quote:
Dat weet ik niet nee. Maar ik zeg het, omdat ik nog nooit een warme kant van die man heb gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:22 schreef Supersoep het volgende:
Waarom onszelf altijd zo naar beneden halen. "Dat zie ik Rutte niet doen hoor!"
Dat weet je toch helemaal niet.
Wat er op dat eiland is gebeurd is pure horror. 700 kinderen op een eiland die er niet af kunnen, en een schutter die 2 uur vrij spel heeft. Ziek word je ervan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:19 schreef Absurditeit het volgende:
Het begint wel hysterische vormen aan te nemen. Zelfs het voetbal wordt afgelast.
Een soort Blair Witch Project op dat eiland. Midden in de nacht met een bootje erheen, 80 dolende zielen, huilgeluidjes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zullen we een hele slechte horrorfilm maken? Valt best wat mee te verdienen
Rutte was ook na het incident in Alphen aanwezig, heeft nog koffie gedronken met een paar getuige in de Ridderhof dus echt wel een betrokken kerel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:22 schreef Supersoep het volgende:
Waarom onszelf altijd zo naar beneden halen. "Dat zie ik Rutte niet doen hoor!"
Dat weet je toch helemaal niet.
Rutte is gewoon zakelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet nee. Maar ik zeg het, omdat ik nog nooit een warme kant van die man heb gezien.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een soort Blair Witch Project op dat eiland. Midden in de nacht met een bootje erheen, 80 dolende zielen, huilgeluidjes.
Battle Royale remix.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een soort Blair Witch Project op dat eiland. Midden in de nacht met een bootje erheen, 80 dolende zielen, huilgeluidjes.
Vind het maar een verdacht sikje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:26 schreef erik666 het volgende:
Vind de dader wel sympathiek op de foto staan, maar schijn bedriegt.
en nog de vele vermistequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En hij lijkt op een Big Brother deelnemer op de foto. Vage pose.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:25 schreef Monidique het volgende:
De dader lijkt op een geblondeerde David Duchovny.
Was een naam aan het bedenken ja.. Tis niet dat ik respect voor zijn daad heb ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef Klaudias het volgende:
ow, je bedoelt jullie hypothetische film
Er is idd een 2de persoon gearresteerd, hoe, wat, waar weet niemand nog.quote:
Wat zal hij dan pleiten.. mijn wapen ging per ongeluk af?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks komt die vent vrij omdat er vormfouten gemaakt zijn, of niet op zijn rechten gewezen of weet ik wat.
Ik denk dat een vader van een overleden kind dan het recht in eigen hand neemt. En terecht.
Sommige mensen zijn redelijk emotioneel betrokken. Kun je ze niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was een naam aan het bedenken ja.. Tis niet dat ik respect voor zijn daad heb ofzo.
Zolang ze het niet door jou laten opmaken, zal het wel goed komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks komt die vent vrij omdat er formfouten gemaakt zijn, of niet op zijn rechten gewezen of weet ik wat.
Die heeft vermoedelijk niks met de aanslagen te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er is idd een 2de persoon gearresteerd, hoe, wat, waar weet niemand nog.
700 kinderen die vannacht een ander 'mens' zijn geworden. Naar deze kinderen moet de komende jaren goed worden omgekeken want ook uit dit soort gebeurtenissen ontstaan zieke geesten. Hoewel dat misschien 20 jaar later pas hoeft te gebeuren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Al die verhalen, foto's en beelden, ik word er misselijk van.
Wat een hel zijn die kinderen doorheen gegaan zeg, niet voor te stellen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
Zolang ze het niet door jou laten opmaken, zal het wel goed komen.![]()
Hij is gearresteerd bij het hotel waar de minister president een persconferentie zou geven. Met een mes. Maar goed mogelijk heeft hij er weinig mee van doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er is idd een 2de persoon gearresteerd, hoe, wat, waar weet niemand nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |