abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99892539
Op dit soort momenten mis ik Maarten van Rossem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:44:26 #227
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99892568
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bergijpt het wel? :D.
Het is onzin en ridicuul, meer een wensgedachte bij Lodewijk (of PTSS) dan iets dat je in je realiteit kunt waarnemen.
Hoezo een wensgedachte? Je moet eens kappen met dingen insinueren die er niet staan, Ryan3. Waarom denk je dat ik dit zou willen? Ik heb hier een gezin, een huis, werk, mijn toekomst. Ik heb ik zo'n scenario enkel te verliezen, net als de meesten. En dat gelul over PTSS is helemaal onzin, ik gebruik Joegoslavië enkel als voorbeeld omdat het scenario er zoveel op lijkt. Je kent me niet eens en bent ook niet in staat (of niet willende) om mij helemaal te begrijpen)
The End Times are wild
pi_99892624
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:39 schreef Gulo het volgende:

[..]

Al ben je zelf 100% neutraal, dan is het nog maar de vraag of een van de strijdende partijen jou als neutraal ziet.

Deze zou jou namelijk puur op basis van je afkomst in het hokje vijand kunnen positioneren, dan wordt je er alsnog in meegesleept.

Dat is iets waar Ryan3 wel érg makkelijk overheen stapt.
Ik stap er ook lekker overheen, omdat het bull is, niets wijst op zoiets in mijn realiteit. Het is meer wensgedachte dan wat anders. Dit is ideologie wrs ook, precies zoals Breivik ideologie omschrijft vanaf de PC kant. Maar ideologie houdt geen rekening met de realiteit. En daarom gaan we de realiteit maar even dwingen.
I´m back.
pi_99892671
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ik zo'n scenario enkel te verliezen, net als de meesten.
Nou, inderdaad. Zolang mensen hun gewone levens leiden is er denk ik weinig aan de hand. Er staat te veel op het spel om een strijd te voeren die de alledaagsheid ontstijgt. Mocht die grote economische crisis er alsnog komen dan wordt het een ander verhaal, denk ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 20:46:51 #230
236264 crew  capricia
pi_99892745
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bergijpt het wel? :D.
Het is onzin en ridicuul, meer een wensgedachte bij Lodewijk (of PTSS) dan iets dat je in je realiteit kunt waarnemen.
Dat iemand daar angst voor kan hebben, ja dat kan ik wel begrijpen. Zeker als je het al een keer gezien hebt.
Maar toch denk ik niet dat het hier zover zal komen. Er zijn nog zoveel mensen die gewoon willen samenleven met elkaar. En ik hoop dat die actie van die Noor mensen in Noorwegen alleen maar dichter bij elkaar brengt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99892769
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoezo een wensgedachte? Je moet eens kappen met dingen insinueren die er niet staan, Ryan3. Waarom denk je dat ik dit zou willen? Ik heb hier een gezin, een huis, werk, mijn toekomst. Ik heb ik zo'n scenario enkel te verliezen, net als de meesten. En dat gelul over PTSS is helemaal onzin, ik gebruik Joegoslavië enkel als voorbeeld omdat het scenario er zoveel op lijkt. Je kent me niet eens en bent ook niet in staat (of niet willende) om mij helemaal te begrijpen)
Waarom ik dat denk, omdat ik altijd van soortgelijke topics en posts van jou lees, beste jongen. Al jarenlang. Of ga je me nu als leugenaartje wegzetten? Of cultuurrelativistische (s)linkse Verbrecher? :D.
I´m back.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:47:52 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99892821
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik stap er ook lekker overheen, omdat het bull is, niets wijst op zoiets in mijn realiteit. Het is meer wensgedachte dan wat anders. Dit is ideologie wrs ook, precies zoals Breivik ideologie omschrijft vanaf de PC kant. Maar ideologie houdt geen rekening met de realiteit. En daarom gaan we de realiteit maar even dwingen.
Het zou geen realiteit zijn als zo'n scenario zich nog nooit ergens had voorgedaan. Maar de realiteit is dat dit soort scenario's zich voortdurend voordoen. Vroeger hier in Nederland, 10 jaar terug nog in Europa en op meerdere plaatsen in de wereld op dit moment. Waarom zou Nederland hier volledig immuum voor zijn? Zolang het economisch goed gaat zie ik het ook niet zo snel gebeuren hoor. Maar als we in een echte crisis terechtkomen en er is een clubje van 100 looneys die alles wil geven om de lont in het kruitvat te werpen dan zit je sneller in zo'n situatie dan je denkt.
In Joegoslavië hadden ze ook een hoogopgeleide en welvarende bevolking hoor!
The End Times are wild
pi_99892825
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat iemand daar angst voor kan hebben, ja dat kan ik wel begrijpen. Zeker als je het al een keer gezien hebt.
Maar toch denk ik niet dat het hier zover zal komen. Er zijn nog zoveel mensen die gewoon willen samenleven met elkaar. En ik hoop dat die actie van die Noor mensen in Noorwegen alleen maar dichter bij elkaar brengt.
Iemand die daar angst voor heeft leeft niet in de realiteit. Het is pure onzin wat hij debiteert.
I´m back.
pi_99892858
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Gulo op 24-07-2011 20:48:55 ]
pi_99892902
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef Gulo het volgende:

[..]

Even serieus, tel tot tien, komt tot bezinning en lees dan nog eens wat je schrijft.
Volgens mij hoef ik niet tot 10 te tellen, Lodewijk misschien. :D.
I´m back.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:49:09 #236
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99892904
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom ik dat denk, omdat ik altijd van soortgelijke topics en posts van jou lees, beste jongen. Al jarenlang. Of ga je me nu als leugenaartje wegzetten? Of cultuurrelativistische (s)linkse Verbrecher? :D.
Post dan eens één quote (in al die jaren) waarin ik de hoop uitspreek op zo'n scenario?
The End Times are wild
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 20:49:31 #237
236264 crew  capricia
pi_99892937
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iemand die daar angst voor heeft leeft niet in de realiteit. Het is pure onzin wat hij debiteert.
Laat ik het er op houden dat ik die angst wel reëler acht dan de kans dat de Islamieten hier de boel komen overnemen.. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99893189
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Post dan eens één quote (in al die jaren) waarin ik de hoop uitspreek op zo'n scenario?
Ik ga je hele oeuvre hier posten? :D. (Nou ja, driekwart?)
Man, doe eens een beetje eerlijk, je mag er best over praten over je angsten hoor, je kunt hier echt alles zeggen.
I´m back.
pi_99893277
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Laat ik het er op houden dat ik die angst wel reëler acht dan de kans dat de Islamieten hier de boel komen overnemen.. :)
Mm, nee, ik kom die angst op internet tegen, maar IRL niet, het valt allemaal wel mee.
Op internet kan het een klein groepje zijn.
I´m back.
pi_99893355
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het zou geen realiteit zijn als zo'n scenario zich nog nooit ergens had voorgedaan. Maar de realiteit is dat dit soort scenario's zich voortdurend voordoen. Vroeger hier in Nederland, 10 jaar terug nog in Europa en op meerdere plaatsen in de wereld op dit moment. Waarom zou Nederland hier volledig immuum voor zijn? Zolang het economisch goed gaat zie ik het ook niet zo snel gebeuren hoor. Maar als we in een echte crisis terechtkomen en er is een clubje van 100 looneys die alles wil geven om de lont in het kruitvat te werpen dan zit je sneller in zo'n situatie dan je denkt.
In Joegoslavië hadden ze ook een hoogopgeleide en welvarende bevolking hoor!
Hmm nou, Joegoslavië was ook straatarm, van communisme wordt men niet rijk..
Natuurlijk kan een land, een werelddeel, bevangen raken door oorlogswaanzin. Dat is niet iets van vroeger, niet iets ouderwets, het is iets waar mensen bevattelijk voor zijn.

Maar die bevattelijkheid maakt des te meer dat oorlogsretoriek, zeker door politici en dergelijke, soms echt gevaarlijk kan zijn.

Mijn Joegoslavische kennissen hebben eens een mooie LP gemaakt om geld in te zamelen, met de fraaie titel The Dignity Of Human Being Is Vulnerable.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99893444
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm nou, Joegoslavië was ook straatarm, van communisme wordt men niet rijk..
Natuurlijk kan een land, een werelddeel, bevangen raken door oorlogswaanzin. Dat is niet iets van vroeger, niet iets ouderwets, het is iets waar mensen bevattelijk voor zijn.

Maar die bevattelijkheid maakt des te meer dat oorlogsretoriek, zeker door politici en dergelijke, soms echt gevaarlijk kan zijn.

Mijn Joegoslavische kennissen hebben eens een mooie LP gemaakt om geld in te zamelen, met de fraaie titel The Dignity Of Human Being Is Vulnerable.
Er is iig geen reden om de nationalistische retoriek van Milosevic in 1989 hier in Nederland te herhalen. Slaat nergens op.
Gaat ook niet gebeuren wat Lodewijk hier zegt...
I´m back.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:01:59 #242
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99893619
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ik ga je hele oeuvre hier posten? :D.
Man, doe eens een beetje eerlijk, je mag er best over praten over je angsten hoor, je kunt hier echt alles zeggen.
Nee, maar je insinueert van alles en haalt ook dingen uit mijn posts die er gewoon niet in staan. Als ik zeg dat ik de kans mogelijk acht dat onder bepaalde omstandigheden (slechte economie, wederzijdse aanslagen) de situatie in Europa escaleert dan spreek ik daar geen enkel waardeoordeel over uit. Ik zie jou niet met argumenten komen waarom zoiets niet kan, alleen dat je gewoon niet gelooft dat het zo is.

Verder zit je enigszins off-track met jouw idee van mijn politieke standpunten. Ik zit helemaal niet in het kamp van Wilders (kan ik je 100 posts over laten zien, vraag maar), Breivik, de Telegraaf of wat dan ook. Op de een of andere manier is dat wel in jouw hoofd terecht gekomen en met die bril op blijf je mij bekijken en beoordelen, alhoewel dat helemaal niet geschreven staat.

Ik ben economisch liberaal, zo ongeveer net als de VVD
Qua moraal ben ik Christelijk, vergelijk dat met de CU en het CDA
1 en 2 maken mij ook dus conservatief.
Wat karakter betreft ben ik reactionair (als in: van nature gekant tegen verandering) en romantisch-decadent, net als Reve was. Ook speelt het katholicisme nog een behoorlijke rol in mijn manier van denken.
Verder ben ik eigenlijk helemaal niet nationalistisch, Nederland als Holland boeit me weinig. Ik houd van Brabant.

Vanuit die perspectieven kun je wat ik zeg beoordelen. En ja, ik ben ook tegen massa-immigratie, vooral vanwege mijn conservatieve/reactionaire karakter. Ik zie Brabant nu eenmaal niet graag veranderen.
The End Times are wild
pi_99893891
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, maar je insinueert van alles en haalt ook dingen uit mijn posts die er gewoon niet in staan. Als ik zeg dat ik de kans mogelijk acht dat onder bepaalde omstandigheden (slechte economie, wederzijdse aanslagen) de situatie in Europa escaleert dan spreek ik daar geen enkel waardeoordeel over uit. Ik zie jou niet met argumenten komen waarom zoiets niet kan, alleen dat je gewoon niet gelooft dat het zo is.

Verder zit je enigszins off-track met jouw idee van mijn politieke standpunten. Ik zit helemaal niet in het kamp van Wilders (kan ik je 100 posts over laten zien, vraag maar), Breivik, de Telegraaf of wat dan ook. Op de een of andere manier is dat wel in jouw hoofd terecht gekomen en met die bril op blijf je mij bekijken en beoordelen, alhoewel dat helemaal niet geschreven staat.

Ik ben economisch liberaal, zo ongeveer net als de VVD
Qua moraal ben ik Christelijk, vergelijk dat met de CU en het CDA
1 en 2 maken mij ook dus conservatief.
Wat karakter betreft ben ik reactionair (als in: van nature gekant tegen verandering) en romantisch-decadent, net als Reve was. Ook speelt het katholicisme nog een behoorlijke rol in mijn manier van denken.
Verder ben ik eigenlijk helemaal niet nationalistisch, Nederland als Holland boeit me weinig. Ik houd van Brabant.

Vanuit die perspectieven kun je wat ik zeg beoordelen. En ja, ik ben ook tegen massa-immigratie, vooral vanwege mijn conservatieve/reactionaire karakter. Ik zie Brabant nu eenmaal niet graag veranderen.
Joh, laatst las ik nog een topic van je dat de Nederlandse cultuur naar de godverdomme ging.
Dat zie ik gewoon staccato altijd van je.
Maakt mij niet uit, ik denk er anders over, en dat weet je, maar ga dat nou niet ontkennen. Het is 1 op 1 Breivik.
Nofi uiteraard. En zonder de loop van het wapen.
Maar je doet het in je broek, ook nu weer nu je stelt dat we gedwongen worden te kiezen...
Rot op ik ga helemaal niet kiezen tussen wat je stelt.
We worden daar ook echt niet toe gedwongen. In helemaal niets. Het is kolder en mataglap.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 24-07-2011 21:12:59 ]
I´m back.
pi_99893930
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, laatst las ik nog een topic van je dat de Nederlandse cultuur naar de godverdomme ging.
Dat kan je toch moeilijk ontkennen...
  zondag 24 juli 2011 @ 21:09:47 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99894050
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zie ik gewoon staccato altijd van je.
Maakt mij niet uit, ik denk er anders over, en dat weet je, maar ga dat nou niet ontkennen. Het is 1 op 1 Breivik.
Nofi uiteraard. En zonder de loop van het wapen.
Maar je doet het in je broek, ook nu weer nu je stelt dat we gedwongen worden te kiezen...
Rot op ik ga helemaal niet kiezen tussen wat je stelt.
Soms vraag ik me af waarom ik nog op jouw slecht geschreven posts reageer. Je neemt toch nauwelijks de moeite om te lezen wat ik schrijf, laat staan er even over na te denken. Terwijl ik toch altijd mijn best doe om helder te formuleren wat ik precies vind, dus zo moeilijk kan dat voor de lezer niet zijn.
The End Times are wild
pi_99894111
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af waarom ik nog op jouw slecht geschreven posts reageer. Je neemt toch nauwelijks de moeite om te lezen wat ik schrijf, laat staan er even over na te denken. Terwijl ik toch altijd mijn best doe om helder te formuleren wat ik precies vind, dus zo moeilijk kan dat voor de lezer niet zijn.
Gooi het maar over die boeg ja.
I´m back.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:13:46 #247
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99894252
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gooi het maar over die boeg ja.
Ja, maar al die postings waar je het over hebt, laat ze dan zien.

Als ik op PVV Wilders LXIV site:forum.fok google, http://www.google.nl/sear(...)=nl&ned=nl_nl&tab=nw is dit topic het eerste dat ik vind
Juweeltjes uit het partijprogramma van Wilders
Wilders wordt wijs.
Stelling: Wilders is slecht voor de rechtse zaak
Wilders bang voor 'tsunami van islamisering'
'Zet koningin uit de regering'
Nederland kan weer opgelucht ademhalen
'Rechtse politici knapper'
Wilders is een labbekak

Idem kan ik over de Telegraaf openen, desgewenst.

[ Bericht 20% gewijzigd door LXIV op 24-07-2011 21:21:33 ]
The End Times are wild
pi_99894517
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, maar al die postings waar je het over hebt, laat ze dan zien.

Als ik op PVV Wilders LXIV site:forum.fok google, http://www.google.nl/sear(...)=nl&ned=nl_nl&tab=nw is dit topic het eerste dat ik vind
Wilders is een labbekak

En zo kan ik er nog wel 10 tonen, alsmede ongeveer 1000 posts.
Ik laat ze niet zien, want ik weet dat jij weet waar ik het over heb.
Ik ga ook niet uren lopen zoeken naar je posts, ik zit in een discussie met je, en je weet, nogmaals, waar ik het over heb. Je bent bang dat de Nederlandse cultuur verloren gaat of al verloren is. En dat vind jij erg. Ja of nee?
En van daaruit ouwehoer je rond dat verhaal van Breivik.
En zullen wij een keuze moeten maken, linksom of rechtsom. Ja of nee?
En ik vind dat je reinste bull. :).
I´m back.
pi_99894566
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dat kan je toch moeilijk ontkennen...
Tuurlijk wel...
Nederlandse cultuur is alive and kicking .. zeker voor nog 200 jaar.
w/
Problemen dit en moeilijkheden dat heb je altijd wel. Die moet je niet overdrijven.
Dat is precies wat die Noor deed tav de Noorse samenleving.
pi_99894656
Is de Noorse schutter nu geanalyseerd als een ware LXIV? Of andersom?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')