quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Ik vind wielrenners echt geen knapperdjes in tegenstelling tot veel voetballers, tennissers, etc, jammer hoor.
Hushovdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Ik vind wielrenners echt geen knapperdjes in tegenstelling tot veel voetballers, tennissers, etc, jammer hoor.
Het zijn wel veel leukere mannen, de meeste voetballers zijn zo arrogantquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
1985quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:24 schreef Piperidine het volgende:
Nederland heeft vorig jaar gefaald op het WK, wanneer was de laatste keer dat het Wereldkampioen werd?
Mannen moeten mannen blijven, niet hun benen scheren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Ze kiezen er niet voor niks voor om dagen lang alleen te rijden en anders weggestopt in een peloton.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
Mannen moeten mannen blijven, niet hun benen scheren.
Ze zijn allemaal zo eng dun. Ik vind het ook maar niets.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Maar voetballers zijn ook geen mannenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geil, mannen die hun benen scheren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje van die enge mannequinsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo eng dun. Ik vind het ook maar niets.
Idd. al die klimmers rond de 60 kilo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Plattelandssport, inteeltsport.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef alors het volgende:
dat ook ja, en die geschoren benen, scherpe aftekeningen van helm en fietspak, vind ik ook niet echt bijdragen aan de aantrekkelijkheid...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Onzin, veel wel maar een groot deel is helemal niet dun.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Sprinters niet nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Onzin, veel wel maar een groot deel is helemal niet dun.
Sommigen blijven lekker, zelfs met een laag gewicht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd. al die klimmers rond de 60 kilo.
Dunne armpjesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Sommigen blijven lekker, zelfs met een laag gewicht.
Maar Ronaldo IS homo. Nagellakquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Net als die voetballertjes met v-halsjes en handtasjes zoals Cristiano Ronaldo.
Op een paar na zoals Hushovd zijn het niet echt mannen van stavast natuurlijk. Misschien dat Tong nog eens over Sportstars kan vertellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
In het voetbal bestaan geen homo'squote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Net als die voetballertjes met v-halsjes en handtasjes zoals Cristiano Ronaldo.
Klopt, de kasten zijn niet aan te slepen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In het voetbal bestaan geen homo's
Biafra.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |