quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:21 schreef Staal het volgende:
[..].
Niet een klein beetje te jong voor je?
Probeer niet op zondag te moorden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee. Ik kan morgen flink aan het moorden slaan en dan vinden jullie mijn foto niet.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze vallen daar wel wat meer op tussen al die blonde mensen en het de sneeuw.
Ah, okay. Vroeg het me al af namelijk.quote:
Ik moord alleen op maandag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer niet op zondag te moorden.
Waarom zou je zo'n wanhoopsdaad/gestoorde daad plegen en er dan geen motief aan verbinden? Hij wil juist gevonden worden. Hij wil dat mensen hem aanhoren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij heeft wel een beetje dom gehandeld. Als ik zoiets zou doen zou ik iig eerst m'n profielsites etc. verwijderen.
Doe dat nou niet. Dan gaat Wilders naar 60 zetels.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij heeft wel een beetje dom gehandeld. Als ik zoiets zou doen zou ik iig eerst m'n profielsites etc. verwijderen.
Ik ga aandachtig luisteren, bedankt...quote:
Nou dat is dus niks. Ik kan me niet voorstellen dat de immigranten voor veel overlast zorgen.quote:
Hinder van wat? Al die blonde mensen in hun eigen land?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:26 schreef eight het volgende:
[..]
Nou dat is dus niks. Ik kan me niet voorstellen dat de immigranten voor veel overlast zorgen.
Waarschijnlijk zijn het juist de immigranten die de meeste hinder ondervinden.
Dat is een vrijmetselaarspakjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef Taurus het volgende:
In dat rare pakje vind ik het niks, maar die foto's met dat langere haar. Mooie man hoor. Zonde.
Het lijkt erop dat hij ze juist vorige maand bewust heeft aangemaakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonde, zo noem ik vrouwen met meningen weleens.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef Taurus het volgende:
In dat rare pakje vind ik het niks, maar die foto's met dat langere haar. Mooie man hoor. Zonde.
racisme.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hinder van wat? Al die blonde mensen in hun eigen land?
Kijk eens voor de grap berichten uit malmö (Wel in Zweden).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:26 schreef eight het volgende:
[..]
Nou dat is dus niks. Ik kan me niet voorstellen dat de immigranten voor veel overlast zorgen.
Waarschijnlijk zijn het juist de immigranten die de meeste hinder ondervinden.
Volgens Maurice heeft hij er inmiddels 430 terechte.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doe dat nou niet. Dan gaat Wilders naar 60 zetels.
Zijn mailadres staat in de link naar zijn bedrijf. Hotmail.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef Taurus het volgende:
Ze hebben er nota bene een linkse regering, wij een rechtse. Lijkt me sterk dat het daar dus erger is dan hier.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze hebben er nota bene een linkse regering, wij een rechtse. Lijkt me sterk dat het daar dus erger is dan hier.
Stuur hem een brief. Misschien is hij nog niet getrouwd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:24 schreef Taurus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |