ONS?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
doodgeschoten, ontmoet tijdens uitwisseling vorig jaar , ik hoop dat die zieke geest hard gaat boeten
Hij is er maar druk mee geweest, zie ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef AryaMehr het volgende:
Anders politieke manifest die hij naar honderden mensen verstuurde vlak voor de aanslagen:
http://www.2shared.com/fi(...)eclarationofInd.html
Die gozers zien er niet verkeerd uit ayequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef GreatPretender het volgende:
Het is trouwens ook nog zo dat in Noorwegen veel kinderen slecht kunnen zwemmen
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4169118.ece
titel van bericht: Kunnen nog geen 25 meter zwemmen.
Dude, waar héb je het over?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Lol, ik kom morgen wel terug mensen, Ik denk dat jullie dan op de conclusie zijn gekomen dat alle walvissen maar uitgemoord moeten worden om dit te voorkomen en dat het gebrek aan harde onderdrukking van de moslims in Europa heeft geleid tot de daad van deze doorgedraaide arische christen.
Maak je punt gewoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Lol, ik kom morgen wel terug mensen, Ik denk dat jullie dan op de conclusie zijn gekomen dat alle walvissen maar uitgemoord moeten worden om dit te voorkomen en dat het gebrek aan harde onderdrukking van de moslims in Europa heeft geleid tot de daad van deze doorgedraaide arische christen.
Er lopen in Noorwegen relatief veel knappe mannen (en vrouwen) rond vind ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die gozers zien er niet verkeerd uit aye
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Lol, ik kom morgen wel terug mensen,
Jij bent de leukste hier. Gefeliciteerd. Misschien beter hier morgen ook niet te komen kijken als je alleen maar dit soort onzin kan komen posten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Rechtse mensen worden monddood gemaakt...dus is de enige juiste reactie linkse mensen letterlijk (mond)dood maken?quote:
Werken zul je!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Laten we nu even kappen met links/rechts en elkaar verwijten maken. Ik blijf editten
Hou dat in het andere topic, daar wordt al genoeg over die posts gepraatquote:
Dat maakt het ook heel bijzonder ja. Mensen vragen me waarom hij er niet meer heeft weten te pakkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
700 mensen waren er op dat eiland toch?
Dan heeft hij er 1/7 kunnen raken en zelfs doden (bijna).
En dat is dus het punt. Ik kan niet tegen die eenzijdigheid van mensen hier, link óf rechts. De hypocrisie is tenenkrommend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Links/rechts...boeiend verder. Moordende gekken heb je aan beide zijden.
Mensen vragen dat aan jou?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat maakt het ook heel bijzonder ja. Mensen vragen me waarom hij er niet meer heeft weten te pakkenTerwijl dit juist ongelofelijk ''goed'' is.
Artikel kort samengevat:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:32 schreef MaLo het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)iet-islamitisch.html
En meer publiciteit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef eight het volgende:
conclusie: Islamitische aanslagen zijn veel minder maar leveren wel veel meer slachtoffers.
Omdat ze het niet weten? Grote actie, maar vooralsnog geen aanwijzingen gevonden over een tweede man?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef eight het volgende:
Hoe zit het nu met die 2de gunman? Waarom is dat nog altijd niet bevestigd of ontkend?
Ik hoorde net op BBC dat de politie vooralsnog geen reden heeft om een tweede gunman te verwachten, toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef eight het volgende:
Hoe zit het nu met die 2de gunman? Waarom is dat nog altijd niet bevestigd of ontkend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |