist zo gezellig, maar ook gezellig.
[..]
Ja dat klopt.
[..]
Dat ik een paar keer paar ja, en die zijn op 1 hand te tellen naar een homo bar gaat, ben ik homo?
Hoe bekrompen denken is dat dan
[..]
Zoals eerder aangegeven, eigenaar van de tent kennen we en een aantal bekende / vrienden komen daar regelmatig.
En het is weer eens wat anders.
Je gaf net aan dat je er wel eens geweest bent en dat het een kroeg was zoals veel andere kroegen op meer mannen na.
Dan geef ik je groot gelijk dat je iets hebt van neh niets voor mij.
Maar stel je een kroeg voor met hoor polig tapijt, kleine kroonluchtertjes boven de bar ipv de normale standaard lampen.
Mooi glazen, zeg maar net alles iets over de top maar niet extreem homo. Het ligt er niet dik boven op.
Een ontspannen sweer, leuke humor, goede muziek en 1 groot feest.
Kijk hoeveel hetro mensen naar de gay parade gaan. Zijn die dan ook direct homo?
Die gasten weten heel goed wat feesten is.
En die vrienden die daar vaak komen gaan vaak met ons mee en vinden het ook leuk als wij eens met hun mee gaan.
[..]je vind homo's eng
Oeh een man zit aan me, straks denken ze dat ik homo ben whehe
Wat maakt het nou uit als ze aan je zitten?
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Als ze een beetje normaal opgevoede homo's zijn knijpen ze je niet aan je kont.
Juist ja, Als iemand ongevraagd aan mij kont zit homo of geen homo, Dan komen er problemenquote:Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Als ze een beetje normaal opgevoede homo's zijn knijpen ze je niet in je kont.
nou emotie hechten aan de omgeving is iets wat overdreven.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe de glazen er uit zien of dat er kroonluchters hangen. Ik voel me net zo vrolijk bij een plastic bekertje en een gymzaal. Ik hecht niet zoveel emotie aan mijn omgeving als dat jij dat doet.
ik ben er zeker niet van gediend als een onbekende op zo manier ongevraagt aan mij zit. Man of vrouw, homo of niet.quote:Homo's vind ik niet eng, maar het voelt niet fijn aan als een homo aan je zit. Vies zelfs. (Hierbij heb ik het niet over normale aanrakingen uiteraard zoals een schouderklopje). Bij jou maakt het dus niet uit? Je vind het niet erg als een homo in je kont knijpt bijvoorbeeld?
Jij kwam binnen zeilen met je jaren plaatjes, dus nou moet je niet opeens heilig gaan lopen doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep, maar als iemand tegendraads tegen me in gaat die totaal aan het andere kant van het spectrum zit, is het goed om dit uit te lichten.
En hups, jij ook weer blij...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment liever een natte poes maar dat terzijde.
Ik was vorige week zondag aan het werk op een studentenfeest in Utrecht.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:21 schreef ayumu het volgende:
[..]
Juist ja, Als iemand ongevraagd aan mij kont zit homo of geen homo, Dan komen er problemen
Als je het vanaf het begin had gevolgt, was hij diegene die mij begon te analyzeren. Nu ga ik hem analyzeren op de punten die mij opvallen. En het was leuk hoor hehe.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij kwam binnen zeilen met je jaren plaatjes, dus nou moet je niet opeens heilig gaan lopen doen.
Gisteren uit geweest en weer niets geregeld ofzo dat je hier zo frusti en kinderachtig komt doen?
Wat ongelofelijk volwassen ook...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je het vanaf het begin had gevolgt, was hij diegene die mij begon te analyzeren. Nu ga ik hem analyzeren op de punten die mij opvallen. En het was leuk hoor hehe.
Bang dat men denkt dat je homo bent?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Een goede vriend van me knijpt niet in mijn kont, zo'n geintje slaat nergens op. Maar als jij dat grappig vind van hem mag je het zelf weten.
Nee, een mannenhand daar voelt gewoon vies aanquote:
Zit tussen je oren, een hand is een hand.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, een mannenhand daar voelt gewoon vies aan
Als een man je een kus op de wang geeft, ga je dan trippenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, een mannenhand daar voelt gewoon vies aan
Vind ik niet zo prettig.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een man je een kus op de wang geeft, ga je dan trippen
Hebben mensen een diepe eigen persoonlijkheid om te voldoen aan een stereotype idee van mannelijkheid om zoveel mogelijk vrouwen te neuken? Over wat soort persoonlijkheid hebben het dan? Persoonlijkheid is individueel en voldoet niet aan een stereotype.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:
Terwijl de mensen die echt aantrekkelijk zijn voor vrouwen, weten dat zelfs de meest vaag uitziende types hele menigtes achter hun aan kunnen krijgen door hun persoonlijkheid.
Er is ook nog zoiets als homo's accepteren, maar niet gediend zijn van intimiteit.quote:
In veel landen een doodnormale begroeting.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een man je een kus op de wang geeft, ga je dan trippen
Hangt er van af. Maar hadden het er laats over in de kroeg, over cultuur verschillen. In de turkse cultuur is het heel normaal dat mannen dat doen. Terwijl wij dat no way doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef Crutch het volgende:
firefly, stop even met uitdagen, keej?
[..]
Vind ik niet zo prettig.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En hups, jij ook weer blij...
[ afbeelding ]
Ja, maar er is wel een globaal iets waar de meeste vrouwen op vallen. En dat is iemand die niet snel verdrietig en zwak doet en zelfverzekerd is. Zelfverzekerd zijn is ook iets wat in iemands persoonlijkheid zit. Verder vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk als een man een passie en doel heeft in zijn leven. Een persoonlijkheid die deze passie's en doelen nastreeft en ervoor vecht, hoord ook bij een persoonlijkheid die aantrekkelijk is.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hebben mensen een diepe eigen persoonlijkheid om te voldoen aan een stereotype idee van mannelijkheid om zoveel mogelijk vrouwen te neuken? Over wat soort persoonlijkheid hebben het dan? Persoonlijkheid is individueel en voldoet niet aan een stereotype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |