quote:
Verschrikkelijk, wat een horror.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
foto van de kinderen die voor hun leven zwemmen
Geschoktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
foto van de kinderen die voor hun leven zwemmen
Niet happen hè, braafquote:
Het vastgelopen plaatje wat we al jaren op internet lezen en ook van de PVV horen. Compleet ongefundeerd maar bepaalde gekken dus wel aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:33 schreef kLowJow het volgende:
Hij lijkt zeker erg geïnteresseerd in politiek. Het had zo maar een POL-er kunnen zijn als je zijn posts op andere fora/websites eens doorleest. Hier vind je een hele (vertaalde) lijst van posts vanaf: "This is a complete list of comments Anders Behring Breivik has left at Document.no. "
Dus alle speculatie wordt voortaan doorverwezen naar BNW?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dus is het ook niet zinvol om daar iets over te roepen. Wat dan wel weer uitstekend kan in BNW
Ja mevrouw.quote:
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus alle speculatie wordt voortaan doorverwezen naar BNW?
Je loopt zelf ook aardig vast.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:37 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Het vastgelopen plaatje wat we al jaren op internet lezen en ook van de PVV horen. Compleet ongefundeerd maar bepaalde gekken dus wel aan.
Ach vandaag mag ik vind ik. Ik ben diep geschokt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je loopt zelf ook aardig vast.Volgens mij is dit al je tweede identieke quote.
In dit topic willen we het vooral hebben over de aanslag he. Straks komen ze nog aanzetten dat aliens de oorzaak zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus alle speculatie wordt voortaan doorverwezen naar BNW?
Nee, niemand heeft het over in vervolg/voortaanquote:
Even bold dan maarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft het over in vervolg/voortaan
En er is ook al vaker gezegd dat degenen die willen speculeren en/of motieven van de dader willen bespreken een tweede topic hier in NWS kunnen aanmaken
En dat is? ( moest ff eten en die dingen )quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:27 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
[ afbeelding ]
Er is al een tweede persoon opgepakt met een wapen, geen idee of hij bij de schietpartij betrokken was.quote:
volgens vg.no vreest de politie dat er een tweede schutter nog vrij rondlooptquote:
Wellicht de tweede schutter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat is? ( moest ff eten en die dingen )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |