Toch even rillingen. Het was te verwachten, maar toch.quote:De Britse zangeres Amy Winehouse is
op 27-jarige leeftijd overleden.De
politie heeft dat bevestigd.Volgens de
nieuwszender SkyNews werd Winehouse
gevonden in haar flat in Noord-Londen.
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Clubquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef Ole het volgende:
En 27.... ze kan zich wel aansluiten bij een rijtje legendes
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef Kings het volgende:
En nu speculeren: (zelf)moord? Bezweken onder alcohol of drugs?
quote:Amy Winehouse dood gevonden
AMSTERDAM - De wereldberoemde zangeres Amy Winehouse (27) is zaterdag dood gevonden in haar woning in Londen.
Dat berichtte de Britse televisiezender Sky News zaterdag op zijn website. De politie heeft de dood van de zangeres inmiddels bevestigd. Na een melding bij de alarmcentrale kwamen de hulpdiensten snel ter plaatse bij het appartement van de wereldster. "Daar aangekomen vonden agenten het lichaam van een 27-jarige vrouw", meldt een woordvoerster van de politie. Al snel bleek het om Amy Winehouse te gaan.
Amy werd om 16.54uur uur gevonden door de ambulance in haar woning. Het is nog niet duidelijk hoe Amy is gestorven. Dat wordt momenteel onderzocht.
Winehouse kampte al jaren met alcohol- en drugsverslavingen.
Ja, het was wachten. Toen ik onlangs las dat ze weer dronken op het podium stond, dacht ik al: Trut, niet weer!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef roos85 het volgende:
op de een of andere manier komt het nieuws niet onverwacht, toch rillingen...
wat drank en drugs al niet kunnen doen
Tja, dat rijtje bestaat vooral uit echte legendes ja... daar vind ik haar niet echt bijpassen, want zo'n legende is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef Ole het volgende:
FTW! Ik schrik hier echt van
Ze had het kunnen worden. Maar ja, drugs are badquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dat rijtje bestaat vooral uit echte legendes ja... daar vind ik haar niet echt bijpassen, want zo'n legende is het nou ook weer niet.
Nu ze dood is wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dat rijtje bestaat vooral uit echte legendes ja... daar vind ik haar niet echt bijpassen, want zo'n legende is het nou ook weer niet.
alleen heeft zij niks gepresteerd op een enkele hit naquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef Ole het volgende:
FTW! Ik schrik hier echt van
Dat ze dood is maakt haar niet opeens een legende hoorquote:
Nee, maar je weet hoe dat gaat he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ze dood is maakt haar niet opeens een legende hoor
Anyway, iPod anyone? http://www.whenwillamywinehousedie.com/
dat dus ook iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eén enkele hit vind ik niet kloppen. Die hele CD was een redelijke hype, en haar persoon al helemaal. Dat is het vooral, zij behaalde wel de wat meer vooraanstaande televisieprogramma's over muziek etc., toch een ander niveau dan Christina Aguilera, werd wel wat hoger gewaardeerd, dit. Dit vond jong en oud aantrekkelijke muziek en aantrekkelijk nieuws, wat er over haar werd rondverspreid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
alleen heeft zij niks gepresteerd op een enkele hit na
de jim's, corbain en janis waren al groot toen ze nog leefdenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar je weet hoe dat gaat he.Je wordt soms groter als je dood bent, dan levend.
Ja joh, dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
de jim's, corbain en janis waren al groot toen ze nog leefden
Dat zal ook wel gebeuren. De potentie had ze wel zoals ik al eerder zei, maar het is er niet echt uitgekomenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja joh, dat weet ik ook wel.Ik zeg ook niet dat ik haar een legende nu vindt, maar de media zou het daar weleens van kunnen maken. Dáár doel ik op.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:43 schreef female81 het volgende:
Ze moet haast maken met die overdosis drank, over een maandje of drie kan ze niet meer bij 'de club van 27'. Ze heeft nog t/m 13 september de tijd.
()
Maar zou toch zonde zijn van de best aardige muziek die ze, met een paar flesjes mínder achter de kiezen, eigenlijk zou KUNNEN maken.
Ze is gewoon niks gewend.... Keith en Ozzy hebben volgens mij wel meer troep gedaan dan Amyquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Het nieuws komt toch nog als een schok...![]()
Ok, ze leefde op een manier waarop de kans op heel oud worden niet groot is, maar dat geldt voor zovelen, zoals Ozzy Osbourne, Keith Richards etc.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niks gewend.... Keith en Ozzy hebben volgens mij wel meer troep gedaan dan Amy
Dit kan ook zelfmoord zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niks gewend.... Keith en Ozzy hebben volgens mij wel meer troep gedaan dan Amy
Heb je gelijk in. Er zal nu wel meer duidelijk worden over haar verleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
haar levensstijl en overdosis kan je misschien wel een verkapte zelfmoord noemen...
Die bestond alquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het was te verwachten, zonde is het wel. En dan te bedenken dat ik dus een post maakte hier amper 2 weken terug: 'Ik heb het idee dat ik een "Wanneer overlijdt Amy Winehouse-toto" moet opzetten.'
de foto's op die sitequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die bestond al
http://www.whenwillamywinehousedie.com/
Wie heeft de iPod gewonnen?
quote:They tried to make me go to rehab but I said 'no, no, no'
Yes I've been black but when I come back you'll know know know
I ain't got the time and if my daddy thinks I'm fine
He's tried to make me go to rehab but I won't go go go
I'd rather be at home with ray
I ain't got seventy days
Cause there's nothing
There's nothing you can teach me
That I can't learn from Mr Hathaway
I didn't get a lot in class
But I know it don't come in a shot glass
They tried to make me go to rehab but I said 'no, no, no'
The man said 'why do you think you here'
I said 'I got no idea
I'm gonna, I'm gonna lose my baby
so I always keep a bottle near'
He said 'I just think your depressed,
this me, yeah baby, and the rest'
I don't ever wanna drink again
I just ooh I just need a friend
I'm not gonna spend ten weeks
have everyone think I'm on the mend
It's not just my pride
It's just 'til these tears have dried
Het is altijd al een bizarre tekst geweest!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het mag wel maar het is zo lelijk provocerend. En als het je niet boeit, wat doe je hier dan. Dat is paste noemen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:17 schreef Rivalo het volgende:
Ik mag dus geen![]()
![]()
typen...
Ze heeft zich dood gezopen dus mij boeit het niet
Mja, maar de mensen in dat clubje van 27 hebben een nogal forse stempel op de (jeugd)cultuur in hun tijd gedrukt. Tenzij ik onder een steen heb geleefd de afgelopen paar jaren gaat dat voor wijlen mevrouw Winehouse niet op.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar je weet hoe dat gaat he.Je wordt soms groter als je dood bent, dan levend.
apart topic over dit onderwerp The Forever 27 Clubquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:34 schreef juxtaposition het volgende:
Die wilde vast graag bij de 27club horen.
Beetje jammer als ze ook echt in 1 adem met de legendes uit die club genoemd zal worden.
Die stond al een tijdje klaar, gok ik...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
webshops springen er al op in. in memoriam cd op BOL.com
En zeker in dit forumquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het altijd een beetje raar als er kritiek is op de 'aandacht' die de dood van een bekende publieke figuur krijgt. Juist omdat het om een celebrity gaat, is die aandacht er en dat staan in principe los van de 'prestaties' die de betreffende figuur heeft geleverd en hoe die worden gewaardeerd. Een celeb is dood. Dat is groot nieuws. Punt.
Jij hebt dezelfde UI als monkyyy, da's best verwarrend.quote:
Op dit soort momenten komen er heel veel topics bij, en heel veel mensen kijken niet in welk gedeelte ze zitten voor ze reageren.quote:
Behalve in ONZ worden daar deze reacties ook niet gewaardeerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:55 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Op dit soort momenten komen er heel veel topics bij, en heel veel mensen kijken niet in welk gedeelte ze zitten voor ze reageren.
Ik ken er eigenlijk niet zoveelquote:
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gisteren ook een topic over op de FP. Dat ze nuchter optrad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:32 schreef Ole het volgende:
Zag net beelden van gisteravond. Ze leek niet echt onder invloed.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef kvd het volgende:
Dit is volgens mij het laatste beeld (levend) van Amy
En een foto van hoe ze uit haar huis wordt gedragen. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat wil zien, dus even onder een spoiler (alhoewel het niet echt schokkend is)dat was dus gister. Weird.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef kvd het volgende:
Dit is volgens mij het laatste beeld (levend) van Amy
En een foto van hoe ze uit haar huis wordt gedragen. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat wil zien, dus even onder een spoiler (alhoewel het niet echt schokkend is)Dat laatste vind ik best naar om te zien, maar dat komt meer door herinneringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook de reden voor de spoiler en waarom er ook bij staat wat er te zien is. Ik ken mezelf, 9 van de 10 keer kijk ik als er niks bij staat. Wil mensen de keus geven of ze het wel of niet willen zien... sorry voor het naar boven brengen van ongetwijfeld geen leuke herinneringenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik best naar om te zien, maar dat komt meer door herinneringen.
Lief van je om rekening te houden met anderen en dat je daar over nadenkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat was ook de reden voor de spoiler en waarom er ook bij staat wat er te zien is. Ik ken mezelf, 9 van de 10 keer kijk ik als er niks bij staat. Wil mensen de keus geven of ze het wel of niet willen zien... sorry voor het naar boven brengen van ongetwijfeld geen leuke herinneringen
ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Lief van je om rekening te houden met anderen en dat je daar over nadenkt.
Gisteren werd ik bijv. geconfronteerd met een romp m.b.t de tragedie in Oslo. Daar moest ik maar mijn muil over houden want daar moet je maar tegen kunnen. Akelige foto's al moet ik bekennen dat de foto waarop die jongeren lekker in het zonnetje zaten voor het drama me uiteindelijk nog het meest heeft geraakt. Verschrikkelijk.
Maar dat een user rekening houdt, dat vind ik erg aardig van je.
http://www.tmz.com/2011/0(...)e-paramedics-police/quote:Signs of Life When Help Arrived.
Sources connected with the Amy Winehouse death investigation tell TMZ ... paramedics found "signs of life" when they arrived Saturday afternoon, but she died before they could transport her.
Our sources were not specific as to the exact nature of the "signs of life."
According to our sources, law enforcement "is operating under the suspicion" this an overdose, although police will not say on the record it's an overdose until the first postmortem exam Sunday morning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |