Jammer dat Noorwegen geen EU-lid isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, zijn bedrijfje is hard getroffen door de crisis. Denk dat het de schuld is van de EU, dit bloedbad.
Schuld van de Grieken met hun crisis.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, zijn bedrijfje is hard getroffen door de crisis. Denk dat het de schuld is van de EU, dit bloedbad.
Dus?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jammer dat Noorwegen geen EU-lid is
Nouja, eigenlijk is het de schuld van de moslims, want als die er niet waren was ons aller Anders nooit zo boos geworden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Schuld van de Grieken met hun crisis.
Dan is het omdat de EU Noorwegen heeft buitengesloten! De smeerpijpen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jammer dat Noorwegen geen EU-lid is
Plausibel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan is het omdat de EU Noorwegen heeft buitengesloten! De smeerpijpen!
Ja idd, en daarom gaat ie in Noorwegen terroriseren. Daar wonen zoveel moslims.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk is het de schuld van de moslims, want als die er niet waren was ons aller Anders nooit zo boos geworden.
Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:16 schreef Tauchmeister het volgende:
twitter:Dikster56 twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 01:49:13Reports of fertilizer smell at bomb site RT @ketilbstensrud gunman owned company dealing with geofarming, would explain access to explosives reageer retweet
Is ook sneu, als rechtsextremist niet in het Vierde Rijk.quote:
Vrij normale grafiek lijkt me..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien was het in het kader van: Elke moslim is er één teveel?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd, en daarom gaat ie in Noorwegen terroriseren. Daar wonen zoveel moslims.
Wat is daar eigenlijk de verhouding autochtoon/allochtoon?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze vallen daar wel wat meer op tussen al die blonde mensen en het sneeuw.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:20 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk de verhouding autochtoon/allochtoon?
quote:
yep en dan langzaam terugkrabbelenquote:
En hij wordt alleen maar aantrekkelijker na zo`n daad toch? Beetje bekendheid enzo..quote:
Jawel, volgens mij procent gewijze meer dan in Nederland.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ongeveer 9 % immigranten daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:20 schreef eight het volgende:
[..]
Marokkanen zijn er nauwelijks iig. In heel Noorwegen nog geen 8000.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:20 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Ik kan morgen flink aan het moorden slaan en dan vinden jullie mijn foto niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:21 schreef Staal het volgende:
[..].
Niet een klein beetje te jong voor je?
Probeer niet op zondag te moorden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee. Ik kan morgen flink aan het moorden slaan en dan vinden jullie mijn foto niet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze vallen daar wel wat meer op tussen al die blonde mensen en het de sneeuw.
Ah, okay. Vroeg het me al af namelijk.quote:
Ik moord alleen op maandag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer niet op zondag te moorden.
Waarom zou je zo'n wanhoopsdaad/gestoorde daad plegen en er dan geen motief aan verbinden? Hij wil juist gevonden worden. Hij wil dat mensen hem aanhoren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij heeft wel een beetje dom gehandeld. Als ik zoiets zou doen zou ik iig eerst m'n profielsites etc. verwijderen.
Doe dat nou niet. Dan gaat Wilders naar 60 zetels.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij heeft wel een beetje dom gehandeld. Als ik zoiets zou doen zou ik iig eerst m'n profielsites etc. verwijderen.
Ik ga aandachtig luisteren, bedankt...quote:
Nou dat is dus niks. Ik kan me niet voorstellen dat de immigranten voor veel overlast zorgen.quote:
Hinder van wat? Al die blonde mensen in hun eigen land?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:26 schreef eight het volgende:
[..]
Nou dat is dus niks. Ik kan me niet voorstellen dat de immigranten voor veel overlast zorgen.
Waarschijnlijk zijn het juist de immigranten die de meeste hinder ondervinden.
Dat is een vrijmetselaarspakjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef Taurus het volgende:
In dat rare pakje vind ik het niks, maar die foto's met dat langere haar. Mooie man hoor. Zonde.
Het lijkt erop dat hij ze juist vorige maand bewust heeft aangemaakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonde, zo noem ik vrouwen met meningen weleens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef Taurus het volgende:
In dat rare pakje vind ik het niks, maar die foto's met dat langere haar. Mooie man hoor. Zonde.
racisme.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hinder van wat? Al die blonde mensen in hun eigen land?
Kijk eens voor de grap berichten uit malmö (Wel in Zweden).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:26 schreef eight het volgende:
[..]
Nou dat is dus niks. Ik kan me niet voorstellen dat de immigranten voor veel overlast zorgen.
Waarschijnlijk zijn het juist de immigranten die de meeste hinder ondervinden.
Volgens Maurice heeft hij er inmiddels 430 terechte.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doe dat nou niet. Dan gaat Wilders naar 60 zetels.
Zijn mailadres staat in de link naar zijn bedrijf. Hotmail.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef Taurus het volgende:
Ze hebben er nota bene een linkse regering, wij een rechtse. Lijkt me sterk dat het daar dus erger is dan hier.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze hebben er nota bene een linkse regering, wij een rechtse. Lijkt me sterk dat het daar dus erger is dan hier.
Stuur hem een brief. Misschien is hij nog niet getrouwd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef Taurus het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze hebben er nota bene een linkse regering, wij een rechtse. Lijkt me sterk dat het daar dus erger is dan hier.
quote:From 1970 to 2007, the ethnic Norwegian population decreased by 10.1% while the immigrant population increased by 823.6%.
Ja daar heb ik idd niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n wanhoopsdaad/gestoorde daad plegen en er dan geen motief aan verbinden? Hij wil juist gevonden worden. Hij wil dat mensen hem aanhoren.
Ik hou me in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
9% is niets. Wat kunnen die nou voor overlast veroorzaken?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net of Marokkanen zo'n grote groep zijn, maar ze zijn wel oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers. Het gaat er om wat er daar daadwerkelijk gebeurt en dat weten we niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:31 schreef eight het volgende:
[..]
9% is niets. Wat kunnen die nou voor overlast veroorzaken?
Ze worden hooguit doodgeknuffeld door hun overheid wat weer scheve blikken oplevert maar verder...
Allebei niet geloof ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat het hier nog om die geflipte Noor of blijven jullie elkaar bashen...
Niemand weet wie gelijk heeft, daarom moeten we er eerst vanuit gaan dat het een (bekeerde) moslim is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat het hier nog om die geflipte Noor of blijven jullie elkaar bashen...
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef Marlan het volgende:
De lelijke mormel heeft een account op Stormfront. De moderators van deze neonazi-site zijn inmiddels druk bezig zijn posts aan het verwijderen.
ach, die zetels geven ze toch weer op omdat het te zwaar isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:25 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef Marlan het volgende:
De Het lelijke mormel heeft een account op Stormfront. De moderators van deze neonazi-site zijn inmiddels druk bezig zijn posts aan het verwijderen.
Ja, of misschien is z'n overoverovergrootopa moslim, het zou zo kunnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand weet wie gelijk heeft, daarom moeten we er eerst vanuit gaan dat het een (bekeerde) moslim is.
Waarom zijn posts verwijderen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef Marlan het volgende:
De lelijke mormel heeft een account op Stormfront. De moderators van deze neonazi-site zijn inmiddels druk bezig zijn posts aan het verwijderen.
Ik dacht dat een aanslag plegen op blanke doelen ook een moslimpaspoort oplevert?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, of misschien is z'n overoverovergrootopa moslim, het zou zo kunnen.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Op maandagen kom ik toch nooit buiten.
Nee, jouw moeder.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, of misschien is z'n overoverovergrootopa moslim, het zou zo kunnen.
Wat moet je ermee, reisje naar Mekka?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik dacht dat een aanslag plegen op blanke doelen ook een moslimpaspoort oplevert?
Mag je tenminste ook op de snelweg voor moslims rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat moet je ermee, reisje naar Mekka?
Voor een westerse allochtoon spreek ik anders best goed Nederlands, al zeg ik het zelf. En je gaf me geen tijd om mijn post te herlezen en evt te verbeteren. Damn you, witch.quote:
Klopt idd. Eigenlijk zie je het hier ook. De meeste allochtonen wonen in de randstad maar in de dorpen zie je het hoogste percentage pvv stemmers. Terwijl ze in de dorpen juist het minste hinder van ondervinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat voor ons acceptabel is, kan voor iemand anders al de spreekwoordelijke druppel zijn. Sommige mensen wonen in een dorp en fulmineren al over Marokkanen terwijl anderen zelfs als ze beroofd worden nog zeggen dat het allemaal tof is.
Ik loop ook altijd op dezelfde stoep waarop Nederlanders lopen, ben ik nu fout bezig?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mag je tenminste ook op de snelweg voor moslims rijden.
Wereldvreemdheid leidt tot vreemde keuzes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:37 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt idd. Eigenlijk zie je het hier ook. De meeste allochtonen wonen in de randstad maar in de dorpen zie je het hoogste percentage pvv stemmers. Terwijl ze in de dorpen juist het minste hinder van ondervinden.
Of omdat er in de grote steden vaak 50% allochtonen wonen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:37 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt idd. Eigenlijk zie je het hier ook. De meeste allochtonen wonen in de randstad maar in de dorpen zie je het hoogste percentage pvv stemmers. Terwijl ze in de dorpen juist het minste hinder van ondervinden.
Niet fout, dat kan ook moeilijk met zo'n moeder.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd op dezelfde stoep waarop Nederlanders lopen, ben ik nu fout bezig?
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:36 schreef Marlan het volgende:
[..]
Voor een westerse allochtoon spreek ik anders best goed Nederlands, al zeg ik het zelf. En je gaf me geen tijd om mijn post te herlezen en evt te verbeteren. Damn you, witch.
Nee, wij zijn een tolerant land.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd op dezelfde stoep waarop Nederlanders lopen, ben ik nu fout bezig?
hoogste percentage onder autochtone stemmers dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of omdat er in de grote steden vaak 50% allochtonen wonen.
Dit dus. Je kan niet naar percentages gaan kijken he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Of omdat er in de grote steden vaak 50% allochtonen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |