Als hij als doel had om hiermee anderen angst aan te jagen, ja. Als hij slechts Pim Fortuyn een gevaar vond en daar iets tegen wilde doen, dan niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus is per jouw definitie Volkert een terrorist.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, een dikkige man met donker haar.
Sundvollen is een stadje, vlakbij Utoya. Van wat ik begreep is de PM daar in een hotel waar mensen worden opgevangenquote:
Buskerud is de naam van de provinciequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:29 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
sundvollen is een hotel bij buskerud
Aha, thanksquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Sundvollen is een stadje, vlakbij Utoya. Van wat ik begreep is de PM daar in een hotel waar mensen worden opgevangen
Zijn doel was om mensen met rechtse ideeën monddood te maken. Pim Fortuyn was de belichaming van het rechtse geluid in die tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als hij als doel had om hiermee anderen angst aan te jagen, ja. Als hij slechts Pim Fortuyn een gevaar vond en daar iets tegen wilde doen, dan niet.
Van de partij wellicht wier jeugdafdeling daar op het eiland samenkwam???quote:
sorry ik maakte een foutje door het hotel sundvollen te noemen :x, het was het sundvolden hotel, waar hij liep met een mesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Sundvollen is een stadje, vlakbij Utoya. Van wat ik begreep is de PM daar in een hotel waar mensen worden opgevangen
Normaal gesproken maakt de politie al meteen melding als er vermoedens bestaan dat er een 2de schutter vrij rondloopt om zo de bevolking te waarschuwen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:54 schreef yvonne het volgende:
Ze blijven ook op BBC bezig over een tweede schutter, deze was niet 'verkleed' en kan dus zeer wel gewoon van het eiland zijn gehaald als zgn slachtoffer.
Bij het Sundvollenquote:
---> BNWquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:30 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad.
Een veel gelezen theorie op internet is in ieder geval dat hij gedreven is door zijn christen-fundamentalistische en zionistische houding.
Die partij die het slachtoffer is zou zich aan het beraden zijn op stappen tegen Israël.
Lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Nou, dat is absoluut niet duidelijk. Heeft hij dat gesteld? Het is duidelijk dat hij Pim Fortuyn een gevaar vond en dus Pim Fortuyn heeft gedood. Moord. Geen terrorisme.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn doel was om mensen met rechtse ideeën monddood te maken. Pim Fortuyn was de belichaming van het rechtse geluid in die tijd.
Tuurlijk is dat een terreurdaad. Een politieke stroming proberen uit te moorden voldoet daar toch wel aan lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:18 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, stel dat het een aanslag op de sociaal-democratische partij was, kun je dan nog wel van een terreurdaad spreken? Ja, een groot bloedbad, maar het was redelijk gericht en misschien had hij verder geen doel, dus massamoord in plaats van terreur?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:32 schreef Gulo het volgende:
[..]
Nee sukkel. Ik zeg niet dat het zo is, het is een van de mogelijkheden. Dat is dus gewoon speculatie. Je weet wel, net zoals dit hele topic omdat er nog weinig concrete informatie naar buiten gekomen is.
En dus is het ook niet zinvol om daar iets over te roepen. Wat dan wel weer uitstekend kan in BNWquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:32 schreef Gulo het volgende:
[..]
Nee sukkel. Ik zeg niet dat het zo is, het is een van de mogelijkheden. Dat is dus gewoon speculatie. Je weet wel, net zoals dit hele topic omdat er nog weinig concrete informatie naar buiten gekomen is.
Zo 'tuurlijk' vind ík dat niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een terreurdaad. Een politieke stroming proberen uit te moorden voldoet daar toch wel aan lijkt mij.
Ok, chef.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dus is het ook niet zinvol om daar iets over te roepen. Wat dan wel weer uitstekend kan in BNW
quote:
Verschrikkelijk, wat een horror.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
foto van de kinderen die voor hun leven zwemmen
Geschoktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
foto van de kinderen die voor hun leven zwemmen
Niet happen hè, braafquote:
Het vastgelopen plaatje wat we al jaren op internet lezen en ook van de PVV horen. Compleet ongefundeerd maar bepaalde gekken dus wel aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:33 schreef kLowJow het volgende:
Hij lijkt zeker erg geïnteresseerd in politiek. Het had zo maar een POL-er kunnen zijn als je zijn posts op andere fora/websites eens doorleest. Hier vind je een hele (vertaalde) lijst van posts vanaf: "This is a complete list of comments Anders Behring Breivik has left at Document.no. "
Dus alle speculatie wordt voortaan doorverwezen naar BNW?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dus is het ook niet zinvol om daar iets over te roepen. Wat dan wel weer uitstekend kan in BNW
Ja mevrouw.quote:
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus alle speculatie wordt voortaan doorverwezen naar BNW?
Je loopt zelf ook aardig vast.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:37 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Het vastgelopen plaatje wat we al jaren op internet lezen en ook van de PVV horen. Compleet ongefundeerd maar bepaalde gekken dus wel aan.
Ach vandaag mag ik vind ik. Ik ben diep geschokt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je loopt zelf ook aardig vast.Volgens mij is dit al je tweede identieke quote.
In dit topic willen we het vooral hebben over de aanslag he. Straks komen ze nog aanzetten dat aliens de oorzaak zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus alle speculatie wordt voortaan doorverwezen naar BNW?
Nee, niemand heeft het over in vervolg/voortaanquote:
Even bold dan maarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft het over in vervolg/voortaan
En er is ook al vaker gezegd dat degenen die willen speculeren en/of motieven van de dader willen bespreken een tweede topic hier in NWS kunnen aanmaken
En dat is? ( moest ff eten en die dingen )quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:27 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
[ afbeelding ]
Er is al een tweede persoon opgepakt met een wapen, geen idee of hij bij de schietpartij betrokken was.quote:
volgens vg.no vreest de politie dat er een tweede schutter nog vrij rondlooptquote:
Wellicht de tweede schutter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat is? ( moest ff eten en die dingen )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |