quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zit gewoon volledig onder de plak.
quote:
Nog een dag en hij is weer een jaar van TV. Moet nog ff flink los gaanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Wat is er met die Danny aan de hand? Te weinig aandacht gehad of zo?
Ditquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Ook al heeft McQuaid dat vermoeden, dat moet hij nóóit bekend maken. Idioot.
eurosportquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nog een dag en hij is weer een jaar van TV. Moet nog ff flink los gaan
valt me vaker op idd, dat media twitter als nieuwsbron gebruiken. Grappig dat media niet weten hoe ze media moeten gebruiken. Net als op fok wordt op twitter de grootste onzin geroepen, alleen omdat het kan.quote:
Yah, maar buiten de Tour kijken er weinig mensen en dit is de eerste keer sinds zijn wielercarriere dat hij echt met kop en al in de spotlight zit :pquote:
Nee, 80% van wat hier zit kijkt toch alleen naar de TDF.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ambro, komt er ook zo'n subforum voor de Vuelta?
twitter:RickStommeki twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:53:32@dnelissen het is nog altijd Kolobnev #tdj reageer retweet
Lijkt mij een goed idee. Vind het wel leuk zo. Beetje kloten enzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ambro, komt er ook zo'n subforum voor de Vuelta?
meh.. niveau daalt wel iets te hard.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een triest niveau dit
Wel vermakelijk, daar niet van
Word wel makkelijk om een onbekende renner te adopteren. Zullen wel weer 50 nieuwe Spanjaarden rond rijdenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee. Vind het wel leuk zo. Beetje kloten enzo
dat is een wielrenhoertje?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Redefine het volgende:
Zou me niks verbazen als Andy t deed met Leo's dochter en.wil hij er niks over zeggen.
Dit. Valt echt zwaar door de mand vandaag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef LimboFan het volgende:
Danny wilt zichzelf bewijzen en lult zich nu de problemen in
Dat zou je wel denken ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
En Danny is de enige op de wereld die dit weet? Moet toch allang algemeen bekend zijn..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef marcodej het volgende:
Van Vliet en Nelissen hebben dus echt een dingetje...
Bij VI vertelt Johan juist altijd trots niet aan dit soort geroddel te doen. Is gewoon privé. Bovendien kan Schleck zich totaal niet verdedigen tegen dit soort halve roddels.quote:
Hij zei dat van Vliet het ook wist toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
En Danny is de enige op de wereld die dit weet? Moet toch allang algemeen bekend zijn..
Oke, ja is waar, jammer. Maar het is toch wel handiger, omdat je dan meerdere topics kan openen, zonder dat het hele SPT-forum er mee vol zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, 80% van wat hier zit kijkt toch alleen naar de TDF.
van vliet zijn dochter dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei dat van Vliet het ook wist toch?
Van Vliet weet t toch ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Johan zegt het wel maar hij doet het toch. Kijk maar naar dat talpa verhaal van genee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Bij VI vertelt Johan juist altijd trots niet aan dit soort geroddel te doen. Is gewoon privé. Bovendien kan Schleck zich totaal niet verdedigen tegen dit soort halve roddels.
Er zijn genoeg andere redenen Andy te haten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Bij VI vertelt Johan juist altijd trots niet aan dit soort geroddel te doen. Is gewoon privé. Bovendien kan Schleck zich totaal niet verdedigen tegen dit soort halve roddels.
dat was dekker toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef franklop het volgende:
bedoeld ie niet gewoon t zusje van Basso?
denk dat zelfs danny dan niks had gezegdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Marcoss het volgende:
Zou overigens wel wat zijn als hij is vreemdgegaan met de vrouw van Vansummeren..
Ik ga zowiezo de vuelta goed bijhouden en kijken. Gaat sporza dit ook uitzenden of alleen eurosportquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Oke, ja is waar, jammer. Maar het is toch wel handiger, omdat je dan meerdere topics kan openen, zonder dat het hele SPT-forum er mee vol zit.
Waar gaat deze aflevering trouwens over? Andy zou 't gedaan hebben met de vrouw van een andere renner?
Ja, maar het kan niet dat zij de enige twee zijn die het weten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Van Vliet weet t toch ook.
Zal wel op t warme curacao gebeurd zijn
Klopt, maar dat is in de context van een persoonlijke vete, waar de ander bij is. Dit is iemand zwartmaken met irrelevante laster, terwijl die persoon zich niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Johan zegt het wel maar hij doet het toch. Kijk maar naar dat talpa verhaal van genee.
Vuelta was de afgelopen jaren best heel aardig. Sporza zend volgens mij het meeste wel uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo de vuelta goed bijhouden en kijken. Gaat sporza dit ook uitzenden of alleen eurosport
Hij moet iets compenseren. Waarschijnlijk uit zijn puberjaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Danny is wel extreem triest bezig niet normaal. Als dit programma terug komt hem er alsje alsjeblieft uit laten.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Marcoss het volgende:
Zou overigens wel wat zijn als hij is vreemdgegaan met de vrouw van Vansummeren..
Haha ja inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef Marcoss het volgende:
Die eerste met Derksen was slechterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef marcodej het volgende:
Slechtste uitzending van de serie. Wat een onprettige sfeer.
Eens. Was niet lekker om naar te kijken, vervelend sfeertje hing er ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef marcodej het volgende:
Ze hadden laatste dat boksgevecht in Hamburg live op RTL7quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
Er staat gewoon 'RTL7' op die handschoenen.
Leukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef farscapevr8 het volgende:
eurosport zend vuelta uit met commentaar van nelissen;)
wordt sowieso allemaal wat minderquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef marcodej het volgende:
zijn dochter is blijkbaar heel overtuigendquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom ze die van Vliet bondscoach gemaakt hebben is me ook een vraag.
de op 1 na leukstequote:
Oordeel zelf:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
zijn dochter is blijkbaar heel overtuigend
Darten is ook een kroegsportquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef Held_op_Sokken het volgende:
En nu snel naar de kroeg om deze ellende weg te drinken. Ondanks het gesnerk toch blijven hangen.
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 22:01:37@dnelissen, is er bepaald oud zeer tussen jou en @leovanvliet? Geen prettige sfeer aan tafel. Sowieso geen sterk optreden. #tourdujour reageer retweet
Zeg het maar jongensquote:1 Frank Schleck
2 Alessandro Petacchi
3 Niki Terpstra
4 Steven de Jongh
5 Grischa Niermann
6 Bauke Mollema
7 Koos Moerenhout
8 Guy Smet
9 Danilo Hondo
10 Jakob Fuglsang
11 Andy Schleck
12 Matteo Bono
13 Jurgen van de Broeck
14 Tony Martin
15 Wout Poels
16 Frank Nijssen
17 Gyasi Sulvaran
18 Daniel Grabiel Juliana
19 Ron Snoek
20 Will Hemmen
21 Victor Bergisch
22 Jendelo Paula
23 Arnoud Weber
24 Kurt Goetschalckx
25 Joost Schaap
26 Robert Schelvis
27 Andre Schauwen
28 Nuhely Ememezenciana
29 Ron van Zuilichem
30 Erik de Groot
31 Marcel van Heeswijk
32 Marcel Vollebregt
33 Pascal Rehorst
34 Dennis Kloos
35 Bas Benders
36 Arie Sanders
37 Frank Buijs
38 Toon Benders
39 Johan Hazewides
40 Jac de Beer
41 Krijn Mostert
42 Peter Wildeboer
43 Kees Barendregt
44 Joeri Clauwert
45 Albert Verhoef
46 Jan Prop
47 Jef van der Burg
48 Luis Martinez Marquez
49 Francois van Rooij
50 Stanyslaus Ruelle
51 Patrick van der Kleij
52 Ben de Jong
53 Christian Thiel
54 Loek Smit
55 Bart van Ooijen
56 Erik Lutjens
57 Thijs Janssens
58 Vincent van Liere
59 Jarzino Beeker
60 Andre Twigt
61 Robert Winder
62 Arnoud Booms
63 Henk Rehorst
64 Jan Koopmans
65 Rene Groen
66 Andre Twigt
67 Marco de Bruin
68 Gijs Brouwer
69 Hette van der Veen
70 Marco bij de Vaate
71 Mr Even
72 Michael Ruska
73 Christiaan Weegink
Wie hebben er allemaal nog steeds een relatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
De deelnemers aan de Amstel Curacau Race waren:
[..]
Zeg het maar jongens
Franck Schleck.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens
Niet waard en ja gewoon rtlgemist.nl in de gaten houden misschien vanavond al.quote:
dochter van ex-veldrijder Paul Hereijgers.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:18 schreef Blobje het volgende:
Hmm nee, van den Broeck heeft sinds mei een nieuwe vriendin.
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 22:50:06Misschien is een column te kort om zaken op te schrijven en moet ik maar eens een boek schrijven om de hypocriet te breken!!! reageer retweet
Sluit hem alsjeblieft op in een bezemkast bij Eurosportquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 22:50:06Misschien is een column te kort om zaken op te schrijven en moet ik maar eens een boek schrijven om de hypocriet te breken!!! reageer retweet
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 23:10:33@dnelissen Heb de discussie helaas gemist, maar ik ben ook allesbehalve fan van Andy Schleck! Onsympathieke renner... reageer retweet
Ik zag het ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef Veerboot het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 23:10:33@dnelissen Heb de discussie helaas gemist, maar ik ben ook allesbehalve fan van Andy Schleck! Onsympathieke renner... reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 10:00:57Hoop dat Schleck-broertjes het Parijse podium niet gaan halen. Wat een onbeleefde, bijna onbeschofte types. #tourdujour reageer retweet
Sassi trainde Contador niet eenstwitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:41:59Indrukwekkende persconferentie Contador! Hij zat in tranen aan tafel toen het ging over zijn in december overleden trainer Aldo Sassi... reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 28-05-2011 om 10:59:16Groot sportman, maar ook enorm saai en vaak onvriendelijk. Waarom lees ik dat nooit terug als het over van der Sar gaat. Ik gun het 'm niet! reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 02-06-2011 om 10:22:58Edgar Davids in RvC van Ajax? Dat moet een grap zijn... Heb die man nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen! reageer retweet
www.tourdujour.nl zou volgens de aflevering ge-update worden met deze uitzending(?)quote:Op zondag 24 juli 2011 00:26 schreef Pranjicc het volgende:
Pff, het staat weer eens niet niet op RTL Gemist. Iemand MP4?
Huh, hoe bedoel je? Via die link kun je hem ook niet terugkijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef wdn het volgende:
[..]
www.tourdujour.nl zou volgens de aflevering ge-update worden met deze uitzending(?)
Is er niet als t niet op rtlgemist staat. Afwachten dus voordat we 'm kunnen pakken.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:26 schreef Pranjicc het volgende:
Pff, het staat weer eens niet niet op RTL Gemist. Iemand MP4?
Okéquote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Is er niet als t niet op rtlgemist staat. Afwachten dus voordat we 'm kunnen pakken.
Wat heeft hij uitgehaald dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:13 schreef Pranjicc het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze die aflevering expres niet online zetten als ik zo lees wat Danny heeft uitgehaald.
Dat dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Of Schleck is de vader van één van de kinderen van Voigt
Dit komt vast voorbij in RTL Boulevard straks.
Zat die laatst niet in het publiek?quote:
Wellicht heeft Irene een treffende Gert Jakobs-imitatie in huis, je weet het niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 03:02 schreef maril het volgende:
Ik bedenk me wel dat Carlo en Irene dit programma na kunnen doen met Carlo als Danny Nelissen.
Dit zou zomaar kunnen, de moeder van Jan Smit deed ze ook treffend.quote:Op zondag 24 juli 2011 03:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wellicht heeft Irene een treffende Gert Jakobs-imitatie in huis, je weet het niet.
Dat is van één jaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens
Alsof dat soort dingen altijd algemeen bekend zijn bij pers en publiek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Als Danny en Leo het al weten...quote:Op zondag 24 juli 2011 11:15 schreef groenen het volgende:
[..]
Alsof dat soort dingen altijd algemeen bekend zijn bij pers en publiek.![]()
Danny draaide gister een beetje door nadat de hele tafel zich een beetje tegen hem keerde.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Falco het volgende:
Zat Danny gisteravond te trollen? Ik heb niet gekeken...
Jawel toch, de kutscheetjes-aflevering?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef marcodej het volgende:
De uitzending is nog steeds niet online btw, en gaat ook niet meer online komen zo te zien.
Dat is zelfs Johan niet gelukt
Hij leek een beetje overspannen, maar in de kern had hij wel een goed punt wmb. De vriendin van een ploeggenoot neuken maakt je niet echt sympathiek.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Falco het volgende:
Ik heb 'm wel op m'n computer staan hier, maar om nou even anderhalf uur te gaan uploaden ergens...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:05 schreef Pranjicc het volgende:
Heeft hier iemand het misschien opgenomen? Zou fijn zijn.
Zet hem op Usenet of op Multiupload ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 14:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel op m'n computer staan hier, maar om nou even anderhalf uur te gaan uploaden ergens...
Je helpt er duizenden liefhebbers mee. Come on!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel op m'n computer staan hier, maar om nou even anderhalf uur te gaan uploaden ergens...
Zou idd erg tof zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je helpt er duizenden liefhebbers mee. Come on!
Danny reageerde wel wat opgefokt toen van Vliet vroeg of Andy het Danny's vrouw gedaan had.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef marcodej het volgende:
Danny draaide gister een beetje door nadat de hele tafel zich een beetje tegen hem keerde.
Vooral Van Vliet en Nelissen waren duidelijk geen vrienden, werd op een gegeven moment zelfs een beetje persoonlijk.
http://ht.ly/5LVPsquote:Drie controles per dag
De UCI voert tijdens de Tour honderden dopingcontroles uit, iets waar niet alle renners even blij mee zijn.
"Ik heb een renner horen klagen dat hij in 24 uur drie keer was gecontroleerd, maar daar is een reden voor", betoogt de Ier.
"We sporen bedriegers op, desnoods met twee of drie controles per dag."
Eigenlijk is Danny heel recht door zee, alleen vond ik dat hij zich gister liet uitdagen.Maar verder een leuk jong hoor!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Falco het volgende:
Hij is nogal snel driftigjes en dat zit hem vooral zelf in de weg....gaat ie snel en boos praten en dat komt onsympathiek over. In de kern snap ik zijn punt wel en daarnaast sowieso iemand met een hoop (wieler)kennis.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef maril het volgende:
[..]
Eigenlijk is Danny heel recht door zee, alleen vond ik dat hij zich gister liet uitdagen.Maar verder een leuk jong hoor!
Tja, waarom zou hij zich daarover niet kunnen uiten. Als een familielid van mij dit zou doen dan zou ik best zeggen dat ik dit niet verstandig of netjes zou vinden. Maar als ik daar op aangesproken zou worden dan zou ik zeggen dat ik dat soort dingen ook wel eens gehoord heb en dat ik dat niet netjes vind, maar meer kan van Vliet daar ook niet aan doen denk ik. Ik vind dit soort dingen niet echt een heel groot probleem. De getrouwde renners komen hun beloften niet na dat is een stuk minder netjes. Ik denk dus dat er nog wel wat ander oud zeer zitten tussen Nelissen en van Vliet.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op andere wielerforums wordt ook de vriendin van Jakob Fuglsang genoemd.
En Danny zou zich gisteren niet teveel hebben willen uitten omdat Leo er bij zat en zijn dochter blijkbaar 'het halve peloton' gedaan heeft. Ook als die renners een relatie hadden.
Ik denk dat hij hier op doelde:quote:Op zondag 24 juli 2011 15:05 schreef Gramulanion het volgende:
http://ht.ly/5LVPs
Hier doelde Danny op. Hij zegt ook op Twitter dat hij het onterecht is dat Fränk Schleck niet vervolgd is voor Operacion Puerto, tegen de user Maril.
Klopt, ik zei ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:25 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier op doelde:
Andy Schleck kreeg zaterdag na de veertiende rit in de Tour dopingcontrole over de vloer, tot twee keer toe zelfs. De Luxemburger is niet te spreken over de gang van zaken.
"Ik klaag nooit over de dopingcontrole maar vandaag had ik er één direct na de aankomst en opnieuw één nadat ik arriveerde in het hotel. Kom op UCI en AFLD!", schreef Schleck boos op Twitter.
"Er was slechts een uur tussen beide controles. Jullie moeten echt beter leren communiceren. Dit was niet goed genoeg en geeft geen blijk van respect ten opzichte van de renners."
En het werd nog erger voor de renner van Leopard Trek. "Die tweede controle gebeurde in een restaurant en ik moest met mijn urinestaal tussen de tafels lopen waar mensen aan het eten waren!"
Bron, vandaag.be
Hier in ieder geval de ruzie tussen (voornamelijk) Nelissen en Van Vliet over Schleck:quote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je helpt er duizenden liefhebbers mee. Come on!
Tuurlijk, en Nelissen is ook een betweter, maar Van Vliet speelt elke keer de onschuld, dat vind ik nog veel ergerlijker.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef marcodej het volgende:
Het zijn allebei knurften als het om discussieren gaat.
"Klopt niet." En dan die bek...
Inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en Nelissen is ook een betweter, maar Van Vliet speelt elke keer de onschuld, dat vind ik nog veel ergerlijker.
Volgens mij is het gewoon een lurker die hendig geld weet te verdienen aan andermans werk.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:39 schreef Gramulanion het volgende:
Dat filmpje is opgepikt door SigaarSnor, heeft hij eigenlijk een account hier?
Die kwam uiteindelijk nog wel online toch? Ach, bij RTL weten ze ook dat het geen zin heeft om een uitzending 'achter te houden'. De SigaarSnorren van deze wereld (in dit geval Knurft-Zork3) gooien de pikante momenten uiteindelijk toch wel op YouTube. Hopelijk komt-ie nog in z'n geheel online, had in het midden van de uitzending een gedeelte gemist gisteren.quote:
Omdat hij van Vliet niet in verlegenheid wilde brengen dan denk ik, en dat siert hem.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:25 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Tja, waarom zou hij zich daarover niet kunnen uiten. Als een familielid van mij dit zou doen dan zou ik best zeggen dat ik dit niet verstandig of netjes zou vinden. Maar als ik daar op aangesproken zou worden dan zou ik zeggen dat ik dat soort dingen ook wel eens gehoord heb en dat ik dat niet netjes vind, maar meer kan van Vliet daar ook niet aan doen denk ik. Ik vind dit soort dingen niet echt een heel groot probleem. De getrouwde renners komen hun beloften niet na dat is een stuk minder netjes. Ik denk dus dat er nog wel wat ander oud zeer zitten tussen Nelissen en van Vliet.
Volgens Nelissen zijn man en vrouw nog samen, Boogerd is volgens mij niet meer samen met zijn vrouw.quote:
Echt wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |