Het eiland is klein, zeker als er zo'n 700 mensen rondlopen. Hij heeft toch dik zo'n 10-15 % geraakt...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Totaal veilig ben je nooit. Wel veiliger. Het eiland is niet bijzonder groot, maar wel groot genoeg om een redelijke kans op overleven te hebben.
1. Dichtbebost
2. Hij gaat niet snel bewegen, want dan is z'n perceptie minder.
3. Hij kan je moeilijker raken als je ergens door de bossen rent.
4. Hij zal zich focusen op mensen in het water die makkelijker te raken zijn en zo benut hij z'n beperkte ammunitie veel efficienter.
Dat heeft vast iemand getwitterd. Elk berichtje op Twitter wordt bij dit soort dingen uitgemolken. Iedereen gaat ook als een gek op internet zoeken en alles wat men vindt, wordt vermeld. Gechecked wordt het niet en of het klopt boeit ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar.
Valt me nog mee dat ze op het nieuws niet 100 keer herhalen dat hij een gamer was trouwens.Vanochtend las ik hier een aantal keer dat hij nog bij zijn ouders zou wonen, maar dat was helemaal niet zo. Waar kwam dat dan vandaan?
Kort geleden woonde hij nog bij zijn moeder maar hij was net verhuist.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar.
Valt me nog mee dat ze op het nieuws niet 100 keer herhalen dat hij een gamer was trouwens.Vanochtend las ik hier een aantal keer dat hij nog bij zijn ouders zou wonen, maar dat was helemaal niet zo. Waar kwam dat dan vandaan?
Ik hebt het over RAF, ETA, enzovoorts, dom figuur.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Ik weet dat Gladio inderdaad een door de geheime diensten opgezet terreurprogramma was zogenaamd onder de noemer van links extremisme...nou jij weer, Humpty Dumpty
700 mensen waren er op dat eiland toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Totaal veilig ben je nooit. Wel veiliger. Het eiland is niet bijzonder groot, maar wel groot genoeg om een redelijke kans op overleven te hebben.
1. Dichtbebost
2. Hij gaat niet snel bewegen, want dan is z'n perceptie minder.
3. Hij kan je moeilijker raken als je ergens door de bossen rent.
4. Hij zal zich focusen op mensen in het water die makkelijker te raken zijn en zo benut hij z'n beperkte ammunitie veel efficienter.
Ja, en die specifieke links-rechts-discussie kan ergens anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb het over de situatie nu. Onderzoek heeft aangetoond dat linkse partijen steeds meer hun stokpaardsjes/geloofsbrieven laten varen en dan rechtse partijen juist steeds meer vast lijken te gaan houden aan bepaalde vastomlijnde ideeën.
Laten we eerlijk zijn, linkse mensen zijn softies.
http://www.depers.nl/binn(...)iet-islamitisch.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:28 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt mij erg weinig. Heb je ook een bron?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en die specifieke links-rechts-discussie kan ergens anders.
quote:Vandaag, 20:26 #90
Niehielist
Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VrijheidNu
In de kroeg was quote ook verdwenen in de vergetelheid van het bier.
Onzin. FvdV is gesckrokken van mijn controfersiele mening.
Dus ik zal hem nog eens spuwen.
Zoals het er nu uit ziet is de aanslagpleger een rechts extremist.
In dat geval is de aanslag het enig juiste antwoord op een totalitaire linkse staat waar rechtse mensen monddood worden gemaakt.
ALs je geen debat meer kan voeren met woorden dan maar met bommen.
Hulde aan de aanslagpleger.
By th way, ( voor de AIVD en Kafka, die ook meelezen) ik heb geen plannen voor een aanslag. Daar heb ik de balllen niet voor.
ONS?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
doodgeschoten, ontmoet tijdens uitwisseling vorig jaar , ik hoop dat die zieke geest hard gaat boeten
Hij is er maar druk mee geweest, zie ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef AryaMehr het volgende:
Anders politieke manifest die hij naar honderden mensen verstuurde vlak voor de aanslagen:
http://www.2shared.com/fi(...)eclarationofInd.html
Die gozers zien er niet verkeerd uit ayequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef GreatPretender het volgende:
Het is trouwens ook nog zo dat in Noorwegen veel kinderen slecht kunnen zwemmen
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4169118.ece
titel van bericht: Kunnen nog geen 25 meter zwemmen.
Dude, waar héb je het over?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Lol, ik kom morgen wel terug mensen, Ik denk dat jullie dan op de conclusie zijn gekomen dat alle walvissen maar uitgemoord moeten worden om dit te voorkomen en dat het gebrek aan harde onderdrukking van de moslims in Europa heeft geleid tot de daad van deze doorgedraaide arische christen.
Maak je punt gewoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Lol, ik kom morgen wel terug mensen, Ik denk dat jullie dan op de conclusie zijn gekomen dat alle walvissen maar uitgemoord moeten worden om dit te voorkomen en dat het gebrek aan harde onderdrukking van de moslims in Europa heeft geleid tot de daad van deze doorgedraaide arische christen.
Er lopen in Noorwegen relatief veel knappe mannen (en vrouwen) rond vind ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die gozers zien er niet verkeerd uit aye
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Lol, ik kom morgen wel terug mensen,
Jij bent de leukste hier. Gefeliciteerd. Misschien beter hier morgen ook niet te komen kijken als je alleen maar dit soort onzin kan komen posten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef ConstanteVerandering het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |