quote:Wilders bang voor 'tsunami van islamisering'
Van onze verslaggevers, Sanne ten Hoove, Raoul du Pré
DEN HAAG - Nederland staat aan de vooravond van een ‘tsunami van islamisering’. Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast, ook op het platteland. Hun intolerante en gewelddadige cultuur zal de Nederlandse samenleving raken ‘in het hart, in onze identiteit’.
UitlegDit zegt Geert Wilders, leider van de Partij voor de Vrijheid, zaterdag in de Volkskrant, in het derde deel van de serie interviews met lijsttrekkers. Wilders noemt de islamisering ‘het grootste probleem’ van Nederland. ‘Als we ons daar niet tegen verweren zullen alle andere punten uit mijn programma voor niks blijken te zijn.’
Je bedoelt om met hen de dijken te verhogen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:27 schreef buachaille het volgende:
Er is maar één remedie, en dat is zoveel Christenen uit Africa toelaten als maar kan.
Om het goede voorbeeld te geven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bedoelt om met hen de dijken te verhogen?
En nu is het voor jou te laat, feessie. Over een paar maanden sta jij met je broek op je enkels voorovergebogen op die grote tampeloerus van de mullah te wachten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:32 schreef feessie het volgende:
Ja , ik roep dit al jaren .. ik werd voor gek uitgemaakt.. spijtig genoeg begin ik langzaam toch een beetje gelijk te krijgen.
Wat een goed vooruitzicht heb ik danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
En nu is het voor jou te laat, feessie. Over een paar maanden sta jij met je broek op je enkels voorovergebogen op die grote tampeloerus van de mullah te wachten.![]()
En daar kom je dan weer niet binnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:44 schreef feessie het volgende:
[..]
Wat een goed vooruitzicht heb ik dan... ik ga toch maar een huis in Australie kopen
![]()
Jaaaa , wat dan ? Geef s een paar tipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En daar kom je dan weer niet binnen.
Mexico.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:54 schreef feessie het volgende:
[..]
Jaaaa , wat dan ? Geef s een paar tips![]()
De insteek van deze opmerking is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:56 schreef _The_General_ het volgende:
Het is naïef van ons om te denken dat nakomelingen van de sociaal en economisch laagste klasse van diverse landen binnen een korte tijd voorbeeldige burgers kunnen worden.
http://www.volkskrant.nl/(...)ami_van_islamiseringquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat wil Geert W. er aan doen dan ? (zou er al een probleem zijn ?). Er zijn 1 miljoen (?) moslims met een Nederlands paspoort. De Islam verbieden ?
Enige nuttige wat die zegt is de keiharde aanpak. Daar ben ik ook wel een voorstander van. Maar dan niet alleen voor "Niet-westerse allochtonen".quote:De politicus hekelt het ‘overdreven Nederlandse redelijkheidssyndroom’ en pleit voor een keiharde aanpak. Niet-westerse allochtonen zijn niet langer welkom in Nederland. De reeds aanwezige allochtonen moeten een ‘assimilatiecontract’ tekenen, waarin ze beloven dat ze zich aanpassen aan ‘de dominante Nederlandse cultuur’ en bijbehorende waarden en normen. Allochtonen die het contract schenden moeten Nederland verlaten. Dat zullen er niet zoveel zijn, denkt Wilders, omdat de wet een afschrikwekkende werking zal hebben. ‘Ik denk dat je maar één of twee vliegtuigen nodig hebt.’
Nieuwe moskeeën wil Wilders verbieden. ‘We hebben er gewoon te veel. Ik word gek van al die moskeeën.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |