abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:22:20 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_42424071
quote:
Wilders bang voor 'tsunami van islamisering'
Van onze verslaggevers, Sanne ten Hoove, Raoul du Pré

DEN HAAG - Nederland staat aan de vooravond van een ‘tsunami van islamisering’. Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast, ook op het platteland. Hun intolerante en gewelddadige cultuur zal de Nederlandse samenleving raken ‘in het hart, in onze identiteit’.

UitlegDit zegt Geert Wilders, leider van de Partij voor de Vrijheid, zaterdag in de Volkskrant, in het derde deel van de serie interviews met lijsttrekkers. Wilders noemt de islamisering ‘het grootste probleem’ van Nederland. ‘Als we ons daar niet tegen verweren zullen alle andere punten uit mijn programma voor niks blijken te zijn.’

http://www.volkskrant.nl/(...)ami_van_islamisering

In deel V van ons vrijdagmiddagfeuilleton "De islam verovert maandag de wereld" de aflevering "De Tsunami van islamisering", waarin miljoenen moslims met rubberbanden voor onze blanke duinen in de Noordzee gaan liggen, wachtende tot Allah een vloedgolf stuurt waarop zij massaal ons land overstromen.
Met:
Geert Wilders als redder des Vaderlands
Jan Peter Balkenende als het liefje van Geert
De moeder van Jan Peter als de moeder van Jan Peter
Osama Bin Laden als evil genius
The End Times are wild
pi_42424236
Er is maar één remedie, en dat is zoveel Christenen uit Africa toelaten als maar kan.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:28:07 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_42424262
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:27 schreef buachaille het volgende:
Er is maar één remedie, en dat is zoveel Christenen uit Africa toelaten als maar kan.
Je bedoelt om met hen de dijken te verhogen?
The End Times are wild
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:30:13 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42424341
Ja die is jammer genoeg al volop bezig. Spijtig, Nederland was één van de mooiste landen ter wereld, tot dat tuig steeds meer te zeggen kreeg. Nee wacht, het voor het zeggen kreeg. Want als ze hun zin niet krijgen ben je rasies en bellen ze hun familie.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_42424342
Die Geert he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_42424388
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je bedoelt om met hen de dijken te verhogen?
Om het goede voorbeeld te geven.
pi_42424435
Ja , ik roep dit al jaren .. ik werd voor gek uitgemaakt.. spijtig genoeg begin ik langzaam toch een beetje gelijk te krijgen.
pi_42424562
Allah heeft het zo gewild(ers).

Sorry voor deze uitermate matige woordgrap, maar wat moet je verder nog voor zinnigs zeggen over een politicus die er een sport van maakt om schromelijk te overdrijven.
pi_42424595
Het haar van Wilders overleeft de Tsunami wel, het staat al zo stijf.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:38:11 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_42424618
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:32 schreef feessie het volgende:
Ja , ik roep dit al jaren .. ik werd voor gek uitgemaakt.. spijtig genoeg begin ik langzaam toch een beetje gelijk te krijgen.
En nu is het voor jou te laat, feessie. Over een paar maanden sta jij met je broek op je enkels voorovergebogen op die grote tampeloerus van de mullah te wachten.
The End Times are wild
pi_42424820
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

En nu is het voor jou te laat, feessie. Over een paar maanden sta jij met je broek op je enkels voorovergebogen op die grote tampeloerus van de mullah te wachten.
Wat een goed vooruitzicht heb ik dan ... ik ga toch maar een huis in Australie kopen
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:52:05 #12
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42424930
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:44 schreef feessie het volgende:

[..]

Wat een goed vooruitzicht heb ik dan ... ik ga toch maar een huis in Australie kopen
En daar kom je dan weer niet binnen.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:53:05 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42424957
Wat een flauwekul is dit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_42424998
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:52 schreef TrenTs het volgende:

[..]

En daar kom je dan weer niet binnen.
Jaaaa , wat dan ? Geef s een paar tips
pi_42425067
Het is naïef van ons om te denken dat nakomelingen van de sociaal en economisch laagste klasse van diverse landen binnen een korte tijd voorbeeldige burgers kunnen worden.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:03:05 #16
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42425241
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:54 schreef feessie het volgende:

[..]

Jaaaa , wat dan ? Geef s een paar tips
Mexico.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:03:57 #17
15475 Zeo-kz
- He knows death to the bone -
pi_42425267
Toen ik 13 was zei ik al dat het helemaal verkeerd ging in Nederland, met de te grote hoeveelheid buitenlanders. (voor de duidelijkheid, ik ben ook een buitenlander - dus ik kan geen rascist zijn toch?).
Maar goed mijn nieuwe voorspelling: binnen 5 jaar hebben wij hier dezelfde problemen en rellen zoals we de afgelopen jaar in frankrijk hebben gezien. Wie het niet wil geloven moet t zelf weten, maar als ik je een tip mag geven>>>>>bewapen jezelf!
~> Only to God i Shall Surrender <~§~> Tantum Ut Deus Ego Vadum Trado <~
°§° Ego Precor Vos ..... Iuguolo Meus Vita°§°
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:04:12 #18
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42425398
Wat wil Geert W. er aan doen dan ? (zou er al een probleem zijn ?). Er zijn 1 miljoen (?) moslims met een Nederlands paspoort. De Islam verbieden ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:09:04 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_42425407
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:56 schreef _The_General_ het volgende:
Het is naïef van ons om te denken dat nakomelingen van de sociaal en economisch laagste klasse van diverse landen binnen een korte tijd voorbeeldige burgers kunnen worden.
De insteek van deze opmerking is?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:09:24 #21
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42425419
We hadden hem al een weekje niet meer gezien in de media maar daaaaaaaaar is ie weeeeeeeeer: Geeeeeeeert Wiiiilderrrsssssss.

Maar goed, worden z'n uitspraken nou steeds radicaler of lijkt het maar zo?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_42425421
Leuk die bangmakerij weer.
Wel dom Van Wilders om het weer zo te roepen. Maar hey, dat scheelt misschien weer een paar stemmen he!
pi_42425543
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat wil Geert W. er aan doen dan ? (zou er al een probleem zijn ?). Er zijn 1 miljoen (?) moslims met een Nederlands paspoort. De Islam verbieden ?
http://www.volkskrant.nl/(...)ami_van_islamisering
quote:
De politicus hekelt het ‘overdreven Nederlandse redelijkheidssyndroom’ en pleit voor een keiharde aanpak. Niet-westerse allochtonen zijn niet langer welkom in Nederland. De reeds aanwezige allochtonen moeten een ‘assimilatiecontract’ tekenen, waarin ze beloven dat ze zich aanpassen aan ‘de dominante Nederlandse cultuur’ en bijbehorende waarden en normen. Allochtonen die het contract schenden moeten Nederland verlaten. Dat zullen er niet zoveel zijn, denkt Wilders, omdat de wet een afschrikwekkende werking zal hebben. ‘Ik denk dat je maar één of twee vliegtuigen nodig hebt.’

Nieuwe moskeeën wil Wilders verbieden. ‘We hebben er gewoon te veel. Ik word gek van al die moskeeën.’
Enige nuttige wat die zegt is de keiharde aanpak. Daar ben ik ook wel een voorstander van. Maar dan niet alleen voor "Niet-westerse allochtonen".
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:13:53 #24
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_42425560
Mwa, alles met mate.

Wilders dramatiseerd de situatie en het zal niet zo snel gaan lopen en het zal ook niet zo zijn dat Nederland ooit in de toekomst Islamitisch word.
Het is wel zo dat dit afwijzen als volledige onzin en flauwekul te naief is. De vraag is hoeveel we de Islam toelaten. Het is inmiddels niet meer zo dat de Islam zomaar dingen kan uitvoeren zonder problemen in Nederland end at is al een verbetering. Maar het is nog niet voldoende, ik merkte afgelopen jaar dat wat van mijn vrienden die Islamitisch zijn iets meer waarde aan hun geloof zijn gaan hechten waardoor ik hun neutraliteit omtrend het reilen en zeilen van de Islam in Nederland enigzins betwijfel. Maar aan de andere kant leef ik in een gedeelte van Nederland waar een minoret zeldzaam is en ook grotendeels niet snel zal worden gebouwd omdat zowel islamiet als andersdenkenden ze niet willen.
I mean no harm
pi_42425626
Een niet-westerse allochtoon ???? Welke landen vallen daar al dan niet onder ?

Of gewoon Turken en Marrokanen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')