Volgens mij had ze idd de opnames afgerond, release zou samenvallen met touren (als ze daar weer fit voor was). Verwachtingen bij mij waren niet al te hoog. Sessies met Mark Ronson liepen niet al te best, haar stembereik had hoorbaar onder de drank geleden.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
Er ligt toch nog materiaal van opnames uit 2010-2011, dat bedoelt was voor album in 2011?
Beste zangeres van deze eeuwquote:Op maandag 25 juli 2011 13:54 schreef WeezerButler het volgende:
Mooie I.M.uit de Volkskrant
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-deze-eeuw.dhtml
Geld geld geld geld..quote:Op maandag 25 juli 2011 17:22 schreef Miam het volgende:
Ik vind het zo ongelooflijk triest..
Er is ooit een moment geweest waarop de verslaving is begonnen, waarom heeft niemand
het tegengehouden of er überhaupt iets aan gedaan?!
Haar 'optreden' in Belgrado was het topje van de ijsberg, wat verschrikkelijk triest.
Het management had op z'n minst de boel af kunnen blazen.
Precies. sommige mensen gaan wel heel ver. te ver.quote:
Ach, ze kunnen nu lekker geld verdienen aan alle cd's die opeens verkocht wordenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:43 schreef Miam het volgende:
[..]
Precies. sommige mensen gaan wel heel ver. te ver.
Ja, zo zie je maar. als het management echt wat om Amy had gegeven hadden zequote:Op maandag 25 juli 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen nu lekker geld verdienen aan alle cd's die opeens verkocht worden
Drie, vier jaar te laat ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:36 schreef bloodymary het volgende:
Maar het management heeft de boel toch afgeblazen? En alle concerten gecancelled.
wou net zeggen. Als ze het destructieve gedrag hadden kunnen en willen stoppen hadden ze dat meteen bij de eerste signalen moeten doen. Ze was nu al niet meer te helpen.quote:
In Nederland met 3 singles in de iTunes Top 10:quote:Op zondag 24 juli 2011 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Oeh Amy Winehouse is dood, snel plaatje kopen!
Maar de eerste en derde waren wel artiesten die een veel grotere vernieuwingsdrang (dan wel voor de popmuziek in het algemeen, dan wel voor zichzelf) hadden laten blijken. Ze waren niet met drugs bezig, maar met muziek. En Joplin liet het niet na om ondanks haar problemen "productief" te zijn (1966 - 1970, 4 studioalbums).quote:Op maandag 25 juli 2011 00:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tsja, maar deden Ian Curtis, Janis Joplin en Jeff Buckley niet precies hetzelfde?
Het management had er zeker aan bij kunnen dragen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef bloodymary het volgende:
Wat een onzin, alsof zo'n management dat kan als haar beste vrienden en familie dat niet eens kunnen.
Ik denk dat het, zake Winehouse, niet nodig is om de beschuldigende vinger naar iemand uit te steken. Zowel familie, als vrienden, als management hebben toch echt geprobeerd haar van die rotzooi af te houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Het management had er zeker aan bij kunnen dragen.
Hoevaak heeft zij wel niet dronken/aangeschoten/laveloos op een podium gestaan?
Alleen dat had haar bespaard kunnen blijven.
Is ze dat wel? Of herken ik haar gewoon niet omdat ze geen dikke zwarte laag make up op haar ogen heeft...?quote:
Ja hoor dat was der.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:49 schreef Marie30 het volgende:
Is ze dat wel? Of herken ik haar gewoon niet omdat ze geen dikke zwarte laag make up op haar ogen heeft...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |