Van alle kanten. Ik weet welke kant je op wil met deze post, maar ik heb het over accepteren en niet respecteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Van alle kanten? Of alleen van rechtse aanhangers?
Want je wil religie toch ook niet verbieden? Moslims worden ook opgefokt en plegen daarom aanslagen. Maar we willen ook vrijheid van religie. Dus ook vrijheid van meningsuiting.quote:
Ik vond toentertijd wel dat zij Pim Fortuyn met alle Tweede Wereldoorlog-vergelijkingen te hard aanpakten en ik vind nog steeds dat dat ook onder haat zaaien valt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde verhaal als destijds met de vraag of Ad Melkert en Thom de Graaf de moord op Pim Fortuyn hebben aangezet, daar ben ik het ook mee oneens. Mensen zijn nog altijd verantwoordelijk voor hun eigen daden en het raakt wat mij betreft kant noch wal om een massamoord door een éénling (waarschijnlijk) in Noorwegen te betrekken op Nederlandse politici. Politici zijn hierin niet verantwoordelijk, net als de Koran of de bijbel niet als excuus gebruikt kan worden voor de daden van extremistische islamieten en christenen.
Is er een vrouwen tekort in Noorwegen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn Facebook status is single trouwens. Misschien kunnen we het daar ook aan ophangen. En als dat het geval is, krijgen we nog een hoop aanslagen in China de komende jaren.
Je wil de vrijheid van meningsuiting inperken, omdat er gekken zijn die zich door andermans mening laten inspireren? Gekken heb je aan alle kanten, het is geen eens in groepen toe te delen, al doet men dat graag.quote:
Accepteren? Dit accepteer je toch niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Van alle kanten. Ik weet welke kant je op wil met deze post, maar ik heb het over accepteren en niet respecteren.
Ow daar ben ik het wel mee eens, sommige vergelijkingen gingen echt veel te ver naar mijn mening, maar dat betekent nog niet dat ze verantwoordelijk zijn voor de moord.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:33 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik vond toentertijd wel dat zij Pim Fortuyn met alle Tweede Wereldoorlog-vergelijkingen te hard aanpakten en ik vind nog steeds dat dat ook onder haat zaaien valt.
De dader geeft zelf aan aanhanger te zijn van de Wilders, dus raakt het in dit geval wel een kant (of wal) om die Nederlandse politicus er bij te betrekken. De rest van zijn praat is bijna letterlijk wat je al jarenlang uit de mond van Wilders en andere conservatieve stromingen in Europa hoort.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde verhaal als destijds met de vraag of Ad Melkert en Thom de Graaf de moord op Pim Fortuyn hebben aangezet, daar ben ik het ook mee oneens. Mensen zijn nog altijd verantwoordelijk voor hun eigen daden en het raakt wat mij betreft kant noch wal om een massamoord door een éénling (waarschijnlijk) in Noorwegen te betrekken op Nederlandse politici.
Accepteren dat er een risico is gebonden aan vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Accepteren? Dit accepteer je toch niet?
"kapot gemaakt heeft"quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:24 schreef skrn het volgende:
[..]
Er is ook niet 1 schuldige. Maar wel een klimaat, hier in Nederland gevoed door vooral internet-reacties bij Elsevier, de Telegraaf, en Geenstijl, dat links het land heeft kapot gemaakt. De PVV zelf is hier nog 'netjes' in, zoals bij het 1-mei twitter-bericht.
Hij had er in ieder geval geen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:33 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Is er een vrouwen tekort in Noorwegen?
Zozo grappig.. ik lees dat ook elke dag op de FP van fok en Geenstijl.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:33 schreef kLowJow het volgende:
Hij lijkt zeker erg geïnteresseerd in politiek. Het had zo maar een POL-er kunnen zijn als je zijn posts op andere fora/websites eens doorleest. Hier vind je een hele (vertaalde) lijst van posts vanaf: "This is a complete list of comments Anders Behring Breivik has left at Document.no. "
Net alsof Wilders conservatisme heeft uitgevonden. Deze gevoelens bestaan al sinds mensen besloten op een bepaalde plek te gaan wonen en dit land "hun land" te noemen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dader geeft zelf aan aanhanger te zijn van de Wilders, dus raakt het in dit geval wel een kant (of wal) om die Nederlandse politicus er bij te betrekken. De rest van zijn praat is bijna letterlijk wat je al jarenlang uit de mond van Wilders en andere conservatieve stromingen in Europa hoort.
Ik zie Wilders trouwens ook niet als rechts, maar als conservatief, met joods-christelijke tradities.
Het zal niet aan z'n uiterlijk gelegen hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij had er in ieder geval geen.
Of meerderequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij had er in ieder geval geen.
Triest maar waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:37 schreef Klaudias het volgende:
Eng hoor, die reacties. Lijkt EXACT maar dan ook EXACT op de reacties van vele POL'ers en NWS'ers hier idd.
Misschien stonk hij wel erg van al die kunstmest in z'n bedrijf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het zal niet aan z'n uiterlijk gelegen hebben
Uitgevonden? Nee, tuurlijk niet. De hedendaagse exponent daarvan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net alsof Wilders conservatisme heeft uitgevonden. Deze gevoelens bestaan al sinds mensen besloten op een bepaalde plek te gaan wonen en dit land "hun land" te noemen.
Ik dacht even dat het een stockfoto was of een foto van een model voor truien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het zal niet aan z'n uiterlijk gelegen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |