Was een naam aan het bedenken ja.. Tis niet dat ik respect voor zijn daad heb ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef Klaudias het volgende:
ow, je bedoelt jullie hypothetische film
Er is idd een 2de persoon gearresteerd, hoe, wat, waar weet niemand nog.quote:
Wat zal hij dan pleiten.. mijn wapen ging per ongeluk af?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks komt die vent vrij omdat er vormfouten gemaakt zijn, of niet op zijn rechten gewezen of weet ik wat.
Ik denk dat een vader van een overleden kind dan het recht in eigen hand neemt. En terecht.
Sommige mensen zijn redelijk emotioneel betrokken. Kun je ze niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was een naam aan het bedenken ja.. Tis niet dat ik respect voor zijn daad heb ofzo.
Zolang ze het niet door jou laten opmaken, zal het wel goed komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks komt die vent vrij omdat er formfouten gemaakt zijn, of niet op zijn rechten gewezen of weet ik wat.
Die heeft vermoedelijk niks met de aanslagen te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er is idd een 2de persoon gearresteerd, hoe, wat, waar weet niemand nog.
700 kinderen die vannacht een ander 'mens' zijn geworden. Naar deze kinderen moet de komende jaren goed worden omgekeken want ook uit dit soort gebeurtenissen ontstaan zieke geesten. Hoewel dat misschien 20 jaar later pas hoeft te gebeuren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Al die verhalen, foto's en beelden, ik word er misselijk van.
Wat een hel zijn die kinderen doorheen gegaan zeg, niet voor te stellen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
Zolang ze het niet door jou laten opmaken, zal het wel goed komen.![]()
Hij is gearresteerd bij het hotel waar de minister president een persconferentie zou geven. Met een mes. Maar goed mogelijk heeft hij er weinig mee van doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er is idd een 2de persoon gearresteerd, hoe, wat, waar weet niemand nog.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks komt die vent vrij omdat er vormfouten gemaakt zijn, of niet op zijn rechten gewezen of weet ik wat.
Ik denk dat een vader van een overleden kind dan het recht in eigen hand neemt. En terecht.
Het is wel een echte extremist, Hitler zou trots op hem zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:16 schreef Supersoep het volgende:
Noot van de mods:
Deze meneer deed het allemaal:
[ afbeelding ]
Links naar onderzoek met concrete antwoorden. Al dat suggestieve geblaat is alleen maar onrust zaaien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
700 kinderen die vannacht een ander 'mens' zijn geworden. Naar deze kinderen moet de komende jaren goed worden omgekeken want ook uit dit soort gebeurtenissen ontstaan zieke geesten. Hoewel dat misschien 20 jaar later pas hoeft te gebeuren.
Hehe snap ik.. Heb het zelf nooit, tis nog ver-van-mijn-bed dusja. Kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn redelijk emotioneel betrokken. Kun je ze niet kwalijk nemen.
Hier is het ook niet om de hoek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe snap ik.. Heb het zelf nooit, tis nog ver-van-mijn-bed dusja. Kan er niets aan doen.
Met deze redenering is Mohammed B, de executioner van Theo van Gogh, ook een gek en geen terrorist.quote:Tal van commentatoren wijdden aanvankelijk uit over welke islamitische groepen hier verantwoordelijk voor konden zijn, maar Stoltenberg liet relatief snel weten dat hij niet dacht dat ''de aanslagen verband hielden met internationale terroristische organisaties, maar dat ze eerder het werk van een gek leken te zijn''.
Oke heb je gelijk in. Maar meestal hebben schutters van dit soort gebeurtenissen zelf ook vage dingen meegemaakt in hun jeugd... Nouja, er moet in ieder geval goed naar die kinderen omgekeken worden de komende jaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Links naar onderzoek met concrete antwoorden. Al dat suggestieve geblaat is alleen maar onrust zaaien.
500-700 mensen op dat eiland is echt enorm veel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
1. Schutter haalt de mensen samen
2. Begint te vuren.
3. Haalt zo'n 10 mensen neer misschien, dankzij de hoge burst van die m16
4. De overige 600-700 rennen weg in verschillende richtingen; ervanuitgaande dat ze -allemaal- samen waren.
5. Hij weet er dan nog 20-30 neer te schieten wellicht, wat niet zo heel simpel is want je moet je als schutter altijd nog ietwat defensief opstellen zodat je niet ineens van achteren gepakt wordt.
6. Het is een bebost gebied, hij moet dus kiezen wie hij gaat achtervolgen, dus hij gaat achter de mensen aan die naar het water toe vluchten.
7. Niet ieder schot is een dodelijk schot. Al weet hij ze in de borst te raken, de pure adrenaline houdt mensen nog zwaar overeind tot ze eenmaal veilig zijn. Daarom dat je nu nog gewonde mensen hebt die het misschien niet zullen overleven
8. Na 20 minuten heb je dus zeker een paar 100 mensen verspreidt over heel dat eilandje; de schutter zelf zal niet snel bewegen, want dat is een risico voor hemzelf.
90+ mensen dood is gewoon een enorm hoog getal, als je al die factoren meerekent. Het is geen prijsschieten op een eiland dat groot genoeg is om je te verstoppen en dat ook nog eens dicht bebost is.
Kwestie van tijd voordat een idioot tekeer gaat op Schiphol terwijl jij netjes staat te wachten op je vlucht. Of op Amsterdam Centraal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe snap ik.. Heb het zelf nooit, tis nog ver-van-mijn-bed dusja. Kan er niets aan doen.
Ik had die schutter eigenhandig uitgeschakeld. Easy.quote:
Goede analyse. Het is idd knap om toch 90+ mensen neer te knallen, terwijl je redelijk exposed ben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
1. Schutter haalt de mensen samen
2. Begint te vuren.
3. Haalt zo'n 10 mensen neer misschien, dankzij de hoge burst van die m16
4. De overige 600-700 rennen weg in verschillende richtingen; ervanuitgaande dat ze -allemaal- samen waren.
5. Hij weet er dan nog 20-30 neer te schieten wellicht, wat niet zo heel simpel is want je moet je als schutter altijd nog ietwat defensief opstellen zodat je niet ineens van achteren gepakt wordt.
6. Het is een bebost gebied, hij moet dus kiezen wie hij gaat achtervolgen, dus hij gaat achter de mensen aan die naar het water toe vluchten.
7. Niet ieder schot is een dodelijk schot. Al weet hij ze in de borst te raken, de pure adrenaline houdt mensen nog zwaar overeind tot ze eenmaal veilig zijn. Daarom dat je nu nog gewonde mensen hebt die het misschien niet zullen overleven
8. Na 20 minuten heb je dus zeker een paar 100 mensen verspreidt over heel dat eilandje; de schutter zelf zal niet snel bewegen, want dat is een risico voor hemzelf.
90+ mensen dood is gewoon een enorm hoog getal, als je al die factoren meerekent. Het is geen prijsschieten op een eiland dat groot genoeg is om je te verstoppen en dat ook nog eens dicht bebost is.
Ik kom nooit buiten, dus dat valt wel mee..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:33 schreef Stringer het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat een idioot tekeer gaat op Schiphol terwijl jij netjes staat te wachten op je vlucht. Of op Amsterdam Centraal.
Iemand die aan trainingen en bodybuilding doetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had die schutter eigenhandig uitgeschakeld. Easy.
Als hij maar geen Call of Duty/Battlefield/whatever speelde, anders krijgen we dat gezeik weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
Goede analyse. Het is idd knap om toch 90+ mensen neer te knallen, terwijl je redelijk exposed ben.
Vergeet niet dat als je doodsangst uitstaat, je niet als eerste denkt aan de schutter uit te schakelen maar zo snel mogelijk weg probeert te komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
Goede analyse. Het is idd knap om toch 90+ mensen neer te knallen, terwijl je redelijk exposed ben.
Wellicht met een hard voorwerp.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Iemand die aan trainingen en bodybuilding doet
zonder wapen ??
Ik ben er ook bang voor. Er wordt nog gezocht naar vermisten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat het nog wel 100+ slachtoffers wordt door alle mensen die zijn verdronken enz.
Jawel. Dat stond bij z'n favo games op Facebook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Als hij maar geen Call of Duty/Battlefield/whatever speelde, anders krijgen we dat gezeik weer.
inderdaad, worden nog vele vermistquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat het nog wel 100+ slachtoffers wordt door alle mensen die zijn verdronken enz.
Naar het schijnt heeft de schutter zo'n 2 uur de tijd gehad voordat ie opgepakt is. In die tijd kun je rustig het eiland in je eentje afstropen op zoek naar gevluchtte mensen hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
COD en WoWquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Dat stond bij z'n favo games op Facebook.
quote:
Je gaat er vanuit dat die gevluchte mensen steeds op 1 plek blijven zitten. In een bos zie je hem aankomen, hij kan niet zo makkelijk richten in zo'n situatie, en dan ren je weer weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft de schutter zo'n 2 uur de tijd gehad voordat ie opgepakt is. In die tijd kun je rustig het eiland in je eentje afstropen op zoek naar gevluchtte mensen hoor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:36 schreef MouzurX het volgende:
Het komt door het vliegveld level in call of duty!
Hij speelde WoWquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Als hij maar geen Call of Duty/Battlefield/whatever speelde, anders krijgen we dat gezeik weer.
Wellicht was hij overmeesterd als hij te gehaast te werk was gegaan in de dichte bebossing.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft de schutter zo'n 2 uur de tijd gehad voordat ie opgepakt is. In die tijd kun je rustig het eiland in je eentje afstropen op zoek naar gevluchtte mensen hoor.
Kun je even Gert Jakobs terug zetten in de TT, dank u.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:38 schreef BrandX het volgende:
kunnen we weer gewoon ontopic ipv gamelevels bespreken?
Wegkomen was wel mogelijk voor sommigen. Maar als je met 600 mensen op zo'n kuteilandje zit, zijn er altijd genoeg de lul natuurlijk. Dan is het minder makkelijk om een goede schuilplaats te vinden, waar je je alleen kan verstoppen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat die gevluchte mensen steeds op 1 plek blijven zitten. In een bos zie je hem aankomen, hij kan niet zo makkelijk richten in zo'n situatie, en dan ren je weer weg.
Maar als iedereen zich net zo op de schutter zou werpen zou het dodental beperkt zijn gebleven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
![]()
Je zou geen vijf minuten leven dat is net een pitbullterriėr met al die adrenaline in zijn lijf
Ik denk dat ik me gewoon verstopt had of een poging tot zwemmen had ondernomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had die schutter eigenhandig uitgeschakeld. Easy.
Genoeg inderdaad, het dodental zal zeker boven de 100 uitstijgen. Verder moet hij spaarzaam met z'n ammunitie omgaan en enkel schieten als hij zeker weet dat hij iemand raakt. De hele tijd op burst dingen ommaaien is er ook niet bij. Dat zie je op 1 zo'n filmpje. Steeds losse schoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wegkomen was wel mogelijk voor sommigen. Maar als je met 600 mensen op zo'n kuteilandje zit, zijn er altijd genoeg de lul natuurlijk.
Ik zou ook hopen dat de anderen dat zouden doen terwijl ik het hazenpad kies.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:39 schreef waht het volgende:
[..]
Maar als iedereen zich net zo op de schutter zou werpen zou het dodental beperkt zijn gebleven.
En niemand heeft zin om zich op te offeren. Als je gister direct was gevlucht, had je een hele behoorlijke kans om te overleven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:39 schreef waht het volgende:
[..]
Maar als iedereen zich net zo op de schutter zou werpen zou het dodental beperkt zijn gebleven.
Ik ook, ik ben geen held.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me gewoon verstopt had of een poging tot zwemmen had ondernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |