Nee.quote:
Armaniquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zij jou ook niet, ze houdt van salami.
Maar wie zegt dat ik dat niet ben danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zij jou ook niet, ze houdt van salami.
quote:
quote:
Is de schuld van Mart. Ze zou mij ook 1 op 1 veel beter trekken dan in gezelschap.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
Mart en Renate, geen goede combi. Beetje vliegen afvangen over en weer.
Ik zag haar, vroeg wie ze was. TOen deed ze haar mond open en heb ik de conclusie getrokken dat ik haar niet magquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is de schuld van Mart. Ze zou mij ook 1 op 1 veel beter trekken dan in gezelschap.
[/tong2.0]
Rita disagreesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
vrouwen in een sportprogramma is geen goed idee, de hormonen vliegen weer hier.
Krijg er geen boner van hoor, meer een afzwaaier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
vrouwen in een sportprogramma is geen goed idee, de hormonen vliegen weer hier.
Hijt weegt minder dan jouquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Iew Frank lijkt op een irritante studiegenooot, zo een die je altijd achtervolgtbrrr
lol wat heb jij gesmoked vrouwquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Iew Frank lijkt op een irritante studiegenoot, zo een die je altijd achtervolgtbrrr
Niets. Ik ben master trollquote:
Karina, ik ben geschoquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Karina, ik ben geschokt. Je neemt het gedrag van de mannen over
Gelukkig. Wil in ieder geval nog even van die mooie truien kunnen genieten bij het schaatsen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hoef je voorlopig niet te missen hoor, want Mart blijft gewoon doorgaan.
Alleen niet meer met de Avondetappe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |