Als hij maar geen Call of Duty/Battlefield/whatever speelde, anders krijgen we dat gezeik weer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
Goede analyse. Het is idd knap om toch 90+ mensen neer te knallen, terwijl je redelijk exposed ben.
Vergeet niet dat als je doodsangst uitstaat, je niet als eerste denkt aan de schutter uit te schakelen maar zo snel mogelijk weg probeert te komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
Goede analyse. Het is idd knap om toch 90+ mensen neer te knallen, terwijl je redelijk exposed ben.
Wellicht met een hard voorwerp.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Iemand die aan trainingen en bodybuilding doet
zonder wapen ??
Ik ben er ook bang voor. Er wordt nog gezocht naar vermisten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat het nog wel 100+ slachtoffers wordt door alle mensen die zijn verdronken enz.
Jawel. Dat stond bij z'n favo games op Facebook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Als hij maar geen Call of Duty/Battlefield/whatever speelde, anders krijgen we dat gezeik weer.
inderdaad, worden nog vele vermistquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Ik denk dat het nog wel 100+ slachtoffers wordt door alle mensen die zijn verdronken enz.
Naar het schijnt heeft de schutter zo'n 2 uur de tijd gehad voordat ie opgepakt is. In die tijd kun je rustig het eiland in je eentje afstropen op zoek naar gevluchtte mensen hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef Marlan het volgende:
[..]
COD en WoWquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Dat stond bij z'n favo games op Facebook.
quote:
Je gaat er vanuit dat die gevluchte mensen steeds op 1 plek blijven zitten. In een bos zie je hem aankomen, hij kan niet zo makkelijk richten in zo'n situatie, en dan ren je weer weg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft de schutter zo'n 2 uur de tijd gehad voordat ie opgepakt is. In die tijd kun je rustig het eiland in je eentje afstropen op zoek naar gevluchtte mensen hoor.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:36 schreef MouzurX het volgende:
Het komt door het vliegveld level in call of duty!
Hij speelde WoWquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Als hij maar geen Call of Duty/Battlefield/whatever speelde, anders krijgen we dat gezeik weer.
Wellicht was hij overmeesterd als hij te gehaast te werk was gegaan in de dichte bebossing.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft de schutter zo'n 2 uur de tijd gehad voordat ie opgepakt is. In die tijd kun je rustig het eiland in je eentje afstropen op zoek naar gevluchtte mensen hoor.
Kun je even Gert Jakobs terug zetten in de TT, dank u.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:38 schreef BrandX het volgende:
kunnen we weer gewoon ontopic ipv gamelevels bespreken?
Wegkomen was wel mogelijk voor sommigen. Maar als je met 600 mensen op zo'n kuteilandje zit, zijn er altijd genoeg de lul natuurlijk. Dan is het minder makkelijk om een goede schuilplaats te vinden, waar je je alleen kan verstoppen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat die gevluchte mensen steeds op 1 plek blijven zitten. In een bos zie je hem aankomen, hij kan niet zo makkelijk richten in zo'n situatie, en dan ren je weer weg.
Maar als iedereen zich net zo op de schutter zou werpen zou het dodental beperkt zijn gebleven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
![]()
Je zou geen vijf minuten leven dat is net een pitbullterriėr met al die adrenaline in zijn lijf
Ik denk dat ik me gewoon verstopt had of een poging tot zwemmen had ondernomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had die schutter eigenhandig uitgeschakeld. Easy.
Genoeg inderdaad, het dodental zal zeker boven de 100 uitstijgen. Verder moet hij spaarzaam met z'n ammunitie omgaan en enkel schieten als hij zeker weet dat hij iemand raakt. De hele tijd op burst dingen ommaaien is er ook niet bij. Dat zie je op 1 zo'n filmpje. Steeds losse schoten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wegkomen was wel mogelijk voor sommigen. Maar als je met 600 mensen op zo'n kuteilandje zit, zijn er altijd genoeg de lul natuurlijk.
Ik zou ook hopen dat de anderen dat zouden doen terwijl ik het hazenpad kies.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:39 schreef waht het volgende:
[..]
Maar als iedereen zich net zo op de schutter zou werpen zou het dodental beperkt zijn gebleven.
En niemand heeft zin om zich op te offeren. Als je gister direct was gevlucht, had je een hele behoorlijke kans om te overleven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:39 schreef waht het volgende:
[..]
Maar als iedereen zich net zo op de schutter zou werpen zou het dodental beperkt zijn gebleven.
Ik ook, ik ben geen held.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me gewoon verstopt had of een poging tot zwemmen had ondernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |