abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 00:22:03 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99861617

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 24 juli 2011 @ 00:22:29 #2
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99861640
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
Vol.
Lapo jager ;)
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 00:22:34 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99861644
Doutzen. O+
Je moeder is een hamster
pi_99861648
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij praat over de voorkeur van vrouwen, ik ben een vrouw en dat is mijn voorkeur.
Jij hebt het trouwens ook over je eigen voorkeuren, alleen stel je die als de algemene mannelijke voorkeur omdat jij het moeilijk lijkt te vinden buiten jouw eigen wereld te denken.
Nee, wat ik beschreef is de voorkeur die het meest voorkomt hier in dit gebied in deze tijd. Dat ik daar ook onder val is een feit, ik val op vrouwen die langer haar hebben dan 2 cm en een leuk gevormd lichaam hebben die niet superklein zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 24 juli 2011 @ 00:22:52 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99861656
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef hasjman het volgende:

[..]

Niet eens? Ik zag haar laatst weer eens op BNN, en ik moet helaas toegeven, ze ziet er wel erg lekker uit.
Ik zag haar net nog. :')
C'est la vie
pi_99861665
Geen idee meer waarom ik de trend van nu ging beschrijven, we dwalen soms snel af
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99861675
Doutzen _O_
  zondag 24 juli 2011 @ 00:24:45 #8
238453 hasjman
utter madness
pi_99861728
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef Crutch het volgende:
Doutzen. O+
maar sylvia met kort haar, ik vond haar nooit echt wat, altijd een overrated chick, totdat ik haar met kort haar zag, als er een chick die het kan met kort haar dat is zij het wel. :9
pi_99861765
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, wat ik beschreef is de voorkeur die het meest voorkomt hier in dit gebied in deze tijd. Dat ik daar ook onder val is een feit, ik val op vrouwen die langer haar hebben dan 2 cm en een leuk gevormd lichaam hebben die niet superklein zijn.
En waarom mag mijn voorkeur niet? Er zijn zoveel vrouwen die voor kort haar gaan, net als dat er veel voornamelijk op lang vallen. Daar is nogal een verdeling in waarvan een kamp niet perse een grote meerderheid is, volgens mij gaat het zelfs redelijk gelijk op, dus mijn punt blijft staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2011 00:26:22 ]
pi_99861855
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En waarom mag mijn voorkeur niet? Er zijn zoveel vrouwen die voor kort haar gaan, net als dat er veel voornamelijk op lang vallen. Daar is nogal een verdeling in waarvan een kamp niet perse een grote meerderheid is, volgens mij gaat het zelfs redelijk gelijk op, dus mijn punt blijft staan.
Ja, in jouw oogpunt wel, en terecht dat je dat denkt! Voor vrouwen is het wel zo, voor mannen niet. Wij oordelen flink op uiterlijk.
pi_99861919
Vrouwen moeten meestal een man leren kennen voordat ze er verliefd op kunnen worden (iniedergeval zijn persoonlijkheid kunnen zien, als die man dat kan binnen een paar seconde dan kan ze er wel verliefd op worden). Wij mannen kunnen soms binnen een seconde op iemand verliefd worden puur op uiterlijk, zonder nog iets van het gedrag van de vrouw te hebben meegemaakt.
pi_99861939
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, in jouw oogpunt wel, en terecht dat je dat denkt! Voor vrouwen is het wel zo, voor mannen niet. Wij oordelen flink op uiterlijk.
Kerel ik praat als vrouw voor vrouwen, jij praatte net als man voor vrouwen dus ik gaf aan hoe ik het als vrouw zie en meemaak. Nu is het dus opeens wel zo, terwijl ik net al aangaf het over vrouwen te hebben, terwijl je net nog zei dat ik het niet over mijn persoonlijke voorkeur mocht hebben. Terwijl dit dus de voorkeur van heel veel vrouwen is, net als jij jouw voorkeur met veel mannen deelt. Wat wil je nou?
pi_99862005
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen moeten meestal een man leren kennen voordat ze er verliefd op kunnen worden (iniedergeval zijn persoonlijkheid kunnen zien, als die man dat kan binnen een paar seconde dan kan ze er wel verliefd op worden). Wij mannen kunnen soms binnen een seconde op iemand verliefd worden puur op uiterlijk, zonder nog iets van het gedrag van de vrouw te hebben meegemaakt.
Verwar je nu niet verliefdheid met lust?
pi_99862010
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Kerel ik praat als vrouw voor vrouwen, jij praatte net als man voor vrouwen dus ik gaf aan hoe ik het als vrouw zie en meemaak. Nu is het dus opeens wel zo, terwijl ik net al aangaf het over vrouwen te hebben, terwijl je net nog zei dat ik het niet over mijn persoonlijke voorkeur mocht hebben. Terwijl dit dus de voorkeur van heel veel vrouwen is, net als jij jouw voorkeur met veel mannen deelt. Wat wil je nou?
Net had ik het over manwijfen , vrouwen die zich als mannen gedragen. Een heel ander onderwerp. Nu hebben we het over uiterlijk.
  zondag 24 juli 2011 @ 00:32:08 #15
118585 Crutch
pi_99862032
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef hasjman het volgende:

[..]

maar sylvia met kort haar, ik vond haar nooit echt wat, altijd een overrated chick, totdat ik haar met kort haar zag, als er een chick die het kan met kort haar dat is zij het wel. :9
Er zijn maar twee vrouwen die ik met kort haar kan waarderen:

1. De zangeres van Six Pence None The Richer

2. Butterfly Boucher

Je moeder is een hamster
pi_99862041
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Verwar je nu niet verliefdheid met lust?
Nope, net als lust, is er ook een gezicht waar we ineens verliefd op kunnen worden.
pi_99862059
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Net had ik het over manwijfen , vrouwen die zich als mannen gedragen. Een heel ander onderwerp. Nu hebben we het over uiterlijk.
Nee in die post die jij quote dat het niet over mijn persoonlijke voorkeur ging had ik het over uiterlijke voorkeuren, en niet meer over manwijven.
pi_99862112
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, net als lust, is er ook een gezicht waar we ineens verliefd op kunnen worden.
'We' of jij?

Maar ik ga, er ligt een leuke man (met kort haar ja) op me te wachten.
  zondag 24 juli 2011 @ 00:34:24 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99862118
quote:
Niet waar pas als ik iets weet over de persoonlijkheid kan ik er verliefd op worden.
C'est la vie
pi_99862205
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee in die post die jij quote dat het niet over mijn persoonlijke voorkeur ging had ik het over uiterlijke voorkeuren, en niet meer over manwijven.
Je persoonlijke voorkeur is iets wat niet echt iets bij ging dragen, maar wel de voorkeur in het algemeen van vrouwen, en daar heb je gelijk in: Het is eerlijk verdeelt. Dat komt omdat vrouwen veel naar de persoonlijkheid kijken. Wij mannen kunnen de domste blondje lekker vinden, terwijl voor vrouwen een "dom blondje man versie" vaker een flinke afknapper is. Met nadruk op vaker.
pi_99862238
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet waar pas als ik iets weet over de persoonlijkheid kan ik er verliefd op worden.
Nooit een "liefde op het eerste gezicht" moment gehad? (kan)
pi_99862272
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

'We' of jij?

Maar ik ga, er ligt een leuke man (met kort haar ja) op me te wachten.
Is goed!
  zondag 24 juli 2011 @ 00:39:09 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99862301
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nooit een "liefde op het eerste gezicht" moment gehad? (kan)
Nou ik wil niet meer beginnen over je weet wel.
Maar bij haar was dat wel een beetje zo want toen ik een soort van ontdekte ze behulpzaam en vriendelijk was ik pas echt verliefd. Maar daarvoor had ik haar al tig keer op TV gezien.
C'est la vie
pi_99862446
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik wil niet meer beginnen over je weet wel.
Maar bij haar was dat wel een beetje zo want toen ik een soort van ontdekte ze behulpzaam en vriendelijk was ik pas echt verliefd. Maar daarvoor had ik haar al tig keer op TV gezien.
Het klopt wel, als een meid te behulpzaam is is er een kans dat je hersenen/emoties op volle toeren gaan:

"Ze is zoo lief voor me, ze is de ware!!! Het kan niet anders, ze is de ware wow!!!!".

In het echt is het ook heel anders dan op tv, veel echter :)
pi_99862470
Ik moet nu gaan, waarsschijnlijk tot morgen allemaal!
  zondag 24 juli 2011 @ 00:44:34 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99862503
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het klopt wel, als een meid te behulpzaam is is er een kans dat je hersenen/emoties op volle toeren gaan:

"Ze is zoo lief voor me, ze is de ware!!! Het kan niet anders, ze is de ware wow!!!!".

In het echt is het ook heel anders dan op tv, veel echter :)
Dat dacht ik de hele tijd dus ze is zo leuk en ze is ook nog lief en ze is ook nog normaal gebleven blabla enz enz.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 00:59:59 #27
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99862949
Een echte vrouw spreidt haar benen en heet de ander welkom in haar poort O+
  zondag 24 juli 2011 @ 01:07:15 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99863189
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Een echte vrouw spreidt haar benen en heet de ander welkom in haar poort O+
Maar niemand spreidt haar benen voor mij. ;(
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 01:10:23 #29
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99863318
quote:
9s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar niemand spreidt haar benen voor mij. ;(
Ik hoop voor je dat je snel een gleufje mag bewonderen van dichtbij O+
  zondag 24 juli 2011 @ 01:25:37 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99863805
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:10 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je snel een gleufje mag bewonderen van dichtbij O+
Bedankt. :*
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 01:29:38 #31
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99863917
Het enige dat ik geleerd heb in de ruim 200 delen van dit topic is dat versieren niets te maken heeft met liefde.
The view from nowhere.
pi_99863989
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:29 schreef deelnemer het volgende:
Het enige dat ik geleerd heb in de ruim 200 delen van dit topic is dat versieren niets te maken heeft met liefde.
Eeerst neuken dan praten?
  zondag 24 juli 2011 @ 01:34:22 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99864074
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:31 schreef ayumu het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. _O-
C'est la vie
pi_99865677
quote:
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht dan?
  zondag 24 juli 2011 @ 02:44:06 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99865734
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik in ieder geval niet.
Wel in liefde na een uur ofzo.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 03:18:01 #36
238453 hasjman
utter madness
pi_99866169
quote:
Beste quote van de hele reeks. Als er een einde aan deze reeks zou komen, dan is dit de beste laatste zin.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:13:34 #37
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99869027
quote:

[..]

Ja, maar dat is iets anders. Ik had wel verwacht dat liefde een rol speelt in wat mensen zoeken. Bij het versieren is veel niet direct duidelijk. Maar men probeert zich wel aantrekkelijk te presenteren. Daarin toont men liever uiterlijke volmaaktheid, kracht en onafhankelijkheid (macht) dan in staat zijn tot liefde. Met een hulpbehoevende in een rolstoel op pad gaan, is geen goede versierstrategie. Dat je naar de sportschool gaat om aan jezelf te werken, is een beter verhaal, dan vertellen dat je bloed doneert bij de bloedbank. Macht speelt wel een grote rol, liefde niet.

Intelligentie speelt ook geen grote rol. Je kunt beter casual heen en weer kletsen dan een discussie voeren. Het lijkt alsof de hogere hersenfuncties uberhaupt geen rol spelen en dat ieder teken ervan beter kan worden onderdrukt. Versieren drijft op de primitieve functies.

[ Bericht 6% gewijzigd door deelnemer op 24-07-2011 13:20:35 ]
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 11:57:07 #38
118585 Crutch
pi_99871036
Ik geloof in liefde op het eerste gezicht sinds ik Lola Brood op TV zag. O+
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 12:15:33 #39
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99871532
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:57 schreef Crutch het volgende:
Too bad, dat ze samenwoon in de tuin van d'r moeder met iemand die zijn geld verdient door op 5 a 6 schermen tegelijk online poker te spelen.
  zondag 24 juli 2011 @ 12:18:29 #40
118585 Crutch
pi_99871611
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:15 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Too bad, dat ze samenwoon in de tuin van d'r moeder met iemand die zijn geld verdient door op 5 a 6 schermen tegelijk online poker te spelen.
Aha, ze zal vast wel hunkeren naar een avonturistisch persoon. :P

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:13 schreef deelnemer het volgende:
Intelligentie speelt ook geen grote rol. Je kunt beter casual heen en weer kletsen dan een discussie voeren. Het lijkt alsof de hogere hersenfuncties uberhaupt geen rol spelen en dat ieder teken ervan beter kan worden onderdrukt. Versieren drijft op de primitieve functies.
Ik denk dat veel mensen bang zijn een verkeerde eerste indruk te maken.
Dus daarom maar ontzettend je best doen om leuk gevonden te worden.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 12:39:44 #41
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_99872225
quote:

[..]

Of moet ik voor de zekerheid nog een keer langs lopen?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 24 juli 2011 @ 12:58:01 #42
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99872688
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:31 schreef ayumu het volgende:

[..]

Zo wel neuken als praten zijn overrated :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:11:49 #43
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99873164
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:18 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat veel mensen bang zijn een verkeerde eerste indruk te maken.
Dus daarom maar ontzettend je best doen om leuk gevonden te worden.
Ik denk dat versieren dicht staat op dat wat wij mensen delen met de lagere diersoorten. Veel versiergedrag, bij zowel vrouwen (Marilyn Monroe) als mannen (Cassius Clay), is primitief gedrag, waarbij veel mensen zich beschaamd voelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 24-07-2011 13:25:36 ]
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:55:34 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99877357
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 11:57 schreef Crutch het volgende:
Je begint te lijken op mij. :')
En dan klagen als ik het over je weet wel had.
C'est la vie
pi_99877786
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie is jeweetwel? :@
  zondag 24 juli 2011 @ 15:06:26 #46
118585 Crutch
pi_99877861
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach jee, wat een emotioneel wrak ben ik ook. :')

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk dat versieren dicht staat op dat wat wij mensen delen met de lagere diersoorten. Veel versiergedrag, bij zowel vrouwen (Marilyn Monroe) als mannen (Cassius Clay), is primitief gedrag, waarbij veel mensen zich beschaamd voelen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik volg je niet helemaal deelnemer... wat bedoel je precies?
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 15:21:57 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99878474
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik DM het wel. :')
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 15:23:53 #48
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99878555
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef Crutch het volgende:
Ik volg je niet helemaal deelnemer... wat bedoel je precies?
We doen in dit topic vaak alsof versieren/verleiden een subtiele kunst is. Maar is het vooral primitief. Als een vrouw zich als een del of een man zich als macho gedraagd, voel zij/hij zich daar prettig bij? Als een ander daardoor helemaal voor je gaat, voel je je dan gevleid of voel je eerder minachting voor deze persoon?
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:27:25 #49
118585 Crutch
pi_99878710
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef deelnemer het volgende:

[..]

We doen in dit topic vaak alsof versieren/verleiden een subtiele kunst is. Maar is het vooral primitief. Als een vrouw zich als een del of een man zich als macho gedraagd, voel zij/hij zich daar prettig bij? Als een ander daardoor helemaal voor je gaat, voel je je dan gevleid of voel je eerder minachting voor deze persoon?
Aha, daar zit wel wat in.

Als je onbewust met je charmes iemand weet in te palmen dan denk ik dat je je gevleid voelt dat diegene daarin meegaat.

Als je bewust met technieken en routines iemand weet in te palmen dan denk ik dat je een soort minachting naar die persoon creëert omdat de persoon bij wijze van spreken in je valkuil is gelopen.
Je moeder is een hamster
pi_99878718
quote:

[..]

voldemort
  zondag 24 juli 2011 @ 15:28:15 #51
118585 Crutch
pi_99878748
quote:

[..]

She who shall not be named.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 15:29:23 #52
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99878802
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef neilpatrick het volgende:

[..]

voldemort
:D
The view from nowhere.
pi_99879002
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef neilpatrick het volgende:

[..]

voldemort
Ah, ik snap wel waarom Heloef daar op geilt. :9~
  zondag 24 juli 2011 @ 15:34:35 #54
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99879065
Mag ik Bellatrix dan :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:36:31 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99879143
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik Bellatrix dan :P
Sorry maar mijn beste vriend ValHallen is haar al aan het hosselen.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 15:37:08 #56
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99879171
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Sorry maar mijn beste vriend ValHallen is haar al aan het hosselen.
Ach ze heeft toch een slecht gebit. Ginny O+
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 juli 2011 @ 15:39:41 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99879284
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die is meer wat voor jou ja.
C'est la vie
pi_99879317
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat kind is 12 ofzo.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:40:49 #59
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99879346
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Die is meer wat voor jou ja.
Die hoeft geen magie te gebruiken om mij te betoveren O+ :@
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 juli 2011 @ 15:41:43 #60
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99879380
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef Crutch het volgende:

[..]

Aha, daar zit wel wat in.

Als je onbewust met je charmes iemand weet in te palmen dan denk ik dat je je gevleid voelt dat diegene daarin meegaat.

Als je bewust met technieken en routines iemand weet in te palmen dan denk ik dat je een soort minachting naar die persoon creëert omdat de persoon bij wijze van spreken in je valkuil is gelopen.
Ik denk dat truukjes prima werken. Het verschil zit hem er vooral in of je het truukje uitvoert (voelt goedkoop/manipulatief) of je erdoor laat inpalmen (voelt opwindend/lekker).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 24-07-2011 15:50:16 ]
The view from nowhere.
pi_99879470
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk dat truukjes prima werken. Het verschil zit hem vooral in of je het truukje uitvoert (voelt goedkoop/manipulatief) of je erdoor laat inpalmen (voelt opwindend/lekker).
Waarom voelt je laten inpalmen door een truc opwindend/lekker? Dat is dan toch ook maar voor zolang de leugen staat.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:44:20 #62
118585 Crutch
pi_99879507
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom voelt je laten inpalmen door een truc opwindend/lekker? Dat is dan toch ook maar voor zolang de leugen staat.
Mits je daar achterkomt dan he?
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 15:44:36 #63
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99879516
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Net zoals een film spannend kan zijn, terwijl je weet dat het niet echt is.
The view from nowhere.
pi_99879522
En volgens mij voel je je ook niet goedkoop/manipulatief zolang je zelf met technieken iemand versiert. Lijkt me uiteindelijk je doel en dus een goed gevoel.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:45:00 #65
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99879541
quote:
13s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat kind is 12 ofzo.
Ze is 20
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 juli 2011 @ 15:46:33 #66
118585 Crutch
pi_99879611
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
En volgens mij voel je je ook niet goedkoop/manipulatief zolang je zelf met technieken iemand versiert. Lijkt me uiteindelijk je doel en dus een goed gevoel.
Zou kunnen aan het begin. Totdat je alles gaat versieren wat los en vastzit. :P
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 15:47:17 #67
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99879649
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
Zou jij in een jurk willen lopen waar je tieten er bijna uitrollen?
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:48:58 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99879721
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe de rest van de wereld wil dat wel.
C'est la vie
pi_99879888
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:46 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zou kunnen aan het begin. Totdat je alles gaat versieren wat los en vastzit. :P
Hmm. Ik denk dat het heel ver moet gaan voordat iemand zichzelf als goedkoop/manipulatief gaat zien.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, want ik hoef niet in zo'n jurk te lopen om te versieren. Als ik gewoon de sociale technieken mezelf steeds meer eigen maak waardoor mensen zich spontaan tot mij aangetrokken voelen, dan zou ik me daardoor goed voelen en niet goedkoop.
  zondag 24 juli 2011 @ 15:54:29 #70
118585 Crutch
pi_99879959
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hmm. Ik denk dat het heel ver moet gaan voordat iemand zichzelf als goedkoop/manipulatief gaat zien.
Het ging ook over de persoon die versiert; niet het slachtoffer de persoon die versierd wordt.
Geloof ik…
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 16:03:52 #71
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99880349

O+

Laatst dacht ik heel veel aan hem en toen droomde ik die nacht dat we seks hadden :D
  zondag 24 juli 2011 @ 16:05:31 #72
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99880414
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
O+

Laatst dacht ik heel veel aan hem en toen droomde ik die nacht dat we seks hadden :D
Ik ken trouwens iemand die op hem lijkt :P
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 juli 2011 @ 16:06:50 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99880468
quote:
[ afbeelding ]
O+

Gelukkig droom ik nooit over seks.
C'est la vie
pi_99880568
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Een echte man die aantrekkelijk is voor vrouwen kan ook een "nerd" zijn of iemand van slechts 1.60. De definitie is iemand die de dingen doet in zijn leven omdat hij het leuk vind, niet om indruk te wekken op anderen. Verder is het iemand die emotioneel stabiel is, een diepe persoonlijkheid heeft en onafhankelijk van anderen gelukkig kan zijn. Zo'n persoon heeft waarde.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:11:24 #75
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99880648
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig droom ik nooit over seks.
Dream on
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 juli 2011 @ 16:15:23 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99880834
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dream on
Nee als ik dat wel zou hebben zou ik waarschijnlijk tig keer hebben gedroomd over...
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 16:16:12 #77
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99880872
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee als ik dat wel zou hebben zou ik waarschijnlijk tig keer hebben gedroomd over...
Sure dude. Je masturbeert zeker ook niet :+
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 juli 2011 @ 16:17:27 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99880925
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sure dude. Je masturbeert zeker ook niet :+
Ik heb het over dromen dus wat er tijdens je slaapt gebeurt.
Fantaseren is heel wat anders.
C'est la vie
pi_99881035
quote:
[ afbeelding ]
O+

O+ O+ O+
  zondag 24 juli 2011 @ 16:20:44 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99881053
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Dat meen je niet? :')
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 16:21:07 #81
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99881065
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb het over dromen dus wat er tijdens je slaapt gebeurt.
Fantaseren is heel wat anders.
Ja dus :P jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrog.
14 SHADES OF GREY
pi_99881174
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Dat is het punt niet, want ik hoef niet in zo'n jurk te lopen om te versieren. Als ik gewoon de sociale technieken mezelf steeds meer eigen maak waardoor mensen zich spontaan tot mij aangetrokken voelen, dan zou ik me daardoor goed voelen en niet goedkoop.
Voor mannen is het toch vooral de uiterlijk waar we naar kijken. (Niet persé sletterig, maar gewoon mooi). Ik vind het leuk dat je eerlijk bent over het onderwerp. Sociaal zijn heeft ook waarde uiteraard.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:28:08 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99881368
Ik val volgens mij op een tikje sletterig.
C'est la vie
pi_99881471
Ik kijk ook vooral naar uiterlijk, dat is nou eenmaal het eerste wat ik zie. En uitstraling is daarin ook belangrijk.
pi_99881761
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik kijk ook vooral naar uiterlijk, dat is nou eenmaal het eerste wat ik zie. En uitstraling is daarin ook belangrijk.
Terwijl lantefanteraar en -Strawberry- het bevestigen, ga jij er weer tegendraads tegenin :D
pi_99881773
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor mannen is het toch vooral de uiterlijk waar we naar kijken. (Niet persé sletterig, maar gewoon mooi). Ik vind het leuk dat je eerlijk bent over het onderwerp. Sociaal zijn heeft ook waarde uiteraard.
Ik kijk ook naar uiterlijk, maar sletterig rondlopen zou ik juist niet aantrekkelijk vinden.
pi_99881838
quote:
11s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Yep, diepe persoonlijkheid ook al heeft diegene een "aparte" uiterlijk blijkbaar.
pi_99881878
quote:
11s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Jawel, ik vind iets onweerstaanbaars aan Snape.
pi_99881979
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kijk ook naar uiterlijk, maar sletterig rondlopen zou ik juist niet aantrekkelijk vinden.
En ik als man zijnde wordt ik wel geprikkeld door een beetje "sletterigheid". Uiteraard heeft het meer met aantrekkingskracht te maken dan met verliefdheid.
pi_99882376
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Terwijl lantefanteraar en -Strawberry- het bevestigen, ga jij er weer tegendraads tegenin :D
Wat bevestigen zij en waar ga ik dan tegenin? Ik zei alleen naar uiterlijk te kijken en daarin uitstraling belangrijk te vinden.
  zondag 24 juli 2011 @ 16:57:08 #91
118585 Crutch
pi_99882566
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En ik als man zijnde wordt ik wel geprikkeld door een beetje "sletterigheid". Uiteraard heeft het meer met aantrekkingskracht te maken dan met verliefdheid.
Dat je er opgewonden van raakt ofzo?
Je moeder is een hamster
pi_99882594
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat bevestigen zij en waar ga ik dan tegenin? Ik zei alleen naar uiterlijk te kijken en daarin uitstraling belangrijk te vinden.
Snape is gescant op persoonlijkheid
pi_99882640
Dat van Snape is niet eens een uitzondering voor bepaalde vrouwen. Ik zie het dus overal. Zelfs een ex was er helemaal gek van. En dan ook niet van de acteur zelf he, maar echt het personage Snape.

Donker, stil en mysterieus, met een zwoele stem. Dat zal het zijn.
Ron Paul 2012
pi_99882679
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:57 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat je er opgewonden van raakt ofzo?
Precies. Vrouwen worden soms opgewonden door hele andere dingen wat in onze ogen niet eens seksueel is. Wij hoeven alleen borsten te zien en dan is het al raak. Vrouwen houden meer van porno met een verhaal. (Ook zoiets). Wij skippen het verhaal ;)
pi_99882715
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Snape is gescant op persoonlijkheid
Ik had het dan ook niet over Snape en wat ik van hem vind. Daarnaast kan je via je uitstraling iets hebben dat onverklaarbaar onweerstaanbaar is. Dus volgens mij viel dat tegendraadse wel mee alleen betrok je mijn post teveel op jezelf ofzo.

Oh en waarom zeur je wel over mijn post terwijl Myr hetzelfde zegt?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2011 17:02:07 ]
pi_99882944
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik had het dan ook niet over Snape en wat ik van hem vind. Daarnaast kan je via je uitstraling iets hebben dat onverklaarbaar onweerstaanbaar is. Dus volgens mij viel dat tegendraadse wel mee alleen betrok je mijn post teveel op jezelf ofzo.

Oh en waarom zeur je wel over mijn post terwijl Myr hetzelfde zegt?
Over dat uitstraling ben ik wel met je eens, maar dat is een reflectie naar buiten toe van iemands persoonlijkheid.
pi_99883000
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies. Vrouwen worden soms opgewonden door hele andere dingen wat in onze ogen niet eens seksueel is. Wij hoeven alleen borsten te zien en dan is het al raak. Vrouwen houden meer van porno met een verhaal. (Ook zoiets). Wij skippen het verhaal ;)
Ik houd niet van porno met een verhaal. Maar ik vind aantrekkelijkheid en geilheid wel behoorlijk verschillende dingen.
pi_99883015
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Over dat uitstraling ben ik wel met je eens, maar dat is een reflectie naar buiten toe van iemands persoonlijkheid.
Wat is het probleem dan?
En feit blijft gewoon dat ik ook naar uiterlijk kijk, of jij nou wel of niet vindt dat dit iets is wat vrouwen (horen te) doen.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:09:17 #99
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99883079
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een echte man die aantrekkelijk is voor vrouwen kan ook een "nerd" zijn of iemand van slechts 1.60. De definitie is iemand die de dingen doet in zijn leven omdat hij het leuk vind, niet om indruk te wekken op anderen. Verder is het iemand die emotioneel stabiel is, een diepe persoonlijkheid heeft en onafhankelijk van anderen gelukkig kan zijn. Zo'n persoon heeft waarde.
Dan zouden vrouwen bij bosjes voor me moeten vallen. :D
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:09:54 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99883101
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

_O-
C'est la vie
pi_99883126
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoi, trouwen?
pi_99883128
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik houd niet van porno met een verhaal. Maar ik vind aantrekkelijkheid en geilheid wel behoorlijk verschillende dingen.
Same here trouwens. En niet eens alleen omdat pornoverhalen erg slecht zijn. :P
En dat laatste vind ik ook, volgens mij worden lust en verliefdheid nog best vaak door elkaar gehaald.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:12:22 #103
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99883213
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoi, trouwen?
Dat kan ik Heloef niet aandoen.
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:12:46 #104
118585 Crutch
pi_99883235
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat kan ik Heloef niet aandoen.
heloef wil al met je trouwen?
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:13:48 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99883285
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:12 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik trouw denk ik nooit, overdreven gedoe.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 17:14:05 #106
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99883295
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:12 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik dacht: Heloef + Myraela = ^)

quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Te snel gedacht.
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:14:48 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99883336
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik dacht: Heloef + Myraela = ^)
Ehm... :')
Ze valt op oudere mannen dus trouw jij er maar mee.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 17:15:09 #108
118585 Crutch
pi_99883350
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Mee eens. :)

Tenzij ze écht absoluut heel graag wil en het me niet lukt om dat uit 'r hoofd te praten.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:15:57 #109
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99883395
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Ehm... :')
Ze valt op oudere mannen dus trouw jij er maar mee.
Omdat jij 1 jaar jonger bent? Wacht maar tot ze hoort hoe oud ik ben. :D
The view from nowhere.
pi_99883401
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mee eens. :)

Tenzij ze écht absoluut heel graag wil en het me niet lukt om dat uit 'r hoofd te praten.
Dan kan je altijd nog proberen het tofste vrijgezellenfeest ooit er tegenover te laten staan.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:16:54 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99883450
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Omdat jij 1 jaar jonger bent? Wacht maar tot ze hoort hoe oud ik ben. :D
De jongste die ze ooit heeft gehad was 24. _O-
Dus ik val niet in de smaak. ;)
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 17:17:02 #112
118585 Crutch
pi_99883457
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan kan je altijd nog proberen het tofste vrijgezellenfeest ooit er tegenover te laten staan.
Dat is een goed idee om als voorwaarde te gebruiken idd. :D
Je moeder is een hamster
pi_99883503
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is een goed idee om als voorwaarde te gebruiken idd. :D
Vooral voorstellen als je net samen the Hangover hebt gekeken, of je hebt een tof feest of ze is zo geschrokken dat ze dan toch maar niet wil trouwen. :P
  zondag 24 juli 2011 @ 17:18:25 #114
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99883514
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoi, trouwen?
De weg is vrij. Dus waarom niet. Je bent vast lief.
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:19:57 #115
118585 Crutch
pi_99883582
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vooral voorstellen als je net samen the Hangover hebt gekeken, of je hebt een tof feest of ze is zo geschrokken dat ze dan toch maar niet wil trouwen. :P
Of: Volgens familietraditie is het noodzakelijk dat je voor het trouwen een borstvergroting en schaamlipcorrectie ondergaat. :')
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:20:07 #116
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99883590
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef heloef het volgende:

[..]

De jongste die ze ooit heeft gehad was 24. _O-
Dus ik val niet in de smaak. ;)
mijn jongste bedpartner is 22 en mijn oudste is 25

haha nu lijkt het net alsof ik er heel veel heb gehad, maar helaas niet
  zondag 24 juli 2011 @ 17:20:50 #117
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99883621
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Of: Volgens familietraditie is het noodzakelijk dat je voor het trouwen een borstvergroting en schaamlipcorrectie ondergaat. :')
Wat zegt dat over je moeder?
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:22:01 #118
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99883665
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat is altijd nog meer dan de meeste hier. Trouwens wat versta jij onder bedpartners?
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 juli 2011 @ 17:23:21 #119
118585 Crutch
pi_99883726
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wat zegt dat over je moeder?
Misschien is Kim Holland mijn moeder wel; weet jij veel?
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:23:22 #120
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99883727
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is altijd nog meer dan de meeste hier. Trouwens wat versta jij onder bedpartners?
oh hahahahaaha
HAHAHAHAHAH

"partner" is een beetje verkeerd woord lolololololol :D

gewoon, eens mee in een bed gelegen en handelingen verricht.
pi_99883734
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

De mijne lopen uiteen van 2 jaar jonger tot 8 jaar ouder. :o
  zondag 24 juli 2011 @ 17:24:45 #122
118585 Crutch
pi_99883776
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh hahahahaaha
HAHAHAHAHAH

Ik zie jou nog eens een keer een boek schrijven:

"De hunker naar handelingen."
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:24:48 #123
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99883780
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

Misschien is Kim Holland mijn moeder wel; weet jij veel?
Niet veel, maar kun je me dan niet een eindje op weg helpen.
The view from nowhere.
pi_99883784
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dan gaat ze er vandoor met de chirurg!
  zondag 24 juli 2011 @ 17:25:34 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99883812
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik zie jou nog eens een keer een boek schrijven:

"De hunker naar handelingen."
Bestseller.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 17:25:58 #126
118585 Crutch
pi_99883830
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niet veel, maar kun je me dan niet een eindje op weg helpen.
Kim Holland is de Nederlandse pornokoningin.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:26:19 #127
118585 Crutch
pi_99883845
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan gaat ze er vandoor met de chirurg!
Dan pak ik z'n assistente.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:26:39 #128
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99883864
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh hahahahaaha
HAHAHAHAHAH

Oh even kijken 12 jaar ouder is de oudste en 4 jaar jonger. 5 in totaal. Waarvan 3 mannen en 2 vrouwen
14 SHADES OF GREY
pi_99883876
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dan pak ik z'n assistente.
Goede deal, als ze jong genoeg is wil ze vast voorlopig nog niet trouwen ook.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:27:32 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99883909
Mijn rechterhand was precies even oud als ik.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 17:27:33 #131
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99883910
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik ben meer geinteresseerd in de plastische chirurgie die op je moeder is toegepast.
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:28:37 #132
118585 Crutch
pi_99883958
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ben meer geinteresseerd in de plastische chirurgie die op je moeder is toegepast.
Nee, uhm. geen SC okay?
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:29:40 #133
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99884018
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee, uhm. geen SC okay?
Het is toch een familietraditie. Dat is iets om trots op te zijn.
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:30:08 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99884042
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
Mijn rechterhand was precies even oud als ik.
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:37:32 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99884326
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Toevallig he.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 17:38:36 #136
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99884364
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Toevallig he.
Als je een jongere of oudere partner wil, vereist het wel een zware ingreep.
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:39:23 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99884390
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als je een jongere of oudere partner wil, vereist het wel een zware ingreep.
Ik moet dat toch gewoon iemand versieren of ben ik gek?
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 17:42:17 #138
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99884484
quote:
11s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik moet dat toch gewoon iemand versieren of ben ik gek?
Ik dacht aan een arm transplantatie.
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:42:56 #139
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99884502
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daarnaast schreef ze kortstondig columns voor de website FOK!

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Holland
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 17:44:31 #140
118585 Crutch
pi_99884549
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarnaast schreef ze kortstondig columns voor de website FOK!

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Holland
En presenteerde ze 'Uurtje Ondeugend' op de voormalige zender RNN7. Ik heb daar gewerkt. :')
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 17:50:27 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99884745
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik dacht aan een arm transplantatie.
Aha.
Is wel makkelijker dan een vrouw versieren.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 17:51:03 #142
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99884764
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:44 schreef Crutch het volgende:

[..]

En presenteerde ze 'Uurtje Ondeugend' op de voormalige zender RNN7. Ik heb daar gewerkt. :')
En hoe ondeugend was ze? Heb je daar nog iets van gemerkt / meegekregen?
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:21:04 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99886040
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef heloef het volgende:
Ik val volgens mij op een tikje sletterig.
De enige reden dat jullie daar door aan getrokken worden, is omdat jullie denken dat die makkelijker in bed te krijgen zijn.

Want een slet neukt zich een slag in de ronde :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 24 juli 2011 @ 18:22:42 #144
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_99886117
quote:
best wel triest
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:24:08 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99886188
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een vrouw wordt aangetrokken door het uiterlijk bij een man. Wij mannen worden ook aangetrokken door het uiterlijk.

Dat is de eerste indruk die je namelijk krijgt van iemand.

Feit is dat iedereen een voor oordeel heeft bij het zien van een persoon de eerste keer. Je plaats de persoon zonder te beseffen in een hokje. Dan pas kijk je verder.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:24:43 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99886213
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

De enige reden dat jullie daar door aan getrokken worden, is omdat jullie denken dat die makkelijker in bed te krijgen zijn.

Want een slet neukt zich een slag in de ronde :D
Volgens mij krijg ik je weet wel niet zo makkelijk mijn bed in. _O-
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 18:25:31 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99886251
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

best wel triest
Je slaat de spijker op zijn kop.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 18:26:00 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99886269
quote:
Dat is toch geen verliefdheid, dat is geiligheid niet meer en niet minder.

Trouwens, ook bijna elke vrouw heeft dat zelfde, echter stappen die niet zo snel in bed met iemand als dat een man dat kan.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:26:24 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99886281
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Volgens mij krijg ik je weet wel niet zo makkelijk mijn bed in. _O-
vind je haar er uit zien als een slet dan?
  zondag 24 juli 2011 @ 18:28:44 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99886397
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

vind je haar er uit zien als een slet dan?
Nee ik val op een beetje sletterig zei ik. Ik vind haar er niet direct uit zien als een slet nee.
En ik kan nou niet zeggen dat ze op TV zich heeft gedragen als het braafste meisje uit Volendam.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 18:30:47 #151
118585 Crutch
pi_99886490
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En hoe ondeugend was ze? Heb je daar nog iets van gemerkt / meegekregen?
Ik vond haar vooral erg eng, brrr.

Liep nog wel eens de redactie binnen van Trends & Shopping (omdat leuke redactie-chicks), maar daar zat ze wel eens.

Meteen die ogen op me gericht en dan "Haaaaaaaai" + big smile.
Meer dan een "Hey, Kim." kwam er bij mij niet uit.
Omdat ik weet wat voor sloerie het is durfde ik niet echt gesprekken met haar te voeren.
Het voelde ongemakkelijk, net als wanneer je door een homo benaderd wordt waarvan je gewoon voelt dat hij bijbedoelingen heeft.
Wat dat betreft snap ik wel een beetje hoe vrouwen zich voelen wanneer de zoveelste kneus op haar afstapt.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 18:30:54 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99886494
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik val op een beetje sletterig zei ik. Ik vind haar er niet direct uit zien als een slet nee.
En ik kan nou niet zeggen dat ze op TV zich heeft gedragen als het braafste meisje uit Volendam.
nee maar dat is ook de reden dat ze in dat programma zit. Dat houd nog niet in dat ze zo in het dagelijks leven wel is ;)

En ik doelde meer op de "sletten" tijdens het uitgaan. Die hebben toch wel de naam om makkelijk te zijn ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 18:32:06 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99886540
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee maar dat is ook de reden dat ze in dat programma zit. Dat houd nog niet in dat ze zo in het dagelijks leven wel is ;)

En ik doelde meer op de "sletten" tijdens het uitgaan. Die hebben toch wel de naam om makkelijk te zijn ;)
Oh op die manier maar ik val echt niet op die types die echt op stap gaan als zigeuner meisjes.
Maar aan de andere kant word ik er wel lichtelijk opgewonden van. :')
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 18:35:55 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99886722
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Liep nog wel eens de redactie binnen van Trends & Shopping (omdat leuke redactie-chicks), maar daar zat ze wel eens.

Omdat ik weet wat voor sloerie het is durfde ik niet echt gesprekken met haar te voeren.
Het voelde ongemakkelijk, net als wanneer je door een homo benaderd wordt waarvan je gewoon voelt dat hij bijbedoelingen heeft.
Wat dat betreft snap ik wel een beetje hoe vrouwen zich voelen wanneer de zoveelste kneus op haar afstapt.
Ik kwam Kim ook vaak tegen hier in de straat. Dat was toen ze nog club live had in Scheveninen. Het mooiste is dat ze probeert gewoon zo normaal mogelijk te doen. Maar dat lukt haar zo niet met haar kleding haha.

Het mooiste is dat als ze ergens loopt veel mannen omkijken en die krijgen dan commentaar van hun vriendin / vrouw wheheh

En aangesproken worden door een homo is toch humor. Gewoon om lachen. Niet eens zo lang gelden op een strandfeestje een homo aan de bar naast me. En geloof me hij was er echt 1 haha.

Haaai zeg ik moet je even wat vragen he. Jij bent geen homo denk ik he? Uhm nee hoezo? Oh ja dat is wel jammer hoor. Uh oke..... nou ik dacht het wel maar dacht toch effe vragen. Zo vaak kom ik geen hetro man tegen die zo goed gekleed is.

Oh umh dank je denk ik... Oooh schat geen dank hoor, probeer alleen even de voglende keer een iets lichtere riem te gebruiken die net iets beter bij de kleur van je schoenen past. Voor de rest goed gekleed. Pas precies bij je. Zie je helaas te weinig bij hetro mannen.

whehe geweldig toch, je moet er om kunnen lachen :)
  zondag 24 juli 2011 @ 18:38:35 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99886836
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen bij die Kim Holland. _O-
C'est la vie
pi_99887865
quote:
13s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh op die manier maar ik val echt niet op die types die echt op stap gaan als zigeuner meisjes.
Maar aan de andere kant word ik er wel lichtelijk opgewonden van. :')
Veel make-up en van die geile neukhoepels in de oren?
  zondag 24 juli 2011 @ 19:07:34 #157
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99887932
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Misschien wel, want je voelt je als de volgende prooi. Ik had dat toen ik in een studentenhuis woonde waar de meiden de muren van het toilet volhingen met naaktfoto's van mooie mannen.

Toch is het wel interessant dat ze eerst een Jahova's getuige is geweest en toen ze daaruit was, begon aan haar seksuele bevrijding. Ze sloeg alleen een beetje door.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 24-07-2011 19:22:33 ]
The view from nowhere.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:11:49 #158
118585 Crutch
pi_99888081
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Misschien wel, want je voelt je als de volgende prooi. Ik had dat toen in in een studentenhuis woorde waar de meiden de muren van het toilet volhingen met naaktfoto's van mooie mannen.

Toch is het wel interessant dat ze eerst een Jahova's getuige is geweest en toen ze daaruit was, begon aan haar seksuele bevrijding. Ze sloeg alleen een beetje door.
Doet me denken aan Honneponnetje. _O_
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 20:56:23 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99893302
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen bij die Kim Holland. _O-
Hoezo dat dan?

Ben jij dan ook zie iemand die zich totaal niet op z'n gemak voelt in een homo bar?

Ik ga wel eens met vrienden naar een homo bar. Geweldige naam ook, het achterommetje :D
En de vink, daar hangen de kroonluchters boven de bar en alles over de top.

Maar onwijs gezellig, en sommige durven echt niet mee en voelen zich niet op hun gemak. Ik heb daar totaal geen moeite meer. Als het maar 1 groot feest is :D
pi_99893358
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?

Heb je haar weleens goed bekeken? Daar ga je toch niet mee over straat lopen?
  zondag 24 juli 2011 @ 20:58:43 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99893440
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je haar weleens goed bekeken? Daar ga je toch niet mee over straat lopen?
Haha waar slaat dat dan op, wat maakt het nou hoe iemand er uit ziet. Ik zal me totaal niet ongemakkelijk bij haar voelen. Het is maar een mens zoals iedereen, zij gedraagt zich alleen iets wat opvallender.
pi_99893557
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haha waar slaat dat dan op, wat maakt het nou hoe iemand er uit ziet. Ik zal me totaal niet ongemakkelijk bij haar voelen. Het is maar een mens zoals iedereen, zij gedraagt zich alleen iets wat opvallender.
Ze is volgens mij 'n jaar of 40 en heeft al de nodige operaties achter de rug. Ik vind het echt geen porem. Daarnaast loop ik ook liever met een stijlvolle dame over straat dat met zo'n goedkope botoxsloerie als Kim Holland.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:03:23 #163
118585 Crutch
pi_99893695
Iedereen weet wie het is, da's al probleem 1.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 21:16:52 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99894407
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze is volgens mij 'n jaar of 40 en heeft al de nodige operaties achter de rug. Ik vind het echt geen porem. Daarnaast loop ik ook liever met een stijlvolle dame over straat dat met zo'n goedkope botoxsloerie als Kim Holland.
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:03 schreef Crutch het volgende:
Iedereen weet wie het is, da's al probleem 1.
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ziet het probleem niet zo. Het boeit me echt allemaal niet wat anderen van iemand vinden.

Let wel, ik vind haar alles op aantrekkelijk na. Maar om nou niet gezien te willen worden met zo iemand gaat mij wat ver.

Ik ben tijden lang met iemand op stap geweest waar iedereen wel een mening over had. Boeit me ook niet. Het is namelijk een prima gozer. En dan boeit het mij niet of iemand mij er samen mee ziet of niet :D

Ik kwam hem altijd tegen tijdens stappen en vaak was het van gedag zeggen en waar gaan we heen. We ginen van club naar club. Of het was van volgende week daar en daar heen gaan.

Wat boeit het nou wat iemand van een persoon vind? Ik heb dat nooit begrepen.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:25:34 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99894985
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?

Ben jij dan ook zie iemand die zich totaal niet op z'n gemak voelt in een homo bar?

Ik ga wel eens met vrienden naar een homo bar. Geweldige naam ook, het achterommetje :D
En de vink, daar hangen de kroonluchters boven de bar en alles over de top.

Maar onwijs gezellig, en sommige durven echt niet mee en voelen zich niet op hun gemak. Ik heb daar totaal geen moeite meer. Als het maar 1 groot feest is :D
Ik ben een knulletje van 17 bij zo wat iedere vrouw die zich zo gedraagt zou ik me ongemakkelijk voelen. :')
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 21:30:21 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99895290
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben een knulletje van 17 bij zo wat iedere vrouw die zich zo gedraagt zou ik me ongemakkelijk voelen. :')
Stel je niet aan, ze bijten niet of zo ;)
  zondag 24 juli 2011 @ 21:31:34 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99895375
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Stel je niet aan, ze bijten niet of zo ;)
Zeg dat maar tegen mijn hartslag op dat moment. _O-
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 21:34:46 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99895614
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen mijn hartslag op dat moment. _O-
je moet maar zo denken, als jij met een naald in je vinger prikt dan komt er bloed uit. En dat is precies het zelfde bij haar als dat gebeurd. Je bent gewoon het zelfde :)

En zo moet je ook denken met versieren. Het is maar een persoon niks meer en niks minder. Ik merk dat veel mensen hier een vrouw op een voetstuk plaatsen. Maar dat moet je juist niet doen.
Wat dat betreft ben ik het met vuurvliegje eens. Je bent gelijk niks meer niks minder.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:40:57 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99896001
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je moet maar zo denken, als jij met een naald in je vinger prikt dan komt er bloed uit. En dat is precies het zelfde bij haar als dat gebeurd. Je bent gewoon het zelfde :)

En zo moet je ook denken met versieren. Het is maar een persoon niks meer en niks minder. Ik merk dat veel mensen hier een vrouw op een voetstuk plaatsen. Maar dat moet je juist niet doen.
Wat dat betreft ben ik het met vuurvliegje eens. Je bent gelijk niks meer niks minder.
Duurt nog wel even voordat ik me er zo relaxt bij ga voelen maar ja je hebt wel gelijk.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 21:42:35 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99896083
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Duurt nog wel even voordat ik me er zo relaxt bij ga voelen maar ja je hebt wel gelijk.
en je moet je totaal niet druk maken om wat anderen er van zeggen of denken. Lekker doen wat jij zelf wilt. Dan komt het allemaal wel goed ;)

toch zonde van je tijd om je druk te maken over wat anderen van je vinden.

Tuurlijk mag en kan je tegen iemand op kijken. Dat doe ik ook. Om je een voorbeeld te geven. Ik kijk heel erg op tegen iemand die het financieel onwijs goed gedaan heeft. Daar heb ik diepe respect voor en als die iets zegt neem ik dat direct aan. Echter is hij in mijn ogen totaal niet beter dan dat ik dat ben. En plaats hem niet op een voetstuk. Respect diepe respect zelfs heb ik wel voor die persoon.

En zo is het met vrouwen ook, je moet niet denken dat ze beter zijn dan dat jij dat bent.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:51:38 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99896602
Ja die knop moet gewoon om in mijn hoofd maar dat duurt wel ff voordat omgezet is.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 21:54:01 #172
118585 Crutch
pi_99896736
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
Ja die knop moet gewoon om in mijn hoofd maar dat duurt wel ff voordat omgezet is.
Van uitstel komt....

Ben je nou nog niet overtuigd van wat je vrienden tegen je hebben gezegd?
Je moeder is een hamster
pi_99896836
quote:
Waar wacht je op? Dat gaat niet zomaar gebeuren of iets hoor, dat moet je zelf doen.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:56:42 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99896855
quote:
Ga je wel eens op stap?

Want dan doe je paar drankjes ben je wat meer ontspannen en klim je gewoon een podium op en ga je dansen. En niet na denken wat anderen er van vinden.

Let maar eens op in een disco of feest cafe, het zijn vaak alleen maar vrouwen op een podium. Dus ga gewoon er tussen staan en dansen. Vinden ze alleen maar leuk en voor je het weet sta je met ze te dansen ;)

Doe ik ook, sta op de bar, raamkozijn of als het moet op een kruk. Gewoon los gaan en je danst zo met vrouwen. En daar komen van zelf wel reacties of een praatje uit. Vind je haar leuk kan je door gaan. Volgende week weer dansen. Zie je haar weer een keer direct mee nemen naar het podium en dansen.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:11:19 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99897781
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef Crutch het volgende:

[..]

Van uitstel komt....

Ben je nou nog niet overtuigd van wat je vrienden tegen je hebben gezegd?
Ja ik weet het maar ik ben nou eenmaal niet gewend om een compliment te krijgen en er heeft nog nooit een vrouw interesse in me getoond dus dat komt er moeilijk bij mij in.
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waar wacht je op? Dat gaat niet zomaar gebeuren of iets hoor, dat moet je zelf doen.
Ik weet dat ik het zelf moet doen maar ik kan me niet van de een op de andere dag volledig op mijn gemak voelen bij vrouwen.
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga je wel eens op stap?

Want dan doe je paar drankjes ben je wat meer ontspannen en klim je gewoon een podium op en ga je dansen. En niet na denken wat anderen er van vinden.

Let maar eens op in een disco of feest cafe, het zijn vaak alleen maar vrouwen op een podium. Dus ga gewoon er tussen staan en dansen. Vinden ze alleen maar leuk en voor je het weet sta je met ze te dansen ;)

Doe ik ook, sta op de bar, raamkozijn of als het moet op een kruk. Gewoon los gaan en je danst zo met vrouwen. En daar komen van zelf wel reacties of een praatje uit. Vind je haar leuk kan je door gaan. Volgende week weer dansen. Zie je haar weer een keer direct mee nemen naar het podium en dansen.
Amper maar als ik op stap ga verlies ik zo'n beetje de aandacht voor vrouwen als ik wat gedronken heb.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 22:15:49 #176
118585 Crutch
pi_99898018
Heloef, dat op je gemak voelen komt écht vanzelf hoor.

Na de eerste zoen, voel je je gemakkelijker om haar weer te zoenen en knuffelen.
Na de eerste vrijpartij idem.

Praten over intieme dingen etc.

Het is altijd spannend aan het begin omdat je simpelweg (nog) niet weet of ze gevoelens voor je heeft of je ziet zitten.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 juli 2011 @ 22:26:18 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99898671
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef heloef het volgende:

Ja ik weet het maar ik ben nou eenmaal niet gewend om een compliment te krijgen en er heeft nog nooit een vrouw interesse in me getoond dus dat komt er moeilijk bij mij in.

Of je hebt het niet door gehad ;)

Ik had het ook nooit door. En iedereen van die en die vind je volgens mij wel leuk. En dan zat ik van nee gek. Uhm lieve jongen, ze staat 15min te wachten met haar hond in de regen om samen met je naar je huis te lopen. Wat denk je zelf..... Om je maar een voorbeeld te geven ;)

quote:
Ik weet dat ik het zelf moet doen maar ik kan me niet van de een op de andere dag volledig op mijn gemak voelen bij vrouwen.

Maar waar ben je bang voor dan? Waar zit het probleem denk je zelf?

quote:
Amper maar als ik op stap ga verlies ik zo'n beetje de aandacht voor vrouwen als ik wat gedronken heb.
En hoe komt dat dan?
  zondag 24 juli 2011 @ 22:38:49 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99899383
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef Crutch het volgende:
Heloef, dat op je gemak voelen komt écht vanzelf hoor.

Na de eerste zoen, voel je je gemakkelijker om haar weer te zoenen en knuffelen.
Na de eerste vrijpartij idem.

Praten over intieme dingen etc.

Het is altijd spannend aan het begin omdat je simpelweg (nog) niet weet of ze gevoelens voor je heeft of je ziet zitten.
Ja dat denk ik ook.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 22:46:07 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99899748
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of je hebt het niet door gehad ;)

Ik had het ook nooit door. En iedereen van die en die vind je volgens mij wel leuk. En dan zat ik van nee gek. Uhm lieve jongen, ze staat 15min te wachten met haar hond in de regen om samen met je naar je huis te lopen. Wat denk je zelf..... Om je maar een voorbeeld te geven ;)
Nou er heeft mijn nog nooit aangetikt van die of die vind je leuk sinds dat ik 6 ben. Daarom komen complimentjes en vrouwelijk aandacht moeilijk bij mij door. Omdat het simpelweg niet geloof omdat ik het totaal niet ben gewend.
quote:
[..]

Maar waar ben je bang voor dan? Waar zit het probleem denk je zelf?
Omdat ik amper ervaring heb met vrouwen.

quote:
[..]

En hoe komt dat dan?
Geen flauw besteed gewoon geen aandacht meer aan vrouwen op dat moment. Niet dat ik dat in nuchtere toestand wel doe.

[ Bericht 0% gewijzigd door heloef op 24-07-2011 22:52:14 ]
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 23:01:56 #180
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99900535
heloef welke handelingen heb je exact al uitgevoerd op de medemens?
  zondag 24 juli 2011 @ 23:09:04 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99900901
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef welke handelingen heb je exact al uitgevoerd op de medemens?
Geen enkele.
Niks nada noppes.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 23:11:18 #182
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99901024
quote:
13s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Geen enkele.
Niks nada noppes.
Ook niet knuffelen?
Ik had tot een half jaar geleden ook nog nooit geknuffeld. Mijn intiemste contact was het geven van een hand.

Knuffelen is belangrijk. Dat doe ik ook met mijn nieuwe vriendinnen ( eh goed, heb al lang geen vriendin meer gezien) en het gaat steeds beter.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:15:38 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99901231
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ook niet knuffelen?
Ik had tot een half jaar geleden ook nog nooit geknuffeld. Mijn intiemste contact was het geven van een hand.

Knuffelen is belangrijk. Dat doe ik ook met mijn nieuwe vriendinnen ( eh goed, heb al lang geen vriendin meer gezien) en het gaat steeds beter.
Ik heb wel eens een meisje een knuffel gegeven gewoon vriendschappelijk echter.
En wel eens wat intiemer met een jongen in mijn zogenaamde gayfase.
C'est la vie
  zondag 24 juli 2011 @ 23:18:37 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99901388
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou er heeft mijn nog nooit aangetikt van die of die vind je leuk sinds dat ik 6 ben. Daarom komen complimentjes en vrouwelijk aandacht moeilijk bij mij door. Omdat het simpelweg niet geloof omdat ik het totaal niet ben gewend.

Ja dan weet ik het ook niet, ik ken je voor de rest niet.

[qoute]

[/quote]
Daar kan je maar 1 ding aan doen ;)

quote:
Geen flauw besteed gewoon geen aandacht meer aan vrouwen op dat moment. Niet dat ik dat in nuchtere toestand wel doe.
JA dan houd het op, als je er geen moeite voor doet.
pi_99902331
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een meisje een knuffel gegeven gewoon vriendschappelijk echter.
En wel eens wat intiemer met een jongen in mijn zogenaamde gayfase.
Ik vond de eerste knuffel, zelfs vriendschappelijk al dood-eng. :')

Maar uiteindelijk gaat het elk stapje weer wat makkelijker.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:44:21 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99902447
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Veel dingen zijn de eerste keer eng :)
  zondag 24 juli 2011 @ 23:57:58 #187
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99902964
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja dan weet ik het ook niet, ik ken je voor de rest niet.

Daar kan je maar 1 ding aan doen ;)

[..]

JA dan houd het op, als je er geen moeite voor doet.
Ik weet het niks komt me aanwaaien. Helaas. :P
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 00:00:30 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99903061
quote:

[..]

Ik had dat totaal niet eigenlijk met vriendinnen.
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 00:10:18 #189
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99903457
quote:

[..]

Hahaha ja bij mij gebeurde het tijdens de studie, zo'n "gezellige brabantse" en ik dacht echt dat ze lesbisch was?? Ik stond zo als een houten plank. En mijn tweede 'kennis' daar was ook al zo'n knuffelende homo.
pi_99904208
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hahaha ja bij mij gebeurde het tijdens de studie, zo'n "gezellige brabantse" en ik dacht echt dat ze lesbisch was?? Ik stond zo als een houten plank. En mijn tweede 'kennis' daar was ook al zo'n knuffelende homo.
Bij ons was een kus geven normaal, maar een knuffel echt nooit. :') uiteindelijk toen een vriendin helemaal huilde toch. Knuffelen met een homo vind ik altijd tof. :D
pi_99904895
ook_gek:

Je snapt het nog steeds niet he. Ik denk ook niet dat je het ooit gaat begrijpen omdat het niet in je wereldbeeld past.

pi_99905015
Het is trouwens statistisch een feit dat meer vrouwen dan mannen naar soaps kijken en dat verhaaltjes in porno filmpjes beter verkoopt bij de vrouwen dan bij de mannen.
pi_99905045
ook_gek: Veel vrouwen zijn gek op snape, maar dat wil je vast niet weten?

maandag 25 juli 2011 @ 00:51:58 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99905114
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:

Je snapt het nog steeds niet he. Ik denk ook niet dat je het ooit gaat begrijpen omdat het niet in je wereldbeeld past.
Vertel waar doel je op. Want in 1 van mijn reacties was ik het wel met je eens. Dus ben benieuwd.

Tevens, stop met die kattenplaatjes het siert je niet. En het komt puberaal over.
  maandag 25 juli 2011 @ 00:52:39 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905144
quote:
ook_gek:

[ afbeelding ]
Jij snapt er ook niks van.

Nu weer oprotten met je plaatjes.
C'est la vie
pi_99905163
quote:
ook_gek:

[ afbeelding ]
Ga je weer, met je poezenplaatjes?
pi_99905165
firefly als iemand het niet met je eens is hoef je degene niet te gaan beledigen }:|
pi_99905182
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek: Veel vrouwen zijn gek op snape, maar dat wil je vast niet weten?

[ afbeelding ]
Of ze ook op hem zouden vallen als hij echt bestond is nog maar de vraag.
pi_99905268
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vertel waar doel je op. Want in 1 van mijn reacties was ik het wel met je eens. Dus ben benieuwd.

Tevens, stop met die kattenplaatjes het siert je niet. En het komt puberaal over.
De kattenplaatjes is om iedereen te laten herinneren dat je helemaal geen vrouw meer in je leven hebt gehad volgens jou sinds oktober 2010.

Ga jij maar voor je uiterlijk hoor. Netjes je haren doen enzo, voor de spiegel staan. (Vrouwelijk). Dan vertel ik de rest hoe je mannelijk bent. Nu gaat weer de discussie over uiterlijk. Terwijl de mensen die echt aantrekkelijk zijn voor vrouwen, weten dat zelfs de meest vaag uitziende types hele menigtes achter hun aan kunnen krijgen door hun persoonlijkheid.
  maandag 25 juli 2011 @ 00:56:36 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99905275
nou nou mensen mensen :D

Hij heeft ook recht op zijn mening. Dus kom maar op, ben erg benieuwd. Maar wat ik zeg. Stop met je plaatjes. Je bent volwassen genoeg voor een discussie.

Tevens even voor je info. Want daar ging het laats bij je fout. Jij dacht dat ik thuis zat met 2 katten en geen vrouw contact heb.

Ik heb elke dag vrouwelijk contact en in het weekend ben ik altijd onder de vrouwen. Feit dat ik op dit moment geen relatie wil houd niet in dat ze uit me leven zijn. Ik heb meer dan genoeg vrouwen om me heen en heb daar contact mee. Op alle mogelijke manieren.

Soms wordt ik er naast wakker, soms dans ik met ze of gaat ik met ze uit eten. Dus genoeg vrouwelijk contact.
  maandag 25 juli 2011 @ 00:58:17 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99905333
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De kattenplaatjes is om iedereen te laten herinneren dat je helemaal geen vrouw meer in je leven hebt gehad volgens jou sinds oktober 2010.

Ah kijk daar ga je al, daar ging het even mis de vorige keer. Je had even een verkeerde aannamen gedaan. Kan gebeuren.
pi_99905357
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah kijk daar ga je al, daar ging het even mis de vorige keer. Je had even een verkeerde aannamen gedaan. Kan gebeuren.
Krabbel maar weer terug met je 2 katjes hehe
pi_99905379
Je betaald zeker altijd als je uit eten gaat? :+
  maandag 25 juli 2011 @ 00:59:30 #204
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905388
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wie post er nou katjes _O-
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 00:59:58 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905407
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef firefly3 het volgende:
Oeh ik ben benieuwd wat daar fout aan is ik luister.
C'est la vie
pi_99905424
quote:
13s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie post er nou katjes _O-
Hij woont samen met 2 katjes en heeft bindingsangst etc.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:01:50 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905482
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh ja want als je geen relatie hebt heb je last van bindingsangst.
C'est la vie
pi_99905547
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:

[..]

En heb je 2 katjes.

Oh, die heeft hij wel echt. Excuseer. :+
pi_99905586
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef heloef het volgende:

[..]

De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:04:35 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905594
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En heb je 2 katjes.
Inderdaad ik mis alleen de katjes nog en dan heb ik ook bindingsangst!
Ik zie persoonlijk wat daar zo verschrikkelijk aan is maar goed.
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 01:05:11 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99905614
quote:

Ga jij maar voor je uiterlijk hoor. Netjes je haren doen enzo, voor de spiegel staan. (Vrouwelijk). Dan vertel ik de rest hoe je mannelijk bent. Nu gaat weer de discussie over uiterlijk. Terwijl de mensen die echt aantrekkelijk zijn voor vrouwen, weten dat zelfs de meest vaag uitziende types hele menigtes achter hun aan kunnen krijgen door hun persoonlijkheid.
Ik kleed me op een bepaalde manier dat ik zelf prettig vind. Ik hecht inderdaad waarde aan het naar mijn mening goed uit zien. Daar voel ik mij prettig bij. Wat anderen daar van vinden is voor mij niet belangrijk.

Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat iemand anders zijn / haar eigen stijl heeft. En dat het er gewoon netjes verzorgt uit ziet.

Ik denk ook dat het te maken hebt op welke manier je in het leven staat en hoe je levens stijl is. Ik houd van luxe, en kan daar meer dan van genieten. Ik heb wat ze noemen een luxe levens stijl.

In elke levens stijl vind je zowel vrouwen als mannen met de zelfde levens stijlen. Dat soort mensen trekken naar elkaar toe. Met hier en daar een uitzondering.

Dat houd in mijn geval dus in dat vrouwen in mijn omgeving waarde hechten aan het wel of niet verzorgt er uit zien.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:05:52 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905649
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De manier waarop hij het vertelde was alsof hij vrouwen schuw was , en iniedergeval al sinds oktober 2010 geen vrouw heeft gehad. Een x aantal delen terug.
En ik heb nooit een vrouw gehad nou wat zegt dat?
C'est la vie
pi_99905769
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kleed me op een bepaalde manier dat ik zelf prettig vind. Ik hecht inderdaad waarde aan het naar mijn mening goed uit zien. Daar voel ik mij prettig bij. Wat anderen daar van vinden is voor mij niet belangrijk.

Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat iemand anders zijn / haar eigen stijl heeft. En dat het er gewoon netjes verzorgt uit ziet.

Ik denk ook dat het te maken hebt op welke manier je in het leven staat en hoe je levens stijl is. Ik houd van luxe, en kan daar meer dan van genieten. Ik heb wat ze noemen een luxe levens stijl.

In elke levens stijl vind je zowel vrouwen als mannen met de zelfde levens stijlen. Dat soort mensen trekken naar elkaar toe. Met hier en daar een uitzondering.

Dat houd in mijn geval dus in dat vrouwen in mijn omgeving waarde hechten aan het wel of niet verzorgt er uit zien.
Je hebt je hierbij jezelf gekwalificeerd voor de volgende ronde!
pi_99905796
quote:
13s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:05 schreef heloef het volgende:

[..]

En ik heb nooit een vrouw gehad nou wat zegt dat?
Schoenmaker, blijf bij je leest.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:09:43 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905810
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Schoenmaker, blijf bij je leest.
Fapper blijf fappen?
C'est la vie
pi_99905826
Dit is dus hoe alpha-mannen ruzie maken en vrouwtjes imponeren; door plaatjes van katten te plaatsen en om en om steeds dezelfde dingen te roepen. Nu snap ik het.
pi_99905850
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Fapper blijf fappen?
Niet tegen jou. Maar als iemand tips geeft die al bijna een jaar op non-actief zit vind ik wel apart.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:11:47 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905875
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet tegen jou. Maar als iemand tips geeft die al bijna een jaar op non-actief zit vind ik wel apart.
Hij heeft toch ervaring?
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 01:12:07 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99905884
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

en waar haal je dan precies vandaan dat ik terug krabbel?
Je doet nou net als of je me kent en wekelijks met me mee gaat elk weekend.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:59 schreef firefly3 het volgende:
Nop ook dat niet, het gaat of splitten of om en om. Ik hecht niet veel waarde aan geld.
Als het inderdaat niet altijd van 1 kant komt. Ik werk hart voor me geld en weiger daar andere
mensen van mee te laten profiteren.

Gelukkig denken mijn vrienden / vriendinnen er het zelfde over. En is er dus nooit gezeik om geld.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ga je weer, waar haal je in gods naam vandaan dat ik bindings angst heb. Als ik dat zal hebben had ik nooit
een relatie kunnen hebben. En eb er meerdere gehad. Dus dat klopt ook al niet op.

Feit is wel dat ik op dit moment gewoon even geen vaste relatie wilt hebben. Echter kom ik morgen de vrouw tegen bij
wie alles klikt zal ik daar gewoon voor gaan. Ik sluit niks uit.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha neem nou 1 ding van me aan, ik ben zeker niet vrouwen schuw :D
pi_99905887
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij heeft toch ervaring?
Mijn oma ook
  maandag 25 juli 2011 @ 01:13:26 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99905931
quote:

[..]

stop nou eens met denken dat ik op non actief sta. Neem nou van mij aan dat ik actief ben, maar niks vast heb.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:13:29 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99905934
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn oma ook
Die kan vast ook leuke tips geven.
C'est la vie
pi_99905959
quote:

[..]

Theorie en praktijk is nogal een verschil. Iemand die de praktijk zelf niet beheerst kan wel gewoon goeie tips geven en ipv die tips af te kraken door over zijn persoonlijke situatie te beginnen kan je het ook inhoudelijk houden en aangeven waarom je zijn tips niet goed vindt.
pi_99905971
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad ik mis alleen de katjes nog en dan heb ik ook bindingsangst!
Ik zie persoonlijk wat daar zo verschrikkelijk aan is maar goed.
Katjes zijn supertof.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:15:24 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906000
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Katjes zijn supertof.
Ik heb op dit moment liever een natte poes maar dat terzijde.
C'est la vie
pi_99906046
ook_gek:

Je bent niet echt consistent. Een aantal delen terug zei je nog dat je juist bewust geen vrouw in je leven wilde hebben door je persoonlijke problemen. En nu wil je zeggen dat je sinds oktober 2010 nog geen leuke vrouw hebt ontmoet waarmee je verder wilt?
pi_99906091
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze houden niet zo van water.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:19:02 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906137
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze houden niet zo van water.
Sommige kunnen een tong en andere vloeistoffen wel waarderen.
C'est la vie
pi_99906183
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Sommige kunnen een tong en andere vloeistoffen wel waarderen.
Ervaring mee?
  maandag 25 juli 2011 @ 01:22:12 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906244
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Trap me die put maar verder in.
C'est la vie
pi_99906247
Als ik het zo hoor, zo lang geen vriendin, gaybars en 2 katjes in huis... :X
pi_99906274
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef firefly3 het volgende:
Oh ja, je houdt van zwart/wit denken.
pi_99906290
quote:
9s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Trap me die put maar verder in.
:*

Ik heb daar ook geen ervaring mee hoor, met natte poesjes.
pi_99906302
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het heel opmerkelijk op z'n minst gezegt ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 01:24:20 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906306
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hehe jij hebt het ook door.
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 01:24:56 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906330
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:16 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:

Je bent niet echt consistent. Een aantal delen terug zei je nog dat je juist bewust geen vrouw in je leven wilde hebben door je persoonlijke problemen. En nu wil je zeggen dat je sinds oktober 2010 nog geen leuke vrouw hebt ontmoet waarmee je verder wilt?
Het klopt inderdaad dat er een lange tijd bewust is gekozen om geen vrouw in me leven te hebben. Lees relatie. Het omgaan met vrouwen en alles wat er bij komt kijken wel.Daar ben ik nooit mee gestopt.

Echter mis ik een relatie niet, ik vermaak me prima zonder een vaste vriendin.

En er waren of zijn geen problemen. Maar en verlies, en dan kom je er achter dat er niks belangrijkers is dan je directe familie. En dan ben je zeker de eerste periode met niks anders bezig dan dat.

Ik neem je het niet kwalijk dat je niet kan of wilt snappen. JE moet het eerst mee maken. En hoop dat je dit nooit zal gaan mee maken.

Ik ben wel vrouwen tegen gekomen waar van ik dacht, oke hier wil ik verder mee. Bij een aantal bleek het toch niet te werken en een aantal hadden al een relatie. Nou dan houd het op.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:22 schreef firefly3 het volgende:
Wat heeft een gaybar en katten er in gods naam mee te maken dan? Leg dat nou eens uit.
pi_99906442
Wat maken die katten nou weer uit? Ik vind het alleen maar tof als een man met liefde voor een huisdier kan zorgen. En mannen die bang zijn voor gaybars zijn gewoon niet zeker over hun geaardheid, daar kan je als hetero prima heen.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:30:13 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99906498
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Wat maken die katten nou weer uit? Ik vind het alleen maar tof als een man met liefde voor een huisdier kan zorgen. En mannen die bang zijn voor gaybars zijn gewoon niet zeker over hun geaardheid, daar kan je als hetero prima heen.
Een van de betere posts.
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 01:30:58 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906516
Kennelijk werkt de manier van Firefly3 voor hem goed. Nou prima dat neem ik zo van hem aan.
Ik weet zeker dat zijn manier in mijn directe omgeving totaal niet gaat werken.

Zeker als je spontaan uit het niet een onbekende vrouw gaat omhelsen. Dat is zeg maar je eigen dood vonnis tekenen. Dat is zeker vragen om problemen.

Mijn manier werkt ook. Heb niks te klagen, en genoeg vrouwelijk contact. Ik durf zelfs te zeggen meer dan de gemiddeld.

Je merkt het hier alleen in dit topic al. Sommige mannen / vrouwen zijn het met mij eens. En weer andere zijn het met Firefly3 eens of een beetje eens.

Echter alles wat ik zeg moet kei hart onderuit gehaald worden door firefly3, en zelf de laatste tijd komt het belagelijk maken er ook nog eens bij.

Is dat in de hoop dat mensen me niet meer serieus nemen of wat.

Verschillende aanpakken werken bij verschillende vrouwen, dus moet je dat ook kunnen en durven inzien. En dan zijn alle meningen en tip hier welkom. De geen die wat tips nodig heeft kan zo de geen er uit halen die goed bij hem of haar past.

Je mening door iemand strot douwen schiet dus niet op.
pi_99906606
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Uiteraard, maar als een "hetero man" het "leuker vind in een gaybar" vraag ik me toch af waarom.
pi_99906722
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar als een "hetero man" het "leuker vind in een gaybar" vraag ik me toch af waarom.
Omdat de sfeer er onwijs tof is? Je komt niet thuis met een neukertje, maar je hebt wel een leuke avond met vrienden gehad. I can't blame him.
pi_99906788
quote:

[..]

Hoe vaak ben jij in een gaybar geweest?
pi_99906794
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat de sfeer er onwijs tof is? Je komt niet thuis met een neukertje, maar je hebt wel een leuke avond met vrienden gehad. I can't blame him.
Een leuk avondje met vrienden kan overal, sfeer maak je zelf met je groepje vind ik. Maar waarom dan persé gaybar?
  maandag 25 juli 2011 @ 01:40:10 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906827
quote:

[..]

Ik ga er 1 keer in de paar maanden heen. Is dat direct leuker dan vinden?

Ik zal zeggen, ga eens mee. Je zal je ballen uit je broek lachen. 1 groot feest.
pi_99906856
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe vaak ben jij in een gaybar geweest?
Een paar keer maar het is niet mijn ding. Weinig verschil met een normale bar, alleen veel mannen/homo's.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:42:16 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906897
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een leuk avondje met vrienden kan overal, sfeer maak je zelf met je groepje vind ik. Maar waarom dan persé gaybar?
Ik heb geen gaybar nodig om het leuk te hebben.

En inderdaad gezellig hangt altijd van je zelf af. Daarom heb ik elk weekend een leuk weekend. Ik zorg wel dat we het naar ons zin hebben.

Maar waarom niet, waarom kan je geen leuke avond hebben in een gaybar?
pi_99906911
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De omgeving heeft een grote invloed op de sfeer. En waarom hij erheen gaat, geen idee, maar om hem belachelijk te maken omdat hij erheen gaat slaat nergens op.
  maandag 25 juli 2011 @ 01:43:47 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99906946
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een paar keer maar het is niet mijn ding. Weinig verschil met een normale bar, alleen veel mannen/homo's.
Dan ben je in de verkeerde bar geweest.
Waar ik heen ga is het 1 groot feest met een heel gemengt plubliek.

Tevens gaan er ook hetro vrouwen heen, omdat ze dan eens met rust gelaten worden ;)
pi_99907007
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan ben je in de verkeerde bar geweest.
Waar ik heen ga is het 1 groot feest met een heel gemengt plubliek.

Tevens gaan er ook hetro vrouwen heen, omdat ze dan eens met rust gelaten worden ;)
De ideale manier om vrouwen te ontwijken?
pi_99907048
Mijn vriendinnen gaan er vaak heen, soms nemen ze hun vriend mee. Maar in ieder geval geen last van opdringerige mannen die aan je gaan zitten. :')
  maandag 25 juli 2011 @ 01:47:58 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99907067
En waarom we er heen gaan? De eigenaar van die kroeg was eens bij ons in de kroeg en na sluit nam hij ons mee voor een afzakkertje. Paar bekende van ons komt daat met grote regelmaat dus wij keer mee.

Het was 1 groot feest en alles kan en mag daar. Muziek, drank het maakt allemaal niks uit.

De humor was geweldig en boeit het nou dat ze op het zelfde geslacht vallen. En genoeg mooie vrouwen daar.

En ze weten hoe je een feestje moet bouwen. En hey daar houden we wel van.
pi_99907107
En tijd op mijn bed te bezoeken. Over 5 uur opstaan voor het eerst in maaaaanden. Slaapritme verbeteren. :')0
  maandag 25 juli 2011 @ 01:49:24 #253
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99907127
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je moet elk weekend op stap om vrouwen te scoren?
  maandag 25 juli 2011 @ 01:53:05 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99907232
Wel geinig, was vuurvlieg niet de geen die zei dat als een persoon iemand anders belagelijk maakt zich zelf alleen maar beter daar door wilt voelen?

En dat dus een teken van onzekerheid is?

Kijk wat je zelf nu doet :D
  maandag 25 juli 2011 @ 01:55:12 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99907290
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
En tijd op mijn bed te bezoeken. Over 5 uur opstaan.
Ik dus ook, volg direct je voorbeeld :)

Trusten :W
pi_99907310
Ik snap de meerwaarde nog niet zo , waarom het daar juist zo gezellig is volgens jou.

En ja, het klopt. Ik vind dit wel grappig. Ik voel me nu inderdaad beter in plaats van dat ik nu in slaap val haha.
pi_99907481
Nu is slapen om 2 uur snachts zeker ineens discussie ontlopen ofzo? :') je gaat wel ver.

Oh en ook_gek, heb jij soms dyslexy? Je typt prima maar maar soms van die typische foutjes.
  maandag 25 juli 2011 @ 02:03:26 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99907485
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap de meerwaarde nog niet zo , waarom het daar juist zo gezellig is volgens jou.

En ja, het klopt. Ik vind dit wel grappig. Ik voel me nu inderdaad beter in plaats van dat ik nu in slaap val haha.
Hij vind de sfeer daar lekker en gaat er heen voor de gezelligheid en niet voor de vrouwen.
Dat jij liever ergens heen gaat heeft toch niks met hem te maken?
C'est la vie
pi_99907539
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
Nu is slapen om 2 uur snachts zeker ineens discussie ontlopen ofzo? :') je gaat wel ver.

Oh en ook_gek, heb jij soms dyslexy? Je typt prima maar maar soms van die typische foutjes.
Nope dat bedoel ik niet. Ik vermaak me hier wel mee, dat bedoel ik.
pi_99907611
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij vind de sfeer daar lekker en gaat er heen voor de gezelligheid en niet voor de vrouwen.
Dat jij liever ergens heen gaat heeft toch niks met hem te maken?
Soort zoekt soort (wat hij zegt).
  maandag 25 juli 2011 @ 02:09:10 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99907630
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is over het algemeen het nut van een gaybar ja.
Maar er komen genoeg mensen puur voor de gezelligheid.
C'est la vie
pi_99907634
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Want je gaat alleen uit om vrouwen te ontmoeten?
  maandag 25 juli 2011 @ 02:11:22 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99907672
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want je gaat alleen uit om vrouwen te ontmoeten?
Hij blijkbaar wel en dus moet de rest van de wereld dat ook doen.
C'est la vie
pi_99907695
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij blijkbaar wel en dus moet de rest van de wereld dat ook doen.
Zijn leven lijkt te draaien om het versieren van vrouwen.
pi_99907704
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is over het algemeen het nut van een gaybar ja.
Maar er komen genoeg mensen puur voor de gezelligheid.
Dit is waar, ik vind het maar sneu als mensen enkel voor een partner uitgaan..
pi_99907743
Mensen gaan over het algemeen uit om te socializen. En socializen gaat meestal het vloeiendst met gedeelde interesse's ;)

Dus ik vraag me af wat die gedeelde interesse's zijn waardoor het daar zo "gezellig" is.
  maandag 25 juli 2011 @ 02:15:40 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99907764
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef firefly3 het volgende:
Mensen gaan over het algemeen uit om te socializen. En socializen gaat meestal het vloeiendst met gedeelde interesse's ;)

Dus ik vraag me af wat die gedeelde interesse's zijn waardoor het daar zo "gezellig" is.
Je vergeet sfeer mensen gaan vooral ergens naartoe vanwege de sfeer die daar hangt.
C'est la vie
pi_99907781
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef firefly3 het volgende:

Het is gezellig om met mensen te socializen ja. Met je vrienden. Misschien met vreemden.

en waarom zijn het je vrienden? Deels om gemeenschappelijke interesses.

Dus heel vergezocht heb je wel gelijk.
pi_99907797
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Je vergeet sfeer mensen gaan vooral ergens naartoe vanwege de sfeer die daar hangt.
Ah, true, alleen om de mensen kan je net zo goed thuis tv kijken met ze.
  maandag 25 juli 2011 @ 02:19:05 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99907839
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ah, true, alleen om de mensen kan je net zo goed thuis tv kijken met ze.
Daarom.
C'est la vie
pi_99908009
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad, bij een gaybar is het meestal een gay sfeer die daar hangt (no offence). Teveel ymca en te soft sfeertje vind ik. En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.
  maandag 25 juli 2011 @ 02:29:28 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99908022
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad, bij een gaybar is het meestal een gay sfeer die daar hangt (no offence). Teveel ymca en te soft sfeertje vind ik. En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.
Nou voor jou is dat zo voor hem niet prima toch.
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 02:34:05 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99908087
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef firefly3 het volgende:

Niet juist zo gezellig, maar ook gezellig.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:

Ja dat klopt.

quote:

[..]

Dat ik een paar keer paar ja, en die zijn op 1 hand te tellen naar een homo bar gaat, ben ik homo?

Hoe bekrompen denken is dat dan :D

quote:

[..]

Zoals eerder aangegeven, eigenaar van de tent kennen we en een aantal bekende / vrienden komen daar regelmatig.

En het is weer eens wat anders.

Je gaf net aan dat je er wel eens geweest bent en dat het een kroeg was zoals veel andere kroegen op meer mannen na.

Dan geef ik je groot gelijk dat je iets hebt van neh niets voor mij.

Maar stel je een kroeg voor met hoor polig tapijt, kleine kroonluchtertjes boven de bar ipv de normale standaard lampen.

Mooi glazen, zeg maar net alles iets over de top maar niet extreem homo. Het ligt er niet dik boven op.

Een ontspannen sweer, leuke humor, goede muziek en 1 groot feest.

Kijk hoeveel hetro mensen naar de gay parade gaan. Zijn die dan ook direct homo?

Die gasten weten heel goed wat feesten is.

En die vrienden die daar vaak komen gaan vaak met ons mee en vinden het ook leuk als wij eens met hun mee gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En je wordt weleens door een gast aangeraakt als je over het algemeen aantrekkelijk bent.
:D je vind homo's eng :D

Oeh een man zit aan me, straks denken ze dat ik homo ben whehe

Wat maakt het nou uit als ze aan je zitten?
pi_99908095
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou voor jou is dat zo voor hem niet prima toch.
Yep, maar als iemand tegendraads tegen me in gaat die totaal aan het andere kant van het spectrum zit, is het goed om dit uit te lichten.
  maandag 25 juli 2011 @ 02:37:03 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99908127
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef ook_gek het volgende:
Heel veel. _O-
Het is toch wel typisch mij dat de enige die ooit interesse in me had een vent was. :') _O-
C'est la vie
  maandag 25 juli 2011 @ 02:37:52 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99908145
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, maar als iemand tegendraads tegen me in gaat die totaal aan het andere kant van het spectrum zit, is het goed om dit uit te lichten.
Dus jij hebt gelijk en ik niet, einde discussie?

Je wilt me op alle punten onder uit halen en als dat niet lukt belagelijk maken om je gelijk te halen? Omdat het zo is en niets anders.

Nou was gezellig, we gaan morgen gezellig verder kusje
pi_99908181
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet juist zo gezellig, maar ook gezellig.

[..]

Ja dat klopt.

[..]

Dat ik een paar keer paar ja, en die zijn op 1 hand te tellen naar een homo bar gaat, ben ik homo?

Hoe bekrompen denken is dat dan :D

[..]

Zoals eerder aangegeven, eigenaar van de tent kennen we en een aantal bekende / vrienden komen daar regelmatig.

En het is weer eens wat anders.

Je gaf net aan dat je er wel eens geweest bent en dat het een kroeg was zoals veel andere kroegen op meer mannen na.

Dan geef ik je groot gelijk dat je iets hebt van neh niets voor mij.

Maar stel je een kroeg voor met hoor polig tapijt, kleine kroonluchtertjes boven de bar ipv de normale standaard lampen.

Mooi glazen, zeg maar net alles iets over de top maar niet extreem homo. Het ligt er niet dik boven op.

Een ontspannen sweer, leuke humor, goede muziek en 1 groot feest.

Kijk hoeveel hetro mensen naar de gay parade gaan. Zijn die dan ook direct homo?

Die gasten weten heel goed wat feesten is.

En die vrienden die daar vaak komen gaan vaak met ons mee en vinden het ook leuk als wij eens met hun mee gaan.

[..]

:D je vind homo's eng :D

Oeh een man zit aan me, straks denken ze dat ik homo ben whehe

Het maakt me niet uit hoe de glazen er uit zien of dat er kroonluchters hangen. Ik voel me net zo vrolijk bij een plastic bekertje en een gymzaal. Ik hecht niet zoveel emotie aan mijn omgeving als dat jij dat doet.

Homo's vind ik niet eng, maar het voelt niet fijn aan als een homo aan je zit. Vies zelfs. (Hierbij heb ik het niet over normale aanrakingen uiteraard zoals een schouderklopje). Bij jou maakt het dus niet uit? Je vind het niet erg als een homo in je kont knijpt bijvoorbeeld?
  maandag 25 juli 2011 @ 02:42:15 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99908207
Als ze een beetje normaal opgevoede homo's zijn knijpen ze je niet in je kont. _O-
C'est la vie
pi_99908236
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Als ze een beetje normaal opgevoede homo's zijn knijpen ze je niet aan je kont. _O-
pi_99909224
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Als ze een beetje normaal opgevoede homo's zijn knijpen ze je niet in je kont. _O-
Juist ja, Als iemand ongevraagd aan mij kont zit homo of geen homo, Dan komen er problemen :)
  maandag 25 juli 2011 @ 07:50:34 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99910992
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit hoe de glazen er uit zien of dat er kroonluchters hangen. Ik voel me net zo vrolijk bij een plastic bekertje en een gymzaal. Ik hecht niet zoveel emotie aan mijn omgeving als dat jij dat doet.
nou emotie hechten aan de omgeving is iets wat overdreven.

Het staat alleen lijn recht op waar we normaal gesproken zijn. Het is weer eens wat anders en leuk.

We gaan bv ook 1x in de zoveel tijd naar een cocktail bar.

Ik kan me ook prima vermaken in een lege kamer met een drankje.

quote:
Homo's vind ik niet eng, maar het voelt niet fijn aan als een homo aan je zit. Vies zelfs. (Hierbij heb ik het niet over normale aanrakingen uiteraard zoals een schouderklopje). Bij jou maakt het dus niet uit? Je vind het niet erg als een homo in je kont knijpt bijvoorbeeld?
ik ben er zeker niet van gediend als een onbekende op zo manier ongevraagt aan mij zit. Man of vrouw, homo of niet.

Om het direct vies te noemen is ook weer zo overdreven.

Als het een goede vriend is als geintje heb ik daar geen moeite mee. Er zit toch niks achter.

[ Bericht 3% gewijzigd door ook_gek op 25-07-2011 08:04:34 ]
pi_99911812
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 02:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij kwam binnen zeilen met je jaren plaatjes, dus nou moet je niet opeens heilig gaan lopen doen.
Gisteren uit geweest en weer niets geregeld ofzo dat je hier zo frusti en kinderachtig komt doen?
  maandag 25 juli 2011 @ 10:53:26 #283
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99914134
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:

[..]

En hups, jij ook weer blij...

"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 25 juli 2011 @ 11:13:35 #284
118585 Crutch
pi_99914640
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 04:21 schreef ayumu het volgende:

[..]

Juist ja, Als iemand ongevraagd aan mij kont zit homo of geen homo, Dan komen er problemen :)
Ik was vorige week zondag aan het werk op een studentenfeest in Utrecht.
De mannen moesten ieder minimaal twee vrouwen meenemen anders kwamen ze niet binnen, met als gevolg dat tweederde van de zaal uit vrouwen bestond.

Mijn taak was het om foto's te maken van het entertainment dat daar op het podium en door de zaal plaatsvond.
Nou, ik ben nog nooit zo vaak onder mijn shirt gegrepen en in mijn kont geknepen als toen.
Minstens 20 keer en ik vond het prima. _O_
Je moeder is een hamster
pi_99915232
Ik haat het als mensen in me kont knijpen. Was 1 kroeg waar we telkens als we van binnen naar buiten of weer terug liepen in onze kont werden geknepen. Dus ik vertel dat buiten tegen een vriendin, had die bij haar niet geknepen, dus zij helemaal beledigd. :') Uiteindelijk iedereen erlangs gestuurd om te kijken of er wel of niet geknepen werd. De conclusie van de avond, ze hielden niet van blond.
pi_99917616
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij kwam binnen zeilen met je jaren plaatjes, dus nou moet je niet opeens heilig gaan lopen doen.
Gisteren uit geweest en weer niets geregeld ofzo dat je hier zo frusti en kinderachtig komt doen?
Als je het vanaf het begin had gevolgt, was hij diegene die mij begon te analyzeren. Nu ga ik hem analyzeren op de punten die mij opvallen. En het was leuk hoor hehe.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:47:06 #287
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99917654
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je het vanaf het begin had gevolgt, was hij diegene die mij begon te analyzeren. Nu ga ik hem analyzeren op de punten die mij opvallen. En het was leuk hoor hehe.
Wat ongelofelijk volwassen ook...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_99917697
ook_gek:

Een goede vriend van me knijpt niet in mijn kont, zo'n geintje slaat nergens op. Maar als jij dat grappig vind van hem mag je het zelf weten.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:02:53 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99918119
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:

Een goede vriend van me knijpt niet in mijn kont, zo'n geintje slaat nergens op. Maar als jij dat grappig vind van hem mag je het zelf weten.
Bang dat men denkt dat je homo bent?
pi_99918281
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee, een mannenhand daar voelt gewoon vies aan :')
  maandag 25 juli 2011 @ 13:10:42 #291
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99918356
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zit tussen je oren, een hand is een hand.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:19:00 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99918630
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als een man je een kus op de wang geeft, ga je dan trippen :D
  maandag 25 juli 2011 @ 13:25:40 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_99918873
Twee weken weggeweest en er is niets veranderd in ieder geval :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 25 juli 2011 @ 13:26:46 #294
118585 Crutch
pi_99918914
firefly, stop even met uitdagen, keej? :*

quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vind ik niet zo prettig.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juli 2011 @ 13:27:41 #295
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99918949
quote:

Terwijl de mensen die echt aantrekkelijk zijn voor vrouwen, weten dat zelfs de meest vaag uitziende types hele menigtes achter hun aan kunnen krijgen door hun persoonlijkheid.
Hebben mensen een diepe eigen persoonlijkheid om te voldoen aan een stereotype idee van mannelijkheid om zoveel mogelijk vrouwen te neuken? Over wat soort persoonlijkheid hebben het dan? Persoonlijkheid is individueel en voldoet niet aan een stereotype.
The view from nowhere.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:28:03 #296
118585 Crutch
pi_99918961
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als homo's accepteren, maar niet gediend zijn van intimiteit.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juli 2011 @ 13:30:37 #297
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_99919032
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In veel landen een doodnormale begroeting.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:34:42 #298
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99919166
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef Crutch het volgende:
firefly, stop even met uitdagen, keej? :*

[..]

Vind ik niet zo prettig.
Hangt er van af. Maar hadden het er laats over in de kroeg, over cultuur verschillen. In de turkse cultuur is het heel normaal dat mannen dat doen. Terwijl wij dat no way doen.

Wat we merkte is dat een aantal mannen er geen moeite mee hebben om het eventueel te doen. Aantal vinden het niet zo prettig. En de laatste groep moet er niks van hebben.

De laatste groep verbind een mannelijke aanraking direct aan vies en ben geen homo.

Terwijl de andere 2 groepen er niks aan verbinden. En er dus geen moeite hebben.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:35:57 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99919211
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En hups, jij ook weer blij...

[ afbeelding ]
:') _O-
C'est la vie
pi_99920932
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hebben mensen een diepe eigen persoonlijkheid om te voldoen aan een stereotype idee van mannelijkheid om zoveel mogelijk vrouwen te neuken? Over wat soort persoonlijkheid hebben het dan? Persoonlijkheid is individueel en voldoet niet aan een stereotype.
Ja, maar er is wel een globaal iets waar de meeste vrouwen op vallen. En dat is iemand die niet snel verdrietig en zwak doet en zelfverzekerd is. Zelfverzekerd zijn is ook iets wat in iemands persoonlijkheid zit. Verder vinden vrouwen over het algemeen aantrekkelijk als een man een passie en doel heeft in zijn leven. Een persoonlijkheid die deze passie's en doelen nastreeft en ervoor vecht, hoord ook bij een persoonlijkheid die aantrekkelijk is.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:32:38 #301
118585 Crutch
pi_99921254
Vol. :)
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')