Wie had verwacht dat hij zo sterk zou zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef Ericr het volgende:
En Evans was al door velen afgeschreven voor het hooggebergte, sweet revenge.
Wat ben jij een slecht verliezerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef UnitedStates het volgende:
Ik hoop dat een luxemburger Evans zometeen van de weg duwt.
Eens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Evans verdient het gewoon om te winnen. Heeft bijna alle arbeid zelf moeten doen, zonder sterke ploeg om hem heen.
Ik was het niet zo vaak eens met golfer, maar deze tour zitten we netjes op één lijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Evans verdient het gewoon om te winnen. Heeft bijna alle arbeid zelf moeten doen, zonder sterke ploeg om hem heen.
In verschillende etappes zelfs in de steek gelaten door de concurrentie. Zou het wel mooi vinden als Evans gaat winnen. Verwacht dat Andy straks toch nog wel iets in gaat lopen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Hij had een prima voorbereiding, zo iemand moet je nooit afschrijvenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat hij zo sterk zou zijn
Als ze hem in de Pyreneeën zo bestoken als in de Alpen, dan kraakt hij mogelijk wel, maar ze hebben te lang gewacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat hij zo sterk zou zijn
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef UnitedStates het volgende:
Man man man, ik zie die Evans morgen al op het podium staan, dat is toch geen gezicht?
Inderdaad. Zou een volkomen verdiende winnaar zijn, wat mij betreftquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef marcodej het volgende:
Evans was gewoon de constantste over drie weken.
Ongeschreven regel dat in de laatste rit ed gele trui niet wordt aangevallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
Goed ik ben een leek, telt die laatste etappe dan niet ofzo? Want ze praten alsof het klassement vandaag beslist wordt....?
Traditioneel is dat een sprint in de straten van Parijs.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
Goed ik ben een leek, telt die laatste etappe dan niet ofzo? Want ze praten alsof het klassement vandaag beslist wordt....?
Morgen is het alleen champagne drinken, kansloze ontsnappingen en een massasprint.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
We zijn er nog nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef marcodej het volgende:
Evans was gewoon de constantste over drie weken.
Zeker wel. En verdiend ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS TOCH GEEN TOURWINNAAR??
Ookal is het verschil 20 seconden oidquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ongeschreven regel dat in de laatste rit ed gele trui niet wordt aangevallen.
Nog niet, morgen waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo verdiend? die gozer voert geen klote uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Zeker wel. En verdiend ook.
quote:
Ik ben voor Andy, maar wat een huilie ben jij johquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, over een klein half uur wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaan ze als een stel wijven rondfietsen en elkaar feliciteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:50 schreef muzas het volgende:
Allée jong. Kijk dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Virtueel geel says otherwisequote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het gewoon niet uitstaan..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik ben voor Andy, maar wat een huilie ben jij joh
Dit wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:51 schreef UnitedStates het volgende:
[ afbeelding ]
Je troll is redelijk succesvol.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:52 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Hoezo verdiend? die gozer voert geen klote uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |