Haha, dat laatste kan echt niet hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Contador 3de, misschien 2de voor Andy.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:34 schreef Szura het volgende:
Rot op met die Voeckler
Evans en Andy willen we zien
Jij denkt zelfs dat Andy de Tour wint... dus waarom niet? Contador 2de!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, dat laatste kan echt niet hoor.
Ga jij het hem effe zeggen? Dank.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:36 schreef Szura het volgende:
2 seconden per km zou z'n verbeterde tijdrithouding Andy kunnen opleveren.
'Venga venga venga venga'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:36 schreef vivelafete het volgende:
Nu zou het wel geniaal zijn om de ploegleiders te horen.
ja hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:36 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op tijd
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:38 schreef Nober het volgende:
Evans wint met minstens 30 seconden zei ik gisteren, en ik kan het weten.
gaat die teringneuroot het geel pakken...quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:38 schreef Caland het volgende:
Frank kan zich beter laten terugzakken en als richtpunt fungeren voor Mandy.
Weet niet wie, maar die had 100 euro @ notering van 25quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:40 schreef Nober het volgende:
Waar is Jordiii en Jahr00n? Val in slaap hier.
Hopelijk zien we die de komende tijd even niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:40 schreef Nober het volgende:
Waar is Jordiii en Jahr00n? Val in slaap hier.
laten we het hopenquote:
Evans kan dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Evans maar niet te hard is gegaan....die geeft nu echt meer dan 100%.
Dat kan niet en Evans rijdt nog steeds minder hard dan Martin.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Evans maar niet te hard is gegaan....die geeft nu echt meer dan 100%.
Met Evans in het laatste wiel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:43 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Gewoon ontsnapping van de hele trek ploeg vanaf de start
onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:43 schreef marcodej het volgende:
Andy rijdt als een drol. Oh nee, een natte wind.
Komop!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:41 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik denk dat Contador de etappe gaat winnen.
andy gaat nu versnellen! !!!!!quote:
Ja echt klasse, daar kunnen anderen nog wat van leren!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:44 schreef franklop het volgende:
Ja Andy, je bent echt veel beter geworden in tijdritten
Toen reed Contador als een drol, Evans rijdt als een beestquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:45 schreef franklop het volgende:
naja vorig jaar maakte Andy eerst tijd goed en verloor toen alsnog.. kan allemaal
Weet je wel wat anticlimax betekent?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, spannender dan dit gaat het niet worden.
Ja, maar jij omschrijft jezelf als wielrenfan dus is dit geen anticlimax sterker nog het was naief om dit niet als mogelijkheid te zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je wel wat anticlimax betekent?
zou mooi zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:45 schreef Buitendam het volgende:
D'r zal toch wel iemand een vlag in Evans' voorwiel planten?
Ja, ze meten op het punt waar Andy zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar ik snap het niet. Cadel zit nu toch te klimmen op een stuk waar Schleck nog overheen moet?
Denk omdat hij het totale parcours sneller afgelegd. TdF is meer dan klimmen alleen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:47 schreef BobW het volgende:
Dus omdat Evans beter kan dalen en tijdrijden wint hij de Tour de France......
De winnaar heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:47 schreef UnitedStates het volgende:
Godverdomme die kut australier gaat nog winnen ook
Maar Andy moet het bergop toch doen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, ze meten op het punt waar Andy zit.
Frank is ook sneller hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef Ericr het volgende:
Ze geven Andy maar gelijk op de derde plaats, beetje erg voorbarig
Indurain had charisma ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:47 schreef UnitedStates het volgende:
Evans straalt totaal niks uit, wat moet je met zo iemand?
Sportief ben je.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef UnitedStates het volgende:
Ik hoop dat een luxemburger Evans zometeen van de weg duwt.
Wie had verwacht dat hij zo sterk zou zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef Ericr het volgende:
En Evans was al door velen afgeschreven voor het hooggebergte, sweet revenge.
Wat ben jij een slecht verliezerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef UnitedStates het volgende:
Ik hoop dat een luxemburger Evans zometeen van de weg duwt.
Eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Evans verdient het gewoon om te winnen. Heeft bijna alle arbeid zelf moeten doen, zonder sterke ploeg om hem heen.
Ik was het niet zo vaak eens met golfer, maar deze tour zitten we netjes op één lijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Evans verdient het gewoon om te winnen. Heeft bijna alle arbeid zelf moeten doen, zonder sterke ploeg om hem heen.
In verschillende etappes zelfs in de steek gelaten door de concurrentie. Zou het wel mooi vinden als Evans gaat winnen. Verwacht dat Andy straks toch nog wel iets in gaat lopen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Hij had een prima voorbereiding, zo iemand moet je nooit afschrijvenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat hij zo sterk zou zijn
Als ze hem in de Pyreneeën zo bestoken als in de Alpen, dan kraakt hij mogelijk wel, maar ze hebben te lang gewacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat hij zo sterk zou zijn
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef UnitedStates het volgende:
Man man man, ik zie die Evans morgen al op het podium staan, dat is toch geen gezicht?
Inderdaad. Zou een volkomen verdiende winnaar zijn, wat mij betreftquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef marcodej het volgende:
Evans was gewoon de constantste over drie weken.
Ongeschreven regel dat in de laatste rit ed gele trui niet wordt aangevallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
Goed ik ben een leek, telt die laatste etappe dan niet ofzo? Want ze praten alsof het klassement vandaag beslist wordt....?
Traditioneel is dat een sprint in de straten van Parijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
Goed ik ben een leek, telt die laatste etappe dan niet ofzo? Want ze praten alsof het klassement vandaag beslist wordt....?
Morgen is het alleen champagne drinken, kansloze ontsnappingen en een massasprint.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
We zijn er nog nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef marcodej het volgende:
Evans was gewoon de constantste over drie weken.
Zeker wel. En verdiend ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS TOCH GEEN TOURWINNAAR??
Ookal is het verschil 20 seconden oidquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ongeschreven regel dat in de laatste rit ed gele trui niet wordt aangevallen.
Nog niet, morgen waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo verdiend? die gozer voert geen klote uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Zeker wel. En verdiend ook.
quote:
Ik ben voor Andy, maar wat een huilie ben jij johquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, over een klein half uur wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaan ze als een stel wijven rondfietsen en elkaar feliciteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
Allée jong. Kijk dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Virtueel geel says otherwisequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het gewoon niet uitstaan..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik ben voor Andy, maar wat een huilie ben jij joh
Dit wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Je troll is redelijk succesvol.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:52 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Hoezo verdiend? die gozer voert geen klote uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |