Zijn daar aparte statistieken voor? Lijkt me sterk want dan moeten biljetten individueel zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:40 schreef eight het volgende:
[..]
hoogste percentage onder autochtone stemmers dan.
Godver, dit is ook niet leuk zo he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Maar je mag best ff langskomen maandag. Altijd nog veel koekjes in huis op maandagen.
Maar die mensen kijken ook Hart van Nederland en denken: die ellende niet hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:37 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt idd. Eigenlijk zie je het hier ook. De meeste allochtonen wonen in de randstad maar in de dorpen zie je het hoogste percentage pvv stemmers. Terwijl ze in de dorpen juist het minste hinder van ondervinden.
Heb je nog kalmerede medicatie in huis? Of wijn?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Godver, dit is ook niet leuk zo he.
Dacht die absurditeit even te creepen, nu slaap ik zelf gewoon slecht.
Ja, dat is een goeie. Ik weet bijna zeker dat het zo is maar een bron heb ik zo 123 nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zijn daar aparte statistieken voor? Lijkt me sterk want dan moeten biljetten individueel zijn.
Wat wenst u?? Verzoekjes zijn welkom...quote:
Persoonlijk zou ik het erg vinden als zulke statistieken er zijn. Ik was in de veronderstelling dat een stem anoniem is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, dat is een goeie. Ik weet bijna zeker dat het zo is maar een bron heb ik zo 123 niet
Tuurlijk is dat niet zo. Je hebt wel eens gestemd neem ik aan? Blanco biljet. Kan enkel uit peilingen komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het erg vinden als zulke statistieken er zijn. Ik was in de veronderstelling dat een stem anoniem is.
Daar was eerder wel een goed argument voor gegeven. Dat hij die PvdA van Noorwegen zou zien als de "enabler" van het kwaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:44 schreef LXIV het volgende:
Interessante vraag blijft nog of hij alles helemaal zelf opgezet heeft.
En als het een rechts-extremist is (waar het naar uitziet) is het ook opmerkelijk dat hij als doelwit die regeringspartij kiest ipv een moslim-doel zoals een moskee.
Peilingen zijn wat dat betreft niet echt betrouwbaar. Het is toch anders dan anonimiteit. Misschien dat het in het huidige klimaat geaccepteerder is om PVV te stemmen maar je merkt toch al dat mensen heel snel veroordeelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet zo. Je hebt wel eens gestemd neem ik aan? Blanco biljet. Kan enkel uit peilingen komen.
En op dat eiland was hij een dag te vroeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij niet effe uitzoekt of de premier thuiswerkt of niet hè.
Op zich is het wel logisch, wat al wordt gezegd: hij wijt de problemen aan de regeringspartij en niet de moslims zelf, denk ik zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:44 schreef LXIV het volgende:
Interessante vraag blijft nog of hij alles helemaal zelf opgezet heeft.
En als het een rechts-extremist is (waar het naar uitziet) is het ook opmerkelijk dat hij als doelwit die regeringspartij kiest ipv een moslim-doel zoals een moskee.
Je zou verwachten dat hij de gelegenheid zou gebruiken om verder te polariseren tussen moslims en Noren. De moslims zelf zullen zich niet echt aangevallen voelen, de Noren trekken misschien eerder richtig de gematigde meningen. Zijn effect is dan dus averrechts.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar was eerder wel een goed argument voor gegeven. Dat hij die PvdA van Noorwegen zou zien als de "enabler" van het kwaad.
Misschien is dit ook wel veel schadelijker. Als er meer mensen zijn die zijn voorbeeld volgen zullen veel linkse politici eieren voor hun geld kiezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daar was eerder wel een goed argument voor gegeven. Dat hij die PvdA van Noorwegen zou zien als de "enabler" van het kwaad.
Ja dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat hij de gelegenheid zou gebruiken om verder te polariseren tussen moslims en Noren. De moslims zelf zullen zich niet echt aangevallen voelen, de Noren trekken misschien eerder richtig de gematigde meningen. Zijn effect is dan dus averrechts.
En in Veendam is er ook nog een kippenschuur afgebrand.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:49 schreef fusionfake het volgende:
En in overig nieuws:
11 mensen in koele bloede neergeknald in Syrië omdat ze de regering niet lief vinden
En dan nu het weer
Dat vind ik ook. Met dit soort acties ondermijn je de validiteit van je mening. Dat geldt ook voor moslims die zichzelf opblazen. Als je als islam het westen wil koloniseren, doe dat zonder aanslagen. Strategisch is het allemaal onbenullig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat hij de gelegenheid zou gebruiken om verder te polariseren tussen moslims en Noren. De moslims zelf zullen zich niet echt aangevallen voelen, de Noren trekken misschien eerder richtig de gematigde meningen. Zijn effect is dan dus averrechts.
In ieder geval wel in de buurt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:48 schreef Mercer het volgende:
Zijn bedrijf zat tegenover waar die bom is ontploft? Dat is toch dat gebouw?
http://www.gulindex.no/o/Breivik_Geofarm/994089269
Inderdaad. Mensen hebben sowieso al de neiging om alleen het negatieve te onthouden, ook de verhalen in de media worden gelijk voor waar gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Peilingen zijn wat dat betreft niet echt betrouwbaar. Het is toch anders dan anonimiteit. Misschien dat het in het huidige klimaat geaccepteerder is om PVV te stemmen maar je merkt toch al dat mensen heel snel veroordeelen.
20 dodenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:53 schreef MouzurX het volgende:
En waarom zetten ze allemaal zo'n foto op de voorkant?
alweer? het is wel een trend onder boeren om de schuur af te fikken en verzekeringsgeld op te strijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En in Veendam is er ook nog een kippenschuur afgebrand.
Om je te schokken. Overigens ziet het er echt heel naar uit maar ook weer nep waardoor je de foto prima kunt kijken. Maar dit kan dus overal gebeuren zal de boodschap zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:53 schreef MouzurX het volgende:
En waarom zetten ze allemaal zo'n foto op de voorkant?
Yep. We moesten ons gedragen van yvonnequote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:54 schreef Mercer het volgende:
[..]
Zet het even in een spoiler! Niet voor mij, maar dat zijn de regels van fok.
Vooral nep ja..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Om je te schokken. Overigens ziet het er echt heel naar uit maar ook weer nep waardoor je de foto prima kunt kijken. Maar dit kan dus overal gebeuren zal de boodschap zijn.
ze hebben het bloed gewoon over het gezicht uitgesmeerd en deze vrouw wat geld in de hand gedrukt.quote:
Ha-ha.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:57 schreef eight het volgende:
[..]
ze hebben het bloed gewoon over het gezicht uitgesmeerd en deze vrouw wat geld in de hand gedrukt.
zelfde eigenaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
The Sun gaat sowieso ver over de schreef. Dat die maar snel NotW achterna mogen gaan.
quote:
Daar gaat het hier niet over.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat hele concept van tabloids is sowieso kansloos met internetsites als liveleak. Voor gore kijk je maar op internet, voor goede stukken in de krant. Het enige waarmee een krant nu nog kan overleven is met goede stukken. De rest haal je gratis van nieuwssites. Probleem is alleen dat er weinig goede stukken in kranten staan tegenwoordig, dus het is een kansloze zaak voor die hele papiermolen. Murdoch is het begin van het einde...
Ik sta er sowieso van te kijken dat er zoveel tabloids van 0.0 niveau nog kunnen bestaan in Engeland. Zegt veel over de inwonersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat hele concept van tabloids is sowieso kansloos met internetsites als liveleak. Voor gore kijk je maar op internet, voor goede stukken in de krant. Het enige waarmee een krant nu nog kan overleven is met goede stukken. De rest haal je gratis van nieuwssites. Probleem is alleen dat er weinig goede stukken in kranten staan tegenwoordig, dus het is een kansloze zaak voor die hele papiermolen. Murdoch is het begin van het einde...
quote:
Misschien gaan jullie wel fijn dromen over vakantie op een klein rustiek eilandje...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga ook onder den wøl kruipen.![]()
Lijkt me niet maar de foto ziet er wel gek uit. Zoals de foto gepost is, is er wel degelijk aan gekloot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:57 schreef eight het volgende:
[..]
ze hebben het bloed gewoon over het gezicht uitgesmeerd en deze vrouw wat geld in de hand gedrukt.
En over Vikingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:04 schreef Mercer het volgende:
[..]
Misschien gaan jullie wel fijn dromen over vakantie op een klein rustiek eilandje...
Ze zal idd. wel gewond zijn, maar er klopt gewoon iets niet, Het gezicht zelf is intact maar wel volledig onder het bloed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:05 schreef Staal het volgende:
Lijkt me niet maar de foto ziet er wel gek uit. Zoals de foto gepost is, is er wel degelijk aan gekloot.
Leeft deze vrouw eigenlijk nog? Goed, ik heb nogal wat moeite met foto's die de wereld over gaan. Het zou je moeder of oma maar zijn.
een gezicht bloed veel zelfs uit kleine wonden heb ik ervarenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ze zal idd. wel gewond zijn, maar er klopt gewoon iets niet, Het gezicht zelf is intact maar wel volledig onder het bloed.
Idd.. Vooral met de kleur van het bloed is bij een krant gespeeld (lichtpaars ofzo). Op andere foto's (via Google) is het donkerrood. Sowieso wordt er eerst met een foto gekloot voordat ie gepubliceerd wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar de foto ziet er wel gek uit. Zoals de foto gepost is, is er wel degelijk aan gekloot.
Leeft deze vrouw eigenlijk nog? Goed, ik heb nogal wat moeite met foto's die de wereld over gaan. Het zou je moeder of oma maar zijn.
Misschien was ze een glas tomatensap aan het drinken toen het bommetje explodeerde.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ze zal idd. wel gewond zijn, maar er klopt gewoon iets niet, Het gezicht zelf is intact maar wel volledig onder het bloed.
Ik zag erna pas de werkelijke foto. Die ook erg voor de vrouw maar veel realistischer en hoopvoller.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef eight het volgende:
[..]
Welke foto?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:07 schreef eight het volgende:
[..]
We hebben een ernstig tekort aan nachtbrakers op FOKquote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:18 schreef Absurditeit het volgende:
Jammer dat er zo bitterweinig meer wordt gepost op dit tijdstip. Ik heb echt genoten van deze reeks so far.
Tsja, de dader is gepakt, en het was geen moslim.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:18 schreef Absurditeit het volgende:
Jammer dat er zo bitterweinig meer wordt gepost op dit tijdstip. Ik heb echt genoten van deze reeks so far.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:19 schreef eight het volgende:
[..]
We hebben een ernstig tekort aan nachtbrakers op FOK
Woensel-west zal trots zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:21 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
Zijn accounts en info worden op dit moment achterhaalt op Twitter:
klikkerdeklik
24 uurs wasserette? Echt he, ik zou er een moord voor doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:20 schreef Specularium het volgende:
Ja, mensen ik was even de was erin doen.
Je bent wel helemaal in de ban van de gebeurtenissen in Noorwegen van gister.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Echt he, ik zou er een moord voor doen.
Ik doe alles voor krakende witte was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je bent wel helemaal in de ban van de gebeurtenissen in Noorwegen van gister.
Het zou me niets verbazen als er nu al een legertje journalisten op de deur van het ouderlijk huis van de verdachte staan te bonken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:21 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
klikkerdeklik
Limbeeeeeeeeeeeeek Hooligansssssssssssssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanslag in Dordt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:21 schreef LesbianVampireWeekend het volgende:
klikkerdeklik
Na half FOK!?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Ik zou er zelfs Sacha de Boer voor willen neuken.
account was toch 17 juni aangemaakt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:29 schreef Joker89 het volgende:
Wel apart overigens dat hij vijf dagen daarvoor nog gewoon zit te posten op z´n facebook.
Dat is niks, dat zijn Arabierische piloten die hier oefenen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Aanslag in Dordt?
MatMuilwijk Matthijs Muilwijk
by CesarRazord
Wat wad die harde knal net in #dordrecht?
1 hour ago
Orhan Usta
orie28 Orhan Usta
by CesarRazord
WAT WAS DAT #sterrenburg #Dordrecht !!!
1 hour ago
Cesar
CesarRazord Cesar
Ik hoor zojuist een gigantische explosie//klap in Dordrecht
Beide op dezelfde dag dacht ikquote:
Bizar, ik zou beter gebruik hebben gemaakt van de bandbreedte. Je hebt een mening of niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:29 schreef Joker89 het volgende:
Wel apart overigens dat hij vijf dagen daarvoor nog gewoon zit te posten op z´n facebook.
Sacha, weet je het echt zeker? Het hoef nl. niet he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als dat moet voor een witte was, dan zeker.
Ja maar hij zit er best netjes uit, post toch op z´n facebook van wat is het 2 dagen oud, althans dat denk ik aangezien z´n posts niet verder terug gaan, kennelijk wilde hij zijn muzieksmaak nog ff rondbazuinen en dacht hij hiermee de meeste aandacht te kunnen krijgen daarvoor. Die artiesten die hij opnoemt krijgen waarschijnlijk een lugubere aanhang op deze manier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Bizar, ik zou beter gebruik hebben gemaakt van de bandbreedte. Je hebt een mening of niet.
Wat een sukkel is het eigenlijk..
Hij had gewoon zijn eigen slachtpartij moeten filmen en uploaden..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:31 schreef Staal het volgende:
Bizar, ik zou beter gebruik hebben gemaakt van de bandbreedte. Je hebt een mening of niet.
Wat een sukkel is het eigenlijk..
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:33 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ja maar hij zit er best netjes uit, post toch op z´n facebook van wat is het 2 dagen oud, althans dat denk ik aangezien z´n posts niet verder terug gaan, kennelijk wilde hij zijn muzieksmaak nog ff rondbazuinen en dacht hij hiermee de meeste aandacht te kunnen krijgen daarvoor. Die artiesten die hij opnoemt krijgen waarschijnlijk een lugubere aanhang op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |